English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Hammerfjell Sæter
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Orkdal1
Rutinert

PostPosted: 18.10.2025 20:10    Post subject: Reply with quote

BDESupermanStrand wrote:
Savner de gode dagene med Sæther og Rekdal 😆

Hadde vi gode dager med Reka? Det eneste jeg savner ved Rekdal var at han var så ufattelig mye letter å ikke like enn Alfred, selv om jeg i dag er like lei begge to.
Back to top
View user's profile Send private message
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 19.10.2025 16:39    Post subject: Reply with quote

FormerlySlaves wrote:
Holte kan hentes hjem på kort varsel hvis det blir skadet på Dino eller Duris?

Da kan vi heller gi Thorstensen sjansen igjen RBK
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.10.2025 21:45    Post subject: Reply with quote

Papir-Adressa i morra:

– Det har gått litt opp og ned. Det har vært et tøft år. Det skumle med er hvis man begynner å kjenne etter og tar en fot i bakken. Det prøver jeg helst å unngå når det har vært som det har vært. Noen ganger er jeg ikke sikker på hvordan jeg har det selv, og da har jeg ikke så lyst til å finne ut av det heller.

– Hva mener du med det?

– Med det mener jeg at hvis jeg skal kjenne etter og ta inn skuffelser, slik som dette året stort sett har vært. Da tror jeg at jeg kan få en skikkelig smell, og det prøver jeg å unngå.

Med seks gjenstående kamper i 2025 ligger han an til historisk lite spilletid siden gjennombruddet i 2022.

SÃ¥ langt denne sesongen har han spilt 417 minutter i Eliteserien.

Til sammen utgjør det drøyt ni av totalt 48 omganger med fotball. Kun tre av hans 16 seriekamper har vært fra start.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 23.10.2025 21:02    Post subject: Reply with quote

I miss the old Sæther
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.11.2025 21:02    Post subject: Reply with quote

Det ble likevel et løft under kvalifiseringskampene i Europa hvor Sæter var mer inn i varmen igjen, og avgjorde blant annet mot Mainz hjemme på Lerkendal.

Siden kvalifiseringskampene som endte med exit i Tyskland, så har ikke Sæter startet en eneste eliteseriekamp. Ni kamper, fire innhopp. Under 90 minutter totalt.

(...)

– Føles det ut som du er inne i din siste tid som RBK-spiller?

– Jeg kjenner ikke så mye på det. Nå har jeg koblet ut alt annet enn fokuset på Rosenborg, sier han.

(...)

– Dere jager scoring, og du setter inn på Borgersen, men en spiller som Ole Sæter blir sittende, hva er vurderingen rundt det?

–Jeg setter de på banen som jeg mener gir oss best muligheter for å spille bra. Så klart, en spiller som «Alex» har vi enormt stor tro på internt, og det er en spiller som vi synes gjør det godt på trening og de få minuttene han har fått i kamp. Det er en spiller som kommer til å bety mye for Rosenborg i årene som kommer, sa RBK-treneren.

Les mer: Situasjonen har ikke endret seg for Sæter: – Det vil jeg at folk skal få se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 04.11.2025 21:59    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper at Sæter ville blitt satt inn mot Molde hvis en fremdeles hadde heng på e-cup.

Mer verdifullt å gi framtiden noen minutter slik situasjonen er nå. Blir vel neppe noen mer fremtredende rolle på løven til neste år så lenge de andre angrepspillerne våre klare å holde seg nogenlunde skadefrie.
rbkidrammen
Senior

PostPosted: 19.11.2025 08:49    Post subject: Reply with quote

Oddsen på at løven ikke er klar til helga da? 1.01? Ser han farter rundt i Oslo og ferier Karterud sin seier i 71 grader nord.

Han må jo være helt ferdig nå?
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 19.11.2025 18:01    Post subject: Reply with quote

Og der spoilet du den finalen.. takk, din forbainna idiot
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 19.11.2025 20:17    Post subject: Reply with quote

Han har ikke spoilet noen ting, det er skrevet om i nettaviser før det ble skrevet av vedkommende. Og det er vel også sendt på tv kvelden før?

Når det allerede er sendt så er det ikke spoiling, om du ikke ville vite resultatet så bør du bare styre unna alt som har med internett, nettaviser, forum og SoMe å gjøre. Det er eneste måte å være sikker på, men andre kan ikke ta hensyn til at noen er på etterskudd og ikke har fått det med seg altså. Det må man nesten ta ansvar for selv om man vil unngå slikt.

Den eneste som fremstår i et dårlig lys her blir deg, som kaller vedkommende for en "forbainna idiot" som om man skulle visst at du ikke hadde fått med deg resultatet av noe som må sies å ha vært "allment kjent" når innlegget hans ble publisert.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 19.11.2025 21:03    Post subject: Reply with quote

Tja ikke at jeg følger med på 71 grader nord men jeg har IKKE fått med meg hvem som vant før jeg så den posten, så er det jo også helt unødvendig å ha med navn her. Man får frem akkurat samme poeng uten.
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 19.11.2025 22:00    Post subject: Reply with quote

Hvis det at Karterud vinner 71 grader nord er viktigere info enn at Sæther henger rundt i Oslo by på festiviteter, mens laget trener og snart har kamp: da er muligens RBKweb feil sted å henge?
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 19.11.2025 22:02    Post subject: Reply with quote

Jeg følger heller ikke med, men hadde fått det med meg gjennom diverse nettaviser allerede i går kveld.

Poenget mitt er at det er ikke spoling når det allerede er avslørt i både media og gjennom at det allerede har blitt sendt på TV/blitt gjort tilgjengelig på strømmeplattform.

Kunne spart seg for navn, men da hadde jo hele konteksten måtte blitt fjernet for hvorfor han var på fest i Oslo da jeg regner med de fleste som følger aktivt med her inne også er klar over at Sæter og Karterud er kompiser, og det hadde ikke gitt mening om han var i Oslo å feiret seieren til noen andre.

Så for å forsikre seg så måtte vedkommende da kun ha skrevet at "Oddsen på at løven ikke er klar til helga da? 1.01? Ser han farter rundt i Oslo". Det hadde åpnet for masse spekulasjoner om hvorfor og hva han gjør i Oslo og sikkert flere som hadde stilt spørsmålet om de ikke allerede visste det.

Så jeg synes ikke det er noe spesielt kritikkverdig. Og jeg mener uansett det er totalt unødvendig å omtale noen som en "forbainna idiot" bare fordi man selv er på etterskudd. Programmet ble sendt på tv 20.30 i går kveld, da må det være innafor å skrive hvem som vant 08:49 dagen etter. Jeg synes ikke det er unødvendig å ta med navnet når finalen gikk på tv kvelden før. Har man ikke fått det med seg så er det egen feil, uavhengig om man følger med eller ikke.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 19.11.2025 22:08    Post subject: Reply with quote

Enig med Lord Oakley her. Så jeg setter strek for diskusjonen rundt spoiling også videre for min del og skifter fokus til det som egentlig er viktig.

At Sæter raver rundt i Oslo by på fest tilsynelatende synlig beruset på en tirsdag når vi har kamp onsdag er særs kritikkverdig. Greit nok at han har fått fri for å være tilstede på ettermiddagen/kvelden så lenge han er tilbake og klar for trening (hvis han ikke er skadet/syk) dagen etter. Men å faktisk ta en fest selv er veldig veldig unødvendig.

Om han er syk burde han holdt seg hjemme, om han er skadet bør han uansett være tilstede med resten av laget på fellestid utenom treninger hvis han er i stand til å delta på andre sosiale arrangement.

For meg er ikke tilstedeværelsen hans det største problemet eller det mest kritikkverdige, men heller det at han tilsynelatende var beruset.

Ser dog ut som at videoene var fra lørdag og ikke tirsdag. I så fall må det være litt mer innafor at han har tatt seg en fest i landslagspausen.
Back to top
rbkidrammen
Senior

PostPosted: 19.11.2025 23:16    Post subject: Reply with quote

Vakker Blomst wrote:
Og der spoilet du den finalen.. takk, din forbainna idiot

Sorry, not sorry. Merker at debattklimaet her ikke har blitt noe bedre...
Om det stemmer at det er fra lørdag gjør det saken noe bedre, men tatt i betraktning alt utenomsportslig, dårlige prestasjoner og sykdom/skader blir det i mine øyne ett dårlig valg.
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 20.11.2025 06:57    Post subject: Reply with quote

Ånei, stiller jeg meg i et dårlig lys her inne?? Hva enn skal jeg gjøre nå? Ryktet mitt er ødelagt for alltid Crying or Very sad

For all del, man har rett til å skrive stort sett hva man vil i et debattforum. Så rbkidrammen skal få være forbeholdt retten til å røpe vinneren av et av landets mest sette tv-program, morgenen etter faktumet (det er jo ingen som streamer ting nå til dags). Likeledes forbeholder jeg meg retten til å mene at han er en forbainna idiot som gjør det. På samme måte som at Neeskens forbeholder seg retten til å sitte å spy eder og galle, og waterfalls er forbeholdt retten til å skrive lange, skinnhellige avhandlinger som tilsvar til alt som blir sagt her inne.
Back to top
Bukowski
Proff

PostPosted: 20.11.2025 07:22    Post subject: Reply with quote

Jeg liker å lese lange tilsvar.
Back to top
ElMar
Proff

PostPosted: 20.11.2025 08:43    Post subject: Reply with quote

Og jeg som ville lese siste nytt om Løva her inne...
robbie
Veteran

PostPosted: 20.11.2025 09:20    Post subject: Reply with quote

Vakker Blomst wrote:
Likeledes forbeholder jeg meg retten til å mene at han er en forbainna idiot som gjør det.

Om du seriøst mener at internettet skal holde tyst i hva som skjer i et underholdningsprogram fordi du ikke har sett det ennå, er det så nært Main-Character-Syndrom som det er mulig å komme.
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 20.11.2025 10:43    Post subject: Reply with quote

Skal vi da la være å røpe resultatet i kamptrådene også, i tilfelle du ikke ser kampen?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 112, 113, 114
Page 114 of 114

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb