English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 571, 572, 573

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 22.06.2026 21:40    Post subject: Reply with quote

Helmersen kjemper om spilletid helt fremst i Glimt-angrepet. Kasper Høgh, Ola Brynhildsen og Mikkel Bro Hansen er slett ikke enkle å plassere på benken. Helmersen lar seg ikke skremme av konkurransen, og ser heller det positive i utfordringene som venter.

– Det er på treningsfeltet jeg daglig må vise at jeg vil og det er der jeg må ta stegene. Det er ikke bare bare å spille seg inn i laget til Bodø/Glimt, man må vise at man har noe her å gjøre. Det er tungt, selvfølgelig, men også akkurat sånn jeg liker å jobbe. Jeg tar dag for dag og blir bedre for hver eneste dag som går.

Les mer: Ny kontrakt for Andreas Helmersen: – Jeg storkoser meg i Bodø
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 23.06.2026 20:28    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...-rosenborg

Hoftun bekrefter at han var i dialog med RBK om å bli ny sportsdirektør.

Nå åpner han for første gang opp om samtalene om den mulige returen til Lerkendal.

– Jeg er jo rosenborger, og ble trigget av å finne ut om jeg kunne være med å snu den negative spiralen RBK står i. Men etter møtet i november gikk vi inn i advent, uten at jeg hørte mer. Da forsto jeg at klubben snakket med andre. Det er selvsagt helt fair, men da det ikke skjedde noe til jul, bestemte jeg meg for at om klubben kom tilbake, ville jeg si nei.

- Hvorfor?

– For det første var jeg litt usikker. Jeg har hatt jobben tidligere (2008-2014) og vet hvor altoppslukende den er.

– Så forsto jeg at jeg neppe var førstevalg. Og å gå inn rollen ved å være nummer fire eller fem i køen er ingen god start. Da er de er i tvil om jeg er rett mann. Igjen: Det er helt fair, svarer Hoftun.

2. januar kom imidlertid telefonen fra RBK. Klubben ønsket å ha ham med videre i prosessen.

- Da takket jeg nei, sier han.

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran

PostPosted: 24.06.2026 19:57    Post subject: Reply with quote

Lykken er bedre enn forstanden…

Gud hjelpe meg om vi hadde endt der.
Høyst usikkert om Affur blir en suksess, men brutto/netto-mannen har vi prøvd og feilet med før…

Bare det å gå ut slik i etterkant viser mangel på forståelse (eller manglende interesse) for hva som er best for klubben.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.06.2026 22:56    Post subject: Reply with quote

Rangers confirms the appointment of Stig Inge Bjørnebye as the club’s Performance Director.

Stig initially joined the club on a temporary basis last December as a consultant, but now transitions to his new role on a permanent basis.

(...)

Stig will oversee our performance, medical and analysis departments, while also having strategic responsibility for the Academy and being part of the executive group overseeing all transfer activity.

His focus is providing the environment, support and development structures that help players at every level of the club reach their full potential.

Read more: Rangers Confirm Appointment Of Stig Inge Bjørnebye As Performance Director
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 26.06.2026 17:36    Post subject: Reply with quote

Positivt nytt for faren til Alexander:

– Etter mange år med behandling har jeg funnet medisiner og teknikker som har tatt det gradvis ned. Nå kan slike perioder vare i tre-fire dager. I den verste tida, for litt over ti år siden, kunne periodene vare i 21 dager på rad.

(...)

Først etter å ha gått til psykolog og vært på smerteklinikken ved St. Olavs, fant han metodene som gjør at ting er blitt litt enklere. Smertene er der fortsatt, men varer ikke like lenge.

Dermed er han også tilbake i jobb igjen - for RBK.

– I RBK kan jeg styre hverdagen selv. Det passer veldig fint, sier Gøran - som altså har tatt fri for å følge VM-sønnen.

Les mer: Flere dager på rad tvinges han inn på et mørkt rom
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 27.06.2026 03:59    Post subject: Reply with quote

https://sportsbibelen.no/...1782476308

Adam Andersson til Örgryte.

- Torgeir Børven
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.06.2026 21:23    Post subject: Reply with quote

– Alle tall og målinger viser at Sverre har utviklet seg de siste månedene i City. Han har tatt store steg, mener Pimenta overfor Adresseavisen.

(...)

– Samtidig kan det være en god idé at Sverre lånes ut en sesong til. Jeg er sikker på at han etter hvert blir en spiller å regne med i Manchester City. Men nåløyet er trangt. Å få ett år hvor han spiller kamper uke ut og uke inn kan være smart for å ta det siste steget, fortsetter hun.

Les mer: Superagent dukket opp: Avslører Nypan-plan
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 29.06.2026 09:32    Post subject: Reply with quote

Agenten og faren hans har gjort en god jobb med å skaffe mye penger, men for Sverre har det ikke vært bra.

Utlånet Middlesborough var bortimot en katastrofe og jeg håper virkelig at det stemmer at han har tatt store steg etter dette.
Back to top
Votten
Proff

PostPosted: 29.06.2026 17:08    Post subject: Reply with quote

Kan ikke konkludere nå med at det ikke har vært bra. Sverre er mange erfaringer rikere. For ett år siden hadde han ikke bodd utenfor gutterommet på Nardo.

Nå har han flyttet til Manchester, trent med mange av verdens beste fotballspillere. Flyttet til Middlesbrough på utlån, fått testet seg i en av verdens tøffeste ligaer å spille i. Hatt både medgang og motgang. Flyttet tilbake til Manchester igjen og trent med mange av verdens beste fotballspillere.

Alt er med på å utvikle ikke bare fotballspilleren, men også mennesket Sverre Nypan. Det gikk godt med Ødegaard også selv om mange dømte han nord og ned da han spilte på B-laget til Real Madrid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.06.2026 18:49    Post subject: Reply with quote

Nå snakker Ingebrigtsen om våren han ga Heggem noen små minutter mot Lillestrøm i Mesterfinalen, som Nicklas Bendtner avgjorde. Heggem fikk aldri flere sjanser.

– Han måtte gå den veien, han trengte den runden. Det å spille på et lavere nivå, skaffe seg erfaring, skaffe seg selvtillit og utvikle seg på den måten. Jeg angrer ikke på det, med fasiten i hånd, var den veien hundre prosent, sier Ingebrigtsen.

Som snakker engasjert ut om innstillingen til mange unge spillere.

– Det er så mange unge spillere som heller blir sittende i RBK eller andre klubber i Eliteserien, på grunn av status. I stedet for kanskje å spille 2. divisjon eller OBOS-ligaen. Da sitter de heller på benken i RBK eller Vålerenga og er fornøyd med å trene med dem, sier Ingebrigtsen.

Les mer: VM-tallene holder Ranheim over RBK: – Enormt bra
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 02.07.2026 19:50    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/direkt...il-georgia

Daddys Boy på vei til Georgia av alle plasser.

- Torgeir Børven
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 571, 572, 573
Page 573 of 573

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb