| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
GammelTrållj Junior
|
Posted: 23.10.2024 11:03 Post subject: |
|
|
Nekta å gå av når byttet var klart, viftet tydelig med fingeren, men er nå ute resten av sesongen.. _________________ «De' handla om to mainn hær i dag. Æ scora tre, hainn slapp inn tre». Odd Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4087 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 23.10.2024 11:17 Post subject: |
|
|
Nå er det vel på tide å stikke fingeren i jorda og se hva vi har på topp... to forsåvidt gode spisser, men som gir null stabilitet...
Vi trenger en god, skadefri spiss snart som kan utnytte momentumet til laget og ikke være en hemsko for utvikling.
Gud jeg savner Prica. 🤗 _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 23.10.2024 11:30 Post subject: |
|
|
| Trur rbk må begynn med puppe healing! |
|
| Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 23.10.2024 11:48 Post subject: |
|
|
| GammelTrållj wrote: | | Nekta å gå av når byttet var klart, viftet tydelig med fingeren, men er nå ute resten av sesongen.. |
Reagerte også på dette, og at det "funka" i den forstand at han fikk stå på banen de ti siste spilleminuttene.
For det første er det ikke bra at han fikk stå, fordi han allerede over en periode hadde bidratt med svært lite.
For det andre er det vel ikke i tråd med "belastningsstyring" og skadeforebygging å la en halvskadet spiller fortsette på banen i en situasjon der vi trenger helst to mål for å henge med i den ekstremt viktige kampen om ecup i 2025.
For det tredje synes jeg det er veldig illojalt av Holm overfor lagkamerat Holte som stod klar med friske bein til å settes innpå i sluttspurten. Holm er vel ikke så stor stjerne at han kan diktere benken og stå i veien for at yngre kan slippe til. Holte har jo scoret i Eliteserien tidligere også, så han er ikke helt sylfersk.
Skjønner forsåvidt at det sikkert koker litt i hodet på Holm, og at det er mye adrenalin, men trenerkorpset på benken bør jo kunne holde hodet kaldt i slike situasjoner og ta de beste beslutningene. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 23.10.2024 12:14 Post subject: |
|
|
Han må ut, kan ikke være avhengig av en sånn kjeks. Ikke er han målfarlig heller, eneste positive er jobben han gjør duellmessig. _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 23.10.2024 12:25 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | Nå er det vel på tide å stikke fingeren i jorda og se hva vi har på topp... to forsåvidt gode spisser, men som gir null stabilitet...
Vi trenger en god, skadefri spiss snart som kan utnytte momentumet til laget og ikke være en hemsko for utvikling.
Gud jeg savner Prica. 🤗 |
du mener "hoftefeste Prica", tror ikke han har passet inn i dagens RBK. Blir for mye løping både for han og Noah. Sliten og kommer for sent i alt for mange dueller, lager alt for mye frispark _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4087 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 23.10.2024 12:29 Post subject: |
|
|
Ikke nødvendigvis Prica, men en av de spissene vi kunne få når vi faktisk greide å hente de beste i Norge... stabile gode spisser som vet hvor kassa er og som ikke er skadet 79% av sesongen. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 23.10.2024 12:30 Post subject: |
|
|
| Helt krise. Nå er kjeks x2 skadet igjen, og Holte spiller fra start resten av sesongen. Ser ut som 7. plass-tipset mitt går i boks og Europa ryker nok en gang... |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.10.2024 14:18 Post subject: |
|
|
| For å være ærlig tror jeg Holte er moden for mere spilletid uansett. Hell i uhell. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.10.2024 16:24 Post subject: |
|
|
– Ti minutter før slutt gikk jeg opp i en hodeduell der jeg landet på en ikke så bra måte. Jeg kjente med en gang at jeg hadde vondt i kneet. Det var en vridning som ikke var så altfor bra, sier Noah Holm til Adresseavisen et par timer etter at det ble kjent at RBK-spissen trolig mister resten av sesongen.
Les mer: Trolig ferdig for sesongen: – Kjente det med en gang
– Er det leddbånd det er snakk om?
– Det vil jeg helst ikke uttale meg om, svarer Holm. Han kaller det «den minste skaden» han har hatt på lenge.
23-åringen står med fire mål på 17 kamper for Rosenborg denne sesongen. Han mistet store deler av vårparten av sesongen med en skade i foten. Nå er han trist for at han går glipp av sesongavslutningen.
– Det er utrolig kjipt. Jeg følte jeg hadde noe veldig bra på gang.
Les mer: RBK-spissen trolig ferdigspilt for sesongen
PS! Sæter og Sandberg avslørte i Rotsekk at Noah Jean går under kallenavnet Jeanne d'Arc i garderoben.  |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 23.10.2024 16:47 Post subject: |
|
|
Vi må ha inn et 1. valg på spissplass.
Ole S er for mye syk/skadet. N Holm er trolig ikke god nok.
Som andrevalg mer enn gode nok. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 23.10.2024 17:38 Post subject: |
|
|
lol, dette er komisk.. klarer vi å finne spillere med kropper som tåler toppidrett? år ut og år inn med et helt latterlig antall skader og sykedager (ikke bare Holm, men mange andre altså)
 |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 23.10.2024 18:30 Post subject: |
|
|
Mulig vi kjøper kjeks, men noen må seriøst sette mer fokus på medisinsk apparat. Hvor er adressa? Vi er jo ikke konkurransedyktige med alle forfallene, sykdom eller ei. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 23.10.2024 20:38 Post subject: |
|
|
| h b wrote: | | du mener "hoftefeste Prica", tror ikke han har passet inn i dagens RBK. Blir for mye løping både for han og Noah. Sliten og kommer for sent i alt for mange dueller, lager alt for mye frispark |
Prica hadde selvforklarende spilt ALT i dette Rosenborg-laget, uavhengig av presspill. _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!" |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 23.10.2024 21:25 Post subject: |
|
|
| Spørs om Sæter klarer å spille så særlig mye utover høsten. Blir Nypan spiss igjen.....? Holm bør vel fornye kontrakten nå, er bosman kommende sommer.... |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 24.10.2024 09:32 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | | Ikke nødvendigvis Prica, men en av de spissene vi kunne få når vi faktisk greide å hente de beste i Norge... stabile gode spisser som vet hvor kassa er og som ikke er skadet 79% av sesongen. |
Nå er jeg spent på hvem disse stabile spissene du tenker på er.. Petter Belsvik? Kjell Roar Kaasa? Alexander Søderlund?
Vi har vel hentet 3 spisser oppfyller de kriteriene du viser til og det var Rushfeldt, Carew og senest Iversen for over 18 år siden. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 24.10.2024 11:03 Post subject: |
|
|
| Christian Gytkjær må være en av de mest stabile vi har hatt. Spilte 28 av 30 kamper i serien (24 fra start) og scoret 19 mål. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 24.10.2024 14:30 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Spørs om Sæter klarer å spille så særlig mye utover høsten. Blir Nypan spiss igjen.....? Holm bør vel fornye kontrakten nå, er bosman kommende sommer.... |
Med Santi og Selnæs ute og en Zeidan som ikke holder 90 minutter trenger vi Nypan på midtbanen. Håper Holte får spille spiss men tipper det blir Ceide. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 25.10.2024 12:01 Post subject: |
|
|
Vår spisser er nok laget av kjeks tror jeg.. Det han leverte mot Brann var alt for dårlig også, han har et forferdelig lavt bunn nivå, kan på en side at arbeidsforholdene ikke var optimale, men man må kunne forvente mer.
Situasjonen ang spissplassen nå er jo litt krise slik jeg ser det, vi har to som ikke tåler treningsbelastningen og blir skadet hele tiden. Potensialet til begge er stort, enig der, men de spiller jo for lite og er for mye skadet. Holm på utgående kontrakt.. what to do? Forlenge er kanskje eneste mulighet, ikke fordi han har levert godt nok, men med mangel på alternativer?
Sæter er kjeks og spiller definitivt for lite, selg så fort som mulig mens det er mulig å få noen kr for han. Dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 25.10.2024 12:18 Post subject: |
|
|
Sannheten er at det er spiss krise i RBK. Vi har en spiss som ikke er laget for toppidrett. Ole forsvarer ikke lønna han nå får med tanke på hvor ofte han er utilgjengelig. Holm er jo rett og slett ikke god nok.
Vi spiller han ikke god, blir alt for mange høye baller der han må sloss mot midtstoppere hele tiden, men han er ingen målscorer. Å skaffe en ny spiss er pri 1, vi må ha en spiss på 15+ mål i året. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 25.10.2024 18:01 Post subject: |
|
|
| Jeg er helt enig,vi må selge både Holm og Sæter. Så må vi satse på Holte og kjøpe inn en kvalitetspiss og signere Ceide. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 25.10.2024 18:13 Post subject: |
|
|
| Sjiraff wrote: | | Vi har en spiss som ikke er laget for toppidrett. |
Høyner det tallet til to. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.11.2024 16:23 Post subject: |
|
|
På Twitter så snakkes det om at ifølge Stian Wahl så ser det ut som det blir ny kontrakt, snakk om 3-4 år.
https://x.com/rosenborgry...5908936038 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.11.2024 17:58 Post subject: |
|
|
| Han er skadeutsatt så det er risikabelt, men han viste i høst at vi kan få penger for han om han holder seg skadefri en periode. |
|
| Back to top |
|
 |
|