English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Noah Jean Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 50, 51, 52  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zeke
Junior

PostPosted: 05.09.2024 07:08    Post subject: Reply with quote

Jeg har gaatt fra aa ha absolutt null troa paa Holm til aa ha blitt imponert i de siste kampene.
Han fremstod som det typiske "talentet" som hadde en beroemt far, massive fysiske forutsetninger fra ung alder som bare ikke hadde hverken nok fotball eller vilje i seg til aa bli en skikkelig god voksenspiller.

Det jeg har sett naa i det siste en en spiss med god fysikk og meget god teknikk som er en viktig lagspiller.

Jeg haaper vi klarer aa sette han opp i boksen fremover og at han fortsetter aa bruke kroppen og fysikken med aa la forsvarerne kjenne sin tilstedevaerelse ogsaa inne i 16-meteren. Da blir det bra!

For skal vi vaere aerlige har han jo gjort en meget god jobb som oppspillspunkt, men faatt litt lite aa jobbe med foran maal.
Habilos
Senior

PostPosted: 05.09.2024 13:09    Post subject: Reply with quote

Enig.

Tror også at det jobbes mye med forbedringspunktene hans. Var vel i podcasten Spiss Vinkel han nevnte at Alfred hadde terpet på å få han til bli bedre til å avslutte på førstetouch, og at det betalte seg allerede i første kamp (mot Odd?)
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 23.09.2024 11:32    Post subject: Reply with quote

Som alle andre har han vært strålende i det siste, litt irriterende at kontrakten løper ut alleerede til sommeren. Frykter han har en lønn vi ikke kan tilby i ny kontrakt.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 08:30    Post subject: Reply with quote

Svake bevegelser i boks i går. Må være bedre på å komme seg foran forsvarer når vi kommer såpass mye rundt på kanten og tilsynelatende bevist ønsker lave innlegg. Bommer også på en "sitter".

Er dette spissen som scorer 15-20 i løpet av en sesong, som bør være kravet hvis vi skal være med å kjempe i toppen? Er dette spissen som setter den ene store målsjansen vi skaper i tøffe bortekamper i Europa? Kjør debatt.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 08:38    Post subject: Reply with quote

Spilte vi med spiss i går? Er det virkelig slik vi skal framstå framover i banen?
Fram til han bommet på åpent mål i går så klagde jeg på at han kommer ikke til sjanser han bommer på engang. Så kanskje jeg ikke har lov å klage, men vi mangler virkelig noe på topp. Det der at vi skal ha en stor og strek spiss som skal sloss med stoppere hver kamp vet jeg ikke om kommer til å fungere.

Vi må få spillet vårt til å sitte slik at Noah kan komme seg løs og få noen avslutninger. Virker liksom aldri å plutselig stå alene i boks, vi har ikke nok bevegelser rundt han.

Men jeg er ikke sikker på om Noah er det vi trenger på topp, er ikke klinisk nok. Når vi da i tillegg har Ole som er syk/skadet hele tiden så må vi handle en ny spiss til neste år
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 12:23    Post subject: Reply with quote

Ja han var så godt som usynlig i går, fikk ikke til noe som helst. Men han har vært meget god for oss i lengre tid nå
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 12:31    Post subject: Reply with quote

Han har vært god, men er det slik vi ønsker å framstå framover i banen? Sjelden spiller vi fri spissen vår slik at han kommer i fart mot målet.
Det er heller ikke å legge skjul på at han er en elendig avslutter.

Jeg tror vi må hente noen som er mer målfarlig.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 12:40    Post subject: Reply with quote

Synes spissdebatten er vanskelig. Ingen tvil om at Noah har tatt steg og har tjent på å holde seg skadefri. Samtidig er Sæter en mye bedre avslutter, men er enten skada eller syk, med kortere perioder der han kan spille. Sånn som ståa er nå er ikke dette godt nok for å kjempe om edelt metall. Men om Noah enten skulle bli mer klinisk/brukt bedre, eller Sæter får orden på helsa, så er det jo greit. Men hvorfor og hvordan det plutselig skulle skje, har jeg ingen anelse om. Dermed står vi igjen med et behov for å styrke oss på spissplass og la én av dem gå i vinter.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 12:47    Post subject: Reply with quote

Vanskelig? Vi kan ikke satse på en som i beste fall er tilgjengelig i halvparten av kampene våre.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 12:51    Post subject: Reply with quote

Ingenting som peker i retning at Ole skal få orden på kroppen. Er jo syk eller skadet alt for mye.

Holm har jo aldri vært kjent for å være en god avslutter, ser ikke at dette plutselig skal endre seg. Han har blitt mye bedre noe som sikkert skyldes at han har vært skadefri i lengre periode. Men så putter han liksom ikke på åpent mål.
Når vi da tillegg har Aga og Isak i troppen så har Dorsin en veldig viktig jobb i neste vindu, men han og Alfred må ta en seriøs samtale om de kan gå videre med disse to som eneste gode valgene på topp
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 13:00    Post subject: Reply with quote

Men gode spisser koster skjorta, og det har vi ikke penger til!
Back to top
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 30.09.2024 13:20    Post subject: Reply with quote

Noah er klasse! La han også få tid og tillitt så skal du se han blir eliteseriens beste. RBK supportere er tilbøyelig til å avskrive nesten hele laget tidligere i sesongen... RBK
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 30.09.2024 14:44    Post subject: Reply with quote

Det virket av og til som at Noah prøvde å være mere rettvendt og gå mere mot mål. Det gjorde at vi mistet det gode oppspillpunktet vi har hatt de siste kampene. Dagens utgave av Noah er helt klart best feilvendt.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 19.10.2024 18:28    Post subject: Reply with quote

Ã…penhjertig om kosthold i Adressa:
"Holms matvaner kan oppsummeres ganske enkelt.

– Det går absolutt biff det går mest i. Jeg vil tro at jeg spiser det minst fire ganger i uka, og så skifter jeg litt på grønnsakene.

– Hvorfor så ofte?

– Jeg syns jo det er godt. Men tidligere har jeg også hatt problemer med å balansere vekta mi på et jevnt nivå. Etter jeg begynte med dette har ting fungert mye bedre.

Videre forteller Holm at han under skadeperioden tidligere i år spiste biff hver eneste dag i godt over to måneder.

– Man får jo mange tips når det kommer til hvordan man skal yte best, men det tok nesten 22 år av livet mitt å lære det. Eller å finne noe som funker for meg. Nå føler jeg at jeg har funnet det, og så er jeg ganske overtroisk av meg. Nå har det gått bra, så da har jeg ikke lyst til å slutte med det."
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 20.10.2024 17:07    Post subject: Reply with quote

Skrekkelig begrenset. God i duellene, men totalt ufarlig foran mål. Sæter må spille!
Troillongan
Veteran

PostPosted: 20.10.2024 17:58    Post subject: Reply with quote

Superform før ferien, helt borte i dag, selv i våre beste perioder. Fortsatt litt trua, om han finner igjen pre-ferie formen. Virker også å være avgjørende å spille sammen med Ceide kontra Sunde, der sistnevnte nok er en langt bedre medspiller.
eksil
Veteran

PostPosted: 20.10.2024 18:38    Post subject: Reply with quote

Veldig begrenset med veldig lite sluttprodukt. En tanks som mangler finmotorikken.
EspN
Veteran

PostPosted: 20.10.2024 23:00    Post subject: Reply with quote

Reitan sunde da? Som mister ballen konstant når han får den.
Er ikke med på noe kombinasjon spill heller.

Mot brann var ikke sunde god uten ball heller så.
Ja,han er ung,men folk som er 15 tørr jo og utfordre motstanderen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Macha
Veteran

PostPosted: 21.10.2024 07:50    Post subject: Reply with quote

Reitan-Sunde var ved 2-3 anledninger fremme med sitt agressive presspill og skapte ubalanse, men det var for lite i denne kampen og med ball var han ikke god nok. Må opp et par hakk på ballbehandlingen men det vil han bli bedre på. Han kommer til å få meget sterk konkurranse i Sahsah som var et uromoment for Brann umiddelbart.
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 21.10.2024 12:11    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Reitan sunde da?

Det er slitsomt nok at du forpester samtlige forumtråder med kontinuerlig usaklig negativitet i utgangspunktet, men du kan som et minimum klare å holde det til ting som er relevant for tråden.
Back to top
Yv89
Veteran

PostPosted: 23.10.2024 10:46    Post subject: Reply with quote

PÃ¥dro seg kneskade mot Brann. Ute resten av sesongen. Kilde: adressa.no
Duncan
Proff

PostPosted: 23.10.2024 10:46    Post subject: Reply with quote

Ferdig for sesongen melder rbk.no.. Rolling Eyes
Back to top
Bonnien
Proff

PostPosted: 23.10.2024 10:51    Post subject: Reply with quote

Denne frekvensen av skader og sykdom er en parodi. Det medisinske apparatet har en jobb å gjøre med spillerne...og seg selv.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 23.10.2024 10:55    Post subject: Reply with quote

Man blir jo oppgitt, men må vel bare belage seg på at det er sånn det er og kommer til å være. Har hatt et håp en stund om at vi skal forlenge med Holm, men med nok en alvorlig skade så er jeg usikker. Blir vel en del kamper med Nypan på topp igjen da. Tommel'n ned
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 23.10.2024 11:01    Post subject: Reply with quote

Noen fortsatt som tror det er tilfeldig? Sånn har det vært i rbk i flere år nå.
Nå MÅ det sees på medisinske apperatet.

Alfred er helt sjokkert over hvordan det er i RBK.
Sånn går det når norske spillere ikke trener nok!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 50, 51, 52  Next
Page 39 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb