| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7412 Location: South-west coast exile
|
Posted: 22.06.2026 14:04 Post subject: |
|
|
| De kan jo ikke ta det med seg på det viset, men de kan jo ikke nektes å huske noen tall her og der. Regner med det er det det siktes til. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 22.06.2026 14:34 Post subject: |
|
|
Freyr har sikkert noen parametere han er spesielt opptatt av som kan brukes som referansepunkt, uten at man har tatt med seg hele datasettet i kofferten fra Brann.
Og de er nok uavhengig av Brann også. Hvis man har et profesjonelt og strukturert opplegg for fysisk trening som man tar med seg til ny klubb og legger lista for hva som er nødvendig for en toppklubb og fotballen man vil spille. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 22.06.2026 15:25 Post subject: |
|
|
| enojado wrote: | Det første Freyr skal kartlegge, er spillernes fysiske forfatning (ref. https://www.youtube.com/w...CiYqTfNQrI ).
Det interessante er at trenerteamet kan sammenligne disse dataene med tilsvarende målinger fra Brann-spillerne. |
Han sa vel aldri det.. (med fare for at jeg spola litt for mye i youtubevideoen når jeg så den for et par dager siden).
Han sa vel bare at han hadde noen parametere å jobbe utifra? |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 22.06.2026 16:01 Post subject: |
|
|
I 17:05 så sier han. "Vi skal starte med å se hvor vi står fysisk(...)"
Det vil være rimelig naivt av Brann å tro at trenerteamet ikke tar med seg et sammenligningsgrunnlag til RBK, og selvfølgelig gjør trenere det... |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 25.06.2026 09:09 Post subject: |
|
|
| Noen som har vært på trening denne uka, og kan oppdatere? |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 28.06.2026 14:13 Post subject: |
|
|
| Quote: | For spilløkten på Lerkendal-gresset søndag ble av den intensive sorten.
– Ja, det var intensivt. Nå gikk vi helt til maks når det gjelder den fysiske belastningen på banen. Det er vi tilfredse med, sier Alexandersson.
Flere av spillerne så da også dyktig kjørt ut etter at treningen var over.
– Jeg så på løpetall. Jeg ønsker at alle skal komme opp i det ønskede antallet kilometer i total distanse og høyintensitetsmeter. Jeg fulgte bare med på at alle nådde det, sier Alexandersson. |
https://www.adressa.no/sp...amp-avlyst |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 28.06.2026 15:18 Post subject: |
|
|
Freyr som står utpå matta og ser på en iPad, er det noen som kan sjekke om det går bra med Neeskens? _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 28.06.2026 15:42 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 28.06.2026 18:21 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: | | Freyr som står utpå matta og ser på en iPad, er det noen som kan sjekke om det går bra med Neeskens? |
Noen som vet hvilke smørbrød Freyr liker?
 |
|
| Back to top |
|
 |
|