| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.11.2025 20:16 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Er ikke dette stillingen som Harald Pedersen pleide å ha? | Det stemmer. Mannen som aldri ville bli intervjuet om jobben sin. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 05.11.2025 22:17 Post subject: |
|
|
| Denne rollen er ikke ny i Rosenborg og det er mange klubber som har en slik rolle. Rollen innebærer alt fra reiseplanlegging til å hjelpe spillerne med det de skulle trenge hjelp til. Dette er spesielt en viktig person opp mot nye spillere som trenger hjelp til å finne seg til rette i en ny by eller et nytt land. Det gjør ingenting at det er en tidligere spiller som har denne rollen. Det viktigste er organisatoriske og personlige egenskaper. Uten at jeg kjenner Wangberg, så vil jeg tro at han tikker av på disse boksene. Faktisk vil jeg tro at det er en fordel med en person som kjenner klubben og byen fra før. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.11.2025 23:44 Post subject: |
|
|
| Sjiraff wrote: | | Er ikke dette stillingen som Jørn Jamtfall hadde? |
Ja.
| Kjello wrote: | | robbie wrote: | | Er ikke dette stillingen som Harald Pedersen pleide å ha? | Det stemmer. Mannen som aldri ville bli intervjuet om jobben sin. |
Jeg vel si nei. Pedersen hadde tittelen spillerkoordinator og var mer fikser for spillerne utenom arbeidstid. Han var ikke oppmann, reiseplanlegger osv. for laget i forbindelse med bortekamper og treningsleirer. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.11.2025 07:54 Post subject: |
|
|
| Men slik jeg har forstått det har oppgavene til spillerkoordinator også havnet inn under lagleder/team-manager? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.11.2025 23:34 Post subject: |
|
|
| Det stemmer nok. |
|
| Back to top |