|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Tangvik |
|
33% |
[ 12 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Volden |
|
11% |
[ 4 ] |
| Nemcik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
2% |
[ 1 ] |
| Fossum |
|
2% |
[ 1 ] |
| Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nordli |
|
0% |
[ 0 ] |
| Duris |
|
8% |
[ 3 ] |
| Islamovic |
|
13% |
[ 5 ] |
| E. Ceide |
|
25% |
[ 9 ] |
| Zeidan |
|
2% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 36 |
|
| Author |
Message |
katalogen Senior
|
Posted: 06.10.2025 11:03 Post subject: |
|
|
| katalogen wrote: | | Er så lei av at Jo Inge Berget cosplayer prime van Basten og at Sarpsborg 08 tar poeng mot Rosenborg. Det vil seg liksom aldri mot dette drittlaget. Rosenborg har ikke spilt en god kamp mot dette drittlaget siden Sarpsborg 08 var IL Sparta. Frykter dessverre at det skjer igjen. Berget scorer sikkert hattrick, Ndiaye bestemmer seg plutselig for at han er en klassekeeper og det er bare å sette hus, hytte, kone, hund og nabo på at Sarpsborg 08 tar med seg tre poeng hjem til Østfold. |
Ble som fryktet dette. Sarpsborg er RBKs kryptonitt. Dette til tross for at Jesus selv, Jo Inge Berget, ikke spilte. Sondre Sørli, en mann som aldri har scoret to mål i en kamp før, ei heller utenfor boksen, viser seg å være helt fuckings Luis Figo. Skal ikke være mulig.
Nå står jeg her plutselig med to koner, en jævla hytte i Østfold og et jævla stort forklaringsproblem ovenfor barna. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 06.10.2025 12:37 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: |
Samtidig synes jeg du lar Ã…ge Hareide slippe litt for billig unna. |
Neida, jeg kunne tatt for meg ÅH nærmere og brukt mer tid på han, for der var det nokså tydelig fra tidlig av at han manglet energi og "gjøt" og kanskje ikke helt forstod hvor ekstremt mye vanskeligere dette var enn å finjustere mønsterbruket i 2003. Han orket ikke. Så på dette som en romantisk reprise. På andre siden av bordet bl.a Bratseth som kanskje så dette som en anledning til å slå strek og vise at de var venner igjen. Men det var ikke mye artig fotball i 2020-21 heller. Grusom periode vi hadde på senhøsten der. Og igjen; dette med momentum. Vi spilte ut 2021 med han på oppsigelse. Nok en prosess som dro ut på tida. Enda en høstsesong der RBK ikke spilte for å vinne noe, men bare komplettere de 30 serierundene før noe nytt skal skje. Og når det nye altså var Rekdal - da var begeret egentlig fullt for min del!
Men å se RBK mot S08 i går er egentlig i grove trekk det samme. Bærer det noe sted? Tror spillerne på hva de holder på med? Er det noe momentum og tenning i dette? Ofte virker det som svaret er nei på alt. Og det er ille å gjennomleve enda et år med sånt. Jeg aksepterer at et annet lag har et solid balletak på konkurrentene her nasjonalt nå, men om vi f.eks lå plassert som nummer tre og viste litt tendenser til å yppe seg i det sjiktet bak Glimt, så hadde jeg vært ganske happy med det i år. Synes imidlertid ikke vi ser ut som vi er nærmere det i år enn i fjor, ut fra de vanlige parameterne: Poengfangst, offensiv produksjon, defensiv soliditet og høyeste-/lavestenivå i kampene. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 06.10.2025 13:35 Post subject: |
|
|
[quote="katalogen"] | katalogen wrote: | | Nå står jeg her plutselig med to koner, en jævla hytte i Østfold og et jævla stort forklaringsproblem ovenfor barna. |  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |