View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Talent Senior
|
Posted: 08.08.2023 16:01 Post subject: |
|
|
Oscar Pettersson som er på utgående kontrakt i Brommapojkarna bør være høyaktuell. Kan spille både høyre og venstre. Ville gitt oss sårt tiltrengt konkurranse på vingplassene. |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 08.08.2023 16:35 Post subject: |
|
|
Nevnte han for en liten stund siden. Så veldig spennende ut, men usikker på om "scoutingen" min er top notch.  _________________ «Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...» |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 08.08.2023 22:43 Post subject: |
|
|
Arni Frederiksberg på Klaksvik. Utrolig morsom spiller. Ekstra morsomt at han lekte seg med Molde og rundspilte de på egenhånd.
Bra ballbehandling, hurtig, vanvittig venstrefot, god høyre (sjekk målene), smart og pasningssikker. I tillegg til at han kaster til straffemerket.
Blir neppe lett å få tak i nå som de har en fot i Europe league, men tror han kunne vært en nyttig spiller i laget. F.eks. som et alternativ på venstreving. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 08.08.2023 22:55 Post subject: |
|
|
Er 31 år da…. |
|
Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 08.08.2023 23:06 Post subject: |
|
|
Bedre å hente en på 21 som er ræva da?
31 år, fortsatt mange gode sesonger igjen ! _________________ but but |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 08.08.2023 23:32 Post subject: |
|
|
31, men veldig energisk. Her tror jeg ikke alderen gir grunn til bekymring. Dessuten, den venstrefoten... tilslaget på hel volley, presisjonen på skudd og innlegg. Sjelden jeg sitter og måper av cornere, men det gjorde jeg i dag. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.08.2023 20:07 Post subject: |
|
|
MÃ¥ se mye mer til Danmark.
Mike Jensen, Tengstedt, Holse, Frederiksen alle store suksesser.
Bille og Ankersen var vel ikke akkurat noen kjempe signering, men man gikk jo i pluss.
Eneste floppen er vel Nielsen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 10.08.2023 20:30 Post subject: |
|
|
Victor Jensen ble også meget bra i fjor, så jeg er enig i at vi bør prøve oss på flere dansker. Frederiksen er det vel litt tidlig å karakterisere som en stor suksess... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.08.2023 21:26 Post subject: |
|
|
Max Williamsen fra KBK virker jo veldig spennende, kunne vært greit å ha sammen med Røsten som et satsningsområde der bak. |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 10.08.2023 21:53 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | MÃ¥ se mye mer til Danmark.
Mike Jensen, Tengstedt, Holse, Frederiksen alle store suksesser.
Bille og Ankersen var vel ikke akkurat noen kjempe signering, men man gikk jo i pluss.
Eneste floppen er vel Nielsen. |
Jensen ja, Tengstedt ja, men Holse er en spiller som er god på sitt beste men ikke akkurat en stjernespiller ala Sapara. Fredriksen selv følgelig alt for tidlig å bedømme. Mikkelsen, Nielsen, Bille og Ankersen presterte ikke bra selv om Ankersen ikke fikk en reell mulighet. Bendtner heller ikke noen voldsom suksess statusen tatt i betraktning. Men danskene virker å ha generelt gode egenskaper som passer godt i et 4-3-3 maskineri. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.08.2023 22:16 Post subject: |
|
|
Enig. Danske kjøp har levert bedre enn svenske hvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 10.08.2023 22:19 Post subject: |
|
|
Mikkelsen var meget god i -15. Synd han dro når han endelig ble god. Og ja, kjøp dansk. Rent ferdighetsmesig er nivået bra på danske spillere. Og mtp. spillestil synes jeg mange av dem har passet godt inn i rbk.
Last edited by Carl on 10.08.2023 22:25; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 10.08.2023 22:29 Post subject: |
|
|
Trengs minst 2 nye vinger.. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 11.08.2023 08:04 Post subject: |
|
|
En venstrekant som kan rullere med Nelson hadde vært fint å ha. I og med at Nelson varierer såpass mye som han gjør kan det være greit å ha et alternativ slik at venstrekanten ikke blir helt død. Tror også en venstreback som kan konkurrere/avlaste Pereira vurderes. Har spilt veldig mye i det siste, og gjør en del rart. Har gode offensive egenskaper, men trenger kanskje konkurranse for å være på topp? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 11.08.2023 09:10 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Victor Jensen ble også meget bra i fjor, så jeg er enig i at vi bør prøve oss på flere dansker. Frederiksen er det vel litt tidlig å karakterisere som en stor suksess... |
Når Frederiksen kostet 100 tusen Euro, så vil jeg påstå ut ifra det vi har sett at han allerede kan kalles suksess. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 11.08.2023 16:12 Post subject: |
|
|
Meling på vei til FCK, kjipt at vi ikke er aktuelle. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.08.2023 19:02 Post subject: |
|
|
Kunne vi sikkert vært på ren empati og nostalgi om vi kunne tilbydd det samme i lønn som FCK.. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 12.08.2023 15:18 Post subject: |
|
|
Kanskje RBK burde prøve HAITAM ALEESAMI, han er en god offensiv back med fart. Han minner meg om Ståle Stensås. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 12.08.2023 15:49 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Kanskje RBK burde prøve HAITAM ALEESAMI, han er en god offensiv back med fart. Han minner meg om Ståle Stensås. |
Er vel litt betegnende at han har vært klubbløs i over et år. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.08.2023 16:49 Post subject: |
|
|
Der da en god del mindre enn ett år siden 1. Juli 2023 som var da han blei fristilt fra Apollon Limassol. For all del. Det han dreiv med på landslaget var ikke veldig imponerende og sånn økonomien er idag så trur jeg ikke vi skal hente en 32åring som sannsynligvis kommer til å kreve opp mot Henriksen-lønn og det har vi ikke penger til. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 12.08.2023 19:44 Post subject: |
|
|
Håper vi følger godt med på Sandefjord, det er et par yngre spillere der som virkelig har noe ved seg  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.08.2023 20:09 Post subject: |
|
|
Sandefjord: Vetle Walle Egeli. Kaptein på U19-laget i EM. Gått litt under radaren synes jeg, sammenlignet med sine medspillere på det laget. 19 år og mer eller mindre fast på Sandefjord. Roterer en del men primært venstreback. Spilte på midten mot oss i fjor da Tengstedt gjorde hat-trick. Noe å følge med på. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 12.08.2023 22:09 Post subject: |
|
|
Ramon Pascal Lundqvist fra Sarpsborg. For riktig sum er han interessant. Tror han kan gi god konkurranse til Nelson på venstre kant. _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 12.08.2023 22:12 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Sandefjord: Vetle Walle Egeli. Kaptein på U19-laget i EM. Gått litt under radaren synes jeg, sammenlignet med sine medspillere på det laget. 19 år og mer eller mindre fast på Sandefjord. Roterer en del men primært venstreback. Spilte på midten mot oss i fjor da Tengstedt gjorde hat-trick. Noe å følge med på. |
Han tror jeg det blir vanskelig å få kjøpt, men han er veldig interessant. Har sett mye av ham i år, og mener han trenger ett år eller to enda, men han kan bli en meget bra spiller! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
|