English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Lillestrøm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 48, 49, 50  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Tangvik
2%
 2%  [ 2 ]
Tagseth
9%
 9%  [ 9 ]
M. Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Nemcik
11%
 11%  [ 11 ]
Jenssen
0%
 0%  [ 0 ]
Väänänen
0%
 0%  [ 0 ]
Selnæs
36%
 36%  [ 34 ]
Nypan
37%
 37%  [ 35 ]
Broholm
1%
 1%  [ 1 ]
Holm
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan-Sunde
1%
 1%  [ 1 ]
Zeidan
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 93

Author Message
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:19    Post subject: Reply with quote

Som i de fleste situasjoner i samfunnet, så er det noen få prosent, som ødelegger for et stort flertall. De fleste på Lerkendal i kveld hadde kommet for å se fotball. Noen hadde kjørt mange timer, brukt mye penger og gjerne lagt opp ferien sin etter denne kampen. Så er det noen få personer, som mener de har så mye mer rett til å bestemme enn andre, som ødelegger hele opplevelsen. Uten at de bryr seg noe som helst om det.
Man kan være så mye for eller mot VAR som man vil. Aksjonen i dag, spesielt de to siste etter klare advarsler om hva som kom til å skje, er både unødvendige, flaue og ikke minst egoistiske.
Back to top
View user's profile Send private message
Mighty
Senior

Tåpelig opplegg! Greit for meg som kan se neste kamp på TV. Men utrolig kjipt for de som har satt av tid, reist langt for å måtte reise hjem igjen uten å få sett kamp. Kjipt for Rosenborg som trolig må refundere billettene i en presset økonomisk situasjon. Her må Kjernen og Kanarifansen bære ansvaret for å ha ødelagt kampen for alle andre. Selvgode, tåpelige supportere som ser sin fanatiske kamp som viktigere enn alt og alle.

Er heller ikke begeistret for VAR, men det får holde med en markering g.
Back to top
avtrekkeren
Proff

For noen jævla idioter. Hele gjengen, alle som en som saboterer for laget og for alle de som har betalt for å se kamp. Like store idioter som de som lenker seg fast i veien i protest for miljøet, og ødelegger for uskyldige.

Jeg liker VAR. Det er ikke perfekt, men har fjernet mye av det verste med fotballen: filming og juksing. Den norske versjonen må bli bedre, ingen tvil. Fjernet spontanitet? Ikke én kamp under EM hørte jeg at det var stille når ballen gikk i mål. Tvert om, de gangene det ble vinket av feilaktig for offside ble det jublet massivt TO ganger. Det er spenning i det å vente på en avgjørelse også. VAR fungerte glimrende i EM. Småting ja, og handsregelen som de fleste klagde på, har ikke noe med VAR å gjøre. Offside er objektivt. Heldigvis. Enten er du offside, eller så er du ikke. Om det er 1 millimeter eller 10 meter, så følges regelen objektivt.

Jeg blir kvalm.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:24    Post subject: Reply with quote

For oss som faktisk bryr oss om Rosenborg, så er jo dette også kjipt fordi denne kampen hadde vi vunnet 100%. Vi så megaskarpe ut.
Back to top
digre
Proff

Jeg håper noen kan forklare disse selvdyrkende idiotene at de ikke er oss. Det hadde gledet meg hvis Øvre Øst står tom resten av sesongen med et stort banner hvor det står "Vi trodde vi var større enn klubben. Vi tok feil."
Back to top
KeyserS
Junior

Ikke ofte jeg skriver her, men i dag er jeg veldig stolt over supporterne. VAR er en kreft mot min interesse for fotball, så alle bidrag mot at det forsvinner er A+ i min bok.

Tenk at vi kun for 10 år siden hadde et spill der vi kunne juble hemningsløst for et mål, det kan vi ikke lenger.

Fuck VAR. Og gjerne dra til helvete dere som forsvarer denne dritten også.
Back to top
Knutsen92
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:25    Post subject: Reply with quote

Alltid likt kjernen. Men nå begynner det å bli vell mange involveringer som åpenbart ikke gagner klubben.
Nei til investor
Nei til showkamp
Og nå dette

Og tviler på at fryktelig mange på ØØ tør si imot der oppe, for da får man vel så øra flagrer.
HeXX
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 21:26    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Når speaker annonserte at kampen ville bli avlyst ved flere hendelser begynte kjernen å synge "vi har fleire bailla", hvorpå resten av stadion begynte å pipe. Har selv aldri vært på langsidene før idag, så vet ikke hvordan det pleier å være, men helt åpenbart at folk flest var meget oppgitte over supporterne.

Du omtaler her Kjernen som supportere. Det er de ikke. Det er en stund siden de sluttet å være supportere, og ble mer opptatt av seg selv. Om de utestenges ut sesongen, blir det en seier både for de ekte supporterne og klubben forøvrig.

Forventer at styret i kjernen fratrer allerede i morgen, etter at de har garantert økonomisk for klubbens og ekte supporteres tap.

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
Knutsen92
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:27    Post subject: Reply with quote

KeyserS wrote:
Ikke ofte jeg skriver her, men i dag er jeg veldig stolt over supporterne. VAR er en kreft mot min interesse for fotball, så alle bidrag mot at det forsvinner er A+ i min bok.

Tenk at vi kun for 10 år siden hadde et spill der vi kunne juble hemningsløst for et mål, det kan vi ikke lenger.

Da vil du ikke ha RBK til Europa da eller? VAR brukes der skjønner du. Steinaldermentalitet.

Som en annen her skrev:
Jeg,jeg,jeg og litt meg
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:29    Post subject: Reply with quote

digre wrote:
Jeg håper noen kan forklare disse selvdyrkende idiotene at de ikke er oss. Det hadde gledet meg hvis Øvre Øst står tom resten av sesongen med et stort banner hvor det står "Vi trodde vi var større enn klubben. Vi tok feil."

Helt enig. Og jeg har sesongkort på ØØ. Får ikke brukt det mer i år uansett siden jeg nekter å dra på kamp hvis den bare skal bli avlyst uansett.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:29    Post subject: Reply with quote

HeXX wrote:

Du omtaler her Kjernen som supportere. Det er de ikke. Det er en stund siden de sluttet å være supportere, og ble mer opptatt av seg selv. Om de utestenges ut sesongen, blir det en seier både for de ekte supporterne og klubben forøvrig.

Forventer at styret i kjernen fratrer allerede i morgen, etter at de har garantert økonomisk for klubbens og ekte supporteres tap.

Spot on.
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 21:31    Post subject: Reply with quote

KeyserS wrote:

Nei se der. Nok en som ikke har kognitive evner til å forstå hva det handler om, og hvorfor var har kommet for å bli.. Ei heller forstår du at dette ikke har noen betydning for vars fremtid, men kun bidrar til å ødelegge for klubben. Ser for øvrig ingen grunn til å dra til helvete, der er jo allerede du og resten av Kjernen... 😉 Men du behøver ikke møte opp på Lerkendal mer. Rbk trenger ikke slike som deg. Ingen klubber har behov for "supportere" som deg som setter seg selv høyere enn klubben.

Back to top
HeXX
Rutinert

Dblpost

Last edited by HeXX on 21.07.2024 21:33; edited 1 time in total
Back to top
Escudos
Veteran

Hedning wrote:
Var fjerner øyeblikkene, kjernen fjerner hele kampen.
Tommel'n opp!

For en idiotisk gjeng.

Det er mange ting i livet som ikke er perfekt, og det finnes mange måter å gjøre noe med det. Men hvis et flertall er uenig med din mening så får man innrette seg etter det, eller jobbe videre med sin motstand. Men å ødelegge for flertallet som ikke følger hva du mener er riktig, er ikke en måte å engasjere seg. Det er bare idiotisk, irriterende og lite hensiktsmessig.

Tror dere virkelig at dere får NFF til å endre sitt standpunkt med en slik idiotisk aksjon?
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:32    Post subject: Reply with quote

Vi har fått en bra trener, vi har masse unge trøndere på vei opp, vi spiller tidvis meget pen fotball. Og det eneste denne gjengen klarer er å sabotere ved hver jævla anledning de får.

Er klubben egentlig liv laga med en slik ondartet kreftsvulst på innsiden?
Back to top
HeXX
Rutinert

Dblpost

Last edited by HeXX on 21.07.2024 21:34; edited 1 time in total
Back to top
Hulken
Rutinert

machiavelli wrote:
Hulken wrote:
Hærlig!
Sluttet å følge norsk fotball etter VAR ble innført. Tror ennå ikke jeg har sett en hel fotballkamp.
Som RBK supporter født før 90-tallet har jeg vært med på flere seriegull både bergensere og vifsupportere vil oppleve et helt liv tilsammen, så å gå et 10år eller 2 med pokaltørke går fint.
Om klubben hadde blitt degradert til PostNord, hadde jeg vært likegyldig.
FÃ¥ VARsvineriet bort fra arenaene!
KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!!

Tror ikke jeg har sett noen avsløre hvor plastikk de er på dette forumet før som dette her.

Plastikk? Det er den laget av, medela sutteflasken jeg har liggende som du kan få komme å sutte på. Jeg kan til og med blande ut litt NAN for deg Wink
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:34    Post subject: Reply with quote

KeyserS wrote:

Veldig matnyttig og voksen denne «hvis du ikke er enig med meg så kan du….» mentaliteten.
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:36    Post subject: Reply with quote

media wrote:
VAR er så viktig for fotballen at hvis det blir fjernet fyller jeg sekken med fiskekaker, tennisballer og bluss helt til det blir gjeninnført.

Razz
Back to top
KeyserS
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:37    Post subject: Reply with quote

Hvor unge er folk som forsvarer VAR egentlig?

Fotball var min absolutte favorittsport da jeg vokste opp. Tror jeg var på alle CL-kampene også. Rimelig sikker på det.

Men nå er det bare møkk. Tar heller en sesong i OBOS uten VAR enn å se på denne greia.

Og ja, jeg som pleide å se alt av VM- og EM-kamper har vært litt sånn meeeeh til hele greia de siste årene.
Back to top
Knutsen92
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:38    Post subject: Reply with quote

KeyserS wrote:
Hvor unge er folk som forsvarer VAR egentlig?

Fotball var min absolutte favorittsport da jeg vokste opp. Tror jeg var på alle CL-kampene også. Rimelig sikker på det.

Men nå er det bare møkk. Tar heller en sesong i OBOS uten VAR enn å se på denne greia.

Og ja, jeg som pleide å se alt av VM- og EM-kamper har vært litt sånn meeeeh til hele greia de siste årene.

Jeg, jeg, jeg...
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:38    Post subject: Reply with quote

Det er masse lag i obos du kan følge med på! Det spilles fotball uten VAR hele tiden.
Back to top
Toilling
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 21:39    Post subject: Reply with quote

Pøbelstreker som ødelegger så mye for så mange hadde blitt betalt med god gammeldags bank før i tiden før VAR, men det glemmes vel?
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:40    Post subject: Reply with quote

Kampen var allerede en skandale etter tredje stoppet, og poenget var allerede mer en godt nok uttrykt. Likevel så velger man altså med vilje å ødelegge for flere tusen - derav barn som har gledet seg til kamp, folk som har reist i flere timer med hele familien på slep, folk som kun har hatt denne ene muligheten til å reise osv. Man stjeler både tid og penger fra folk som er "uskyldige", og i verste fall så har man drept en del av gleden ved å være Rosenborg-supporter for flere.
Dette er helt uforsvarelig.

Last edited by Zarm93 on 21.07.2024 21:41; edited 1 time in total
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:41    Post subject: Reply with quote

Sitat som dette fra Hulken vitner ikke om et supporterutsagn etter mitt begrep.

«Om klubben hadde blitt degradert til PostNord, hadde jeg vært likegyldig.
FÃ¥ VARsvineriet bort fra arenaene!
KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!!»

Hvis man heller vil at laget sitt skal degraderes PostNord, enn å beholde VAR, så er man ikke supporter. Da er man opptatt av seg selv og egne prinsipper.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 48, 49, 50  Next
Page 11 of 50

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb