Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Glimt til CL.
Viking til EL
LSK til EL
Brann ryker ut
Tromsø ryker ut.
3 av 5 lag kan jo opprettholde litt koeffisienter til når RBK skal endelig begynne å hevde seg der igjen.
Brann kan kanskje overraske, men jeg tviler. Tromsø må spille noe helt ekstremt bra fotball for å matche Brighton. Jeg tror de blir knust på fysikk og overspilt.
Lech eventually departed Bergen on Thursday afternoon, just over four hours before the original kick-off time, and landed at Vágar just before 3.30pm local time.
Both clubs initially insisted the match would go ahead on Thursday night with a later kickoff of 8.45pm, but a Uefa delegate later moved the game to 7pm local time on Friday night.
Their flights were for some time the most watched globally on the Flightradar tracking service as thousands of Lech fans rushed to follow their odyssey.
Enig! Overrasket over hvor få som faktisk forstår og får med seg hvor viktig slike rankingpoeng er, spesielt nå som vi har med 5 lag i Europa.
Brighton er for øvrig helt ute av sesong og har spilt kun 2 vennskapskamper siden 24. mai. Det er ikke sikkert det er så håpløst å komme seg forbi de som mange tror, de er heller ikke vant med å spille på kunstgress.
Om Tromsø og Brann tar seg inn i Europa kan det slite såpass mye på de at jeg tror til og med 3. plassen i Eliteserien er oppnåelig for oss _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.