| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Veteran

|
Posted: 23.04.2007 08:00 Post subject: |
|
|
| Stemmer. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2007 08:07 Post subject: |
|
|
| Han er fra Nissedal ved grensa til Aust-Agder, og er vel født i Arendal? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 23.04.2007 08:09 Post subject: |
|
|
| Og Bengt Sæternes er fra Sørlandet et sted. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2007 08:09 Post subject: |
|
|
| Nesten. Egersund i Rogaland. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 23.04.2007 08:12 Post subject: |
|
|
| Han er født på sykehuset i Arendal ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruiser Junior

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 73 Location: Mellom bakkar og berg
|
Posted: 23.04.2007 09:00 Post subject: |
|
|
Mainn/rbk_copper; Kutt ut med den pinlige oppførselen. Har du/dere lyst at små trønderegg skal komme på Brann-supporterene sine forum og åndse seg tilbake på oss? Endelig er bat.no i ei respektabel forfatning, la det forbli slik.
Guttunger... _________________ SK BRANN |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 23.04.2007 09:09 Post subject: RBk |
|
|
"Hva med Hamarsingen Vaagan Moen og Solli fra Arendal som holder ute lokaltalentet Huseklepp ? Andresen fra østsida som holder lokaltalentet Haugen ute? Nei akkurat, talentene deres er gråstein (Opdal og eks-talent Hanstveit de eneste som holder nivået) så dere må handle spillere for å skape et medaljelag. Forskjellen er bare at RBK har en uendelig mye bedre speider. Det er den eneste forskjellen, punkt slutt. At RBK ska ha ansvar for å utvikle spillere til landslaget er latterlig."
Vel, det går vel heller mer på at Brann stiller en start 11'er som består så og si av kun Norske spillere, utenom de to stopperne fra Island, mens RBK's start 11'er de siste kampene, er 7-8 utlendinger ?
Vi har et par Bergensere eller skal vi si lokale Hordalendinger da...
-Gunntveit/Dahl
-Hanstveit
-Opdal
-Huseklepp
De har spillt fast i de siste kampene.
Utenom det har vi midtbanespillere fra østlandet og midtnorge/nordover(gashi)
Spissen Helstad er Hamar gutt, og Sæternes fra Egersund.
Robbie Winters er fra Skottland, Corrales fra USA, Bjørnsson fra Island, Tijan fra Gambia, Ludde fra Finmark, Helge Haugen fra Bergen, Bakke fra Sogndal
Vi har noen utlendinger vi også, de fleste lag i tippeligaen har det idag.
Forskjellen på Brann og RBK hovedsaklig er at vi stiller så og si med nesten bare Norske i start 11'er mot RBK som kun har et par Norske.
At deres speider har funnet flere spennende kvalitetsspillere er det liten tvil om, men vi har også vært heldige med de kjøpene vi har gjort.
"så dere må handle spillere for å skape et medaljelag."
-Unnskyld, men dere har 8 utlendinger i start 11'er, hva prater du om egentlig....kjøper ikke dere spillere for å ta medalje ?
Eller påstår du at Konan, Sapara, Kone, Traroe, Hirshfeldt, Koppinen, Stoor, Dorsin etc er oppvokst i Trøndelag ? _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.04.2007 10:06 Post subject: Re: RBk |
|
|
| Det han trolig mener er at vi har noe fler lokale spillere i stallen enn dere. Dess hvor lenge holder vi på Konan, Sapi og Traore og en skadefri Kone. Kone hadde interesse fra strasbourg når vi henta han, Sapi hadde fra noen tyske lag (uten at jeg husker navn), Traore er knapt nok ute av puberteten og Konan har en lysende fremtid utifra skuddfoten å bedømme. Ja vi kjøper oss til suksess, men hvem i verden gjør ikke det. Selv i Japan kjøper de jo inn spillere for å forbedre stallen (les: Trelegg). Detta er seff ikke en unskyldnig for å presse ut norske spillere men man skal da stille med det beste laget til en hver tid og da er det ikke vits i å ha gråstein hvis du kan skaffe gull... Selv skulle jeg gjerne sett at RBK spilte med fler norske spillere |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 23.04.2007 10:40 Post subject: |
|
|
Hvilke midtstoppere blir klar til denne kampen?
Synes Koppinen og Kvarme klarte seg meget bra mot Stabæk, skal ikke se bort ifra at de får fornyet tillit.
Selv synes jeg at Basma bør komme inn sammen med Koppinen, dette fordi han har større fart, noe vi kommer til å trenge mot brann! |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 23.04.2007 11:23 Post subject: |
|
|
Anders4: ikke kom med usanne ting, som at Sæternes er fra Nord, han er fra Eigersund, en time sør for Stavanger.
Hvorfor startet 8 av 11 utlendinger i stavanger når vi har så "mange" nordmenn i klubben? Spiller liten rolle at vi har så mange nordmenn i stallen, når de sitter å tvinner totter på tribune & benk.
Å hvorfor skal jeg på Brannforum? jeg er RBK-tilhenger.
Det at du ramser opp at Brann har mange spillere fra rundt omkring i Norge er vel mer lokalt enn at man plukker spillere andre steder i verden. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 23.04.2007 11:29 Post subject: |
|
|
4. tråden hvor du diskuterer antall utlendinger i Rosenborg. Hvorfor kan ikke utlendinger diskuteres i tråden utlendinger? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 23.04.2007 11:31 Post subject: |
|
|
| thor arild har vel intellekt til å se at undertegnede kommenterte et innlegg i denne tråden? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 23.04.2007 11:36 Post subject: |
|
|
| Bruiser wrote: | | Mainn/rbk_copper; Kutt ut med den pinlige oppførselen. |
Tror ikke noen har noe imot bergensere på dette forumet. Men de trenger ikke utgi seg for å være RBK-supportere. Andre lags supportere som holder seg på et saklig nivå, beriker bare forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 23.04.2007 11:45 Post subject: |
|
|
| Haugen; hehe, har alltid hatt et lite stempel på fosninger, men hadde trodd at du så forskjell på mine innlegg og rbk_cooper. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 23.04.2007 11:48 Post subject: |
|
|
| For å bruke svaret du brukte til Thor Arild: Du har vel intelekt til å se at jeg kommenterte Bruisers post, og ikke sammenlignet deg med Brann_copper? |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 23.04.2007 11:52 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Tror ikke noen har noe imot bergensere på dette forumet. Men de trenger ikke utgi seg for å være RBK-supportere. Andre lags supportere som holder seg på et saklig nivå, beriker bare forumet. |
Mulig rbk_cooper utgir seg for det, men ikke Mainn. Å ja, har intellekt jeg, men det var denne delen av innlegget ditt jeg reagerte på. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 23.04.2007 11:58 Post subject: |
|
|
| Kan ikke helt se hva du reagerer på der. Er det det at jeg ikke har noe imot andre lags supportere? Eller er det det at jeg ikke har sansen for folk som utgir seg for å være noe annet? |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 23.04.2007 11:59 Post subject: |
|
|
Tror du mainn synes det er like morsomt å provosere, om vi ignorerer han? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 23.04.2007 12:02 Post subject: |
|
|
Solli spent på om RBK matcher Brann
| Quote: | | Jeg er litt revansjesugen, men det blir ikke en supergira og overtent Solli. Spiller vi som vi kan, med fokus på vårt eget spill, skal det bli spennende å se om RBK kan hamle opp med oss, sier Solli til Dagbladet.no. |
Mainn har tydeligvis sendt melding til Solli:
| Quote: | Mens han står i pressesonen tikker det inn gratulasjonsmeldinger fra fjern og nær. Noen er fra kompiser med trøndersk opphav.
«Jeg tror jeg flytter til Bergen. Ikke bare har Bergen de fineste damene og den fineste dialekta. Dere kan jo spille fotball også», står det i en av tekstmeldingene fra Trondheim.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
|
Posted: 23.04.2007 12:06 Post subject: |
|
|
Haugen: naturligvis at du sier at jeg utgir meg for å være rbk-supporter. Det er naturligvis feil da jeg Er rbk-tilhenger.
Ikke jeg som har sendt den meldingen, men sikkert noen kompiser av han. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 23.04.2007 12:37 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Quote: | | «Jeg tror jeg flytter til Bergen. Ikke bare har Bergen de fineste damene og den fineste dialekta. Dere kan jo spille fotball også», står det i en av tekstmeldingene fra Trondheim. |
|
Psjt... Alle vet da at sørvest-Telemark har de fineste damene og Sørlandet den fineste dialekten. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 23.04.2007 12:51 Post subject: |
|
|
| HAHAHAHA! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 23.04.2007 13:14 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke direkte imponert over Brann enda. De lagene som de har møtt har vært meget dårlig. Spesielt Vålerenga som lar spillerene få stå helt alene. De får god tid til å legge perfekte innlegg og i tilegg står spissene og header ballen umarkert i mål. Dette er ikke akkurat vanskelig. Det blir fort mye mål.
Kampen mot Stabæk spilte Brann gankse brukbart, men de var heldige som slapp straffespark i mot. |
|
| Back to top |
|
 |
rbk_jente87 Junior
|
Posted: 23.04.2007 13:22 Post subject: |
|
|
men over til laget da..
hvem tror dere starter mot Brann? |
|