English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Moustafa Zeidan
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 17.05.2025 01:51    Post subject: Reply with quote

Bør kjøpes så fort man får Nypan penger ja.

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 25.07.2025 00:53    Post subject: Reply with quote

Må si Zeidan har levert skuffende. Vært på lån i 1 år nå og man kan telle på en hånd hvor mange gode kamper han har hatt. Kanskje like greit da at han var for dyr til å kjøpes fri i vinter og at han fortsatt bare er lånespiller.

Han har noen veldig gode ferdigheter men det er for sjeldent han får vist de frem. Slik ståa er nå så forsvinner nok både han og Racic etter sesongen. To av sommersigneringene fra i fjor. Sahsah og Ceïde de to andre man hentet da. Så ikke noe fulltreffer så langt annet enn Ceïde sett i ettertid.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 25.07.2025 08:38    Post subject: Reply with quote

Syns han gjorde det godt forrige sesong og ønsket at vi kjøpte han. Har skuffet i år. Hjelper ikke å være teknisk god med ball når man mister den lett og trekker ned tempoet i angrep. Noen må fortelle han at han ikke spiller i Allsvenskan lenger.
Back to top
Lillebjørn
Veteran

PostPosted: 25.07.2025 13:05    Post subject: Reply with quote

Synd med Zeidan. Har noen egenskaper som gjør ham til en potensielt veldig artig spiller å se på. Så var liksom en av silver liningene da vi solgte Nypan det - å se Zeidan få tillit over tid og slå ut i full blomst. Det har han dessverre ikke vært i nærheten av å gjøre, med unntak av i små glimt.
Back to top
jfudh
Junior

PostPosted: 25.07.2025 13:17    Post subject: Reply with quote

Zeidan tror jeg kan være en indikator på nivået på angrepsspillet vårt generelt: når det flyter spiller Zeidan veldig bra, når det ikke flyter spiller Zeidan veldig kjedelig og sakte. I fjor høst fløyt det ganske bra, og da så Zeidan god ut. I vår har det vært sirup, og da har Zeidan sett ganske laber ut.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 19.09.2025 14:49    Post subject: Reply with quote

Mistet formen helt i det siste og ser ikke ut til å fortsette i klubben.

https://www.adressa.no/sp...ar-beskjed

Moustafa Zeidans (27) tid i Rosenborg virker å gå mot slutten.

– Hva vil du selv? Fortsette i RBK eller dra tilbake?

–Jeg utelukker ingenting. Men jeg er 27 år, og vil spille fotball. Da må jeg også tenke på meg selv. Om det blir her eller et annet sted, vet jeg ikke ennå.

– Ingenting er bestemt. Men det er ikke jeg som skal prate mest om det. Det er Micke (Dorsin), sier Alfred Johansson.

- Torgeir Børven
Back to top
FormerlySlaves
Junior

PostPosted: 21.09.2025 09:32    Post subject: Reply with quote

Lite målpoeng, og er generelt skeptisk til lånespillerer. Ikke noe krise hvis han ikke fortsetter.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 12:02    Post subject: Reply with quote

Så lite som han har spillt i år, så vil jeg si at han har kun har tatt opp en plass i stallen for en egen produsert unggutt og utenlandskvoten, uten å ha bidratt på banen, som forsvarer en ny kontrakt/leie periode.
Back to top
Predicted
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 16:30    Post subject: Reply with quote

Spiller for ny kontrakt zeidan i dag, her eller i annen klubb, viser at han er god mot lag som står høyt og gir rom til å vende av første pressledd.
Back to top
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 16:35    Post subject: Reply with quote

Bør være foran Fossum i køen. Om han så forsvinner etter sesongen så er det bedre å bruke han, Fossum har ingen fremtid i elleveren om vi vil kjempe i toppen.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 17:11    Post subject: Reply with quote

Problemet er jo at for hver strålende kamp han har så har han 2-3 som er bingo/variable.

Hvorfor spille inn en spiller som ikke har fremtid i RBK? Da må de være helt strålende mye bedre enn alternativene. Og med Zeidan så er det alltid usikkert hvilken utgave man får.

Hadde han spilt slik han spiller på sitt beste oftere så hadde vi kjøpt han allerede.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 17:13    Post subject: Reply with quote

Det vi kan konkludere med er i hvert fall at vi trenger en spiller som ligner på Zeidan når han er "på".

Det er ikke Zeidan, fordi han er sjelden på, men vi kan ikke bare kjøre med bulldosere og håpe det løser seg.
Back to top
ballbingen
Veteran

PostPosted: 21.09.2025 17:20    Post subject: Reply with quote

Han må gjerne få flere muligheter til å vise at han kan være påskudd i flere kamper på rad. Jeg synes ikke Fossum har klart å vise at han gir oss noe mer uansett.
Back to top
Svartogkvit
Junior

PostPosted: 22.09.2025 12:17    Post subject: Reply with quote

Må innrømme at jeg er litt svak for Zeidan. Det er noe med typen/personligheten og den kreative kraften han har. Jeg ser selvfølgelig også at prestasjonene svinger. Men likevel, ønsker meg mer av det han har enn det mer trauste (Fossum mfl) som vi har nok av.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 22.09.2025 13:08    Post subject: Reply with quote

Hovedproblemet er at han er relativt dyr såvidt jeg har fått for meg. For dyr til å sitte på benken, iallefall.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 22.09.2025 18:00    Post subject: Reply with quote

Han er utrolig kreativ med ball på sitt beste. Det er jo noe av det samme vi skulle sett hos Selnæs og Santi, men de er dessverre ikke der.
Vi må ha en sånn spiller på midten.
Hadde Zeidan hatt fart og pondus hadde ikke han vært i Skandinavia.
Dessverre usikker på om han er framtiden for oss. Det er heller ikke Iver. Ut med de to, inn med en erstatter. Backup fra rekrutt.
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 22.09.2025 20:58    Post subject: Reply with quote

Det er helt klart en del artig med Zeidan, han prøver på kreative pasninger og annet sprell. Problemet er at han lykkes for sjelden (og han er ikke et ungt talent lenger), og at han virker litt for treg i ballbehandlinga. Hvis han i tillegg blir forholdvis dyr for oss, tror jeg vi like godt kan spille inn yngre konkurrenter med høyt potensial sportslig og økonomisk.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.09.2025 22:56    Post subject: Reply with quote

– Det er tøft, så klart. Alle vil spille, og nå har det ikke blitt slik. Samtidig så lever jeg i nuet. Som sagt, jeg skal fortsette å påvirke det jeg kan gjøre noe med, og forhåpentligvis får jeg flere minutter. Presterer man så får man det. Jeg skal fortsette å gjøre en god jobb på trening, sier han.

Denne sesongen, som i fjor, er han på utlån fra Malmö til RBK, og han er under kontrakt med den svenske klubben ut 2026. Enn så lenge har det ikke vært noen rapporter om at den overgangen blir gjort permanent, eller at utlånet forlenges.

– Helt ærlig så forstår jeg at dere tenker på det, men jeg tenker ikke så mye på det. Vi har ikke pratet så mye, og jeg tror ikke tiden er inne for at vi skal prate nå. Jeg skal fokusere på å gjøre det beste ut av tiden her nå, så finnes det muligheter for å prate senere også. Jeg tror alle er enige om at vi fokuserer på kampene nå, sier han.

Les mer: RBK-profilen erkjenner: – Ikke alt i fotball som er en dans på roser
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siggen1
Proff

PostPosted: 23.09.2025 01:51    Post subject: Reply with quote

Kampen om Europa er over så nå er det bare å dure på med det laget man tror kan utvikle seg mest utover neste sesong. Kjør på med unggutter som er aktuelle og fjern folk som har bevist lenge nok over tid at de er norske middlemådigheter. Dette er ett Rosenborg på altfor lavt nivå.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 23.09.2025 11:59    Post subject: Reply with quote

Vi er med seier i hengekamp 5 poeng bak laget som har 4.plass, som vi også møter innbyrdes.

Kampen om Europa er vidåpen, å si noe annet er tullprat.

Selv Brann og 3.plass er egentlig ikke kjørt enda, de møter vel oss, Glimt og Molde, beinharde kamper som skal sjongleres samtidig som EL.
Back to top
Sliter
Veteran

PostPosted: 23.09.2025 12:22    Post subject: Reply with quote

Hjertø-Dahl er skadet i 5-6 kamper av de resterende 8, så vil ikke regne med full pott for TIL fremover. Kinthe er suspendert pga rødt kort. Til er ekstremt sårbar for skader og suspensjoner på sentrale spillere. eks Guldal og Yttergård-Jensen. Hvis Yttergård-Jensen pådrar seg skade eller suspensjon er midtbanen tømt for boks til boks spillere. Blir vanskelig å spille med ving backer uten Hjertø-Dahl og Yttergård-Jensen
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.10.2025 18:25    Post subject: Reply with quote

Vil Zeidans røde kort trolig gi to kampers karantene?
Back to top
Tordenbukser
Junior

PostPosted: 07.10.2025 13:16    Post subject: Reply with quote

Kun hvis NFF vurderer hendelsen som så alvorlig at de ilegger mer straff.
Vi har ikke hørt noe ennå, så regner med han kun får den automatiske karantenen.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 07.10.2025 13:18    Post subject: Reply with quote

Stygt var det jo ikke
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 07.10.2025 16:41    Post subject: Reply with quote

Jeg blir svært overrasket om det ikke blir to kamper på Zeidan. Faktisk så tror jeg at han fort får minst tre.

Retningslinjer for disiplinærsaker

Han treffer jo Sarpsborg-spilleren. Dermed tipper jeg at det regnes som slag. Og ikke "slå etter".

Quote:
Karantene i 2 kamper gis normalt ved noe grovere forseelser, som bl.a.:
a) å sparke etter eller slå etter annen spiller i kamp om ballen

Karantene i 3 – 6 kamper gis ved grove forseelser som bl.a.:
b) å sparke eller slå i kamp om ballen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 7 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb