English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Yssouf Koné
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 112, 113, 114  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Haavard
Senior

PostPosted: 20.04.2007 16:49    Post subject: Reply with quote

Kone var forresten syk i går.Eller, det var ihvertfall det han oppga som grunn for å ikke komme på trafikalt grunnkurs i går kveld.
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran

PostPosted: 20.04.2007 17:14    Post subject: Reply with quote

Hehe, er du på traffikalt grunnkurs sammen med Kone?
Back to top
Haavard
Senior

PostPosted: 20.04.2007 17:17    Post subject: Reply with quote

Det stemmer.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 20.04.2007 17:22    Post subject: Reply with quote

Husker jeg måtte være med på et slikt rollespill når jeg var på traffikalt grunnkurs, ville vært et artig syn å se Kone være med på noe slikt. Smile
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 27.04.2007 09:58    Post subject: Reply with quote

er Kone kampklar?
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 27.04.2007 10:00    Post subject: Reply with quote

Jepp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 01.05.2007 11:50    Post subject: Reply with quote

En fransk klubb (Strasbourg sier ubekreftede rykter) tok kontakt med agenten til Kone i vinter fordi de var i manko av friske spisser, men Yssouf takket nei fordi han heller ville kjempe med Iversen om plassen på laget.

- I Frankriket er det mer penger å hente. Men jeg ønsket å spille jevnlig i Champions League. En sjanse og et vindu til å vise hva jeg kan som fotballspiller.

Les mer: Kone med karma
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 01.05.2007 23:00    Post subject: Reply with quote

Jeg blir mer og mer glad i Kone! Han viser at han tenker på litt annet enn bare kontoutskrifta. Sånne gutter vil vi ha!
dalla
Rutinert

PostPosted: 01.05.2007 23:07    Post subject: Reply with quote

kone er den spilleren jeg liker best i rbk akkurat nå, ved siden av roar selvfølgelig:)

jeg personlig mener Kone bør starte på bekostning av steffen
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 04.05.2007 19:00    Post subject: Reply with quote

Så snart Kone blir 100% matchfit etter skaden og begynner å vise gryende form, så er det absolutt grunn til å vurdere hvorvidt Steffen egentlig fortjener spissplassen.
Mainn
Rutinert

PostPosted: 04.05.2007 19:22    Post subject: Reply with quote

Kone har å komme i gang med trening & rbk2-spilling før det skal bli noe innhopp på A-laget. Syns det var et hån mot Nordvik, Storflor & Jamtfall som har jobbet & vært skadefrie i lang tid, at Kone kom inn i 2.omg i Brann-kampen.
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 04.05.2007 19:27    Post subject: Reply with quote

Hvorfor det? Han holder 2 nivå over selv uten kamptrening...! Og sutrer ikke på benken heller...
Back to top
Mainn
Rutinert

PostPosted: 04.05.2007 19:33    Post subject: Reply with quote

fordi han må trene seg i form. I tillegg til det andre jeg nevnte. Vær gjerne uenig, men det er min mening.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 04.05.2007 19:37    Post subject: Reply with quote

Akkurat her er jeg faktisk enig med Mainn. Jevnlig kamptrening er det viktigste for Kone nå, da kan 2. div være en god ide til og begynne med.
SoZo
Rutinert

PostPosted: 04.05.2007 19:40    Post subject: Reply with quote

Vel Mainn, Kone er i full trening og har allerede spillt kamp for RBK2, så jeg skjønner ikke hva du syter for. Og formen hans bedømmer nok Tørum bedre enn oss. Han ser han vel hver dag Wink
I tillegg så er ikke den pjokken han får innhopp for i noe storform selv ennå, så det er bare bra det blir konkurranse om plassen
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2007 20:34    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det blir litt feil å sammenligne spillere på denne måten. Jeg er absolutt interessert i å se mer av unggutta i år enn de har vist hittil, men Kone er i en litt annen situasjon enn resten føler jeg. Kone er en av to rene midtspisser vi har, og han har vist at han absolutt har nivået inne. Iversen har med unntak av Tromsø-kampen vist lite hittil i år og er sånn sett ikke bankers i plassen med tanke på Kones ferdigheter. Nordvik er en av fem midtstoppere (Koppinen, Lago, Kvarme og Basma), eller seks om man tar med Riseth i beregningen. Jamtfall er en av fem vinger (Braaten, Konan, Traore, Storflor), samtidig som man også har prøvd ut en skjev treer på topp, med to spisser og èn ving. Så reint statistik sett er det flere om beinet i posisjonene til Nordvik og Jamtfall enn det er med Kone.
bommel
Veteran

PostPosted: 04.05.2007 22:00    Post subject: Reply with quote

Iversen har rett og slett vært langt under pari, med unntak av defensive dødballer og de to målene mot Tromsø. Tviler faktisk ikke et sekund på at kone er i like god form som han for øyeblikket, regner med at han har tatt godt vare på seg selv i skadefraværet.
Back to top
Eskil
Junior

PostPosted: 04.05.2007 22:18    Post subject: Reply with quote

Syns rbk skulle prøvd ut formasjoner som ga rom for både iversen og kone...
de hadde nok blitt et bra spisspar sammen! Tommel'n opp!
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2007 23:21    Post subject: Reply with quote

Skal ikke se bort ifra det, men da er på en annen side for eksempel Jamtfall enda lenger unna plass på laget. Med to spisser må man altså benke/sette ut fire vinger. Men det er jo noe av dilemmaet rundt å ha stor stall. Dobbel dekning, kontra Eggen-filosofi med en fast 11 på brutto 13-14 spillere.

Men jeg ønsker å se Kone mye i år også. Jeg føler han har hatt litt uflaks både når det gjelder egen helse og Iversens form, så han har aldri fått spille mye i TL.
Haugen
Veteran

PostPosted: 05.05.2007 02:08    Post subject: Reply with quote

Mainn wrote:
Kone har å komme i gang med trening & rbk2-spilling før det skal bli noe innhopp på A-laget. Syns det var et hån mot Nordvik, Storflor & Jamtfall som har jobbet & vært skadefrie i lang tid, at Kone kom inn i 2.omg i Brann-kampen.

Nå er vel ingen av de du nevner der direkte konkurrenter med Kone, så ser ikke helt problemet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mainn
Rutinert

PostPosted: 05.05.2007 02:25    Post subject: Reply with quote

Enig i det, men jeg er undrende når RBK sitter med 5 vinger i tillegg til Kone som kan brukes i en skeiv 3er på topp, alt i alt 6 spillere til 2 plasser. Og som midtspissalternativ har vi kun 2 potensielle. Litt merkelig innkjøpspolitikk kanskje?
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 05.05.2007 02:32    Post subject: Reply with quote

Alle klubber styrker stallene sine, ingenting merkelig med det. NÃ¥r denne sesongen er ferdig, regner jeg med at en eller to av angrepsspillerne er ferdige i RBK.

Forøvrig er jeg litt enig med Thor Arild, noe sier meg at det hadde ikke vært noe problem dersom Kone, Traore og Konan hadde vært hvit i huden og hett Hansen, Pedersen og Andresen istedet..
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.05.2007 02:34    Post subject: Reply with quote

Konan kom jo inn som en overraskelse på de fleste av oss. Jeg veit heller ikke om hverken Konan eller Traorè egentlig blei kjøpt inn som vinger eller indreløpere/anker. Samtidig snakkes det jo så varmt om "dobbel dekning" på alle plasser. Da oppstår sånne situasjoner. Det er synd, for selv om det alltid vil være en styrke med brei stall, slik at flere kjemper om samme plass og kan fylle inn hverandres formkurver, vil det da alltids også være noen som ikke får spille. Kanskje Konan og Traorè blir trukket ned til indreløpere etterhvert? Dersom Tettey blir anker, og Strand og Riseth gir seg innen relativt kort tid, har man plutselig ingen velegnet backup på midtbanen med de rollene spillerene er satt opp på i dag.

Jeg tror dog vi ikke får sett den skjeve treeren på topp med Kone og Iversen pluss ving så mye. Det må i såfall være i kamper der vi må ha mål. Vi har rett og slett for mye vinger til at det er særlig taktisk i forhold til spillergruppa å satse på annet enn i enkeltsituasjoner.
Haugen
Veteran

PostPosted: 05.05.2007 02:38    Post subject: Reply with quote

Konan er i utgangspunktet midtbanespiller, og Traore kan vistnok spille på hele venstresida. Kan dog ikke se for meg Traore som back, ser litt for puslete ut til det.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 05.05.2007 02:42    Post subject: Reply with quote

Han er vel ikke akkurat noen duellspiller, nei. Det slo meg forresten at Dorsin vel er den (ute)spilleren som står tryggest i dag. Han har ingen seriøse utfordrere nå som Stensaas har gått til Lyn. Hva man gjør hvis han blir skadet kunne vært interessant å se. Men det hører til i en annen tråd! Wink
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 112, 113, 114  Next
Page 39 of 114

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb