View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dags Veteran
|
Posted: 03.04.2007 18:50 Post subject: Stabæk - Rosenborg |
|
|
Vet det er noen uker til, men må spørre allikevel.
Ser at Kjernen reklamerer med at de har 300 billetter til rådighet på langsiden på Nadderud, i stedet for den vanlige kikkertsvingen. Hvilken langside er det snakk om? Hovedtribunen eller det såkalte Fornebulandet? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.04.2007 19:56 Post subject: |
|
|
Hvis samme som i fjor, og det er det nok, så er det på den siden som er til høyre sett fra Kikkertsvingen. Da er det feltet ved masta nærmest svingen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 03.04.2007 20:13 Post subject: |
|
|
Ok, takk. Samme som i fjor altså. Var der og så målet til Helstad, men tenkte for meg sjøl at Stabæk har en av Eliteseriens elendigste og minst publikumsvennlige stadionanlegg. Det blir vel bedre når de er ferdige på Fornebu får vi tro. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 16.04.2007 11:01 Post subject: Stabæk-Rosenborg |
|
|
Ny vrien kamp i vente. Får Tettey tillitt fra start mot Bærumslaget? Håper snart å se Andreas Nordvik i en kamp fra start av. I denne kampen trenger vi farta i forsvaret ihvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.04.2007 11:33 Post subject: |
|
|
Basse friskmelder seg vel i løpet av uka, og da jumper han inn i midtforsvaret sammen med Miika. Det gir mer fart iallfall. Syns det har vært litt for mye tull med Basse de siste sesongene, men har gått rimelig greit i vinter, og siden vi tross alt trenger mer fart så er han den naturlige makker til Miika med den stallen vi har.
Jeg tror ikke det er riktig å kaste Nordvik inn på Nadderud fra start av. Jeg vil ikke ha noen ny Hernes-episode (bytta ut uten skade før en halvtime var spilt mot LSK på Lerkendal) eller en ny Ciljan-episode (kastet rett inn i heksegryta etter 10 min på Brann stadion i en kamp han egentlig ikke skulle spille pga eksamen, men likevel ble med nedover på og måtte inn for Roar). For Hernes ødela det vel bortimot hele RBK-karrieren, for Ciljan kunne det gjort det samme om ikke Høgmo hadde turt å satse på ham igjen da han tok over treneransvaret på høsten.
Ellers blir det vel lite endringer. I en kamp som den mot Stabæk tror jeg vi har mer bruk for en ballsikker sentral enn i utgansgpunktet hadde mot Tromsø. Roar spilte stort sett bare støttepasninger hele 1. omgang, og la også et par grusomme feilpasninger. Det kom seg litt i andre, men mest fordi RBK hadde et større overtak ellers i spillet og backene var flinkere til å komme opp på kantene.
Mitt tips er derfor Sapara inn sentralt igjen til denne kampen, med Roar og Per som indreløpere. Alex må starte på benken igjen, da jeg tror han har lyst til å bevise litt for mye om han skal starte. Bedre at han får et lengre innhopp her før han evt. kommer inn i startellveren.
Foran så kjører vi nok samme trio i front fra start av.
Laget mitt: Lars - Fredrik, Basse (Beto), Miika, Micke - Roar, Sapi, Ciljan - Didi, Ivers, Abdoul |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 16.04.2007 11:39 Post subject: |
|
|
Ja, jeg støtter det laget, men nå har Rosenborg fått seg ett skikkelig luksusproblem på midtbanen, veldig mange gode indreløpere, men fortsatt har vi ikke en skikkelig sentral. Blir spennende å se hva Tørum velger. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 16.04.2007 11:39 Post subject: |
|
|
Basma og Koppinen er høyst ordinære spillere, men de fungerer langt bedre sammen enn hvilket som helst annet stopperpar vi klarer å stille opp med på nåværende tidspunkt. Håper derfor at Basma blir klar til denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 16.04.2007 11:52 Post subject: |
|
|
Basma spilte mye bedre på høsten i fjor da han ble flytta inn som midtstopper, og Strand fikk plassen hans på høyreback. Basma har større ferdigheter med ball enn de andre midtstopperne våre, unntatt Nordvik, og kan dermed sette igang spillet bakfra. |
|
Back to top |
|
 |
Scarlett82 Junior
|
Posted: 16.04.2007 12:30 Post subject: |
|
|
Enig i at Basma bør få sjansen når han friskmeldes, men hvorfor ikke som høyreback? Synes ikke høyresida fungerte optimalt på søndag. Greit at folk ikke er samkjørt ennå, men litt rutine skader kanskje ikke. Evt kan Storflor få sjansen på høyre kant. Om ikke annet, så fordi han ikke sutrer til alle landsdelens medier når han ikke får spille. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 16.04.2007 12:33 Post subject: |
|
|
Eller kanskje ikke. Konan var en av våre beste spillere på søndag. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 16.04.2007 12:41 Post subject: |
|
|
Scarlett82 wrote: | Enig i at Basma bør få sjansen når han friskmeldes, men hvorfor ikke som høyreback? |
Fordi han er bedre som stopper enn back. |
|
Back to top |
|
 |
TIL Junior
|
Posted: 16.04.2007 12:49 Post subject: |
|
|
Mitt lagønske
Hirshfeld
Stoor - Basma - Koppinen - Dorsin
Sapara - Tettey - Skjelbred
Konan - Iversen - Traoré
Litt spesielt at Strand ikke er med kanskje. Synes likevel ikke han bør spille høyreback. Nå må vi få Stoor til å fortsette fremgangen. Det er viktigere å prøve litt nå, enn når det drar seg mot Champions League.
Strand var ikke akkurat god i førsteomgangen i går. Så lenge Tromsømidtbanen presset han, fikk han problemer. La Tettey få sjansen. Han har forutsetningene, og med litt tid på seg tror jeg han kan bli en bra sentral. Både når det gjelder ballbehandling og duellstyrke.
Sapara utretter langt større problemer som indreløper, og høyresiden vår med Konan og Sapara kan bli dødelig. |
|
Back to top |
|
 |
Scarlett82 Junior
|
Posted: 16.04.2007 12:50 Post subject: |
|
|
Haugen wrote: |
Fordi han er bedre som stopper enn back. |
Enig i det. But what can you do? Mulig Stoor bare trenger litt offensiv trening. Det vil jo i så fall vise seg rimelig kjapt. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 16.04.2007 13:17 Post subject: |
|
|
Mener Stoor bør få flere sjanser før han blir avskiltet. Nå trenger vi fart i midtforsvaret, og en som har bedre ferdigheter med ball enn Lago, Koppinen og Kvarme. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 16.04.2007 13:37 Post subject: |
|
|
Stor var brukbar i går. Han ble mer og mer synlig fremover utover kampen. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 16.04.2007 14:15 Post subject: |
|
|
Haugen wrote: | Mener Stoor bør få flere sjanser før han blir avskiltet. Nå trenger vi fart i midtforsvaret, og en som har bedre ferdigheter med ball enn Lago, Koppinen og Kvarme. |
Det er vel her Nordvik kommer inn i bildet. _________________ PÃ¥meldt |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 16.04.2007 17:30 Post subject: |
|
|
Ettersom det de fleste mente Stoor gjorde feil under vikingkampen var det offensive, så er han vel høyaktuell til å starte mot Stabæk etter gårsdagens kamp mot Tromsø.
Synes han har tatt seg opp betraktlig på bare en kamp ihvertfall.
Må innrømme at jeg har litt lyst til å se Tettey sentralt også. Men vil heller ikke ha Strand benket. Ikke lett det her=\ |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 16.04.2007 17:38 Post subject: |
|
|
Fryktet denne kampen lenge nå, et av de beste lagene i ligaen til å true bakrom mot vår forsvarsfirer kan bli stygt, spesielt tenker jeg på våre midtstoppere. Håper virkelig Basma blir klar til denne kampen, vist ikke så vil jeg heller ha Riseth sammen med Koppinen en Kvarme. Er stygt redd for at vi vil bli nødt til å score minimum 3 mål for å vinne denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Stabæk <3 Junior
|
Posted: 16.04.2007 17:49 Post subject: |
|
|
Dere har god grunn til å frykte stabæk. Vi kommer til å knuse dere på og utenfor banen. De av dere som tør møter opp ved bekkestua skole etter kampen. Det er ikke noe poeng i å finjustere bartene, ingen som legger merke til det etterpå. _________________ $$
Stabæk banker alle bønda,
alle bønda på vår jord
Rød og gul og hvit og svart,
hockeysveis og trønderbart
Stabæk banker alle bønda på vår jord |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.04.2007 17:54 Post subject: |
|
|
Hehe..
Her har vi et klassisk tilfelle av misunnelse. "Location: så langt vekk fra trondheim som mulig..." |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.04.2007 17:55 Post subject: |
|
|
Jeg er faktisk ikke så nærvøs før denne kampen. Hverken Stenersen, Nannskog eller Pall Gunnarson virker i toppslag ennå, og forsvaret til Stabæk er ikke all verden. Vi har skåra fem mål på to kamper, Stabæk har ett. Nå finnes det selvfølgelig tre typer løgn, og statistikk er den værste av dem, men Stabæk virker ikke all verden hittil i år. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Stabæk <3 Junior
|
Posted: 16.04.2007 17:58 Post subject: |
|
|
Vi får se hvem som er misunnelig lørdag kl 9.
Og slapp av trenger ikke tenke på pannebånd, det er alltid på uansett _________________ $$
Stabæk banker alle bønda,
alle bønda på vår jord
Rød og gul og hvit og svart,
hockeysveis og trønderbart
Stabæk banker alle bønda på vår jord |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 16.04.2007 18:03 Post subject: |
|
|
Hahah. Snakk om å grave sin egen grav
Jeg synes han er søt, kan vi beholde han?
Rosenborg - Stabæk 5 - 0 Heioghå
http://www.rbk.no/incomin...e76509.ece
Får håpe på en gjentagelse=)
Last edited by Stubbelur on 16.04.2007 18:05; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Stabæk <3 Junior
|
Posted: 16.04.2007 18:03 Post subject: |
|