| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
3% |
[ 2 ] |
| Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Rogers |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jenssen |
|
5% |
[ 3 ] |
| Tagseth |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skarsem |
|
1% |
[ 1 ] |
| Väänänen |
|
8% |
[ 5 ] |
| Bjørlo |
|
1% |
[ 1 ] |
| Holse |
|
3% |
[ 2 ] |
| Sæter |
|
14% |
[ 8 ] |
| Ingason |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
61% |
[ 35 ] |
|
| Total Votes : 57 |
|
| Author |
Message |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 30.06.2023 15:04 Post subject: |
|
|
Holse fungerer helt OK som ving, det bare er ikke hans beste posisjon. Ingen andre som er bedre på høyrekanten dessverre. Helt OK fart, kampen blir forhåpentligvis ikke avgjort av en løpsduell over 40-50m. Han får tilgang til mellomrom fra kanten og kan bruke kreativiteten sin derifra, samtidig jobber han brukbart defensivt. Igjen, kantrollen er ikke hans beste, men han er den beste i stallen for rollen per dags dato.
Jeg er mye mer spent på venstrekanten. Mange melder at Pereira kan passe godt der og det er vanskelig å være uenig. brukbar fart, fysikk og teknikk, veldig bra innleggsfot. Ingason er OK teknisk og relativt uforutsigbar, men har vanskelig for å se for meg at han greier gjøre en jobb i høyt press eller tilby noen form for skjerming slik at Tagseth ikke havner 1v2. Aalesund har selvsagt sett kampen mot Sarpsborg og vil nok prøve å utnytte RBKs defensivt svake venstreside og vil lykkes hvis venstrekanten ikke gjør en bedre jobb enn Nelson gjorde mot Sarp. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.06.2023 15:29 Post subject: |
|
|
| Pereira bør spille back. Tagseth er ikke god nok i mine øyne. Ingason til venstre, Aga eller Skarsem til høyre, Sæter sentralt. Og Holse PÅ MIDTBANEN. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 30.06.2023 15:39 Post subject: |
|
|
Jeg er bekymret for ball sikkerheten hos vår midtbane. Med Skarsem som jeg liker så er han og Bjørlo og Santi forlite trygg i mottaket når de blir spilt opp feilvendt.( Og det blir de fortsatt under Maalen)
Santi er også slik jeg ser det for svak fysisk og klarer heller ikke skaffe seg nok rom og tid. Da blir det trangt og ball tap på midten.
Ingasson virker veik men mulig han klarer å starte riktig i bakrom ev innover. Maalen snakket med Pereira om å holde bredden lengre.
Jeg synes ikke Adam A er noe dårligere enn Eddi på back.
Midtforsvaret er ikke topp klasse.
Får håpe laget kan bli bedre enn enkelt spillerene under Maalen. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.06.2023 15:43 Post subject: |
|
|
Ifølge flertallet her inne er stallen kjempegod, vel så bra som topplagene, så tror ikke du skal bekymre deg.
Men hvorfor blir indreløperne spilt opp feilvendt? Det er ikke RBK/Maalen-fotball |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 30.06.2023 15:43 Post subject: |
|
|
| Vendingene til Väänänen når han fikk ballen feilvendt mot S08 var jo til tider klasse, spesielt første omgang. 2.omg på 0-3 så ble det svakt, men det var det fra alle mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 30.06.2023 16:17 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: |
Får håpe laget kan bli bedre enn enkelt spillerene under Maalen. |
Flere her inne som mener spillerstallen minst er godt nok til sølv har jeg sett.
Med den rette (433)treneren så skulle det visstnok bare ta et par -tre uker før vi pustet B/G i nakken.
SÃ¥ jeg lever i trua. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.06.2023 16:54 Post subject: |
|
|
Bra du tillegger folk utsagn. Kan ikke huske å ha sett noen forvente Glimt-nivå på 2-3 uker jeg.
Hva gjelder spillerstallen så kan du jo sette deg ned og sammenlikne spiller for spiller med eksempelvis Tromsø da, som ligger på 2.plass. Tror ikke det er så veldig mange TIL-spillere som hadde fått plass på RBK gitt. Kanskje Erlien og en kantspiller, all den tid vi har 1.
Stallen vår har svakheter og er et stykke unna Glimt, og Rekdal & co handlet i fylla i vinter, men den er ingen unnskyldning for å være på nedre halvdel.
Last edited by Sløvsekken on 30.06.2023 16:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 30.06.2023 16:56 Post subject: |
|
|
Nå har vel ingen sakt at vi skulle bli like gode som glimt på 3 uker. Men på vei i riktig retning har vel flere nevnt. Du får gå inn på sutre tråden etter en uke med nye trenere. Selv ikke etter 18mnd og tap for Blink og 11 plass var du der under rekesmørbrødet. Sier mye det.
Get over IT. Du tapte men RBK vant.
Kanskje bytte Nick nåsså så noen eventuelt tar deg seriøst i årene videre her på forumet?? _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.06.2023 19:21 Post subject: |
|
|
Håper ikke Sæter starter, som 2mas spekulerer i.
Ingen grunn til å starte med en spiller som er på vei til å forlate klubben gratis om få måneder. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 30.06.2023 19:42 Post subject: |
|
|
I utgangspunktet enig, men i den situasjonen vi er i nå har vi ikke råd til å tenke på hverken kontraktslengde osv. Vi må uansett ha ny spiss til jul, ironisk nok. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
BDESupermanStrand Proff
|
Posted: 30.06.2023 19:43 Post subject: |
|
|
| Hvorfor har vi en indreløper på venstreback? Er venstrebacken vår (Adrian) så dårlig? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.06.2023 20:09 Post subject: |
|
|
Sæter har ingenting i stallen å gjøre.
Bedre å bruke en av de andre middelmådige vi har i mellomtiden.
Send ham på 2nde laget om han absolutt må spille et sted. |
|
| Back to top |
|
 |
BDESupermanStrand Proff
|
Posted: 30.06.2023 20:21 Post subject: |
|
|
God ide. La oss ikke bruke den beste spissen vi har! I tillegg bør vi også behandle han som dritt å straffe han fordi vi nekter å tilby han markedslønn eller la han gå for en god pris.
Kommuniserer i tillegg bra for potensielt nye spillere om møkkafilm som omgir klubben |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.06.2023 20:34 Post subject: |
|
|
1) han er ikke den beste spissen vi har. HAn er en middelmådig obosspiller som var heldig at han spilte med TEgnsted
2) pusekatten har vært konstant skadet og har en latterlig retorik rundt den stusselige formen sin
3) Krimjim og hele oppførselen hans ift kontrakt har gjort han fullstendig uspiselig
Ja, vi burde vise andre spillere hva klubben gjør om du pisser på byen, fansen og klubben og kun prøver å grabbe til deg. Viktig at ikke alle tror vi er så stusselige at vi lar spillere gjøre det.
FÃ¥ pakket ut. Ikke en RBKspiller i min bok. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 30.06.2023 20:35 Post subject: |
|
|
| det siger så også bare alt om vores trup hvis flere mener, at Ole er vores bedste spids. For et år siden var han 5. valg og ingen regnede med han skulle spille så meget som 1 minut. Er han blevet så meget bedre på det år ? Eller hvad |
|
| Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 30.06.2023 20:58 Post subject: |
|
|
| Nåssåladden wrote: | | Neeskens wrote: |
Får håpe laget kan bli bedre enn enkelt spillerene under Maalen. |
Flere her inne som mener spillerstallen minst er godt nok til sølv har jeg sett.
Med den rette (433)treneren så skulle det visstnok bare ta et par -tre uker før vi pustet B/G i nakken.
SÃ¥ jeg lever i trua. |
Stråmann
- Nåssåladden når han forsvarer Rekdal i 2023 |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.06.2023 21:14 Post subject: |
|
|
| BDESupermanStrand wrote: | | RBKSandvika wrote: | Sæter har ingenting i stallen å gjøre.
Bedre å bruke en av de andre middelmådige vi har i mellomtiden.
Send ham på 2nde laget om han absolutt må spille et sted. |
God ide. La oss ikke bruke den beste spissen vi har! I tillegg bør vi også behandle han som dritt å straffe han fordi vi nekter å tilby han markedslønn eller la han gå for en god pris.
Kommuniserer i tillegg bra for potensielt nye spillere om møkkafilm som omgir klubben |
Noe sier meg at du både har bilder av Sæter på veggen i stua + som bakgrunnsbilde på mobilen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 30.06.2023 21:30 Post subject: |
|
|
Hva er markedslønn for en kronisk skadet spiller med en skurkeagent med track record på å sørge for at hans spillere drar gratis fra oss? _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.06.2023 21:33 Post subject: |
|
|
| En bussbillett til Molde |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 30.06.2023 21:35 Post subject: |
|
|
Utifra treningene i denne uken så virker det som Sæter er klink.
Isak er syk så han er uansett ikke aktuell. Jeg har sett 5 treninger siden Maalen tok over og Aga har dessverre ikke imponert.. Han scorer ikke og klarer heller ikke holde på ballen og spille fri andre.
Men godt mulig han har mål scorer kvaliteter men han viser de ikke på trening.
Da har vi bare Sæter. Er ikke sikker på om finnen var på trening i dag heller. Mulig han spilte høyre kant på B laget!!.
Røsten tar bra for seg når vi tenker på alderen men han er en del feil plassert og mister oversikten synes jeg _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.06.2023 21:42 Post subject: |
|
|
| Må da være en junior vi kan bruke. Vil heller ha noen som faktisk ønsker å spille for oss |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 30.06.2023 21:50 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: |
Da har vi bare Sæter. Er ikke sikker på om finnen var på trening i dag heller. Mulig han spilte høyre kant på B laget!!. |
Sadiku har barbert håret kort dersom det hjelper å identifisere ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 30.06.2023 21:53 Post subject: |
|
|
| Skulle gjerne brukt Aga, men han er for lett, og mangler også ferdigheter med ball. Da blir han et dårlig oppspillspunkt som enslig spiss. Holm vil mestre det, Isak også. Sadiku er et spørsmålstegn. Da står vi igjen med Sæther. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 30.06.2023 23:56 Post subject: |
|
|
| Idiotisk å spille med Sæter som har møkka på klubben og ikke vil spille her. Dessuten er han ikke så god som han selv og noen tror. Spill med Holse som indreløper for f. Hiv Skarsem på høyreving Ingasson på venstre. Aga og Sadiku må veksle på midtspissplassen til Noah er klar. Da bør han spille. Tagseth er ingen back. Spill med han på midtbanen sammen med Holse. |
|
| Back to top |
|
 |
Valderrama Rutinert
|
Posted: 01.07.2023 00:40 Post subject: |
|
|
| Noen grunn til at Nypan enda en gang ikke er i startoppstillingen under Maalen? |
|
| Back to top |
|
 |
|