English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Henry Sletsjøe
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AndreasR
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 15:48    Post subject: Reply with quote

Sure oppgulp eller noe som bør tas mer på alvor?
ODN
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 16:00    Post subject: Reply with quote

En god kultur bør man alltid etterstrebe, men noe rødt varselslys bør det ikke blinke basert på at to spillere (i løpet av noen år), som ble veid for lette i en nedgangsperiode, snakker om kulturen vår. Det er åpenbart friskt for to unge karer å komme til mer spilletid, en roligere hverdag, mindre press og forventninger. Det betyr riktignok ikke at vi skal si oss fornøyde med tingenes tilstand. Utsagnene deres bør selvsagt tas til etterretning.

Kommer ikke til å slippe noen navn først, det håper jeg blir på en langt større arena enn her inne. Men det skal komme ut på en eller annen måte, for slik bedriten oppførsel og sabotering fortjener konsekvenser.
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 17:00    Post subject: Reply with quote

Med offentligheten så mener jeg at ingen kommer med anklager eller lignende i media mot navngitte spillere. At det sprer seg navn i sosiale medier regner jeg med, særlig fordi spekulasjonene allerede går.

Klubben og personer ansatt i klubben bør holde seg for god til å nevne navn i offentlige/offisielle sammenhenger i alle fall. Uansett hvor bedriten oppførselen har vært så er det jo noe som har gjort at de har valgt å oppføre seg slik og tenkt at det er "greit" overfor resten av laget. Så jeg står for det at hadde det vært en god nok kultur hadde ikke det skjedd.

Jeg mener det er og har vært såpass mange hendelser og symptomer over flere år at jeg forventer dette er et sterkt fokusområde, og synes det er positivt om trenerteamet og klubben tilsynelatende har tenkt å ha fokus på dette fremover. Det kan meget godt hende at ting har blitt bedre under AJ, jeg har ingen forutsetning for å vite noe som helst konkret annet enn det jeg leser i media og div andre steder.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 18:10    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:
Sure oppgulp eller noe som bør tas mer på alvor?

Regner med at det kommer lignede oppgulp fra en til, som er på utgående kontrakt, som har fått spille lite, når ny klubb er sikret..
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 21:09    Post subject: Reply with quote

Ja sikkert bare misfornøyde med å ikke spille. Alt som er skrevet om div lederstil og intern misnøye er nok svada.
EspN
Veteran

PostPosted: 23.11.2025 21:35    Post subject: Reply with quote

Folk kritiserte vel eggen også.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb