English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Brann
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende

PostPosted: 30.04.2007 08:53    Post subject: Reply with quote

Lavik wrote:
Recon wrote:
Lavik, hva med tatern?

i dag er jeg førnøyd med alle. Stoor (som jeg regner med du sikter til) viser at han kan bli god med litt innlegg's trening.

Neei, mente Andresen som du sa noe om i forbindelse med målet til Koppinen. "Så dere Andresen der?"

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 08:54    Post subject: Reply with quote

Den der var unødvendig Thor Arild. Når mannen for en gang skyld har et innlegg det ikke oser galle av , så trenger du ikke rive kjeft. Se på hva mannen skriver, og vær gjerne uenig med det, men sånne utspill som det der trekker bare ned standarden på forumet. Det er vel nok med joko om ikke du skal begynne på samme måte.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2007 10:19    Post subject: Reply with quote

Mye bra i denne kampen, men det er litt vanskelig å si hvor mye som skyldes Branns slette innsats. Vil trekke frem Sapara og Koppinen som våre beste, men det var jo rimelig bra over hele linja. Litt overraska over at Strand får såpass mye skryt etter kampen, han gjorde en del bra, men hadde også et par farlige "Solli-ballmist". En annen negativ ting er at vi lager altfor mange farlige frispark rett utenfor egen 16-meter. Et godt fotballag (les CL) ville scoret minst ett mål på alle de mulightene. Men før Thor Arild går bananas så vil jeg si at dette var en positiv kamp!
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 10:41    Post subject: Reply with quote

Jeg går vel aldri bananas. Synes Strand gjorde en fantastisk jobb i går. Hadde som du sier et par ballmiss. Men han er jo indreløper. Ikke midtbaneanker.

Sozo: At mainn for en gang skyld hadde et innlegg som ikke bare oser galle, betyr ikke at han ikke skal holde kjæft.

Mainn: Hold kjæft!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
WegHard
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 10:48    Post subject: Reply with quote

Angående Braaten synes jeg han gjorde en helt grei figur i går. Jeg synes han løp mer enn han pleier, og han får pluss for mange initiativ. Samtidig viser han at han at han ikke er noen avslutter. Jeg stusser i denne sammenheng litt over den vedtatte sannheten om at Braaten passer best i 4-4-2. Som spiss i 4-4-2 skal man være målfarlig. Braaten scoret 3 mål i hele fjor. Koppinen har til samenligning 2 hittil i år. Det kan selfølgelig godt hende han kunne scoret noen flere hvis han hadde spilt spiss, men situasjoner som de han var involvert i i går får meg til å tvile. Måltjuv er noe man er, eller ikke er. Jeg tror desverre ikke Braaten er det.
puckno
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 10:53    Post subject: Reply with quote

Vi må huske at det er tidlig i sesongen, braathen har ikke spilt så mye og har også vært noe skadet. Når braathen kommer skikkelig i form så sitter både førstetouchen og avslutningene noe bedre. Det som var så gledelig med Braathen i går var alle de helhjertede løpene både fremover og bakover. Men han blir nok aldri noen Brattbakk når det gjelder avslutninger.

Braathen er temmelig uortodoks - noen ganger veldig direkte i spillestilen, andre ganger holder han ballen lenge uten at motstander får tak i den - det kan av og til være bra men av og til også helt feil. Men man må jo bare ta av seg hatten - Braathen er jo like sterk i rompa som gøran sørloth!
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 10:55    Post subject: Reply with quote

Det var mye bra i går, best av alt var kanskje følelsen av at vi er overlegne selv om vi samtidig åpenbart har mye å gå på. Det lover godt - om vi løfter oss utover sommeren slik vi har for vane å gjøre, kan dette bli veldig gøy. Og veldig bra!

Min klare oppfatning er nå at Riseth, Lago og Kvarme må ut av troppen ved sesongslutt, og erstattes av EN trøndersk midtstopper av Hoftun-format. Vi må opprettholde trønderkvota, og selv om Nordvik kan bli god på sikt trenger vi en ny mann i tillegg til Nordvik med palatalisering og apokope i midtforsvaret – som i tillegg er bedre enn alle de andre. Eneren i backrekka er det eneste vi virkelig mangler i dag.

På midtbanen må Strand ved sesongslutt erstattes av en ny spiller, men før det trenger vi ikke forsterkninger i midtbaneleddet. Den nye mannen bør ha det Tettey, Ciljan og Sapara mangler, nemlig Skammelsrud-genet.

Men først og fremst mener jeg kampen i går viser oss at dette laget med dagens mannskap holder høyt nok nivå til at høsten kan blir skikkelig trivelig.
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2007 11:00    Post subject: Reply with quote

Bruttern wrote:
Min klare oppfatning er nå at Riseth, Lago og Kvarme må ut av troppen ved sesongslutt, og erstattes av EN trøndersk midtstopper av Hoftun-format.

Si fra hvis du finner en da. Lykke til.
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.04.2007 11:07    Post subject: Reply with quote

I know, men det er det vi har stab på brakka til - er det ikke det da? Wink
Jeg veit jo at det kommer til å bli forholdsvis vanskelig, men lista bør ligge der, sånn at man er innforstått med at alle andre alternativ er halvgode løsninger og kompromisser.
Trondheim
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 11:19    Post subject: Reply with quote

Fy f***.... Drit bra kamp i går!... Jeg var der, sto med kjernen... trur du det var liv.. fy f***. Deilig seier-

OH AH SAPARA
SEI OH AH SAPARA

"Gratulerer Koppinen med unge:)"
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 11:28    Post subject: Reply with quote

Kan du vennligst skrive slik at folk forstår hva du vil frem til og med en viss ryddighet, Rosenborg-gutten? Greitnok at du var fornøyd med kampen og at du stod med Kjernen, men du må ikke alltid skrive ned alle impulsene og følelsene du har inne.

f9z.
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 11:48    Post subject: Reply with quote

er jævelig glad bare serru!!
Back to top
AndreasK
Junior

PostPosted: 30.04.2007 12:56    Post subject: k Reply with quote

Gratulerer at du har vært på lerkendal!
SillyMe
Junior

PostPosted: 30.04.2007 13:01    Post subject: Reply with quote

Kelso wrote:
Kan du vennligst skrive slik at folk forstår hva du vil frem til og med en viss ryddighet, Rosenborg-gutten? Greitnok at du var fornøyd med kampen og at du stod med Kjernen, men du må ikke alltid skrive ned alle impulsene og følelsene du har inne.

f9z.

Må da være lov å vise følelser Wink Så når en ikke finner de riktige ordene så er jo krusseduller og utropstegn greit nok RBK
Back to top
Mainn
Rutinert

PostPosted: 30.04.2007 13:55    Post subject: Reply with quote

Sozo: det er vel lite håp for Thor Ahrild, ikke mye vits å prate med den guttevalpen uansett.

Last edited by Mainn on 30.04.2007 14:02; edited 1 time in total
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 14:00    Post subject: Reply with quote

Ja, SillyMe, la oss få ned nivået på forumet. Snart nærmer det seg RBK-Forum tilstander her.
Back to top
SillyMe
Junior

PostPosted: 30.04.2007 14:05    Post subject: Reply with quote

Kelso wrote:
Ja, SillyMe, la oss få ned nivået på forumet. Snart nærmer det seg RBK-Forum tilstander her.

Jeg tviler på at en eller annen post med krusseduller skrevet i gledesrus senker nivået på dette forumet, det er det for solid til.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 15:08    Post subject: Reply with quote

Eneste grunnen til at vi ikke liker innlegg som det rosenborg-gutten94 kom med der, er at vi har glemt hvordan det var å være ung og glad.

Hilsen TAF - gammel og bitter.
Back to top
^Mirth
Veteran

PostPosted: 30.04.2007 21:29    Post subject: Reply with quote

Etter at LSK-Lyn kampen ble spilt, har rundens lag på tv2 endret seg noe. Tre nye spillere inn, og tre ut. Blant RBK-spillerne fikk dette følger i at Tettey ble rullert ut av rundens lag...
Back to top
brann_copper
Senior

PostPosted: 30.04.2007 21:44    Post subject: Reply with quote

Gratulerer med en god kamp!

Så stillestående og tafatt som Brann var igår er det lenge siden jeg har sett. Fullt fortjent 3-0 til RBK. Dere blir farligere enn jeg trodde. I går var det deres gutter som kriget og det gav uttelling! Våre gutter så ikke videre inspirert ut...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen)
Back to top
syltynn
Proff

PostPosted: 30.04.2007 22:02    Post subject: Reply with quote

Quote:
Sapara dobler ledelsen sju minutter senere. En blåkopi av Vålerengas utligningsmål forrige runde.

Hmm flere enn jeg som føler det ble litt feil. Utdrag fra skbrann.org sitt kamprefereat...
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2007 22:18    Post subject: Reply with quote

Føler at det er feil ja, for det første så var målene helt ulike. Og for det andre så var VIF's mål en redusering og ikke en utligning.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 01.05.2007 12:23    Post subject: pinlig Reply with quote

Det var pinlig å se Brann spille med så lite aggressivitet og innsats som de gjorde på Lerkendal, men det var vel noe ala det RBK viste på Nadderud uken før.
Overlegne, "vet vi er gode" holdninger, og ingen innsats...da blir det tap mot et lag som er sugen på å vise seg frem.

Jeg gleder meg til oppgjøret i Bergen allerede. Det er ekstra gøy å spille mot Rosenborg, ikke bare fordi vi pleier å slite mot dere, og det er ekstra gøy å slå dere, men mest pga dere er de regjerende mestrene, og stort sett har vunnet serien hver gang de siste 10-20 årene

Å komme til Lerkendal og ikke gi bånn gass er helt ubegripelig...Tromsø kjørte Rosenborg i senk den første omgangen, og dere var heldige som fikk redusert til 3-2, at dere til slutt snudde kampen og vant 4-3 var sterkt gjort, men også Brann kunne kjørt på i 1. omgang og presset Rosenborg høyt på banen... istedet så er det denne "lav risiko" taktikken, ligge lavt og kontre... ikke bra.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 01.05.2007 13:14    Post subject: Reply with quote

Ja, Brann var latterlig lite aggresive. Men noe som er typisk på Lerkendal er lag som kjører full pinne fra start, men ikke makter presset helt inn. Da tar RBK over fullstendig og knuser motstanderen fordi de er bedre trent.
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 01.05.2007 21:03    Post subject: Reply with quote

Det er vel i overkant enkelt Knerten. Brann hang fint med de, helt til først det ene, så det andre baklengsmålet kom. Da ble motløsheten mer og mer synlig.
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
Page 25 of 26

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb