View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Eskil Junior

Joined: 23 Apr 2007 Posts: 21 Location: Et B52-fly (med molde stadion i siktet!)
|
Posted: 03.05.2007 15:06 Post subject: |
|
|
hadde vært helt konge om bernier kom til rosenborg!
Jeg kjøpte han på til rosenborg på fotball manager 07...
Hvis Rosenborg sikrer seg han så vil han absolutt gjøre det bra!  _________________
Guffen wrote: | Jeg er 1,62 høy og veier ca 90-95 kilo. Burde holde med L da? |
|
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 03.05.2007 15:28 Post subject: |
|
|
Fordi han gjorde det bra i FM? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 04.05.2007 11:16 Post subject: |
|
|
Riseth ute lenge
Det "positive" med dette, er at Tettey forhåpentligvis får litt spilletid sentralt. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 04.05.2007 12:04 Post subject: |
|
|
Uff, kommer til å bli mye hawai fotball fremover. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 04.05.2007 12:06 Post subject: |
|
|
Det vil tiden vise. Har trua på at Tettey kan finne seg til rette der bare han får tilitt over tid. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 04.05.2007 13:00 Post subject: |
|
|
"Landslagsspiller LSK-aktuell "
Quote: | Markus Kiesenebner er ifølge agentbyråets hjemmeside en høyrebeint midtbanespiller med sin styrke i det defensive arbeidet.
Han er for øyeblikket inne i sin andre periode som Austria Wien, der han har spilt de tre siste sesongene. Han har også vært i SV Pasching og LASK, men har aldri spilt for klubber utenfor Østerrike.
|
Jeg vet ingen ting om denne spilleren, men det hadde jo vært morro å snappe nok en spiller foran nesa på Lillestrøm. De var jo ikke så glad for Sapara.
http://www.fxt.no/tippeli...012444.ece |
|
Back to top |
|
 |
Eskil Junior

Joined: 23 Apr 2007 Posts: 21 Location: Et B52-fly (med molde stadion i siktet!)
|
Posted: 04.05.2007 13:01 Post subject: |
|
|
Akkurat ja!
FM fungerer perfekt til å se hvordan fotballverdenen vil utvikle seg!
Forresten kan alle glede seg til 2009!!
For da vinner Rosenborg Tippeligaen, Cupen, Royal League og kommer til kvartfinalen i CL! _________________
Guffen wrote: | Jeg er 1,62 høy og veier ca 90-95 kilo. Burde holde med L da? |
|
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 04.05.2007 15:07 Post subject: |
|
|
SoZo wrote: | men det hadde jo vært morro å snappe nok en spiller foran nesa på Lillestrøm. De var jo ikke så glad for Sapara. |
Det var fordi Torbjørnsen anbefalte han for LSK, da han jobbet frilance, før han ble ansatt i RBK.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 04.05.2007 15:11 Post subject: |
|
|
Fullstendig klar over det. Uansett så følte de seg litt snytt i etterkant.
O gden følelsen blir vel større for hver kamp Marek spiller  |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 04.05.2007 18:28 Post subject: |
|
|
RBK brukte bare økonomi-musklene litt, slik at LSK fort forsto at ikke hadde mulighet.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2007 18:28 Post subject: |
|
|
Med Riseth ute og Strand som ikke holder en hel kamp, må man begynne å vurdere hvem som skal spille fast i anker-rollen en stund. Vi kan ikke bruke et bytte i hver kamp fordi Strand bare holder en halvtime. Med det spillermatrialet vi har i dag mener jeg Tettey er den det er best å prøve her. Mange mener han ikke er god nok, men vi begynner uansett å gå tom for alternativer.. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 04.05.2007 19:47 Post subject: |
|
|
Tettey kan "lære seg" å spille der. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2007 20:04 Post subject: |
|
|
Det er det jeg mener også. Det er ingen som har bedre utgangspunkt enn Tettey per i dag. Mange er inne på å kjøpe nytt anker til sommeren. Jeg ser den, men vi har en del kamper foran oss hvor man må bruke de ressursene man har tilgjengelig, som det heter. Jeg mener fast bestemt at man bør kjøre Tettey sentralt nå i de kampene Riseth er ute, så kan de kjempe om plassen etter at Vidar er tilbake. Så får man igjen se an ståa når vinduet åpner. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 05.05.2007 08:00 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Med Riseth ute og Strand som ikke holder en hel kamp, må man begynne å vurdere hvem som skal spille fast i anker-rollen en stund. Vi kan ikke bruke et bytte i hver kamp fordi Strand bare holder en halvtime. Med det spillermatrialet vi har i dag mener jeg Tettey er den det er best å prøve her. Mange mener han ikke er god nok, men vi begynner uansett å gå tom for alternativer.. |
Har ikke Konan uttalt at han kunne tenke seg å spille sentral midtbane? Hvorfor lar i så fall ikke Tørum han få prøve seg? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.05.2007 08:38 Post subject: |
|
|
Konan passer vel best foran indreløperne... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 05.05.2007 14:08 Post subject: |
|
|
Han passer nok best som en hengende spiss ... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.05.2007 14:14 Post subject: |
|
|
Det blir fort samme situasjon med Konan som det ble med Sapara. Sapara ønsker å være mer offensiv enn ankerplassen kan tilby. Konan virker jo også veldig offensivt orientert. Begge hadde vel mye lik rolle i klubbene de kom fra også, om jeg ikke husker feil. den offensive av to sentrale midtbanespillere i 4-4-2 med diamant på midten. Det har heller aldri vært nevnt som et alternativ fra klubbens side, det jeg har fått med meg i hvertfall. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 05.05.2007 14:15 Post subject: |
|
|
Men jeg synes han burde få en sjanse. Kan jo hende at han takler den rollen veldig bra. Man vet jo ikke før man har prøvd  |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 05.05.2007 14:35 Post subject: |
|
|
Det fine er at RBK har Sapara's erstatter i klubben.. Regner nesten med at Sapara ikke er RBK's eiendom 1.1.08.. Han spiller for godt til at det ska gå utenlandske klubber helt forbi.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 05.05.2007 15:03 Post subject: |
|
|
Hvem mener du er Sapparas erstatter? Tettey? |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 05.05.2007 15:16 Post subject: |
|
|
Konan.. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 05.05.2007 16:40 Post subject: |
|
|
Hva med Dulee Johnson som spiller for AIK? AIK-Helsingborg på TV4 for de som vil ta en nærmere kikk på han.
Er i følge Gnagarforum på SvenskaFans lagets beste pasningsspiller, kvikk både med ball og i tankegangen. Samtidig som hodespillet ikke er hans største styrke. Ligner vel ganske bra på Skammelsrud? |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.05.2007 17:08 Post subject: |
|
|
Maradona wrote: | Det fine er at RBK har Sapara's erstatter i klubben.. Regner nesten med at Sapara ikke er RBK's eiendom 1.1.08.. Han spiller for godt til at det ska gå utenlandske klubber helt forbi.. |
Med 100 millioner er det jo uansett lett å finne en erstatter for Sapara, og litt til!  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.05.2007 11:44 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Hva med Dulee Johnson som spiller for AIK? AIK-Helsingborg på TV4 for de som vil ta en nærmere kikk på han.
Er i følge Gnagarforum på SvenskaFans lagets beste pasningsspiller, kvikk både med ball og i tankegangen. Samtidig som hodespillet ikke er hans største styrke. Ligner vel ganske bra på Skammelsrud? |
Jeg er på generell basis nysgjerring på de allsvenske liberianerne. Det gjelder både Johnson, offensiv midtbane/spiss Dioh Williams og midstopper Jimmy Dixon.
Häcken, som var de første til å plukke opp trekløveret fra afrikas vest-kyst fant virkelig spillere med gode, spennende kvaliteter og med så mange år bak seg i svensk fotball bør alle tre være godt vant både fotballkulturen og det skandinaviske gemytt.
Men vil de gå på kvoten, og er de egentlig gode nok? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 06.05.2007 12:51 Post subject: |
|
|
Maradona wrote: | Det fine er at RBK har Sapara's erstatter i klubben.. Regner nesten med at Sapara ikke er RBK's eiendom 1.1.08.. Han spiller for godt til at det ska gå utenlandske klubber helt forbi.. |
Jeg ser du gjentar dette til det kjedsommelige Maradona, Koren.. hvor endte han? Mifsud? Miller? Winters?
Vi kjøpte Sapara for 10 mill, kan ikke se for meg at vi selger til mindre enn 30 mill, det skal litt til å gi 30 mill for en spiller fra TL. Når ikke annet en Championship klubber er interessert i en gratis Koren og Mifsud, så ser jeg ikke for meg noen slenge 30 mill for Sapara. Til det er statusen til den norske ligaen alt for lav. |
|
Back to top |
|
 |
|