View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.10.2024 14:13 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | Jeg synes han har vært for anonym på banen og det overrasker meg at Rbk er villige til å gå for en permanent løsning utifra det vi har sett.
Jeg blir også litt skremt når jeg leser at malmø vi ha opp mot 10 millioner for han.. |
Heldigvis har vi ikke signert han enda, men slik jeg ser det er han ikke i nærheten av å være god nok. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 25.10.2024 14:24 Post subject: |
|
|
Er veldig merkelig om vi aktivt går etter han allerede nå. Er som flere sier at han ikke vært så god at jeg er overbevist om at vi trenger han videre. Han er veldig god med ball og har et fint blikk, men blir for liten og treg syns jeg. Vi trenger noen som er mye mer mobil, men kanskje han er tiltenkt en rolle i troppen og kanskje ikke førstelaget _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 25.10.2024 15:54 Post subject: |
|
|
Han har virkelig vært puslete og svak. Har jo ikke evnet å løftet laget. Særlig mot Brann ble han avkledd. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 25.10.2024 16:00 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | Jeg blir også litt skremt når jeg leser at malmø vi ha opp mot 10 millioner for han.. |
Per nå har han ikke vært noen 10-mill-mann, så det bør et Rosenborg i økonomisk nød aldri finne på. Han er fortsatt fersk hos oss, men over tid hos oss har han ikke overbevist om at han vil styrke laget betraktelig. Spørsmålet blir derfor om vi har yngre krefter som heller bør satses på? Ellers kan det jo hende at han ikke har fått igang motoren sin helt enda... men nå er jo sesongen straks slutt, så det må vel skje noe her?? |
|
Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 25.10.2024 18:57 Post subject: |
|
|
Dette var opp som en bjørn og ned som en skinnfell,ikke verdt å bruke mye penger på. |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 25.10.2024 19:08 Post subject: |
|
|
Visst har han kvaliteter med ballen i beina, og et overblikk og ro i spillet som jeg kan like, men han er da langt fra noen indreløper i Alfred sitt system?! Det går jo fullstendig i sirup, og han matcher verken Tagseth eller Santeri når det kommer til frekvens og kapasitet.
Jeg kunne godt sett for meg at han hadde vært nyttig som én av to dyptliggende midtbanespillere i en 4-2-3-1, men nå er det ikke slik vi spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 25.10.2024 21:36 Post subject: |
|
|
Han har altså spilt hele sju kamper for oss, fire av dem som innbytter. Til sammen 310 minutter. Om man ser bort fra to innhopp for landslaget i sommer, har han ikke spilt fotball siden 2023. Uten sammenligning for øvrig en lignende situasjon som Selnæs var i da han kom tilbake i fjor. Selnæs trengte en del tid før han var på sitt beste, og det vil jeg tro Zeidan trenger også. Han vil sikkert være en del bedre til neste år. |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 239 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 25.10.2024 22:00 Post subject: |
|
|
Det er i alle fall ganske så tydelig at Alfred og teamet som jobber med Zeidan til daglig, ser han med helt andre øyne enn hva flertallet her på forumet gjør.
Man kan jo synse og mene så mye man vil, men å konkludere med at en nyankommen spiller som knapt har startet jobben med å tilvenne seg klubbens spillestil ikke er god nok, blir helt feil. Det får da være grenser til dårlig tålmodighet da.
Jeg også synes prisen på 10M er i overkant drøy, men jeg er ikke villig til å avskrive Zeidan som dårlig, etter 2 mnd i klubben.
La han få tid til å spille seg inn, slik som resten laget har fått, så er jeg sikker på at han kommer å bli en bra spiller for oss til neste sesong. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.10.2024 23:29 Post subject: |
|
|
– Det pågår diskusjoner nå, om hva jeg skal gjøre neste år, sier han til Adresseavisen.
I følge Zeidan er man ikke kommet til enighet ennå, og slik Adresseavisen forstår kan det både være snakk om en permanent overgang - eller en ny utlånsperiode.
Zeidan selv håper klubbene finner en løsning.
– Hva som sies i samtalene, ønsker jeg å holde internt. Men jeg kan absolutt tenke meg å bli værende, sier han.
Les mer: Bekrefter forhandlinger |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.10.2024 11:49 Post subject: |
|
|
- Jag kom från en tuffare period där jag inte hade spelat och det var tufft. Sedan kom jag tillbaka till Malmö och fick vara vid sidan om, inte träna. Det var en tuff period mentalt. Men sedan fick man väldigt mycket kärlek här (i Rosenborg, reds. anm) och blev påmind om hur bra man är och vilken nivå man håller, säger Zeidan och fortsätter:
- Jag fick kärlek och efter det har allting flutit på. Jag känner att jag är på en väldigt bra plats efter så här kort tid och jag har jobbat extremt hårt både mentalt och på planen. Om de vill ha kvar mig är det ett kvitto på att jag har gjort det bra. Det är fakta.
Läs mera: Zeidan: "Förs diskussioner" |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 28.10.2024 22:34 Post subject: |
|
|
quentez wrote: | Visst har han kvaliteter med ballen i beina, og et overblikk og ro i spillet som jeg kan like, men han er da langt fra noen indreløper i Alfred sitt system?! |
Dementeres. Til tider enorm på Aspmyra i kveld. |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 239 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 28.10.2024 22:39 Post subject: |
|
|
I mine øyne var Zeidan sammen med Sander Tangvik RBKs klart beste i dag.
Med spill slik vi så av Zeidan i dag , kan det bli vanskelig å beholde han lenge. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 28.10.2024 22:59 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Heldigvis har vi ikke signert han enda, men slik jeg ser det er han ikke i nærheten av å være god nok. |
Grei match i kveld da  |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 28.10.2024 23:50 Post subject: |
|
|
Fy faen han gjør ting med ball få i eliteserien gjør! Signer han og bygg han opp fysisk i vinter,så blir han en klassespiller. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 28.10.2024 23:54 Post subject: |
|
|
Etter et par tøffe år med lite spilletid og dårlig behandling vil jeg tro Zeidan vil forlenge med RBK. Spørs hva MFF vil kreve i overgangssum, og hva Zeidan krever i lønn…. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.10.2024 20:14 Post subject: |
|
|
Var det Rotsekk som hadde rykter om at Aftonbladet var helt ute og kjøre med påstanden om utkjøpsklausul på ti mill.? Uansett kan Dorsin komme med alternativt bud. |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 29.10.2024 20:17 Post subject: |
|
|
Overrasket meg veldig positivt mot Glimt.
Hadde jo sett hans slepne teknikk og blikk tidligere i høst, men
har vært skeptisk til den fysiske kapasiteten hans.
I Bodø jobbet han derimot som en helt begge veier, og virket mye
kvikkere i steget enn tidligere, samt holdt frekvensen oppe kampen igjennom.
Topp hvis utviklingen fortsetter slik! |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.10.2024 21:15 Post subject: |
|
|
Den målgivende pasningen til Pereira, var det høy klasse på! |
|
Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 29.10.2024 22:25 Post subject: |
|
|
En spiller jeg virkelig vil skal lykkes men prislappen er ikke representabel,her må det forhandles fornuftig og rettferdig for alle parter. |
|
Back to top |
|
 |
Trestakk Junior
|
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 30.10.2024 12:55 Post subject: |
|
|
Merkelig at Malmö sitter og krever mer enn de kjøpte han for av en spiller de selv ikke har bruk for.
De sier på en måte at han ikke var verdt innkjøpsprisen, samtidig som at han er verdt mer når han skal selges... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 30.10.2024 13:53 Post subject: |
|
|
Man skulle tro de har vervet sportsdirektøren fra rbkweb-forumet. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 30.10.2024 13:59 Post subject: |
|
|
Mener å erindre at vi hadde kjøpsopsjon på denne spilleren.
En kjøpsopsjon uten at man hadde forhandlet pris ? _________________ I have spoken. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.10.2024 14:05 Post subject: |
|
|
Opsjonen var sikkert satt høyere enn vi har penger til å innfri så vi har forsøkt å forhandle den ned. Forlenget lån er ikke optimalt, men for kontinuitetens skyld synes jeg vi bør gå med på det (med ny opsjon). Vi må få stabilitet i troppen. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 30.10.2024 14:36 Post subject: |
|
|
Har hørt at det er minst like mye lønna til Zeidan det står på? Han må en god del ned i lønn om han skal signere for oss. |
|
Back to top |
|
 |
|