| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Frank1 Proff
|
Posted: 21.07.2025 21:10 Post subject: |
|
|
| rolfi wrote: | | Han har vært ønsket tidligere, før han dro til Danmark, men sa da nei pga trenersituasjonen vår |
Hvor har du det fra? |
|
| Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
Posted: 21.07.2025 21:59 Post subject: |
|
|
| Fra noen som er veldig nær Simen. Det samme gjelder Witry også |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2025 22:05 Post subject: |
|
|
| Positivt at de begge har troa nå da. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 21.07.2025 22:07 Post subject: |
|
|
Dette blir spennende. Trolig en kjempeforsterkning og vi går fra å spille med 10 til 11 i hver kamp.
Kudos til Alfred og Dorsin. Tror Alfred har en høy stjerne blant spillerne og det over bekrefter jo det.
Hvem har treneren som skremte vekk de to nye ? Hareide, Rekdal? |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 21.07.2025 22:16 Post subject: |
|
|
| rolfi wrote: | | Fra noen som er veldig nær Simen. Det samme gjelder Witry også |
Dette tror jeg er rent oppspinn, spesielt etter å ha sett intervjuet med Dorsin i dag. Dorsin er helt tydelig på at de fulgte han når han gikk fra Aalesund, men hadde ikke økonomi på det tidspunktet til å gi han noe tilbud, mao har han ikke hatt noe tilbud å takke nei til.
Det eneste kjente budet de fikk litt tidligere var fra Bodø/Glimt og det takket Aalesund nei til. |
|
| Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
Posted: 21.07.2025 22:23 Post subject: |
|
|
| Kan si så mye at det kommer fra en som heter Leif til fornavn og har samme etternavn som Simen |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 21.07.2025 22:32 Post subject: |
|
|
| Det kan jo være så enkelt som at begge gangene de to var aktuelle hadde vi ikke trener i det hele tatt, vi bruker jo tråss alt typisk ett år på å finne trener. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 21.07.2025 23:16 Post subject: |
|
|
| Vi har vært en kaosklubb i en årrekke. Man behøver ikke være rakettforsker for å forstå at det skremmer vekk potensielle spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 21.07.2025 23:20 Post subject: |
|
|
| Spennende signering dette, glær mæ til første kamp han spiller! |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 22.07.2025 00:20 Post subject: |
|
|
| Liker denne signeringen men om han ikke skal spille ving trenger vi fremdeles desperat vinger. |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 22.07.2025 00:32 Post subject: |
|
|
| rolfi wrote: | | Kan si så mye at det kommer fra en som heter Leif til fornavn og har samme etternavn som Simen |
Den hadde jeg også prøvd meg på når jeg var helt ute å sykle, herregud |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 22.07.2025 09:26 Post subject: |
|
|
| Alltid moro når RBK-spillere også er RBK-supportere. Regner med han spiller ving de første kampene, for så å trekke ned på indreløper om vi klarer å finne en faktisk høyreving eller to. Hvis han kan vikariere på venstreving gjør det jo at vi kan anse den rollen som dekket og fokusere rent på høyre. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.07.2025 01:01 Post subject: |
|
|
Johansson:
- Han jobber hardt defensivt. Han er skikkelig god til å finne rom og snu på små flater. Han har en fot for avslutninger og gjennombruddpasninger på et høyt nivå. Han er konsentrert og "på" hele tiden. Så han har mye å bidra med!
Les mer: - I andreomgangen girer vi om
- Jeg syns det var greit. Jeg var mye involvert, og jeg merker med en gang at det er en spillestil som vil passe meg godt. Jeg har veldig mange gode lagkamerater, så skal vi bygge relasjoner og satse på at det blir enda bedre.
- Det var en spennende venstreside sammen med Pereira og Ceide.
- Ja, det er en veldig offensiv og spennende side. Jeg tror vi kan bli gode lekekamerater. Det har i hvert fall vært positivt de første dagene.
Les mer: - Vi kan bli gode lekekamerater
– Jeg er stolt. Utrolig stolt over den jobben han har lagt ned. Fra han var ett år, var ballen den viktigste leken, sier Leif Nordli.
Han peker på storebror Jonas, Byåsens snikskytter som så sent som i fjor spilte OBOS-ligaen for Ranheim, som en viktig faktor for karrieren til yngstesønnen. Også Jonas er selvfølgelig på tribunen, sammen med sin familie.
Kona Natalie, som selv har spilt fotball for AaFK Fortuna, Lyn, Fart og Raufoss, har selvfølgelig betydd mye.
Les mer: To år gamle Millie pekte på pappa fra tribunen. Minutter senere ble han ny RBK-helt: – Som en spillefilm |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.07.2025 12:26 Post subject: |
|
|
Etter god innsats for Randers i dansk fotball, var det tyrkiske klubber som satt klare med sjekkheftet.
(...)
– Han kunne ganget inntektene med to-tre i Tyrkia. Man kan snakke om kort yrkesliv i fotballen, men sportslige utfordringer og gleden ... Være med på oppturen her. Forhåpentligvis blir Alfred her noen år, sier [Leif Nordli].
Les mer: RBKs storsignering var 11 år gammel. Tårene rant: – Jeg var så skuffet |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 23.10.2025 22:42 Post subject: |
|
|
Denne spilleren levert 14 mål og 12 assist på 31 kamper for lille Randers mot topp motstand.
Så kommer han inn under vårt team og det er null komma null.
Noe er veldig galt under AJ og resten av teamet _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 23.10.2025 23:31 Post subject: |
|
|
| GÃ¥r du aldri lei? |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.10.2025 09:11 Post subject: |
|
|
Takk det samme.
Fakta dreper enhver diskusjon _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 24.10.2025 09:25 Post subject: |
|
|
| Her var det ingen diskusjon å drepe. Du dro opp en tråd hvor det ikke har vært aktivitet på over en måned, for å spre mer av den samme negativiteten du allerede bomber alle andre diskusjoner med. Det bidrar med absolutt null verdi til diskusjon og forum. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.10.2025 11:22 Post subject: |
|
|
Jeg bare har undret meg over hva det er vi har kjøpt og hva Dorsin har holdt på med.
Så ser jeg at vi har kjøpt en poeng spiller av rang som ikke leverer noe under AJ.
Jeg anser det som et betimelig spørsmål hva dette er for noe.
Dere tenker kanskje dette er helt ok ?? _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.10.2025 11:28 Post subject: |
|
|
Dette ere en av 2 spillere som skulle sikkre oss mål og poeng etter salget av Nypan og Broholm. Så får han ikke til noe som helst under AJ. Det samme med Fossum.
Men det det spiller vel ingen rolle for dere så lenge AJ er så dyktig og får oss til å prestere så elendig. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 24.10.2025 11:38 Post subject: |
|
|
| Nå er det på høy tid at du tar deg en ferie. Ingen gidder å logge seg inn her for å lese side opp og side ned med ditt oppgulp hver dag. Har du ikke noe annet å bruke dagene dine på? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.10.2025 12:18 Post subject: |
|
|
Enkelte er mest opptatt av å spre eder å galle i alle tråder, noe som er synd for man kan fint argumentere for sitt/sine synspunkt(er) i en tråd og få til en saklig dikusjon. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.10.2025 12:55 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: |
Men det det spiller vel ingen rolle for dere så lenge AJ er så dyktig og får oss til å prestere så elendig. |
Det er vel ingen som er fornøyd med hva som foregår. For min del blir jeg kraftig deprimert når det går dårlig med Rosenborg. Akkurat nå kvier jeg meg fra å lese trønderske aviser fordi det trigger de negative følelsene. RBKweb er et nettsted jeg har hengt på i 25 år. Men akkurat nå kvier jeg meg fra å henge her også.
Vi er alle i den samme båten! |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 24.10.2025 13:57 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Takk det samme.
Fakta dreper enhver diskusjon |
Spam fra autismetroll som kun er ute etter å gjenta de samme setningene dag ut og dag inn i absolutt alle sammenhenger er det som dreper diskusjoner og forum. |
|
| Back to top |
|
 |
|