| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.12.2004 16:49 Post subject: |
|
|
| Rbkaat wrote: | | det er noe som irriterer meg med han, han virker som en skikkelig sytunge! husker en landskamp, tror det var mot australia! sto han å kjekket seg til australierne.... lag kameratene hans i blackburn! |
Hvem snakker du om?
Jeg snakker om Tomasz Sokolowski, ikke Morten Gamst Pedersen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 30.12.2004 18:36 Post subject: |
|
|
| Jeg vil også ha Sokolowski! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.12.2004 18:42 Post subject: |
|
|
| Viking føler seg for øvrig snytt når det gjelder Grindheim; Vålerenga fikk'n for 5 mill., men Viking ble avkrevd 8 mill.: Kritikken preller av Rugland |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.12.2004 20:10 Post subject: |
|
|
2mas jeg setter pris på at du kommer med sånne nyheter! Men jeg lurer på.. sitter du forran PC'n hele tiden å leter etter info?  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 31.12.2004 10:58 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | | Jeg vil også ha Sokolowski! |
Fint da, håper flere er enige, han er et stort talent!
Og en oppfordring fra meg til 2mas kan du prøve å finne noe info om Tomasz Sokolowski! På forhånd takk!  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.12.2004 11:20 Post subject: |
|
|
Min ønske list inden for kommende sesong:
Leon Andresen fra AGF, Daniel Agger fra Brøndby eller Fredrik Risp fra Göteborg. Alle tre er unge gode midtstoppere som allerde spiller fast i deres klubber, som alle spiller i den højeste division i deres respektive lande.
En god central midtbanespiller. Her er min primære kandidat Andreas Johanson som med en god teknik og pasningsfod passer perfekt til rollen. Ellers kunne jeg godt tænke mig Gashi, men det sker jo i hvertfald ikke i denne sesong og det er NU vi behøver en forsærkning. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 31.12.2004 20:40 Post subject: |
|
|
| Afonso Alves hadde vært en ypperlig offansiv midtbanespiller for RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 31.12.2004 23:02 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Bratigol-jenta wrote: | | Jeg vil også ha Sokolowski! |
Fint da, håper flere er enige, han er et stort talent!
Og en oppfordring fra meg til 2mas kan du prøve å finne noe info om Tomasz Sokolowski! På forhånd takk!  |
Tomasz Sokolowski
Født: 25.06.1985.
Posisjon; Midtbane
Han gjorde sin debut på Lyn mot MFK på Molde stadion, (2-2) 4. mai 2003, med en kanonscoring.
Kom fra Lyn fra egen junior stall.
Han har dobbelt statborgerskap (Norge og Polen) han har uttalt at han har ambisjoner om å spille på det norske landslaget i fremtiden.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 01.01.2005 12:07 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: |
Tomasz Sokolowski
Posisjon; Midtbane
Han gjorde sin debut på Lyn mot MFK på Molde stadion, (2-2) 4. mai 2003, med en kanonscoring.
Han har dobbelt statborgerskap (Norge og Polen) han har uttalt at han har ambisjoner om å spille på det norske landslaget i fremtiden.  |
Sønn av Kaz Sokolowski, for dere som husker han.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 01.01.2005 13:01 Post subject: |
|
|
| Takk begge 2 og godt nyttår til alle som er aktive i Rbkweb-forume |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 01.01.2005 15:38 Post subject: |
|
|
Godt nyttår alle sammen!
Sokolowski er ansatt på "livstidskontrakt" i Lyn så han kan vi se langt etter...
Vet heller ikke om han hadde vært rette mannen i RBK. Trenger vel muligens en mer etablert spiller på midtbanen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.01.2005 16:43 Post subject: |
|
|
| Mikkmakk wrote: | | Sokolowski er ansatt på "livstidskontrakt" i Lyn så han kan vi se langt etter... |
Opplegget er vel à la det samme som en del RBK-veteraner (tilsynelatende) har; så lenge at spilleren selv vil fortsette i klubben får han ny kontrakt. Usikker på hvor lang tid den nåværende kontrakten til polakken er...
| Quote: | | Vet heller ikke om han hadde vært rette mannen i RBK. Trenger vel muligens en mer etablert spiller på midtbanen. |
Sier meg enig i det. Vi trenger en godt etablert spiller til å ta over for Ørjan. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 01.01.2005 17:01 Post subject: |
|
|
Ok men, hvem?  |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 01.01.2005 17:02 Post subject: |
|
|
| Aimar vil jo bort fra VAlencia har jeg hørt. En mulig erstatter? |
|
| Back to top |
|
 |
Eppe Junior
|
Posted: 02.01.2005 01:07 Post subject: |
|
|
| erlendmf wrote: | | Aimar vil jo bort fra VAlencia har jeg hørt. En mulig erstatter? | d kan jo gå.......  |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 02.01.2005 01:28 Post subject: |
|
|
Ja, men så spørs om Aimar kommer til å få spilletid i RBK.  |
|
| Back to top |
|
 |
Eppe Junior
|
Posted: 02.01.2005 13:41 Post subject: |
|
|
| det kan bli ett lite problem ja.... |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 02.01.2005 14:12 Post subject: |
|
|
Av etablerte sentrale midtbanespillere burde begge disse være aktuelle(som jeg allerede har nevnt s 52):
- Roger Risholt FFK
- Patrice Bernier TIL
Hvem som bør velges er avhengig om man ønsker en offensiv (Risholt) eller defensiv (Bernier) sentral midtbanespiller. Nå har vel Per Joar Hansen antydet at han kunne tenke seg å "snu" midtbanen. I og med at RBK har hatt defensive sentrale midtbanespillere, kan vel dette tyde på at man ønsker en offensiv sentral midtbanespiller?
Er Frode Johnsen en man satser på som sentral midtbanespiller?
2mas, du som oppholder deg i umiddelbar nærhet til kilden kunne kanskje finne ut av begge spørsmålene? Jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på begge svarene...
Takk |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 02.01.2005 16:27 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Bratigol-jenta wrote: |
Tomasz Sokolowski
Posisjon; Midtbane
Sønn av Kaz Sokolowski, for dere som husker han.. |
Kaz Sokolowski jobber nå som talentutvikler fra 17-21 år i Lyn. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.01.2005 21:28 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: |
Kaz Sokolowski jobber nå som talentutvikler fra 17-21 år i Lyn. |
Han gjør det, ja? Jeg veit han trente Askers herre-lag for noen sesonger tilbake, men har lurt litt på hvor det ble av den gamle "storspilleren" etter det. Nå vet jeg det, kjekt å vite.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
mestr Junior
|
Posted: 03.01.2005 04:36 Post subject: Zidan klar? |
|
|
http://egyptianplayers.co...dan221.htm
Klippet fra artikkelen:
"If the reports coming out of credible sources are correct, then Zidan could very well be playing his future football in Norway!
There are reports that FC Midtjylland's Sports Director Jens Orgard is currently in negotiations with Rune Bratset, Sports director of Norwegian champions and Champions League regulars Rosenborg.
They have been spotted entering Rosenborg's Club Meeting Room together this evening.
The expectation is that a deal will be agreed overnight!
Rosenborg have not confirmed the report, but they did speak out about their ambition to get a good striker at the club in the winter transfer window, and Zidan already has a strong fan-base in Trondheim and all of Norway.
The price-tag of €4 million is not scaring off Rosenborg, as their domestic and Champions League success has paid off in the club's treasury chest." |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 03.01.2005 06:42 Post subject: |
|
|
| Hadde vært tøft om Zidan hadde kommet til RBK, driblefant =) Litt dyr da =/ |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 03.01.2005 07:40 Post subject: |
|
|
The price-tag of €4 million is not scaring off Rosenborg, as their domestic and Champions League success has paid off in the club's treasury chest
nei nei. rbk har ingenting i mot å bruke 4*8= 32millioner på en spiller. særlig...
selv om det ikke hadde vært meg imot.. selv om det går rykter over hvordan han er:)
noen som har mulighet for å sjekke dette ? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.01.2005 09:43 Post subject: |
|
|
32 millioner er meget for en spiller men i Mohamed Zidans tilfælde er jeg ikke i tvivl om at man kan tjene pengene ind igen ved et fremtidigt videresalg.
MEN men men men for at Zidan skal lykkes i Rosenborg, kommer det til at kræve meget arbejde. For han har en helt anden indstilling til tingene end vi generelt har her i norden. Bla.a kan det nævnes at han er under anklage for hæleri pga han købte et stjålent ur på strøget i københavn. Jeg vil påstå at sige at alle danskere, og for den sags skyld de fleste andre menneskere, ved at hvis man køber et ur på strøget i Kbh af en vildt fremmed er det enten fake eller stjålet. Så med Zidans forklaring om at han ike fattede mistake til noget, er der ingen der rigtig tror på. Vi snakker her om et ur der lovligt koster 150.000DKR blive købt for 2.500DKR.
En anden episode var da han i en kamp scorede mod AGF løb hen og sparkede hul i en reklame bande, i frustration over at de havde råbt skældsord efter ham. Som proffesionel fodboldspiller er det bare noget man må godtage da der jo findes idioter alle steder, men et godt eksempel på hvordan man skal tackle det er Robbie Russels håndtering i Brann - Sogndal kampen.
Så tilpasnings problemer tror jeg helt sikkert der vil være, så ledelsen og træner- og spiller apparatet må være villige til at hjælpe med at "færdig-integrere" Zidan.
Når det er sagt så vil jeg dog stadig sige at jeg ikke synes han er en dårlig person. Han har udviklet sig meget i FC Midtjylland, hvor han før var meget egoistisk er han nu mere blevet en hold spille med gode afleveringer og bedre fightervilje, dog uden at hans unikke egenskaber er blevet dårligere. Og i de interviews og programmer jeg har set med ham, har han virket meget sympatisk.
Og han er ikke helt ukendt med den nordiske spillestil da han har været i Danmark i 5år, så selvom spillestilen i Danmark og Norge ikke er fuldstændig ens er der dog visse ligheder.
Jeg tror personligt at Rosenborg godt kan håndtere det på den rigtige måde hvis vi får Zidan, og at han vil blive en stor succes i klubben.
En angrebrække med Braaten - Johnsen/Helstad - Zidan, gør mig faktisk næsten sexuelt ophidset .
På siden står der jo at handlen angiveltigt skal asluttes idag, jeg ved egentlig ikke om jeg skal tro på artiklen da jeg ikke har den største tiltro til de sydlige medier.
Men hvis nogle har kontakterne til at måske få dette bekræftet (Hej 2mas ), ville det være fedt hvis de ville undersøge det. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
|