English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 565, 566, 567

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 20.12.2025 18:22    Post subject: Reply with quote

Broholm matchvinner for Lille i cupen når de vant 1-0 i dag.

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 20.12.2025 22:03    Post subject: Reply with quote

[Egersund] er svært fornøyd med å kunne presentere Pawel Chrupałła som vår første nye signering foran sesongen 2026.

(...)

"Pawel er en spiller vi har ønsket oss lenge, sier Sportssjef i EIK Kenneth Andersen. Allerede før han han meldte overgang til Halmstad prøvde vi å få til en overgang. Derfor er det ekstra kjekt at vi nå lykkes. Hans hurtighet, teknikk og fine venstrefot gjør at vi tror han vil passe veldig godt inn i måten vi ønsker å spille. Han er i tillegg bare 22 år gammel og vi håper vi skal være med å bidra til å få ut hans fulle potensial. I tillegg er han en svært anvendelig spiller som bekle mange posisjoner på banen, inkludert begge kantene, avslutter Andersen."

Les mer: Velkommen til EIK, Pawel Chrupalla!

Austin FC announced today that the Club acquired Canadian international winger Jayden Nelson in a trade with Vancouver Whitecaps FC. In exchange, Austin sent $700,000 in 2026 General Allocation Money (GAM), $550,000 in 2027 GAM, and its 2026 MLS SuperDraft First Round pick to Vancouver. Vancouver may also retain a percentage of a future trade or transfer fee if the player is traded or sold above a certain monetary amount.

Read more: Austin FC Acquires Winger Jayden Nelson in Trade with Vancouver
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 21.12.2025 11:38    Post subject: Reply with quote

– Jag har inte hört någonting från Halmstad. Vi har inte haft någon dialog på hela året och jag räknar inte med att spela där nästa år, säger Wiedesheim-Paul till Fotbolltransfers.com.

(...)

– Det hade varit väldigt kul att få chansen i Allsvenskan, där jag gjort ett par säsonger men aldrig riktigt fått chansen på min riktiga position som anfallare. Jag är väldigt revanschsugen och vill visa vad jag kan.

Finns det intresse från Allsvenskan?

– Jag har inte hört något just nu. Det har varit någon klubb utomlands.

Varifrån?

– Det var lite löst från Asien och även intresse från Island, men det var jag inte särskilt sugen på.

Läs mera: Rasmus Wiedesheim-Paul efter målsuccén: "Vill högre upp"
Back to top
pappabrun
Proff

PostPosted: 21.12.2025 16:29    Post subject: Reply with quote

Nypan byttet inn i det 16. minutt og byttet ut etter 74 minutter igjen i går.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.12.2025 18:15    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Even og Hanna kan enda opp i Sogndal att – om klubbhelten takkar ja til ein siste dans

Ifølge BAs opplysninger jobber Åsane med å hente den tidligere landslagsspilleren og Tyskland-proffen Even Hovland.

(...)

Even Hovland selv bekrefter derimot til BA at det har vært kontakt mellom partene.

– Vi har vært i kontakt, men det har vært andre klubber som har henvendt seg også. Det er ikke noe mer enn det.

Les mer: Åsane prøver å hente tidligere landslagsprofil
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.12.2025 12:00    Post subject: Reply with quote

pappabrun wrote:
Nypan byttet inn i det 16. minutt og byttet ut etter 74 minutter igjen i går.

There was the odd flash of potential from him in the game. But, in general, having replaced Riley McGree early due to injury, he struggled to fill the gap left by the Aussie star.

The ball just didn’t quite stick in the way it does with McGree. He still looked to be finding the pace of the game and the physicality of the Championship tough. That will be a concern for City, who were hoping his loan at Boro would ready him for English football.

Nypan also suffered the ignominy of being subbed on and then back off again at Ashton Gate. Without context, it doesn’t look great at all.

(...)

With Nypan’s loan deal including a mid-season termination clause on Manchester City’s end, it will be interesting to see if, given his struggles, there are any considerations on their end to recall the midfielder and send him elsewhere. Preston North End have recently been mooted as a potential suitor.

Read more: Manchester City face Sverre Nypan January decision as Middlesbrough struggles continue
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.12.2025 13:26    Post subject: Reply with quote

– Jeg synes det er nice og behagelig. Mamma ville at jeg skulle ha Holm på ryggen, mens pappa ville at jeg skulle ha Jean, sier han som har det fulle navnet Noah Jean Holm.

Mens Holm-navnet kommer fra morens side, er Jean et etternavn fra pappa og tidligere Brann-spiller David Jean Nielsen.

– For å ikke måtte ta parti med noen gjorde jeg noe helt annet. Slik har det vært helt siden jeg var barn, sier Noah.

Les mer: Her skiller Noah Holm seg ut: – Jeg hadde blitt arveløs om ikke
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.12.2025 12:49    Post subject: Reply with quote

Even Hovland (36) returnerer til Sogndal og Sogndal Fotball frå 2026.

(...)

Even har signert avtale ut 2028 og gler seg til å komme i gong:

- Eg har valt å ta turen tilbake til Sogndal no for å prøve å hjelpe laget og klubben opp igjen på det høgste nivået i Noreg. Lysta og gleda med fotballen er framleis sterk og eg har framleis ønskje om må få til noko stort. Eg tek med meg mykje erfaring frå klubbar eg har spelt for, både i Noreg og i utlandet. Det er erfaringar som eg håpar å kunne bruke til å hjelpe dei yngre talenta som kjem opp og vise kva som krevst for å ta steget vidare ut i fotballverda.

Les meir: Velkommen heim, Even!

Midt i skisesongen har du ikke helt fri, som skipresident. Men Dyrhaug har hatt noen fine juledager.

For ikke lenge siden rundet hun 60 år. Da unnet hun seg en ferie. Hun dro rett fra Beitostølen til Gran Canaria, sammen med mannen Ole.

– Det var for å slippe å ha noen feiring. Men etterpå har de rundt meg holdt feiring. Det har vært mange hyggelige middager og sammenkomster. Det har vært trivelig det, forteller hun.

Selv skal hun lede en annen stor feiring. Nemlig nasjonaljubileet 2030.

– Hovedmålet er at det skal bli en folkefest for byen, regionen og landet som bygger identitet, stolthet og tilhørighet, sier Dyrhaug.

Les mer: Tove stakk av til «Granka» på stordagen. Men så ble hun overrasket av vennene
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 30.12.2025 16:51    Post subject: Reply with quote

Igoh Ogbu spiller Afrikamesterskapet i kveld.. Fra å bli funnet for lett til å spille et kontinent mesterskap..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.01.2026 19:56    Post subject: Reply with quote

Kjetil Knutsen er imponert over utviklingen og stanhaftigheten Brede har vist.

– Da jeg kom til Glimt i 2017 var Brede lenge ute og hadde vært skikkelig syk. Han var usikker på om han i det hele tatt kunne fortsette som fotballspiller. Han har vært har vært med på litt av en reise i Glimt. Han har vært en stor bidragsyter til det vi har fått til både på og utenfor banen. Selv om det er tungt å gi seg, så har han fått mye ut av karrieren som han kan se tilbake på med stolthet, sier Knutsen og trekker frem noen av kvalitetene til sin trofaste midtstopperbauta.

– Han er litt den gamle skolen. Han er ikke så komplisert, men en veldig smart gutt. Fysikken hans, spesielt hurtigheten er hans store X-faktor. Han passet etter hvert perfekt inn i vår spillestil og han fikk utvikle seg i takt med at vi oftere og oftere ønsket å skape ubalanse bakfra. Han er ekstremt dedikert og har en naturlig evne til å gjøre det som kreves til enhver tid. Han er en klok og en fin fyr, som kan fortsette å jobbe i fotballen i mange år til. Jeg håper vi får bruke kompetansen hans, skryter Glimt-bossen, som på fredag setter seg på flyet for å forsette arbeidet med Bodø/Glimt. Denne gangen uten Brede Moe på laget.

Les mer: Brede Moe setter punktum: – Vil prege meg som person resten av livet
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.01.2026 18:24    Post subject: Reply with quote

Årsaken til at Torbjørn Heggem ikke var å se på Rådhusplassen i Oslo i november:

– Jeg er skattemessig emigrert enda og har ikke bodd utenfor Norge mer enn tre år, så jeg hadde 61 dager jeg kunne oppholde meg i landet i 2025, sier Heggem.

(...)

Sesongen til West Bromwich, som han spilte for i vår, fikk en tidligere slutt enn antatt da Birmingham-klubben ikke fikk playoff om opprykk til Premier League.

I stedet dro Heggem hjem og holdt seg i form med å trene med RBK i forkant av hjemmemøtet med Italia.

– Plutselig hadde jeg ikke flere dager igjen. Man må forholde seg til reglene. Jeg prøver å ikke gå på en smell, sier Heggem.

Les mer: Trondheimsferien snøt ham for ellevill jubel og julefeiring hjemme: – Jeg var lei meg for det
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.01.2026 19:51    Post subject: Reply with quote

Hammarby säljer Pavle Vagić till Kina.

Enligt Sportbladets uppgifter är Bajen överens med Liaoning Tieren F.C om en övergång och händer inget oförutsett väntas affären bli officiell inom de närmaste veckorna.

Läs mera: AVSLÖJAR: Hammarby säljer Vagić
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 565, 566, 567
Page 567 of 567

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb