English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 199, 200, 201 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
krist2
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:02    Post subject: Reply with quote

Esten o Sæther, faktisk ganske fornuftig

https://www.dagbladet.no/...Live=false
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Proff

PostPosted: 16.06.2023 15:02    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Ikke alle som er like opptatt av kildehenvisning. Noen kjenner en som kjenner en, og vet dermed det meste.
Fagermo må vel være en drøm for 4-3-3 religionen. Er vel ingen trener i Norge som er mer 4-3-3 enn Fagermo.

Makan til oppgulp.Siden du tydeligvis er fornærmet fordi du fortsatt ville ha Rekdal så sksl vi som liker RBK i 433 ønske oss Fagermo. Hvem av oss har bedt om Fagermo fordi om vi ønsker 433?.
Back to top
frank
Proff

PostPosted: 16.06.2023 15:07    Post subject: Reply with quote

Jeg har gått fra å mislike Rekdal sterkt til å respektere mannen for hvordan han står i motgang.

Han har aldri vært problemet. Problemet har hele tiden vært at det forrige styret ansatte en person som ikke på noe vis passet.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:09    Post subject: Reply with quote

Kai88.
De sparker ikke trenere midt i sesongen hvis ikke spiller gruppen stiller seg bak det. Hadde spilleren utrykt stor tro på at de var på rett vei og ønsket å følge denne linjen videre ville de ikke avslutte nå.
Kopi pressemelding

Resultatene og prestasjonene har ikke vært som forventet så langt denne sesongen. Styret har derfor etter en grundig evaluering konkludert med at klubben trenger en endring. Vi har i evalueringsprosessen hatt kontinuerlig dialog med spillergruppen
Hedning
Legende

PostPosted: 16.06.2023 15:11    Post subject: Reply with quote

Det var nettop det de gjorde sist de sparket en trener. Du kommer bare med påstander ut av løse luften.
Back to top
Micmac
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:14    Post subject: Reply with quote

Synes det er latterlig å skylde på at Rekdal’s filosofi ikke passet i RBK. Problemet er at spiller for spiller er vi for dårlig etter at Tengstedt, Vecchia dro og Sæter har vært skadet. Skylde på treneren gidder jeg ikke
Back to top
Troillongen
Senior

PostPosted: 16.06.2023 15:18    Post subject: Reply with quote

frank wrote:
Jeg har gått fra å mislike Rekdal sterkt til å respektere mannen for hvordan han står i motgang.

Han har aldri vært problemet. Problemet har hele tiden vært at det forrige styret ansatte en person som ikke på noe vis passet.

Spot on. Skal gi deg den. Det er jo ikke Rekdal sin feil at styret ansatte ham. Vi er mange som har forholdt oss tause, men som endelig kan åpne munnen nå som Rekdal er ute. Jeg har egentlig aldri gitt ham en sjanse, men jeg har heiet i kamper og stilltiende gledet meg til neste trener. Da er det vanskelig å finne de rette ordene i gledesrusen nå uten at det kan oppfattes som hets av Rekdal. Får si det som da jeg gjorde det slutt med en kjæreste: Du er en bra fyr, men jeg er dessverre ikke forelsket. (Kjipt å gjøre det slutt, befriende når det er sagt.)
Back to top
Gofoten
Proff

PostPosted: 16.06.2023 15:22    Post subject: Reply with quote

Takker Rekdal og Frigård for innsatsen! Dem har virkelig prøvd selv om det ikke gikk som alle vi rundt inkludert de selv hadde håpet.
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:24    Post subject: Reply with quote

Melder i pressekonf at Rekdal ble sparket for flere dager siden Surprised
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:26    Post subject: Reply with quote

Styret bestemte seg onsdag, møtte R&F torsdag. Virker som en uvanlig ryddig prosess.
Back to top
Andy Pandy 27
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:26    Post subject: Reply with quote

Snabeltann wrote:
Melder i pressekonf at Rekdal ble sparket for flere dager siden Surprised

Det er faktisk imponerende og viser at det kanskje er noe på gang i forhold til å få mere ryddige forhold på brakka!
Kudos til Rekdal for ihvertfall så langt ikke har kommet med noe oppgulp og stått rakrygget i det hele!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Danserud
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:27    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Styret bestemte seg onsdag, møtte R&F torsdag. Virker som en uvanlig ryddig prosess.

Skulle tro noe hadde endret seg siden sist...
Back to top
MockFrog
Junior

PostPosted: 16.06.2023 15:31    Post subject: Reply with quote

Æ gir f i prosess eller manglende prosess.
Endelig er han borte!!!
Flaggdag i dag. RBK
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:32    Post subject: Reply with quote

Veldig sterk pressekonferanse av styreleder. Fremstår ryddig og kompetent.
Back to top
Andy Pandy 27
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:33    Post subject: Reply with quote

Snabeltann wrote:
Veldig sterk pressekonferanse av styreleder. Fremstår ryddig og kompetent.

Tenker det samme. Virker lovende dette.
Back to top
waterfalls
Veteran

Micmac wrote:
Synes det er latterlig å skylde på at Rekdal’s filosofi ikke passet i RBK. Problemet er at spiller for spiller er vi for dårlig etter at Tengstedt, Vecchia dro og Sæter har vært skadet. Skylde på treneren gidder jeg ikke

Men da har altså treneren bygd opp et lag og en filosofi som er for avhengig av at enkeltspillere skal lykkes? Hvis man er avhengig av spillere som leverer målpoeng i så og si hver kamp er da trener god nok tenker jeg?

Rekdal og Frigård har sin del av skylda, men det er heller ikke deres skyld ene og alene. Det er ingenting som tyder eller har tydet på i Rekdal trenerkarriere at hans filosofi er overens med det man ønsker å se i Rosenborg.

Også er det jo ikke slik at Rekdal ikke har vært involvert i spillerlogistikk akkurat. Jeg tror ikke det har blitt signert en eneste spiller uten at Rekdal har godkjent det, så hvis spillerne som har blitt signert ikke er gode nok så er ikke det en unnskyldning FOR Rekdal. Tvert imot, jeg mener det er enda en grunn til at Rekdal har sin del av skylda for at dette ikke har vært godt nok.
Back to top
Micmac
Rutinert

Vi kommer til å fortsette å være dårlige bare vent å se
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 16.06.2023 15:35    Post subject: Reply with quote

På tide. Men nå handler alt om å ta det rette steget videre, og ikke falle i samme fellen som når Horneland, Hareide og Rekdal ble ansatt. Finn en trener som spiller offensiv fotball og 4-3-3. Da har man bedre forutsetninger for å lykkes i dagens fotball.

Så blir det i mellomtiden interessant å se hvordan spillet blir nå med engang under Maalen.
Back to top
Micmac
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:39    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:
Micmac wrote:

Men da har altså treneren bygd opp et lag og en filosofi som er for avhengig av at enkeltspillere skal lykkes? Hvis man er avhengig av spillere som leverer målpoeng i så og si hver kamp er da trener god nok tenker jeg?

Rekdal og Frigård har sin del av skylda, men det er heller ikke deres skyld ene og alene. Det er ingenting som tyder eller har tydet på i Rekdal trenerkarriere at hans filosofi er overens med det man ønsker å se i Rosenborg.

Også er det jo ikke slik at Rekdal ikke har vært involvert i spillerlogistikk akkurat. Jeg tror ikke det har blitt signert en eneste spiller uten at Rekdal har godkjent det, så hvis spillerne som har blitt signert ikke er gode nok så er ikke det en unnskyldning FOR Rekdal. Tvert imot, jeg mener det er enda en grunn til at Rekdal har sin del av skylda for at dette ikke har vært godt nok.

Alle lag er avhengige av gode spillere, og når RBK er en selgende klubb så er det veldig vanskelig å være trener. Rekdal har gjort det eneste riktige, å gi unggutta sjansen. De spillerne som ble hentet inn før årets sesong har vist seg å være svake, og det er et ansvar som ikke er kun trener sitt. Det handler om at økonomien i klubben er skakkjørt fordi vi alltid henter på lavere hylle, fordi Tengstedt pengene måtte gå til andre ting
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:39    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:

Selvfølgelig vil ikke dette nødvendigvis klaffe fra start. Men det er riktig kurs, og selv om vi ikke når topp 3 plassering denne sesongen så står jeg bak det. For over tid så vil dette gi gode og kontinuerlige resultater. Det vil ikke Rekdal.
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:45    Post subject: Reply with quote

Micmac wrote:

Stinker poeng av de neste ti kampene før neste store test med BG hjemme, såfremt det kommer inn noen som kan få ut mer av spillergruppa.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:46    Post subject: Reply with quote

Går inn i et av de viktigste overgangsvinduene på år og dag, med en midlertidig trenerduo som har sitt spillernettverk i Trøndelag. Bekymrer meg.
Jayden Nelson, for eksempel, hadde aldri vært i RBK, uten Rekdal/Frigård. Det er jeg temmelig sikker på. Klubben begynte å lete i andre (spennende) markeder etter de ankom. For eksempel USA/Canada, Argentina, Mexico, Tsjekkia o.l. Aga og Sadiku var «fattigmannsløsning» når førstevalget ble for dyrt.
Håper man ikke ender et overgangsvindu med å hente Løkberg, Kartum og Bendik Bye.
Heier på RBK uavhengig av hvem som er trener, men har lite tro på at 4-3-3 og Maalen er løsningen på utfordringene etter Eggen-perioden. Pendelen vil nok fortsette å svinge, til man får orden på roten til problemene.
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:56    Post subject: Reply with quote

Stemmer det virkelig at Henriksen var rådende speider og scoutingansvarlig i klubben?
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 16.06.2023 15:57    Post subject: Reply with quote

Skal ikke se bort ifra at det var Hareide og Horneland som ikke ville ha spillere fra andre steder enn Skandinavia.

Akkurat nå så er stallen såpass bred at jeg tror ikke det kommer til å bli noen voldsomme bevegelser inn.
XChrisX
Rutinert

PostPosted: 16.06.2023 15:59    Post subject: Reply with quote

Hadde aldri trua, men takk for innsatsen og lykke til videre.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 199, 200, 201 ... 203, 204, 205  Next
Page 200 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb