|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 12.04.2024 08:53 Post subject: Robin Shroot |
|
|
Da er det blitt offisielt bekreftet at Robin Shroot er ny (permanent) hovedtrener for Rosenborg Kvinner, velkommen!
https://www.rbk.no/nyhete...ovedtrener
Shroot har vært i Rosenborg siden 2021, og har gått via akademiet og rykker nå opp fra rollen som assistenttrener. Han har signert en tre-årsavtale med klubben, og har så langt denne sesongen vært midlertidig hovedtrener i samspann med med sportslig leder Mads Pettersen.
Link til videointervju på Youtube
Last edited by waterfalls on 12.04.2024 18:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 12.04.2024 18:03 Post subject: |
|
|
Tror Robin er et godt valg. Virker som en spennende type, uten at jeg kjenner særlig godt til filosofien hans. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.05.2025 16:22 Post subject: |
|
|
Shroot har lest seg opp på terapi og egenbehandling, men også søkt hjelp profesjonelt.
Både som spiller og trener har han lært at vonde opplevelser kan brukes til noe.
Han vet godt hvordan han ikke ønsker å behandle menneskene rundt seg.
– Jeg ønsker ikke at noen skal gå gjennom det jeg opplevde i min karriere. Det er kanskje det som driver meg mest. Jeg vil at jentene skal ha det bedre enn jeg hadde, sier RBK-treneren.
Les mer: Slet med angst og tvangstanker |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.06.2025 13:12 Post subject: |
|
|
Fashion multi-hyphenate Anna Rosa Vitiello married her partner of 15 years, women’s professional football coach Robin Shroot, in an intimate ceremony at London’s Old Marylebone Town Hall just before Christmas.
“We wanted it to feel much more, ‘Carrie and Big, the successful intimate wedding’, rather than ‘Carrie and Big, jilted at the altar’,” laughs Anna.
“It was important to me to have that feeling of genuine love and intimacy, including a cosy, relaxed lunch where we got to spend time with the people we love.”
(...)
The bride’s love of fashion is shared by Robin, so it’s no surprise that he also knocked it out of the park with two wedding looks. The first was a Dior tux, which he wore without a shirt as per the runway styling.
“It was a perfect, unexpected touch for an unconventional day,” says Anna.
The second was a suit from Fendi, worn with his trusty Salomons.
Read more: This Bride’s Black Archive Dolce & Gabbana Gown Was The “Something Borrowed” For Her London Wedding
Det lignet et wedd’it like Beckham?
– Kanskje, sier Robin Shroot, men med ett unntak: David Beckham beholdt ganske sikkert sine egne klær etter bryllupet.
– Jeg måtte pent gi fra meg jakke og bukse og takke for lånet. Antrekket kostet flere tusen pund.
(...)
Robin hadde bare én drøm. Han ville bli fotballspiller, og pappa Vic så ingen grunn til å endre sønnens kurs eller ambisjoner.
– Pappa vokste opp i Bethnal Green, i East London, i det jødiske miljøet i bydelen. Han er ingen religiøst praktiserende jøde, men stolt over røttene, slik jeg også er. Han pleide å ta meg med på Tottenham-kamper fra jeg var ti-elleve år. Han backet meg i alt jeg gjorde. Og han backer meg fortsatt.
Les mer: Og snart kommer Anna til byen |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |