View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Buhaug Junior
|
Posted: 30.04.2007 22:59 Post subject: |
|
|
Makken wrote: | rosenborg-gutten94 wrote: | Jeg mente mot brann da!!!! |
Jaha? Lurer litt på hvorfor brann-kampen til Vålerengen spiller noen rolle, da. Kanskje stabæk-kampen også spiller noen rolle. Og ikke minst Tromsø-kampen. |
Kanskje jeg kan prøve og forklare. Det han mener er at Vålerenga tapte 4-1 mot et lag som RBK slo 3-0, det må vel da bety at RBK skal overkjøre Vålerenga. I teorien. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 30.04.2007 23:00 Post subject: |
|
|
riktig |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 01.05.2007 01:00 Post subject: |
|
|
Javel. Mener fortsatt at fotball ikke er matematisk. Så det så. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 01.05.2007 01:13 Post subject: |
|
|
Lars
Strand (Stoor) - Kvarme - Koppinen - Dorsin
Sapara - Riseth (Tettey) - Ciljan (Tettey)
Braaten (Konan)- Iversen (Kone) - Storflor (Traore) |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 01.05.2007 01:20 Post subject: |
|
|
Never change a winning team. Og hvis Strand ikke kan spille kan Riseth komme inn... |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.05.2007 15:22 Post subject: |
|
|
Basma tror på VIF-kampen
Når det gjelder Vidar Riseth, gjennomførte han en løpeøkt tirsdag. Men ifølge fysisk trener Siri Marte Hollekim blir han neppe klar til Vålerenga-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasK Junior

|
Posted: 01.05.2007 15:33 Post subject: |
|
|
da satser vi nok på¨samma lag oppstilling
men jeg hadde likt vis strand og tettey hadde bytta plass _________________ Rosenborg seriemester 2008 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.05.2007 17:23 Post subject: |
|
|
Quote: | - Ronny fikk en strekk i låret mot Godset, og nå ser det ut til at han blir ute i et par uker, sier medisinsk ansvarlig Håkon Schwabe til klubbens hjemmeside. |
Quote: | Christian Grindheim måtte stå over Godset-kampen på lørdag. Ikke på grunn av bruddet i hånda to dager før, men på grunn av en lårskade han pådro seg fredag.
Han er fortsatt usikker i forhold til Rosenborg-kampen, og kommer til å bli testet denne uka. |
Ronny mister flere VIF-kamper
Altså er det muligt at Grindheim i tillæg til Johnsen er ute mot os. Ikke dårligt det. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 01.05.2007 17:24 Post subject: |
|
|
da går det mot nok en enkel 3-poenger for RBK. |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 01.05.2007 17:52 Post subject: |
|
|
Det tror ikke jeg. Det var mange som regnet med en enkel kamp mot Sandefjord i semifinalen på Lerkendal ifjor også. Vi husker jo alle hvordan det gikk
Jeg tror vi må ha i bakhodet at VIF på Ullevaal med 15-20000 hjemmesupportere blir en utfordring uansett. Det er ikke lurt å undervurdere et lag fordi de har et par nøkkelspillere ute og er inne i en svak periode... |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 01.05.2007 19:25 Post subject: |
|
|
Hm, jeg begynner faktisk å bli optimist før denne kampen, det er jo litt skummelt. Vålerenga har mistet sin defensive krumtapp, sannsynligvis sin kreative sentral fremover og spissene er omtrent like målfarlige som Daniel Braaten. Kan dette gå galt? Svaret er ja hvis vi får en meltdown slik som i Stabæk-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 01.05.2007 20:07 Post subject: |
|
|
Hadde vært stas om vi kunne valset over noen (VIF) nå. 0-3 til pause vil gi oss mulighet til å eksperimentere litt mer med laget. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.05.2007 22:59 Post subject: |
|
|
Denne kampen bør være grei skuring. VIF har 2 mål og 2 poeng på fire kamper, og stiller i hvertfall ikke sterkere nå enn de hare gjort hittil i sesongen, mtp skadene. Jeg vil bli svært overrasket om VIF spiller bra fotball på Ullevaal til helga. Det blir forøvrig min første live-kamp med RBK i år. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 01.05.2007 23:40 Post subject: |
|
|
Hvis RBK tenker slik som du, så taper RBK kampen.. Ikke undervurdere VIF.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 01.05.2007 23:53 Post subject: |
|
|
Om RBK taper kampen pga de tenker sånn, er de ikke profesjonelle nok til å drive med toppfotball. Det han skriver er fakta VIF er ute av form, nøkkelspillere er ute, og vi viser stigende form. Det ser bra ut, uten at vi skal ronke oss gjennom kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 02.05.2007 00:22 Post subject: |
|
|
den der siste setningen burde vært sensurert *fysj* |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 02.05.2007 00:39 Post subject: |
|
|
Dermed har vi avslørt det. "Mainn" kan umulig være noen Bergenser. Der tåler de slike uttrykk. Setter en pils på at han er sørlending jeg. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 02.05.2007 02:12 Post subject: |
|
|
Kanskje Mainn er alt han ikke sier. Kanskje "han" er en hun!?
Håhå!
Hanyway.. Enig at Rosenborg ikke må ta for lett på kampen, selv om VIF er ute av form og har mange nøkkelspillere ute. De bør vite at de har overtaket, og bruke den viten til å vinne kampen, ikke til å cruise seg gjennom i med halv innsats.
Nå har VIF noen store svakheter på midtbane og i forsvar, utnytt det!
Edit: Forøvrig har jeg troa på denne startoppstillinga:
Lars
Stoor - Kvarme - Miika - Dorsin
Sapara - Strand - Tettey
Konan - Ivers - Traoré
Basse inn om Kvarme roter.
Per inn for Tettey eller Strand om de roter det til.
Kone inn for Ivers om han roter det til.
SÃ¥nn ca. =) |
|
Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 02.05.2007 07:33 Post subject: |
|
|
Jeg vil heller at Tettey og Strand bytter plass, synes det var Tettey som spilte best sentralt mot brann.
ellers virker vif veldig dårlige og det er ikke bare skadene som gjør dem svake, men også at de ikke er gode nok til å få ballen i mål |
|
Back to top |
|
 |
TIL Junior
|
Posted: 02.05.2007 09:18 Post subject: |
|
|
Kan ikke sette Stoor ut nå. Han har hatt stigning helt siden han kom. Brann-kampen var bra. Han må fortsette. Synes også at Tettey spilte bra som sentral mot Brann. Synes ikke vi skal skrinlegge han i den posisjonen. Ciljan var bra da han kom inn. Konan det samme den lille tiden han fikk. Traore var bra. Braaten var bra. Den dårligste av de 6 forreste var nok Ivers. Jeg tviler likevel på at han blir satt ut. Vi har rett og slett fått luksusproblemer på de 6 forreste plassene.
Satser på følgende lag mot Vålerenga
Lars
Stoor - Kvarme - Koppinen - Dorsin
Sapara - Strand (Tettey) - Tettey (Ciljan)
Braaten - Ivers -
Altså samme som mot Brann.
Synd det ikke ble plass for Konan. Han kommer inn tidligere enn sist for Braaten eller Traore. Hvis Ivers ikke presterer helt enormt, satser vi på at Kone får en halvtime. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 02.05.2007 10:37 Post subject: |
|
|
Erik wrote: | Om RBK taper kampen pga de tenker sånn, er de ikke profesjonelle nok til å drive med toppfotball. |
Rosenborg har gjennom alle år tapt mot dritlag. Stabekk er et godt eksempel på lag som vi bør valse over. Vi har, for å bruke dine ord, aldri vært profesjonell nok til å drive med toppfotball. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 02.05.2007 11:11 Post subject: |
|
|
Strengt tatt er vel ikke Rosenborg aleine om den tendensen, kan se ut som mange storklubber har det slik... Eks.vis Manchester United har vel vært preget av det samme, selv om det neppe er noen som vil protestere på at de er et profesjonelt topplag (This Is Anfield, nå holder du kjeft! ) _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 02.05.2007 11:16 Post subject: |
|
|
Ja, du bruker mine ord, men du trekker lattelige feil konklusjoner av det jeg skriver. Igjen. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 02.05.2007 12:01 Post subject: |
|
|
Det jeg mener, er at det er veldig fort gjort å tape mot dårligere lag. Det er jo derfor cupen er så spennende. Ellers ville vi væt cupmestere like mange ganger som vi har vært seriemestere. Derfor mener jeg inbnlegget ditt, sier nada. Bare tull å si at denne kampen viser om Rosenborg driver toppidrett. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
|