English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Midtbanesjef
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 12:55    Post subject: Reply with quote

På midtbanen må Strand ved sesongslutt erstattes av en ny spiller, men før det trenger vi ikke forsterkninger i midtbaneleddet. Den nye mannen bør ha det Tettey, Ciljan og Sapara mangler, nemlig Skammelsrud-genet.
Brady
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 12:57    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Etter en litt nærmere titt så var det faktisk du som lagde en sak av dette Brady.

Så det var ikke Harald allikevel? Har du fart med løgn, joko?

Say it ain't so....
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 12:59    Post subject: Reply with quote

Dette ble faktisk for lett, her ble du tatt med buksa nede Brady!

joko- wrote:
Ciljan og Tettey fungerer ikke som anker, det er opplest og vedtatt for lenge siden.

Brady wrote:
Ja, de har jo fått så mange sjanser til å prøve seg....

Thor Arild wrote:
Tettey fikk nok av sjanser i fjor, og gjorde en alt for dårlig jobb som sentral defensiv midtbanespiller. Han skapte usikkerhet for indreløperne som da vegret seg for å gå i angrep.

Brady wrote:
Thor Arild wrote:
Tettey fikk nok av sjanser i fjor, og gjorde en alt for dårlig jobb som sentral defensiv midtbanespiller.

Var det en omgang eller var det to?

Hvem sin kampsak var det igjen? Du føler deg ikke passe dum nå?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2007 13:00    Post subject: Reply with quote

Han var god mot Brann, grei mot Zenit. Hvilke kamper var han dårlig i da?

Quote:
Er bedre å være ærlig å si at det husket jeg ikke, enn å presentere noen feilaktige tall som fakta og for deretter kalle motstanderen for løgner når man selv er den som juger. (noe som du gjorde)

Jaså?

Harald wrote:
Kjernen i saken for mig er at jeg tvviler stort på at du har set Tettey i nok kamper til at kunne bedømme ham centralt.
Jeg kan huske 3 kamper centralt, du siger der er flere. Fint, men du kan ikke vise til nogen og derfor tror jeg dig ikke.
Og siden du ikke gider dokumentere at der er flere har jeg ingenting atsige til dig når du bedømmer Tetteys præstationer centralt på kamper som ikke eksisterer.

Ikke snak om at præsentere fejlagtigt fakta, når du i flere omganger direkte lyver. Jeg indrømmer at jeg bare kan huske 3 og ber dig om at finde flere. Hvorefter du lyver om Moskva kampen.

Det jeg vil frem til med A og B. er at når man mangler løbskapacitet og defensivt arbejde, er det naturligt at få en spiller på banen som er god til netop dette. Så det er lige gyldigt hvad Roars forcer er.

Quote:

Mulig det er annerledes på dansk, men når jeg skriver "rundt" før 5 offisielle kamper og mange treningskamper er ikke dette skrevet som hardnakket fakta. Da er det mer en innrømmelse av at man ikke har det nøyaktige tallet og at jeg antar og tror det er noe i den banen.

Masse betyder det samme både på norsk og dansk kan jeg så informere dig om, du kan bortforklare det alt du vil, det passer stadigvæk ikke.

joko- wrote:
rundt 5 offisielle kamper og mange treningskamper. Det burde også være ganske innlysende, at med Tetteys passningsfot så er ikke det den beste plassen for han.

Men som sagt, man kommer ingen steder med dig. Morsomt at det eneste du kommenterede om Tettey i går var hans ene dårlige skud og at han var usynlig i første omgang, hvilket slet ikke var tilfældet.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
AndreasK
Junior

PostPosted: 30.04.2007 13:00    Post subject: Reply with quote

syns vi skal la tettey få tid som anker spille anker på rbk2 hadde vært fint

syns denne midtbane neste år hadde vært bra

sapara - tettey - skjelbred
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 13:03    Post subject: Reply with quote

Kan dere slutte å mase om dette nå snart? Hva faen har joko med midtbaneankeret til Rosenborg å gjøre, han er vel ikke spesielt aktuell i den rollen, er han det? (uavhengig av sannhetsgehalten i påstandene hans)

Jeg mener vi klarer oss ut året, med en kombinasjon av Tettey og Strand sentralt, suplert med the occasional Riseth ved behov. Og at vi etter sesongslutt gjør opp Tetteys status, har han vist seg god nok gjennom sesongen blir han vårt framtidige anker, har han fortsatt med å variere sterkt må vi kjøpe en ny skammelsrud, og da er ikke Andresen og Stenersen noe alternativ - da må vi tenke framtid. Mannen bør være max 26 år, og helst kunne være hos oss til han går av med pensjon.
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 13:05    Post subject: Reply with quote

Hvis Tetty tar steget og blir stabil sentralt, så er det der en midtbane jeg vil ha de neste 10 åra(er jo lov og håpe). Jeg skjønner heller ikke at Tetty ikke har fått prøvd seg mer sentralt på RBK2 hvis de har et ønske om at han skal utvikle seg der.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:05    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:

Jeg skjønner ikke logikken din, joko.

Jeg viste til at Tettey hadde spilt lite, du mente han hadde fått nok sjanser og hadde spilt mer enn nok. Noe du har tværet og tværet på, og pirket på en omgang her og en omgang der.

Summa summarum så har han IKKE spilt mye sentralt!
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:17    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Han var god mot Brann, grei mot Zenit. Hvilke kamper var han dårlig i da?

Var dårlig mot Shaktar, Zenit (Vet at 2mas ikke støtter denne, men det er min mening), Fredrikstad, Ham-Kam og rapportene fra Rapid kampen var ikke positive (har ikke sett den)

Quote:
Er bedre å være ærlig å si at det husket jeg ikke, enn å presentere noen feilaktige tall som fakta og for deretter kalle motstanderen for løgner når man selv er den som juger. (noe som du gjorde)

Jaså?

Harald wrote:
Kjernen i saken for mig er at jeg tvviler stort på at du har set Tettey i nok kamper til at kunne bedømme ham centralt.
Jeg kan huske 3 kamper centralt, du siger der er flere. Fint, men du kan ikke vise til nogen og derfor tror jeg dig ikke.
Og siden du ikke gider dokumentere at der er flere har jeg ingenting atsige til dig når du bedømmer Tetteys præstationer centralt på kamper som ikke eksisterer.

Flott forsøk Harald, men ikke bra nok.

Harald wrote:
joko- wrote:
Du snakker jo selv om en treningskamp mot Brann, der har du en og det finnes flere.

Hvilke?

joko- wrote:
Kan du lese?

Harald wrote:
SÃ¥ stop med at lyve, for de findes ikke joko- FÃ¥ det nu ind i dit lille hoved.

Mener du hevder hardnakket at det ikke finnes noen flere kamper i det siste innlegget der gitt.

Harald wrote:

Ikke snak om at præsentere fejlagtigt fakta, når du i flere omganger direkte lyver. Jeg indrømmer at jeg bare kan huske 3 og ber dig om at finde flere. Hvorefter du lyver om Moskva kampen.

Føler du deg dum nå? Du sier rett ovenfor at det IKKE FINDES! ohhh der sprakk fasaden.

Quote:

Mulig det er annerledes på dansk, men når jeg skriver "rundt" før 5 offisielle kamper og mange treningskamper er ikke dette skrevet som hardnakket fakta. Da er det mer en innrømmelse av at man ikke har det nøyaktige tallet og at jeg antar og tror det er noe i den banen.

[quote="Harald"]
Masse betyder det samme både på norsk og dansk kan jeg så informere dig om, du kan bortforklare det alt du vil, det passer stadigvæk ikke.
Quote:

[quote="joko-"]rundt 5 offisielle kamper og mange treningskamper. Det burde også være ganske innlysende, at med Tetteys passningsfot så er ikke det den beste plassen for han.

Hvis du skrur på den sosiale antenna, så forstår du at "rundt" ikke betyr det nøyaktig tallet.

Harald wrote:

Men som sagt, man kommer ingen steder med dig. Morsomt at det eneste du kommenterede om Tettey i går var hans ene dårlige skud og at han var usynlig i første omgang, hvilket slet ikke var tilfældet.

Men du må da kunne innrømme at det er ganske komisk at et skudd mot mål ender som innkast?
Back to top
Howie
Junior

PostPosted: 30.04.2007 13:20    Post subject: Reply with quote

Joko, Brady m.fl. Nå er det kanskje på tide å gi seg med denne kjeklingen som begynner å bevege seg mot yttergrensene for hva som er interessant for resten av oss å følge med på? (Jeg vet - jeg vet, jeg KAN bare la være å lese det om det ikke interesserer meg!! Men når man prøver å lese en diskusjon på et forum skummer man innom alle innleggene for å få med seg hva som blir sagt. Og når det gjelder hvem som har løyet om hva osv. osv. kan jeg bare si en ting: Frankly my dear; I don't give a damn!)

Når det gjelder topic her så ble jeg positivt overrasket over Tettey i går. Jeg har vært en av de som har vært en smule skeptisk til gutten, men må innrømme at jeg er i ferd med å snu litt. Jeg syntes han bare blir bedre og bedre for hver kamp (vel, nesten da) og tror vi kan ha et godt anker fra egne rekker om et par sesonger hvis han fortsetter å utvikle seg. Så hva er lurest fremover? La Tettey ta over nå? La Riseth spille ut sesongen og la Tettey ta over neste sesong? Hvis Riseth spiller sentralt, hvem av trioen Tettey/Skjelbred/Strand skal ha den siste indreløperplassen (Regner da Sapara som bankers)? Skal man kjøpe inn en ny sentral...? Er fryktelig glad jeg ikke er den som styrer...

Last edited by Howie on 30.04.2007 13:34; edited 1 time in total
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:21    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
joko- wrote:

Jeg skjønner ikke logikken din, joko.

Jeg viste til at Tettey hadde spilt lite, du mente han hadde fått nok sjanser og hadde spilt mer enn nok. Noe du har tværet og tværet på, og pirket på en omgang her og en omgang der.

Summa summarum så har han IKKE spilt mye sentralt!

Hahah, nå fortsetter du den diskusjonen du mente jeg hadde startet og sa var latterlig, som du selv starta.

Jeg poengterer at han har fått nok sjangser når dere hevder at han ikke har fått det, jeg skal overhodet ikke ha noe som helst skjyld i at diskusjonen har rent ut i en latterlig "Hvor mange kamper har Tettey som anker" diskusjone. Den startet du, Harald og Knerten_10 fortsatte den og jeg forsvarte meg kun mot det.

Nå har du gravd deg ned så dypt at det ikke finnes noen vei ut Brady.....
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 13:27    Post subject: Reply with quote

Helt enig med Howie. Det må da gå ann å ta denne diskusjonen om hvem sa hva i Garderoben. Det dere driver med nå er rett og slett Spamming. Det har iallefall ingenting med midtbanesjef å gjøre lengre.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2007 13:30    Post subject: Reply with quote

Det jeg synes er komisk joko- er at det er det eneste du skriver om Tettey i den kampen. Hvilket også er et billede på dit forskruede syn på Tettey.
Uanset kan du slutte og beskylde os for at starte en diskussion om hvor mange kamper Tettey havde som anker. Det er du med dine han har fået nok chancer og masse treningskamper osv osv, som ligger til grund for den.

Howie og andre, hvis det er sådan en byrde for jer, så ligger der et link til en mod som kan ignore os i "rbkweb og forumet". Og ja, lidt langt ude bliver det nok, men jeg gider ikke sidde og se på joko- skrive side og og side ned om hvor dårlig Tettey er når det ikke er tilfældet. Det er også lidt svært at diskutere når folk sidder og lyver, derfor må det jo også påpeges når det sker.
Hovedsageligt er det stadig om Tettey centralt.

Medlem nr. 2477
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:31    Post subject: Reply with quote

Noe jeg la godt merke til under kampen i går, var Tettey's evne til å løpe opp Brann-spillerne bakfra og bare tuppe ballen fra de og rett til en medspiller. Kanskje ikke helt godt forklart, men det er et godt stykke defensivt arbeid og dette gjorde han gang på gang på gang. Flott å se på.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Brady
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:34    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner å bli litt småbekymret for helsetilstanden din nå, joko.

A delusion is commonly defined as a fixed false belief and is used in everyday language to describe a belief that is either false, fanciful or derived from deception. In psychiatry, the definition is necessarily more precise and implies that the belief of a pathological liar (the result of an illness or illness process).

Dette blir mitt siste ord i saken, så lenge joko holder seg noenlunde i skinnet.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:35    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Uanset kan du slutte og beskylde os for at starte en diskussion om hvor mange kamper Tettey havde som anker. Det er du med dine han har fået nok chancer og masse treningskamper osv osv, som ligger til grund for den.

Så tynt så tynt, jeg må da få lov til å hevde at jeg har sett Tettey i nok kamper. At dere så begynner å telle omganger og minutter kan ikke jeg noe for. Dere gikk gjennom terminlister og hele pakka, mens jeg hevdet at jeg ikke husker akkurat hvilke kamper han hadde spillt, da fortsatte dere og dvele ved dette og kalte meg løgner.

Brady starter diskusjonen, DU og Knerten_10 fortsatte den.

Harald wrote:

Det er også lidt svært at diskutere når folk sidder og lyver, derfor må det jo også påpeges når det sker.

Rett over her så blir du selv tatt i å juge, at du kan lire av deg noe sånt får meg til å lure. FORNEKTELSE HARALD.

Last edited by longns on 30.04.2007 13:39; edited 1 time in total
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 13:36    Post subject: Reply with quote

Ja, Tetty er vel fortsatt den raskeste på RBK, har ikke hørt noe annet iallefall. Farten, sammen med kapasiteten er jo en av hans aller sterkeste sider. Synes også han har blitt mye roligere med ball enn før. Han er litt hengslete i kroppen, så det kan ofte se litt kjeitete ut, men jeg synes han har fått mye bedre teknikk
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 13:38    Post subject: Reply with quote

Til Howie:

Jeg mener vi må vente med innkjøp. Slik Tettey framstår nå tenker jeg at jeg heller vil ha sølv i år og dyrke Tettey enn å vinne gull med nok et nykjøp og miste Tettey til Start i juli. Jeg tror han vil vokse. Men om han ikke vokser og innfrir har vi ikke noe valg, da må vi kjøpe – men vi må vente med det kjøpet til etter sesongen.

Det som haster på innkjøpssida er en klippe i midtforsvaret.

Jeg skulle ønske meg en situasjon framover der Sapara er fast inventar, og at Tettey/Strand/Riseth roterer sentralt (men at Tettey og Strand får mest spilletid) – og der Ciljan og Tettey roterer på indreløper nr to (men at Ciljan får mest spilletid).
- så vil fem-seks kamper vise hvem som står fram.
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:38    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Jeg begynner å bli litt småbekymret for helsetilstanden din nå, joko.

Du ble tatt med buksa nede, tipper du er litt flau nå og prøver å få oppmerksomheten på noe annet.
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:40    Post subject: Reply with quote

Er det noe som er flaut, så er det diskusjoner som dette. Når folk begynner å rakke ned på hverandre fordi de har forskjellige meninger. Det vil jeg si er flaut.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Brady
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:41    Post subject: Reply with quote

Forskjellige meninger er greit og legitimt å ha. Det er den løgnaktige hetsen, samt personkarakteristikkene fra Joko jeg ikke greier å sitte rolig og lese.
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 13:42    Post subject: Reply with quote

Harald, kan du fjerne disse innleggene fra joko og Brady?
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2007 13:42    Post subject: Reply with quote

Nej

Medlem nr. 2477
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 13:43    Post subject: Reply with quote

Han må isåfall fjerne sine egne også da Bruttern....
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 13:46    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke noe begeistret for å rullere for mye, vi skal iallefall ikke rullere med tre stykker sentralt. Det er å be om trøbbel. Jeg regner med Riseth tar plassen når han kommer tilbake, så det blir et bikjeslagsmål om den siste indreløperplassen. Kan hende at Tørum velger å skyve Roar ned på back igjen, så da blir det vel Tetty og Skjelbred sombytter litt på den siste plassen. Hvis Riseth ikke er frisk til Engakampen så regner jeg med at Tørum starter med samme laget.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Next
Page 9 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb