View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.07.2023 23:29 Post subject: |
|
|
Serbecic på benken for Sarajevo, kom inn i 87. min, Kutaisi utlignet rett etterpå, ekstraomganger nå. |
|
Back to top |
|
 |
katalogen Senior
|
Posted: 25.07.2023 13:28 Post subject: |
|
|
Bryan Fiabema bortimot klar for Real Sociedad. Kan bli lagkamerat med Sørloth, om Real Sociedad kjøper Sørloth ut av kontrakten fra RB Leipzig. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 25.07.2023 16:29 Post subject: |
|
|
Så Veland skrev på Twitter at det var et "spennende valg" av Fiabema. Vil trolig høre til b-laget, muligheter for å trene med a-laget og at Sociedad er blant de beste på talentutvikling i Spania. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2023 13:30 Post subject: |
|
|
Trondsen i Gudbrandsdølen Dagningen i går:

Jeg fikk ikke vært med på sesongoppkjøringen på grunn av operasjonen. Dermed ble jeg ikke registrert for spill i ligaen fordi vi hadde for mange utlendinger på laget. Da kom vi fram til at dette var det beste både for meg og klubben. Sluttpakken jeg fikk som kompensasjon for de siste to årene i kontrakten var meget god, og begge parter var fornøyde, sier han.
(...)
28-åringen legger ikke skjul på at han har en stor interesse innenfor eiendomsinvestering. Fra før eier han en leilighet på Frogner i Oslo, og to leiligheter i Trondheim. Han ønsker å plassere inntekten fra karrieren smart.
– Det er ingen tvil om at tiden i Tyrkia og sluttpakken jeg fikk der var lukrativ. Jeg klarer meg også fint her i Göteborg, men forskjellen på lønningen er markant. Tyrkia er blant de ligaene som betaler best ut fra hvilke nivå du er på. Jeg tjente for eksempel årslønna som jeg år her, på en måned i den tyrkiske klubben. Likevel er det ikke det som er det viktigste. Jeg motiveres av å spille god fotball, og prestere på et høyt nivå, sier han. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 26.07.2023 17:10 Post subject: |
|
|
Dino Islamovic på vei til IFK Göteborg på en kontrakt ut sesongen i følge Aftonbladet/Daniel Kristoffersson. Forventes å bli presentert innen nærmeste fremtid.
https://www.aftonbladet.s...-uppgifter |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 26.07.2023 18:13 Post subject: |
|
|
Har vi noe videresalg der da tro? _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 238 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 27.07.2023 12:04 Post subject: |
|
|
Dino Islamovic er tillbaka allsvenskan . Meldes klar for IFK Göteborg , etter å ha blitt fristilt fra sin sydkoreanske klubb Gangwon FC. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.07.2023 12:06 Post subject: |
|
|
Flyttet innlegget ditt hit. Ønsker ikke at spillertråder blir gjenopplivet uten at RBK er på banen igjen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 07.08.2023 21:08 Post subject: |
|
|
Sørmo har jo spilt for klubben, så han hører vel ikke til her? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.08.2023 21:09 Post subject: |
|
|
Skulle være nøye og legge innlegget her, men bommet. Flyttet derfor nå i stedet.  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.08.2023 21:09 Post subject: |
|
|
Har forresten glemt denne:
Håkon Hammer er klar for tangotrøyene, med en kontrakt som varer ut 2026.
(...)
Trønderen, som alltid spiller med skjorta ned i buksa, startet karrieren i Rosenborg sitt akademi, før ferden gikk videre til Byåsen, Skeid, Nardo og til slutt Raufoss.
Dette er selvfølgelig en mann Christian Johnsen kjenner godt, og vår nye hovedtrener er godt fornøyd med sitt første tilskudd til troppen:
-Håkon har 60 kamper i Obos for Raufoss. Han er en forflytningssterk spiller som dekker store rom offensivt og defensivt i 6’errollen, og han er god til å spille opp indreløperne. Han står for en meget sterk trenings- og læringskultur, og er en skikkelig lagspiller forteller Johnsen
Les mer: Ny midtbanespiller klar!
Aalesund har ikke neste kamp før om en neste uke, men Butli Hammer forteller at han allerede nå ser fram mot sin eliteseriedebut.
– Det blir en drøm som går i oppfyllelse. Det har vært et overordnet mål med tanke på hva jeg skal oppnå i min karriere. Nå gjelder det først og fremst å ta nivået i Eliteserien, også forhåpentligvis ta steg derfra også. Som person jobber jeg hardt, så jeg kan ikke gi meg nå heller.
Butli Hammer spilte tidligere både U-16 og U-19 kamper for Rosenborg. Nå innrømmer midtbanespilleren, som mener at å spille 4-3-3 er noe som kommer med morsmelka som trønder, at det vil alltid være aktuelt for han om Rosenborg skal være interessert i og hente han.
– Å spille for Rosenborg er selvfølgelig noe alle trøndere har lyst til.
Les mer: Håkon klar for eliteseriedebut. Nå innrømmer han RBK-drøm |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.08.2023 00:43 Post subject: |
|
|
Håkon Gangstad fra Trondhjem har som barn spilt for Strindhjem og kan snart være klar for Ranhjem.
Nidaros, som delvis siterer Adressa, wrote: | Håkon Gangstad (21) fra Strindheim forlot Rosenborg og Norge til fordel for nederlandske PEC Zwolle som 19-åring i 2021. Nå er han på trening hos Ranheim, skriver Adresseavisen. [...]
Da han forlot Trondheim i 2021, uttalte den nå 21 år gamle strindhjemmeren at han ikke kunne takke nei til muligheten. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 09.08.2023 19:02 Post subject: |
|
|
Helmersen med scoring for Raufoss mot Jerv, andre omgang nettopp startet. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 09.08.2023 20:06 Post subject: |
|
|
Scoret også mot Kongsvinger på søndag, så kanskje han har funnet høstformen? 5 mål nå totalt? Startet kamper i begynnelsen av sesongen, men har slitt benken en del etter det, hvis jeg har lest kampfakta riktig. Uansett, moro for Helmersen etter alle årene med motgang.
Edit: Hadde visst ikke lest så godt. Han har spilt ganske fast. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 09.08.2023 20:18 Post subject: |
|
|
Er det en tidligere spiller jwg virkelig unner suksess er det Helmersen. For et skademareritt han var gjennom. |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 09.08.2023 22:45 Post subject: |
|
|
Enig! Utrolig at den gutten fortsatt spiller fotball. Litt det samme med Augustinson. Håper han også lykkes! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 10.08.2023 20:31 Post subject: |
|
|
Svensson med scoring nå i Europa  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 10.08.2023 21:12 Post subject: |
|
|
Spiller sammen med Akintola ja. Og har Kluivert som trener.
Zachariassen scorte også i kveld. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 11.08.2023 16:41 Post subject: |
|
|
Birger Meling visstnok på vei til København. |
|
Back to top |
|
 |
Duncan Proff
|
Posted: 11.08.2023 18:43 Post subject: |
|
|
Sjalu på den gitt! Meling på venstrebacken vår ville vært en revolusjon |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.08.2023 19:57 Post subject: |
|
|
Det var den 28 juni som Malmö FF meddelade att Stefano Vecchia, som gjort succé under våren efter ankomsten till klubben, drabbats av en halsinfektion under det allsvenska uppehållet och skulle missa träningar och matcher i en månad.
Sedan dess har det varit tyst kring 28-åringen.
Men nu, efter att han kommit tillbaka i träning på sistone, berättar han för första gången vad som hände.
– Jag fick en halsinfektion, blev väldigt dålig och det blev lite komplikationer.
Vad för komplikationer?
– Jag fick en blodförgiftning. Men det blev bra och jag är fullt frisk.
Läs mera: Vecchia avslöjar: ”Jag fick blodförgiftning”
Fiabema har vært kontraktsløs siden avtalen med Chelsea løp ut tidligere i sommer. Nå har han signert for Real Sociedads andrelag i én sesong, med mulighet for forlengelse, skriver klubben.
Det er imidlertid mer komplisert enn som så. Real Sociedad har nemlig et andrelag hvor Fiabema skal starte karrieren, før han jobber seg inn mot førstelaget.
Han skal ha fått presentert en klar plan hvor han er tett på A-laget, men spiller kamper på nivå tre i Spania.
– Det var viktigst hos meg. Jeg får kamper hver uke. Hadde jeg ikke fått kamptrening hadde det ikke vært aktuelt. Samtidig har jeg en klar motivasjon med å få et A-lag så tett på, sier Fiabema.
Les mer: Real Sociedad-klare Bryan Fiabema forelsket ved første blikk: − Jeg fikk sjokk!
Ser forresten at brødrene Reginiussen er i gang med salg av klær - med barnebarn Eggen som modell. |
|
Back to top |
|
 |
|