View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ola. Veteran

|
Posted: 14.08.2025 15:51 Post subject: |
|
|
Ting er aldri så enkelt som den jevne supporter vil ha det til  |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 14.08.2025 15:58 Post subject: |
|
|
Ja. Det er ikke sånn at Heggem hadde en fastsatt "Potential Ability" som han ville nådd uansett med nok spilletid. Det fungerer ikke slik i virkeligheten. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 14.08.2025 20:22 Post subject: |
|
|
Kom over det i forrige uke men glemte det. Men så så jeg det igjen nå. Gudmundur Thorarinsson, for de som husker han, han spiller nå for Noah fra Armenia og har vært innvolvert i E-cup for de nå i sommer.
Etter RBK så dro han jo til Norrköping før turen gikk til New York City. Så ble det et kort opphold i Aalborg før turen gikk til Creta og OFI Creta. Så i fjor meldte han overgang til Noah hvor han fortsatt spiller.
Dermed er han i en ekslusiv klubb sammen med Boti Goa, for spillere som har spilt for RBK og i Armenia. Boti Goa som forøvrig sist ble sett i Kasakhstan i 2016 før han ifølge Transfermarkt la opp som 27 åring da kontrakten gikk ut. Etter det så er det ikke godt å si hva han har gjort.
Men det er fortsatt ikke like interessant situasjon som med Mohammed Awal Issah. Som forsvant fra sin Sør afrikanske klubb i sin tid for så å dukke opp igjen og få en utestengelse fra fotball og en solid bot for å ha forlatt klubben sin. Etter det så er det ikke mer å finne om han etter 2016. Har funnet en Doctuur Mohammed Awal Issah i sosiale medier, men han virker ikke å være brålik den tidligere RBK spilleren. |
|
Back to top |
|
 |
£irik Proff

|
Posted: 14.08.2025 22:57 Post subject: |
|
|
Jeg vet hvor Pavle Vagic ikke er, ihvertfall. I play off til europa. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 14.08.2025 23:35 Post subject: |
|
|
Nypan på veg til Middlesbrough faktisk.. Isåfall tror jeg det er et bra valg _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 15.08.2025 01:01 Post subject: |
|
|
Får vel forsøke å få med seg noen kamper i Championship denne sesongen da, bør få en del spilletid etterhvert men ser for meg det blir innhopp i starten for å bli kjent med laget å få kjenne litt på ligaen først. |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
Posted: 15.08.2025 09:55 Post subject: |
|
|
Lurer på hva som har tatt så lang tid. Championship har jo allerede begynt. Skulle jo trodd det var hensiktsmessig å være der så lenge som mulig før sesongen starter |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 15.08.2025 14:22 Post subject: |
|
|
Kan hende at Nypan blir uttatt til U-20VM,derfor sent klubbvalg, hvis NFF, klubber og spiller ønsker. Han har egentlig "hoppet over" alderstrinnet for flere år siden. Kan hende en "siste reis" med "Røsten og Co er interessant.. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 15.08.2025 16:28 Post subject: |
|
|
Seint klubbvalg handler sikkert også om at de ikke har stresset med klubbvalg, men heller vurdert ulike muligheter ganske nøye for å finne en klubb både Nypan og City er fornøyde med. Har inntrykk av at de (Nypan) heller bruker litt tid enn å gjøre forhastede valg. |
|
Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 15.08.2025 21:47 Post subject: |
|
|
Her får vi fasit om ett år hvor Nypan står. Han holdes i england så han om 3 år vil regnes som homegrown. Om de fortsetter låne han ut i England betyr det at han fortsatt er tiltenkt å spille i City, om han lånes ut utenfor landegrensene er han på blokka. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 15.08.2025 22:24 Post subject: |
|
|
Tror det at klubbene også maks kan låne ut 6 spillere til utenlandske klubber spiller inn i tillegg, så fordel med lån til engelske klubber på den måten også. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.08.2025 18:16 Post subject: |
|
|
Hull City are delighted to announce the signing of Nigerian winger David Akintola on a two-year contract.
(...)
“The people here are amazing – everybody has welcomed me very well. I’m looking forward to working with the head coach and bringing a good story to this great team.
“It’s a dream come true. Everybody in Nigeria wants to play in England. It’s what we watch growing up.
“I’m ready to give everything and help the team to achieve big things.”
Read more: Akintola joins the Tigers
– Beklager h=vis det er litt bråkete, men jeg er på en liten topptur nå og det er litt vind her. Jeg håper du hører meg, sier Rekdal over telefonen fredag formiddag.
Aalesund har ingen fellestrening denne dagen, og han nyter en etterlengtet fridag i så måte. Og fortsetter med at han har lagt om livsstilen.
– Jeg har nok gått ned et sted mellom 10 og 15 kilo og er i mye fysisk aktivitet. Jeg drikker nesten ikke brus lenger, og starter dagen med to egg. Så jeg er på vei, sier treneren.
Les mer: Her svarer Rekdal for seg etter sjokktapet. Nå kommer han igjen: – Helt absurd |
|
Back to top |
|
 |
RAN78 Junior
|
Posted: 17.08.2025 14:36 Post subject: |
|
|
Starter på høyrekanten for Lille i dag kl.15.00  _________________ Football is something like war. Whoever behaves too properly, is lost.
Rinus Michels |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.08.2025 15:08 Post subject: |
|
|
Jeg flyttet innlegget over fra Broholm-tråden, som ikke er ønsket brukt nå som han er solgt.
Perry er 60 år i dag.
2mas 27. juli wrote: | Morten Konradsen takker for seg i FK Haugesund. 29-åringen har bestemt seg for å trappe ned fotballkarrieren og prioritere studier og en karriere utenfor fotballen.
(...)
Les mer: Gir seg i FK Haugesund |
Klar for Ranheim  |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 17.08.2025 17:58 Post subject: |
|
|
Broholm måtte av i pausen. Kan kanskje virke som om han fikk seg en smell ut i fra franske tweets. Det jeg fant i hvert fall ispedd en hel del tweets om at han ikke hadde overbevist veldig første 45. Men satser da på at det var en liten smell og ikke at treneren fikk nok.
Kampen endte for øvrig 3-3 borte mot Brest. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 17.08.2025 18:48 Post subject: |
|
|
Referatet til Fotmob sa i hvertfall at det var en stopp i spillet rett før pause grunnet skade på Broholm. Så kan virke som at det hadde noe med det å gjøre i alle fall. |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 17.08.2025 21:11 Post subject: |
|
|
Broholm ble stempla i ankelen. Virket iitt nervøs og fikk ikke så mye rom som han er vant med. Ble mye støtepasninger men hadde ett godt legg til Girourd som kunne blitt mål |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.08.2025 22:05 Post subject: |
|
|
BA er kjent med at Brann har forhørt seg om Sotra-strilen Kristoffer Zachariassens tilgjengelighet. Blant annet har Branns speider, Daniel Steinfeld, vært til stede på de to siste kampene til Ferencvaros, den ungarske klubben Zachariassen har spilt for siden 2021.
Svarene Brann har fått tilbake er at det blir vanskelig å få til nå i sommer, men ikke helt umulig.
Vanskelig fordi Zachariassen tjener svært godt i Ungarn og egentlig er innstilt på å fullføre de to siste årene av kontrakten før han eventuelt returnerer til Norge. I tillegg er Ferencvaros svært nære å kvalifisere seg til Champions League.
Les mer: Jakter Myhre-erstatter: Brann på frierferd i Ungarn
Norwegian rising star Sverre Nypan has joined the club on a season-long loan.
The highly-rated teenage midfielder arrives on Teesside just one month after being snapped up from Rosenborg by Manchester City for a reported £12.5m fee.
Read more: Sverre Nypan Joins The Boro
– Dette blir en kjempefin utfordring. Spilletid har vært veldig viktig med tanke på et utlån, og Sverre føler seg veldig velkommen.
Det sier far og rådgiver Arne Nypan til Adresseavisen, etter at det tirsdag ble bekreftet at Middlesbrough blir neste stoppested.
Han legger til:
- Middlesbrough har store ambisjoner om opprykk til Premier League. Vi har også fått et veldig godt inntrykk av klubben og trenerstaben.
Les mer: Ny klubb bekreftet: - Store ambisjoner
Pa Konate, 31, byter klubb. Den förre MFF-profilen skriver på för finska KuPS.
(...)
– Staden verkar verkligen vacker. Landskapet är fantastiskt och sjön och skogslandskapet finns i mina tankar. Alla människor jag har träffat här har varit väldigt vänliga och hjälpsamma. Det har varit lätt att komma hit, säger han på klubbens hemsida.
Läs mera: Officiellt: Pa Konate klar för ny klubb |
|
Back to top |
|
 |
|