|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Gofoten Proff
|
Posted: 23.11.2025 22:26 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke merket noe stor forskjell på måten Alfred trener laget på i år kontra ifjor og jeg har heller ikke sett at det står noen ny trener alla Kjetil Knutsen utenfor Lerkendal som er klar for å ta over.
Jeg trur det beste vi kan gjøre er å stå sammen, støtte laget, og heller stille kritiske spørsmål til de enkelte spillerne som hever lønn men ikke presterer. Dette er Rbk, skal du spille her MÅ du ha en form for X-faktor. Pr nå ser jeg liten vits å bytte trener. Jeg hadde heller investert i unge talentfulle spillere som Alfred HAR spisskompetanse på til å utvikle og ryddet ut det gamle trege i stallen.
Jeg registrerer også at det er de unge spillerne som har prestert best under Alfreds ledelse: Tagseth, Tangvik, Broholm, Nypan, Pereira, Emil, Volden. Sunde presterer også MAX etter egen evne. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 23.11.2025 22:46 Post subject: |
|
|
@Bart1
Men hvor kommer premisset om to dårlige sesonger fra?
AJ har hatt en god sesong og en dårlig sesong. Jeg mener AJ skal få muligheten til å snu denne ene dårlige sesongen, klarer han ikke det må han byttes ut. Jeg har aldri sagt noe som helst om å snu det etter to dårlige sesonger, og det er som sagt heller ikke særlig relevant for øyeblikket. Hvis du mener også 2024 var en dårlig sesong så tror jeg du står ganske alene i å mene det. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 23.11.2025 23:17 Post subject: |
|
|
Det kan hende jeg blandet diskusjoner her. Det var et svar på en diskusjon i formumet RBK 2025, hvor det kom frem at vi de siste tre årene har vi hatt de lengste rekkene med med kamper uten seire (bare 2 seire på 12 kamper). Så det var et motargument til dette også:
| Vegard2711 wrote: | | Så litt kjapt over flere sesonger tidligere når jeg skrev forrige innlegg. Skjedd en del ganger at man har hatt en slik rekke på 8-9 kamper med kun 2 seire men de lengste rekkene ser man ut til å finne nå altså de siste 3 sesongene. |
Til info - jeg er på din side og prøver også å argumentere for at AJ skal få fortsette. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 24.11.2025 00:49 Post subject: |
|
|
| Ja, da henger jeg med. Litt vanskelig å holde styr på hvem som mener hva innimellom, og det er ikke enklere med flere brukernavn som slutter på "1" haha. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 24.11.2025 01:07 Post subject: |
|
|
Støtter å investere i unge spillere med nødvendige ferdigheter og spisskompetanse. Da må vi imidlertid først definere hvilke ferdigheter vi trenger og i hvilke posisjoner. Jeg ville ha prioritert spiss og indreløper.
Det aller største problemet for RBK i 2025, som har lagt begrensninger for å utvikle angrepsspillet, har etter min mening vært for dårlige ferdigheter når det gjelder å skape og ta muligheter til kontringer og gjennombruddspasninger. Dermed har vi vært for lite potente og målfarlige på områder som alle gode lag må skape mål fra.
Vårt største savn i angrepet har vært noen med fart og ferdigheter til å utfordre i bakrom og ellers være bevegelig, flytte på motstanderne, skape rom for andre og ha en god nok konverteringsrate på avslutningene sine til at et lag med Europaambisjoner kan si seg fornøyd.
Hva om vi også kunne finne på å anskaffe en spiller som risikerer å kunne score fra utenfor boksen om anledningen skulle by seg?
Vi har Emil på venstre, som vil ha ball på fot og drible seg langs krittet før han vender og legger inn, og ikke vil ta løp i rom, eller har kanskje fått instruks om å ikke gjøre det?
Dersom han, eller rollen venstrevingen, hadde vært en konstant bakromstrussel, og gjerne kunne gått mer innover ved mulighet (pluss hatt bedre avslutningsferdigheter), hadde fart ikke vært like avgjørende for spissen, men gitt at Emil er på venstre må vi ha mer fart og avslutningsferdigheter på spissplass.
Rosenborg er i 2025 blitt alt for "endimensjonale". For mange av våre målsjanser er bygget rundt samme lest: Legg ballen inn til en litt for statisk spiss på bakerste. (Jf også uttalelser om at "det er der de fleste målene scores fra". Det er en svakhet for klubben dersom UEFA-trenerlisensoppgaver om dette blindt er lagt til grunn uten å ta hensyn til andre faktorer, som oppgavene jeg leste for noen år siden dessverre ikke vurderer, men det krever for mye tid og plass å gå inn på det nå. Kanskje om det blir dårlig skiføre i romjula.)
Imidlertid har Rosenborg i 2025 valgt(?) å gjøre dette med å forsyne mannen på bakerste på en lite ressurseffektiv måte. Først bruke lang tid på å flytte ball fra side til side før løsningen, gang på gang og neppe overraskende for motstanderne, gjerne er blitt at Emil dribler seg ned til dødlinja og sikter på kroppen til Dino.
Så spørs det om plan A egentlig er så mye sirupsfotball eller om dette er hva spillerlogistikken har tvunget trenerteamet til å teipe sammen.
Dersom vi hadde hatt spillere til kontringer og bakromsspill, ville det kunne ha gitt Selnæs bedre mulighet til å briljere med sin godfot?
Hvorfor bruker Tangvik 20 sekunder på å få ut ballen når vi ligger under og desperat skulle hatt mål? Fordi det ikke er noen vits i å prøve å kontre med en så statisk og treg spiss som helst må inn på femmeteren for å treffe mål?
Hvor mye bedre ville arbeidsforholdene for Nordli ha blitt med en mer bevegelig spiss og hvordan kunne laget ha profitert på det?
Det er 97 spillere i Eliteserien som har skapt flere sjanser enn Dino med sine 17 sjanser (0,7 pr 90 minutter). Alle er selvfølgelig ikke spisser, og noen har få kamper, men kan selv med +/- ti ekstra kamper uten å skape noe som helst fortsatt snitte over Dino. (Tall fra Fotmob):
Granaas (FFK) 3,1 skapte sjanser pr 90 minutter - Mathisen (SF) 2,7 - Mor Ndiaye (KFUM) 2,6 - Bjartalid (FFK) 1,9 - Møller (SIF) 1,9 - Magnusson (Brann) 1,8 - Ofkir (VIF) 1,8 - Romsaas (TIL) 1,6 - Mikkel Bro (B/G) 1,6 - Nunez (KFUM/FFK) 1,5 - Nyheim (MFK) 1,5 - Jemal (SF) 1,5 - Rijks (VIF) 1,4 - Camoes (TIL) 1,2 - Alvheim (KBK) 1,2 - Berisha (Viking) 1,2 - Gudjohnsen (S08) 1,2 - Finne (Brann) 1,2 - Heine Larsen (Bryne) 1,2 - Ampofo (SIF) 1,2 - Lien (HamKam) 1,1 - Sigurdarsson (SF) 1,1 - Melkersen (SIF) 1,1 - Kirkevold (HamKam) 1,1 - Abdullai (MFK) 1,1 - Moreira (Bryne) 1 - Holten (FFK) 1 - Grundetjern (VIF) 1 - og flere her unevnte.
Poenget er ikke at hver og en av disse nødvendigvis ville vært bedre enn Dino i et og alt, men å vise at det slett ikke er uvanlig i Eliteserien å ha spisser som også klarer å skape flere sjanser for andre enn hva Dino klarer.
Hvor mye bedre kan Rosenborg bli med en spiss som også gjør andre gode?
I disse lange angrepene vi har valgt eller er blitt tvunget til å benytte, ligger det også stor risiko for brudd imot. Hvor mange brudd imot har vi fått under oppbyggingen for hver avslutningsmulighet vi har fått fra "mannen på bakerste"?
I den grad Dino har vært mottaker av pasninger/innlegg har han vunnet under halvparten av duellene (46,2% luftdueller, 47,2% bakkedueller. Fotmob).
I den grad han har passet til andre i stedet for å avslutte selv, har han truffet medspiller i to av tre tilfeller. Missene har gjerne gitt brudd imot som er blitt farligere av at han ikke har vært særlig ivrig i press/gjenvinning.
Og når han har avsluttet innenfor 16-meteren trenger han nesten åtte avslutninger pr mål (63 avslutninger/ åtte mål = 7,88 avslutninger pr mål. Ser bort fra straffesparkene.)
På 24 headinger fra rundt femmeteren har han omsatt dette til to mål.
Samtidig som Rosenborg har skapt relativt få avslutninger denne sesongen (nr 7 i Eliteserien), så er det vår "superspiss" Dino som har bommet på flest store sjanser i Eliteserien hittil i år (18 - kilde Fotmob).
Tall fra Fotmob viser også at Dino har 43% treffsikkerhet på avslutningene (treffer mål, ikke nødvendigvis scorer mål). Selv om vi klarer å hoste frem en og annen back eller indreløper som har enda dårligere prosenttall (på få forsøk og lengre hold), betyr jo selvfølgelig ikke det at et Rosenborg med høyere ambisjoner enn åttendeplass ikke trenger en som er bedre enn Dino.
Her en tabell som viser antall avslutninger, antall avslutninger på mål og prosent av avslutningene på mål som faktisk ble mål.
| Code: |
Eliteserien 2025 etter 29. serierunde. Kilde nifs.no
Klubb - Avslutninger - avslutninger på mål - målprosent
Viking 363 164 44
Bodø/Glimt 469 199 40
Tromsø 292 120 39
KFUM 248 115 37
VÃ¥lerengen 298 133 36
Sandefjord 318 152 35
Molde 323 136 34
Rosenborg 301 118 33
Sarpsborg 08 338 146 32
Brann 356 162 32
HamKam 275 134 31
Fredrikstad 274 131 29
Strømsgodset 294 124 30
Kristiansund 253 117 31
Bryne 258 110 30
Haugesund 207 103 20
|
Bare for å ta et eksempel fra Eliteserien på en lavere hylle enn Høgh: Sigurdarsson har 15 mål på 38 avslutninger innenfor 16-meteren og treffer mål på 66% av sine avslutninger. På 19 headinger fra rundt femmeteren har han fått seks mål.
Dette er ikke ment som et "løp og kjøp"-innlegg. Vil bare illustrere at det er mulig, selv for et lite bemidlet Eliteserielag, å hente inn en spiss som leverer i betydelig større grad enn det Dorsin hentet i vinter.
Så kan vi selvfølgelig si takk for hjelpen til Dino. Takk for scoringene, takk for at du valgte å ha karrierens desidert høyeste målproduksjon akkurat i år (13 mål på 26 seriekamper og et snitt på 0,5 mål pr kamp) mens karrierestatistikken før denne sesongen viste 0,31 mål pr seriekamp, (inkludert Superettan pluss opprykkskvalifisering).
Nå må være riktig tid for å fly videre til en klubb som trenger en slik type.
Når Dino snart fyller 32 år og er den spillertypen han er, er han ganske sikkert ikke svaret på Rosenborgs utfordring og fremtidsvyer dersom vi skal løfte oss fra Dorsins for mange "vennetjenester og Superettan-nivå" og opp til seriøs medaljekamp og Europaambisjoner.
Dersom Alfred Johansson går inn i 2026-sesongen med Dino som "førstespiss" i Rosenborg når han har hatt mulighet til oppgradering, mister jeg totalt trua på ham, men inntil da forventer jeg at det skjer noe for å gi Rosenborg flere og bedre verktøy offensivt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.11.2025 08:24 Post subject: |
|
|
| Alfred og hans trenerteam har vel ettertrykkelig bevist at de har kompetansemangel på angrepsspill i to år. At laget klikket på plass i fjorhøst skyldes vel mer at relasjoner utviklet seg på banen uten at trenerene skal ha noe særlig av æren. Tre dårlige halvsesonger og en god er fasiten. Selnæs spilte ikke i den gode halvsesesongen. En annen ting jeg lurer på er væremåten til Alfred i forhold til spillerne, samt hans pedagogiske evner. Spillerne virker så utrygge og lite på, i kampene. Null samhandling og spillerne mottar ballen stort sett feilvendt når det spilles framover, da blir støttepasninger i stor stil. Trenger vi kontinuitet nå på trenersiden? Eller er det nok nå med Alfred & co i RBK? Spent på årsmøtet da styret og daglig leder vil blir satt kraftig til veggs!! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.11.2025 08:35 Post subject: |
|
|
gisp!
Dino har gjort sin beste sesong og han har kvaliteter, men han har ikke de kvalitetene vi trenger for å bygge laget og spillestilen vi ønsker.
VI har jo Duris som kan gå i bakrom JSR som kan det, Sansah når han kommer tilbake, så vi HAR kvalitetene som skal til for mere variasjon og uforutsigbarhet, men vi trenger en spiss som iallefall har EN klar styrke vi kan utnytte om ingenting annet. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.11.2025 11:56 Post subject: |
|
|
Vi ønsker ikke spille i bakrom. Videre så går vi så tregt i angrep at det ikke er noe særlig bakrom. Vi skal ha long attacks hvor vi skal spille hit og dit opp og ned og bakover i håp om å finne eller skape et rom å spille i å få gjennombrudd
Dette førte til NULL skudd på mål mot Tromsø
Antar mester Eggen og hansen vrir seg i graven _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 24.11.2025 13:02 Post subject: |
|
|
De fleste trenere sier at de ønsker å spille offensiv fotball, men ofte er begrepet misvisende. Fotballfaglig innebærer offensiv fotball høy risiko i pasningsspillet, spesielt i lengderetningen, og mange spillere fremover, noe som raskt kan skape defensiv ubalanse ved balltap. Eggen, for eksempel, tolererte ikke unødvendige støttepasninger.
AJ, derimot, følger ikke denne typen offensiv filosofi. Han prioriterer en kontrollerende, posisjonell fotball inspirert av Guardiola. Støtte- og sidepasninger brukes strategisk for å kontrollere kampen og lokke motstanderen ut av posisjon, samtidig som laget alltid holder god balanse i angrep. Dette er ikke risikofylt offensiv fotball, men gjennomtenkt, balansert spill.
Kanskje det mest offensive laget jeg har sett de siste 10 årene i Norsk fotball er Brann under Horneland, ironisk nok. Det var en rød tråd i alt de gjorde, men denne stilen hadde mer til felles med tidlig Klopp og Red Bull stilen, enn Guardiola skolen.
Kan AJ lykkes? Ja, men det krever enten a) Han river ned plakaten av Guerdiola på gutterommet, eller b) Han får en stor pengesekk og kjøper spillere som kan spille denne stilen, noe som koster dyrt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ronster Junior
|
Posted: 24.11.2025 17:02 Post subject: |
|
|
Svenske Kim Hellberg altså klar som ny hovedtrener for et opprykksjagende Middlesbrough. En såkalt «Allsvenskan» trener som i følge forumet ikke er bra nok for RBK er altså veid og funnet god nok for det som fort er et Premier League lag neste år.
Kanskje det ikke er treneren som er hovedproblemet til RBK, snarere økonomi og en fryktelig svak stall(som ikke er kjøpt av hovedtrener) |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 24.11.2025 17:51 Post subject: |
|
|
Jeg har vært veldig kritisk til Johansen og vil unnskylde han på enkelte punkter.
De eldre spillerne drar ikke i ønsket retning ei heller bidrar til kvalitet i trening eller kamp.
Disse spillerne må vekk og da tenker jeg på Sæter,Reitan og Selnes.
Selg også spillere som åpenbart ikke holder mål som Zeidan,Fossum og ta gjerne med Islamovic.Selg Vænenen om bra tilbud.
Utlånsangriperne er også bare å selge.
FÃ¥ inn en bautastopper,3-4 Midtbanespillere ( 2 som dekker rom,2 som er kreativ) 2 spisser og en ving.
Gi han en sesong til,det kan snu
Fasit Siggen1 |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.11.2025 18:45 Post subject: |
|
|
Ronster
Han har vel ikke begynt ennå hos Boro!!!
Litt tidlig å utpeke han som en suksess eller ??? _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 24.11.2025 20:41 Post subject: |
|
|
Selnæs tror jeg nok er en av de som forsøker å dra laget i riktig retning, hvis ikke hadde han ikke vært kaptein og vært fast på laget.
Hvorvidt han bidrar til kvalitet på trening eller ikke har i alle fall ikke jeg noe grunnlag for å vurdere, men Selnæs slår meg ikke som typen som sluntrer unna eller godtar 80% innsats fra andre eller seg selv. Jeg vet ikke dog.
Vanskelig å selge for eksempel Zeidan når han er på lån. Fossum kan fint selges for min del. Islamovic kan gjerne være andrevalg en sesong da vi egentlig ikke har noen backup-spiss for øyeblikket. Väänänen bør selges om han ikke forlenger kontrakten sin.
Kan gjerne undersøke om vi finner en god stopper på markedet, Nemcik kan bli solgt og usikker på om Volden er klar for å være førstevalg neste sesong.
Vi trenger i alle fall en ny indreløper på høyresiden og litt mer bredde generelt. Vi trenger også et nytt førstevalg på topp og mulig vi trenger en ny ving, men det kan også hende at det er godt nok med Ceïde, Sahsah, Duris og JSR. En av de må bort om vi skal hente ny ving, vi har tross alt Borgersen bak der igjen også som ikke bør ha for mange spillere foran seg om han skal utvikle seg og ha håp om å få noe mer spilletid neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 24.11.2025 22:15 Post subject: |
|
|
| Nei. JRS er ikke god nok. Ikke i det hele tatt. MÃ¥ bort. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.11.2025 23:06 Post subject: |
|
|
Vi trenger mest en ny hoved trener.
Det ville løst mye for oss og rimeligere enn å kjøpe så mange nye spillere som skal passe inn i en filosofi som ikke fører oss til toppen,men bunnen av ES. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 25.11.2025 00:28 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | Målt fra august til i dag har vi et nedrykkstempo. 9 poeng på 12 kamper. Kun Haugesund med 7 poeng er verre stilt.
Tror også klubben skal slutte å slå seg på brystet over prestasjonen mot Mainz. De ligger nest sist i Bundesliga med én seier på 11 kamper. |
Slå seg på brystet? Vil heller vri på det og si at vi skuffet stort og ikke dro nytte av den gode kampen på Lerkendal. Mainz var ikke noe spesielt godt lag, som bevist i Bundesliga i år, men svenne-Affe i full effect parkerte bussen allerede på den store p-plassen utenfor Opel Arena. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 25.11.2025 08:00 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Vi trenger mest en ny hoved trener.
Det ville løst mye for oss og rimeligere enn å kjøpe så mange nye spillere som skal passe inn i en filosofi som ikke fører oss til toppen,men bunnen av ES. |
Så spillere som JRS vil passere motspillere, slå "bananinnlegg", slå presise stikkballer, innbyr til trekanter offensivt når vi bytter trener? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.11.2025 10:11 Post subject: |
|
|
| Neeskens vil at vi skal sitte lavt og slå Flo-pasninger på Dino. |
|
| Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 243 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 25.11.2025 10:42 Post subject: |
|
|
Dahl Reitan er vel etter RBKs utsagn ferdig nå, etter sesongslutt, så han får vi ikke ei krone for .
Zeidan er så langt ikke tilbudt noen ny kontrakt, og RBK har vel heller tenkt å fornye låne avtalen, eller benytte kjøpsopsjonen med Malmö FF.
Ole Sæter er vel rimelig klar overgang til Enga, så regner med han forsvinner tvert januarvinduet åpner, men tror ikke det er snakk om store summer vi får for en skadeutsatt OS.
Av utlånte spillere kan vi kanskje klare å selge Sletsjøe til KBK for noen kroner, da han spiller jevnt og trutt der borte. Og verken Rasic eller IsakThorvaldsson med sine 6 mål på 18 kamper i Lyngby, i dansk førstedivisjon, drar vel heller ikke inn de store summene . Oscar Aga i Helsingborg kommer aldri til å bli solgt. Han er rett og slett for dårlig.
Jeg tror derimot ikke at vi kommer til å kvitte oss med Dino. Ja han er stor tung og treg , men han scorer bra med mål, og er sjelden skadet.
Fossum er for ny i klubben til at RBK selger han allerede nå.
Ser man bort fra Sander Tangvik, er det ikke mange spillere vi kan selge for store summer. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 25.11.2025 11:05 Post subject: |
|
|
JRS kan fint passere ledd ja hvis han blir lært opp til og får lov til å gå i rom og ikke bare være passiv bredde holder og stupe i press spiller.
Alt handler om offensiv samhandling.
Og ja vi HAR spillere til å kunne ende høyere enn
nr 9. Det forstår 99% her inne. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 25.11.2025 12:04 Post subject: |
|
|
Ende på en høyere plassering enn 9, ja, og det er forventet, men ikke topp 3, etter vi mistet 3 av våre beste spillere på et halvt år... og erstattet med "sarv" i forhold.
Nå risikerer Viking å parkere Glimt i gullkampen, og med tilsvarende retorikk bør KK helt klart avgå med alle de ressursene han har til rådighet..
JRS har hatt to sesonger på å forbedre seg. Han har tatt steg på basisferdigheter, men er ikke i nærheten av å være en ving som forventes i en klubb som skal være i toppen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.11.2025 12:33 Post subject: |
|
|
Hvem forsvinner først - Alfred Johansson i Rosenborg eller Ruben Amorim i Manchester United? _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 25.11.2025 13:23 Post subject: |
|
|
| Ikke krise om det blir Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 25.11.2025 16:37 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | JRS kan fint passere ledd ja hvis han blir lært opp til og får lov til å gå i rom og ikke bare være passiv bredde holder og stupe i press spiller.
Alt handler om offensiv samhandling.
Og ja vi HAR spillere til å kunne ende høyere enn
nr 9. Det forstår 99% her inne. |
JRS har ikke bra nok blikk, drible ferdigheter og innleggs fot til å bli farlig nok.
Bodø Glimt kan godt vinne i kveld, med dårligere spillere enn Juventus, men spillerne MÅ ha et visst nivå i bunn. Kåre Ingebrigtsen har nok et poeng når han sier at Rosenborg laget har for lite spiss kompetanse. Dahl Reitan, Yttergård Jenssen, Reitan Sunde og Fossum hadde nok ikke fått mange kamper under Eggen vil jeg tro. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.11.2025 16:42 Post subject: |
|
|
| Eggen ville spilt med Fossum og Zeidan på vingene. Han elsket å spille med indreløpere i feil posisjon. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |