|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 02.02.2026 18:44 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | Engelsk nivå tre For en agent Sandal har |
Tja, hadde ikke satt penger på at RBK hadde klart å slå Luton eller hevdet seg i league 1 for den saks skyld. Og lønningsnivået er nok godt over det vi kan tilby. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 02.02.2026 22:03 Post subject: |
|
|
| lasarus wrote: | | Da ser det ut som Sverre Sandal går til Luton for ca 15mill, veldig synd da han var den signeringen jeg hadde mest lyst på i dette vinduet. Hadde vært perfekt sentral på midten for oss. |
Sinnsykt billig spørr du meg, mtp klubben som kjøper også. Det kunne selv vi hatt råd til |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 02.02.2026 22:41 Post subject: |
|
|
| Nettopp, og dem rykker ikke opp Luton, men tror Slørdal blir "vår Sandal" om to år, han er en duellspiller med gjennombruddskraft. |
|
| Back to top |
|
 |
lasarus Junior
|
Posted: 02.02.2026 22:57 Post subject: |
|
|
| Enig i det, Slørdal er veldig spennende! Problemet er bare at vi trenger en ny sentral nå og ikke om to år 😊 |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 02.02.2026 22:59 Post subject: |
|
|
| Pettergomes wrote: | | lasarus wrote: | | Da ser det ut som Sverre Sandal går til Luton for ca 15mill, veldig synd da han var den signeringen jeg hadde mest lyst på i dette vinduet. Hadde vært perfekt sentral på midten for oss. |
Sinnsykt billig spørr du meg, mtp klubben som kjøper også. Det kunne selv vi hatt råd til |
Vet jo ikke om Sandal i det hele tatt var interessert i å komme hit. Mange som (dessverre) foretrekker utlandet foran ES, spesielt når vi ikke har noe e-cup å lokke med neste sesong heller.
Tipper også at lønnsnivået i Luton ikke er noe dårligere enn det vi kan tilby i alle fall så det er jo også det økonomiske aspektet her. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |