View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
2% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
9% |
[ 9 ] |
M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
11% |
[ 11 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
36% |
[ 34 ] |
Nypan |
|
37% |
[ 35 ] |
Broholm |
|
1% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
1% |
[ 1 ] |
Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 93 |
|
Author |
Message |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.07.2024 17:25 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Kompensasjon for billetten er det slett ikke noen automatikk i, avbruddet kan vel komme inn under force majeure. Muligens klubben kan gi en gratisbillett senere, det vil klubben tape mye penger på. «Tusen takk» til dem som ødela kampen for oss andre og i tillegg herper RBK økonomisk😡😡😡 |
Force Majeure hadde vært en storm som gjorde kampen uspillbar. Dette var sviktende vakthold og evne til å kontrollere publikum hos Rosenborg. Så denne må RBK ta på sin kappen for å ikke levere et forsvarlig arrangement. |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 25.07.2024 17:26 Post subject: |
|
|
Tusen takk og fuck off til gutta på Øvre Øst som står bak dette. Straffen tar alle vi andre som var på Lerkendal.
Last edited by ballbingen on 25.07.2024 17:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 25.07.2024 17:27 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: | https://www.nettavisen.no/sport/rosenborg-lillestrom-spilles-for-tomme-tribuner/s/5-95-1930385
Tomme tribuner |
Håpløs straff som i størst grad går utover uskyldige parter og som neppe vil føre til mindre bråk. NFF bommer igjen. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 17:29 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Så deilig at NFF fant et unntak for å unngå å gi oss en poengstraff.
Nå har NFF vært ekstremt snille med oss - nå bør også fiskekaketullingene også moderere seg... |
RBK skal være veldig glad for at dommeren etter sin siste advarsel om ikke være idioter, ikke valgte å føre i rapporten anbefaler 3-0 seier til bortelag og poengtap til hjemmelaget.
Hadde jeg vært dommer etter siste pelting og med påfølgende skryt, så hadde jeg f meg betalt hotellrom for å finne ut av videoopptakene for å finne ut hvem som peltet og endog skrøt, og jaktet dem som blodhunder for dommerrapporten
Hadde forstått dommeren jævla godt om han "tok en Vince Mcmahon" (for de som tar wrestling-referanser) med mikrofon. Hvor han påpekte hvilke jævla tapere. Nå kan de gå på Uffa og møte resten av aktivist-bermen, røyke dop og skryte at de stoppet en kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 25.07.2024 17:38 Post subject: |
|
|
fatslick wrote: | Bart1 wrote: | Så deilig at NFF fant et unntak for å unngå å gi oss en poengstraff.
Nå har NFF vært ekstremt snille med oss - nå bør også fiskekaketullingene også moderere seg... |
RBK skal være veldig glad for at dommeren etter sin siste advarsel om ikke være idioter, ikke valgte å føre i rapporten anbefaler 3-0 seier til bortelag og poengtap til hjemmelaget.
Hadde jeg vært dommer etter siste pelting og med påfølgende skryt, så hadde jeg f meg betalt hotellrom for å finne ut av videoopptakene for å finne ut hvem som peltet og endog skrøt, og jaktet dem som blodhunder for dommerrapporten
Hadde forstått dommeren jævla godt om han "tok en Vince Mcmahon" (for de som tar wrestling-referanser) med mikrofon. Hvor han påpekte hvilke jævla tapere. Nå kan de gå på Uffa og møte resten av aktivist-bermen, røyke dop og skryte at de stoppet en kamp. |
Veldig glad? Det hadde jo vært meget spesielt all den tid Lillestrøm sine supportere avbrøt kampen to ganger selv, en gang med røykgranater. Så du kampen? |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.07.2024 17:38 Post subject: |
|
|
Sobchak wrote: | machiavelli wrote: | https://www.nettavisen.no/sport/rosenborg-lillestrom-spilles-for-tomme-tribuner/s/5-95-1930385
Tomme tribuner |
Håpløs straff som i størst grad går utover uskyldige parter og som neppe vil føre til mindre bråk. NFF bommer igjen. |
NFF kan ikke straffe individer, det må klubben gjøre. Så når publikum ikke kan oppføre seg så er det publikum som må straffes fra NFF sin side.
Så er det opp til Rosenborg å luke ut de som ikke har evnen til å være publikum |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 25.07.2024 17:41 Post subject: |
|
|
machiavelli wrote: | Sobchak wrote: | machiavelli wrote: | https://www.nettavisen.no/sport/rosenborg-lillestrom-spilles-for-tomme-tribuner/s/5-95-1930385
Tomme tribuner |
NFF kan ikke straffe individer, det må klubben gjøre. Så når publikum ikke kan oppføre seg så er det publikum som må straffes fra NFF sin side.
Så er det opp til Rosenborg å luke ut de som ikke har evnen til å være publikum |
De kunne kanskje straffet individuelt ved å gi klubben en skikkelig bot istedet. Denne kunne klubben videresendt til de som stod bak aksjonene på søndag. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 17:48 Post subject: |
|
|
Votten wrote: | fatslick wrote: | Bart1 wrote: | Så deilig at NFF fant et unntak for å unngå å gi oss en poengstraff.
Veldig glad? Det hadde jo vært meget spesielt all den tid Lillestrøm sine supportere avbrøt kampen to ganger selv, en gang med røykgranater. Så du kampen? |
Er ikke en konkurranse om å være mest idioter. Men hvem som fortsetter å være idioter etter at dommeren har gitt beskjed om at det er siste advarsel, ellers er kampen over. Da måtte bare aktivistpøbelen markere seg nok engang. Og endog skrøt av det. RBK skal være veldig glad for at dommeren hadde et sindig hode i rapporten sin. Han kunne bitch-slappet RBK herfra til evigheten i sin dommerrapport |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 25.07.2024 17:52 Post subject: |
|
|
fatslick wrote: | Votten wrote: | fatslick wrote: | Bart1 wrote: | Så deilig at NFF fant et unntak for å unngå å gi oss en poengstraff.
Er ikke en konkurranse om å være mest idioter. Men hvem som fortsetter å være idioter etter at dommeren har gitt beskjed om at det er siste advarsel, ellers er kampen over. Da måtte bare aktivistpøbelen markere seg nok engang. Og endog skrøt av det. RBK skal være veldig glad for at dommeren hadde et sindig hode i rapporten sin. Han kunne bitch-slappet RBK herfra til evigheten i sin dommerrapport |
Nei, det kunne han ikke. Da vet han at han med rette hadde fått mye kritikk og oppmerksomhet mot seg selv. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3651 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 25.07.2024 17:58 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Kompensasjon for billetten er det slett ikke noen automatikk i, avbruddet kan vel komme inn under force majeure. Muligens klubben kan gi en gratisbillett senere, det vil klubben tape mye penger på |
Rbk publiserte dette for 3 dager siden
"Som en kompensasjon for at kampen ikke ble gjennomført har vi tirsdag sendt ut promokoder på e-post til billettkjøpere, der man får mulighet til å hente ut nye billetter til valgfri kamp ut sesongen"
Dette var signalisert ut tidlig. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2024 18:00 Post subject: |
|
|
For oss med sesongkort eller abbonement er det ikke mulig å kompensere da kampen blir spilt for tomme tribuner. Har heller ikke fått noe mail. Ikke at jeg ønsker kompensasjon fra klubben, jeg ønsker penger fra de ansvarlige. |
|
Back to top |
|
 |
spamannen Junior
|
Posted: 25.07.2024 18:03 Post subject: |
|
|
Alle de som KUN skulle se den kampen, får de pengene tilbake ? Tror ikke f eks en familie i Oslo vil se en høstkamp søndag kl 18 når laget ligger i ingenmannsland ? Og boten, hvor ble den av ? |
|
Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 25.07.2024 18:19 Post subject: |
|
|
Nå som Rosenborg påføres en betydelig merkostnad er det rimelig at ØØ tar regningen. |
|
Back to top |
|
 |
tokik Proff

|
Posted: 25.07.2024 18:36 Post subject: |
|
|
Wtf.. forsøker å bla meg igjennom de siste sidene….. trodde kanskje jeg hadde lest en tråd på Facebook…. Men faktisk blitt et gubbeforum??! Surmaga folk som støtter NFF isteden for supportere med tydelig idrettspolitisk standpunkt.. som i DAG har fått NFF til å innlede mer folkelig dialog . Både NFF og NTF viser ydmykhet og erkjenner utydelighet i tidligere prosesser …
Og så klager folk på en eneste kamp???? Seriøst ??
NFF valgte å håndheve en helt annen linje til denne kampen. Ingen andre kamper med lik DEMO har blitt sanksjonert slik. Et argument de bør bruke for å klage på avgjørelse
Hvis en spleis blir satt opp med maksbeløp, så kommer mange supportere fra flere klubber til å dekke inn klubbens tap
At enkelte ble lei seg på stadion er synd.. men thats life.. tørk tårene |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 18:42 Post subject: |
|
|
spamannen wrote: | Alle de som KUN skulle se den kampen, får de pengene tilbake ? Tror ikke f eks en familie i Oslo vil se en høstkamp søndag kl 18 når laget ligger i ingenmannsland ? Og boten, hvor ble den av ? |
Det kan være at denne trønderfamilien ikke har integrert seg i byen og kongeblått, og drar hjem nå midt i fellesferien for å se kampen
Skal ikke se bort fra at familiefar virkelig har blødd av feriebudsjettet ikke bare til billetter, men til merchandise. T.o.m jeg har vært innom for å kjøpe til en idiotbror og deretter stå fryse nuts i forbindelse med treninger for å ha signerte julegaver. Kan bekrefte at Bendtner-signert som ble etterspurt, ikke satte pris på været her. Men både Roar Strand og Rune Bratseth var på treningen, det var jo respekt. Bratseth påpekte at han ikke fikk æresutmerkelsen skjerfet fra supportere i Norge. Men det er vanskelig å få det når det: 1. Ikke var innført. 2 han var så jævla god at han forsvant ut før det ble aktuelt.
Det er en gåte for meg til den dagen jeg dauer at ikke Bratseth tok et siste år hjemme etter Tyskland for å avslutte med seriegull |
|
Back to top |
|
 |
KeyserS Junior
|
Posted: 25.07.2024 18:46 Post subject: |
|
|
Meget godt håndverk av både Kjernen og Kanarifansen.
Kampen spilles på nytt, ingen får straff. Og NFF innrømmer endelig at de må ta tak i VAR-problematikken.
Terningkast 6 |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 25.07.2024 18:52 Post subject: |
|
|
Ser at adressa varsler at det blir «omkamp» for tomme tribuner. Betyr dette i så fall at man starter fra første minutt og med valgfri startoppstilling? Det som ble spekulert i tidligere var vel at kampen skulle spilles ferdig. Dvs at kampen skulle gjennopptad i det spilleminuttet den ble avblåst og med samme lag som stod på banen på det tidspunkt. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.07.2024 18:53 Post subject: |
|
|
KeyserS wrote: | Meget godt håndverk av både Kjernen og Kanarifansen.
Kampen spilles på nytt, ingen får straff. Og NFF innrømmer endelig at de må ta tak i VAR-problematikken.
Terningkast 6 |
RBK må bære en vesentlig økonomisk kostnad og hvermannsen som faktisk utgjør inntektene til RBK i motsetning til de subsidierte årskortene på ØØ vurderer å holde seg hjemme fremover.
Terningkast 6 gitt. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 19:04 Post subject: |
|
|
Terningkast 6 |
Bortsett fra alle ikke-aktivistpøbler som var for å se fotballlkamp. Som betalte billetter
For å bruke et passende begrep for anledningen. Kjerringifisering og sosiomisring. En ting jeg har forstått og videreforklart når det gjelder aktivistpøbel som disse er at hvis de får fingeren, så går de etter hele hånda
Takke f for at kvalifiseringskamper til g-19 mesterskap hvor Israel var et av lagene var involvert aldri ble avholdt i Trondheim, men i mer sindige Telemark. For å være ærlig, jeg hadde aldri i verden stolt på sikkerheten ved de kampene. Og aktivistpøblene i Trondheim hadde vel gitt f om at Norge hadde blitt brennmerket |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 19:12 Post subject: |
|
|
Ståle wrote: | Ser at adressa varsler at det blir «omkamp» for tomme tribuner. Betyr dette i så fall at man starter fra første minutt og med valgfri startoppstilling? Det som ble spekulert i tidligere var vel at kampen skulle spilles ferdig. Dvs at kampen skulle gjennopptad i det spilleminuttet den ble avblåst og med samme lag som stod på banen på det tidspunkt. |
Det blir vel basert på "gentlemen's agreement". Det betyr at så lenge ingen spillere hverken er skadet eller har karantene, så skal en starte med de spillerne som en gjorde. Så er det vel opp til NFF å avgjøre om det skal begynnes fra start, men trolig vil de søke enighet med begge klubber.
Så vil vel både Nrk og tv2 ha et ord når det gjelder dato for senderettigheter |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 25.07.2024 19:19 Post subject: |
|
|
"Forbundsstyret har bestemt at det i tilfellet RBK-LSK vil bli berammet omkamp for tomme tribuner."
Omkamp betyr nok at kampen skal startes på nytt ja. |
|
Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 21:29 Post subject: |
|
|
Terningkast 6 |
Tullprat |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.07.2024 21:59 Post subject: |
|
|
Terningkast 6 |
NAE snakket om folk som var asfaltert fra halsen og opp. Ser for meg at en slik kommentar potensielt får han til å rotere som en dynamo i grava. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 25.07.2024 22:00 Post subject: |
|
|
Terningkast 0
Med mindre de sier unnskyld og betaler for all kostnaden de har gitt RBK. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.07.2024 22:02 Post subject: |
|
|
Vi vet at det ikke blir mulig for et fåtall personer å betale tilbake de summene. Men forventer at Kjernen setter opp kronerulling så det er mulig å skape en stor bevegelse hvor alle bidrar litt. |
|
Back to top |
|
 |
|