| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Wahlstedt |
|
5% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
2% |
[ 1 ] |
| M. Ceide |
|
10% |
[ 4 ] |
| Nemcik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bomholt |
|
46% |
[ 18 ] |
| Selnæs |
|
17% |
[ 7 ] |
| Fossum |
|
10% |
[ 4 ] |
| Duris |
|
0% |
[ 0 ] |
| Chiakha |
|
0% |
[ 0 ] |
| E. Ceide |
|
7% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 39 |
|
| Author |
Message |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 22:10 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Hedon wrote: | | Aldri hørt om Adrian Sæther jeg, men han bør vi hente. Helst før neste kamp. |
Vært førstevalg i KBK i halvannen sesong nå. Valsøyfjording. Så teknisk sett trønder nå til dags. |
Oppvokst noen km bortenfor meg🤣 han var vel ikke store karen den gangen men. Valsøyfjord er jo blitt Heim, og Heim er innlemmet Nord-Trønderlag! Bedre sent enn aldri.
Ble vel hentet som backup fra lavere divisjoner, også ble han en hit når 1. Keeper ble skadet. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 22:11 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Hedon wrote: | | Aldri hørt om Adrian Sæther jeg, men han bør vi hente. Helst før neste kamp. |
Vært førstevalg i KBK i halvannen sesong nå. Valsøyfjording. Så teknisk sett trønder nå til dags. |
Oppvokst noen km bortenfor meg🤣 han var vel ikke store karen den gangen men. Valsøyfjord er jo blitt Heim, og Heim er innlemmet Nord-Trønderlag! Bedre sent enn aldri.
Ble vel hentet som backup fra lavere divisjoner, også ble han en hit når 1. Keeper ble skadet. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 22:12 Post subject: |
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 22:12 Post subject: |
|
|
[/quote]
Vært førstevalg i KBK i halvannen sesong nå. Valsøyfjording. Så teknisk sett trønder nå til dags.[/quote]
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 02.08.2026 22:31 Post subject: |
|
|
For å sammenligne tallenes tale fra fjorået.
Brann 0-0 Rosenborg (2025)
Toppstatistikk
Ballbesittelse 69 %-31 %
Expected goals (xG) 1,17-0,33
Skudd totalt 14-6
Skudd på mål 3-3
Berøringer i motstanderens boks 35- 11
Store sjanse 3-0
Bommet på stor sjanse 3-0
Cornere 8-6
Brann 3-2 Rosenborg
Ballbesittelse 52 % 48 %
Expected goals (xG) 0,78-1,93
Skudd totalt 12- 14
Skudd på mål 5-7
Berøringer i motstanderens boks 29-48
Store sjanser 0-6
Bommet på stor sjanse 0-4
Cornere 5-12
For å si det slik. Jeg taper heller slik som dette her enn å karre seg til et poeng med bussen parkert. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 22:33 Post subject: |
|
|
[quote="Kjello"] | Hedon wrote: | | Aldri hørt om Adrian Sæther jeg, men han bør vi hente. Helst før neste kamp. |
Tror han kunne blitt en veldig god keeper for oss. Teknisk god halvtrøndersk keeper med utviklingspotensial. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.08.2026 22:35 Post subject: |
|
|
| Bra match, RBK klart best totalt sett. Kun en litt svak keeper og at vi byttes oss ned i kvalitet på slutten ødela for tre poeng. Dette lover bra for høsten, men stallen må forsterkes med minst tre spillere inkl en keeper! |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 02.08.2026 22:53 Post subject: |
|
|
Dritt å tape denne. Dette var første kamp hvor vi ikke var favoritt til å vinne - samtidig er Brann i elendig form... Kjenner jeg er litt skuffet nå.
Ser mange er glade for et hederlig tap, men problemet er at lag som havner i toppen vanligvis vinner slike kamper...
Uansett er jeg langt mer optimist nå enn jeg noensinne har vært siden Reka/ Alfred ble ansatt. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 02.08.2026 23:06 Post subject: |
|
|
Joda. Absolutt bittert å tape denne, men jeg er ikke bekymra fordi fotballen ser knallbra ut. Vi blir straffet på at vi ikke effektive offensivt og blir tatt av enkeltprestasjoner bakover. Med Castro og Kristall mot Wahlstedt og Nemcik.
Vi har ligget i grøfta, og lakmustesten var Brann etter 3 enkle motstandere. Og resultatet var overkjøring i 70 minutt, med noen skikkelig kjipe mål imot og ikke mindre enn to redninger på strek fra Brann. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 02.08.2026 23:10 Post subject: |
|
|
| Stolt over laget i dag. Men hva i alle dager tenkte vi da vi pøste ut millioner for en keeper som er rett ut av pondus? |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.08.2026 00:12 Post subject: |
|
|
| Vi spilte fabelaktig i 70 minutter og var klart best, så gikk vi dessverre tomme for krefter og de som ble byttet inn gjorde en dårlig jobb. |
|
| Back to top |
|
 |
|