English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Midtbanesjef
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 22.04.2007 01:20    Post subject: Drøm Reply with quote

Drøm videre gutter Very Happy
Maradona
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 12:50    Post subject: Reply with quote

Martin Andresen holder dessverre ikke mål i Champions Leauge, så hvorfor kjøpe han ? Han er ikke så god..
Henri
Legende

PostPosted: 22.04.2007 13:53    Post subject: Reply with quote

Martin Andresen holder i massevis, og jeg ville jubla om han kom til oss. Utrolig synd at ikke vi fikk Andresen og Brann Ødegaard den høsten. Hvorvidt han er interessert i å komme hit er jo et annet spørsmål.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 14:20    Post subject: Reply with quote

Martin Andresen som vår midtbanegeneral, er en våt drøm. Han er den beste i norge vi kan få, og han holder toppnivå minst 3 år til. Det er ikke den plassen vi hadde hatt problemer på i CL.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oddrane
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 14:31    Post subject: Reply with quote

Magnus Lekven kunne helt sikkert blitt en bra spiller sentralt på midten i RBK. Og han er sikkert til salgs også, for en ikke så altfor stor sum.
Back to top
Totto_Dahlum
Rutinert

PostPosted: 22.04.2007 14:34    Post subject: Reply with quote

Det er helt åpenbart at vi mangler en midtbanesjef, Vidar Riseth går nok rett inn i den rollen når han er frisk igjen. Inntil da håper jeg vi slipper å se Roar Strand mer i den sentrale rollen, Skjelbred, som vikarierte med brukbart hell sentralt mot Molde i fjor, eller Tettey bør få den sentrale rollen inntil Riseth er tilbake.
Spørsmålet er om Riseth holder godt nok nivå i europacupen, eller om vi bør intesivere jakten på en sentral midtbanespiller som kan komme inn allerede i sommer.

En korttidsløsning kunne vært Tommy Svindal Larsen, som kanskje passer enda bedre som sentral midtbane enn Martin Andresen. Svindal Larsen har vist at han holder høyt nivå både i tippeligaen og i bundesliga. En skikkelig ledertype, ambisiøs og med høye krav til seg selv og medspillerene. Er det slik at kontrakten hans går ut til sommeren? I såfall burde det være mulig å hente ham inn på en korttidskontrakt ut sesongen, en billig løsning som gir oss mer tid til å finne en spiller som kan gå inn å fylle den rollen på litt lengre sikt.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.04.2007 15:53    Post subject: Reply with quote

http://www.ta.no/lokal_sp...430667.ece
Kontrakt ut 2008 står det der hvertfall...
Back to top
stalet
Senior

PostPosted: 22.04.2007 16:28    Post subject: Reply with quote

Totto_Dahlum wrote:
En korttidsløsning kunne vært Tommy Svindal Larsen, som kanskje passer enda bedre som sentral midtbane enn Martin Andresen. Svindal Larsen har vist at han holder høyt nivå både i tippeligaen og i bundesliga.

For to år siden hadde det vært en interessant løsning, men det han viste i fjor var vel langt fra det vi kan forvente av en midtbanesjef i RBK? Statisk, tversover og sur var det jeg husker av ham i fjor.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 19:53    Post subject: Reply with quote

Svindal greide ikke å dominere midtbane på noen som helst måte mot Lyn idag. Da ser Stefan Gislason ut som et bedre valg som anker. Gode taklinger og trygg med ballen.
Back to top
bob
Junior

PostPosted: 22.04.2007 20:05    Post subject: Reply with quote

Enig i det med Gislason.. Trygg og god defensivt , og gode passninger.. Hadde vært noe det
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 23.04.2007 17:48    Post subject: Reply with quote

Jeg ønsker meg Tommy S. Larsen og Stefan Gislason foran Martin Andresen... Men den jeg gjerne skulle ha sett i RBK drakta er Linderoth.. Men det går nok ikke...
Erik
Veteran

PostPosted: 23.04.2007 19:59    Post subject: Reply with quote

Kontrakten hans går ut, og han krever ikke mere lønn en vi hadde klart (tenker på Iversen). Uansett, lite trolig. Desverre, han hadde vært helt sjef.
Back to top
Totto_Dahlum
Rutinert

PostPosted: 23.04.2007 21:47    Post subject: Reply with quote

Tomasz Zokolowski ikke helt fornøyd med situasjonen i Lyn:

Quote:
I hele sin Lyn-karriere har han vært midtbaneanker hos Lyn, men i år er «Soko» flyttet ut på kanten. Omstillingen har vært vanskelig å godta for 21-åringen, som i forkant av Odd-kampen ba om en samtale med trener Henning Berg for å diskutere situasjonen.

- Jeg er ingen kantspiller. Jeg sliter med å akseptere den posisjonen, sier Sokolowski til Aftenposten.no

I gårdagens seier over Odd markerte han seg umiddelbart og scoret allerede før minuttet var gått. Han imponerte med flere gode avslutninger, samtidig som han var en konstant trussel mot skienslaget gjennom hele kampen med sine mange presise innlegg.

Kunne Sokolowski fylt den sentrale midtbanerollen hos oss? Ung talentfull spiller med gode tekniske ferdigheter. Har dog ikke sett nok av ham til å si om han har de taktiske og defensive ferdighetene som trengs for å spille sentral midtbane for oss.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2007 22:04    Post subject: Reply with quote

Han er absolutt et interessant navn. Men jeg må inrømme at jeg heller ikke har lagt så mye merke til han annet enn offensivt. Han har jo godt skuddbein og innleggsfot, men overblikk og kvalitet/timing på pansinger er vel så viktig. Noen som sitter med inngående kunnskaper om Zokolowskis defensive kvaliteter?
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2007 23:56    Post subject: Reply with quote

Jeg så Lyn-kampen nå sist søndag, og der syns jeg Sokolowski viste frem for mange mangler til at han vil være god nok for RBK.

Det positive med ham er at han er et aktivum som løper mye, og har i tillegg et meget godt skudd.

Det negative er pasningsspillet hans, der feilprosenten er meget høy. I tillegg skyter han oftere enn han ser etter medspillere. Han er heller ikke så flink på å få til kombinasjonsspill på små flater med medspillere som inviterer til det. Han har også en tendens til å gå seg vekk i en klynge av motspillere før han får spilt fra seg ballen. Han mangler også dribleegenskaper.

Alt i alt kan jeg ikke se hvordan Sokolowski kan forsterke RBK.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 24.04.2007 06:39    Post subject: Reply with quote

Høres nesten ut som Skammelsrud jo... Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
brann_copper
Senior

PostPosted: 24.04.2007 20:07    Post subject: Reply with quote

Andresen kan dere sikkert snart få kjøpe. Så snart Bakke er tilbake i fin form tror jeg ikke Andresen lengre klarer å forsvare en plass på laget. Når spillet går hurtig med store skiftninger og mange løp samtidig klarer ikke den godeste Martin å holde følge lengre.

Hvor utrolig det enn kan høres ut så er han midtbanens svakeste ledd for tiden...
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen)
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 24.04.2007 20:16    Post subject: Reply with quote

Vålerengen-fansen trakk på skuldrene de og, da Steffen kom tilbake til oss, og mente han var over the top, og at han ikke ville bli noe tap for dem. Et halvt år seinere var han tilbake i toppform :p
Vi tar gjerne M.A. på billigsalg i juni, dersom han blir i toppform til CL-kvalikken starter :p
brann_copper
Senior

PostPosted: 24.04.2007 20:18    Post subject: Reply with quote

Nå kunne jeg jo scoret et billig poeng og si at det samme skjedde med helstad og Solli.... Men for å være helt ærlig tror jeg nok at Martin blir værende der han er og at han kommer sterkere utover sesongen. han er ikke "over the top"
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen)
Back to top
blubbin
Rutinert

PostPosted: 24.04.2007 21:30    Post subject: Reply with quote

Med dagens stall må i hvert fall Vidar Riseth spille der så lenge han kan, og helt til han en gang begynner å spille dårlig i den posisjonen.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.04.2007 09:23    Post subject: Reply with quote

Større oppslag i Adressa i dag.

Tørum mener at Riseth i øyeblikket er den som passer best som anker. Tettey blir omtalt som for urutinert. Tankene rundt Stand og Sapara er de samme som i de siste ukene.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 27.04.2007 10:37    Post subject: Reply with quote

Samtidig påpeker han at Tettey har glimrende forutsetninger for å bli god i rollen, og at han gjerne skulle gitt han ett år der til å prøve seg, men at han er avhengig av resultater hele tiden.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 27.04.2007 11:52    Post subject: Reply with quote

Må innrømme at jeg har blitt rimelig uinteressert i hvem Tørum mener passer best sentralt, han skifter jo uansett mening annenhver kamp.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 27.04.2007 11:58    Post subject: Reply with quote

Må innrømme at jeg har blitt rimelig uinteressert i hva du mener om Tørum.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 27.04.2007 12:03    Post subject: Reply with quote

Haha, du får fikse deg samme opplegg som recon så kan du slippe å lese mine innlegg. Sikkert det beste for alle parter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Next
Page 6 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb