English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bart1
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:22    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Aafk vil sikkerrt ha Rekdal Smile

Det tviler jeg sterkt på - helt ærlig...
Back to top
View user's profile Send private message
gnU .S
Junior

PostPosted: 06.05.2023 20:24    Post subject: Reply with quote

Denne kampen var spikeren i kista for min del. Tror ikke Rekdal kan snu dette. Lagledelsen de siste kampene vitner om total panikk. Tror de har mistet garderoben også. Neste uke kommer det en skrue i kista mot Bodø/Glimt. Nå er det Maalen sin tur
Back to top
siggen1
Proff

PostPosted: 06.05.2023 20:25    Post subject: Reply with quote

gnU .S wrote:
Denne kampen var spikeren i kista for min del. Tror ikke Rekdal kan snu dette. Lagledelsen de siste kampene vitner om total panikk. Tror de har mistet garderoben også. Neste uke kommer det en skrue i kista mot Bodø/Glimt. Nå er det Maalen sin tur

Han får nok Bodø borte som sin avskjed,8-0 i mot?
Back to top
pavel londak fan account
Rutinert

PostPosted: 06.05.2023 20:27    Post subject: Reply with quote

Helt seriøst, Ratatosk: hold kjeft. Dette er ikke spillerne sin feil, det er 100 % Rekdal sitt ansvar. Du bare dummer deg ut med de patetiske bortforklaringeme dine.
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:30    Post subject: Reply with quote

Lyser ikke akkurat inspirerte elever av spillerne utpå banen. Helt åpenbart at det Rekdal selger, det kjøper ikke spillerne lengre.
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:30    Post subject: Reply with quote

pavel londak fan account wrote:
Helt seriøst, Ratatosk: hold kjeft. Dette er ikke spillerne sin feil, det er 100 % Rekdal sitt ansvar. Du bare dummer deg ut med de patetiske bortforklaringeme dine.

Det er så merkelig at man kan kritisere spillerne til det kommer damp ut av ørene, mens treneren er fritatt all kritikk. Kan ikke forstå det.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:31    Post subject: Reply with quote

Rata tar vel ingen seriøst. Fotballanalfabet. Jeg tror han er Molde supporter egentlig som vil klubben ondt
Trolljkar
Rutinert

PostPosted: 06.05.2023 20:31    Post subject: Reply with quote

Går ikke på spillerne, de kan da for faen å spille fotball! Problemet er at de får beskjed om å spille ball av Rekefaen. Søkke ta, noe så rævva!

- Albert Einstein
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:32    Post subject: Reply with quote

Det er Rekdal sitt ansvar 100%. Og jeg er sikker på at han har en plan PG vært tydelig på den.
Men for mange av spillerne har såvidt ferdigheter til å utføre den.
Når det går skeis så mister de det lille de har av selvtillit og gjør utrolig mange feil og tabber.
Det er ikke enkelt p komme seg ut av sumpa nå
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 06.05.2023 20:33    Post subject: Reply with quote

Det er vanskelig å se for seg hvordan det kan gjøres verre enn det Rekdal presterer. Alt er rett og slett helt håpløst, det er faktisk imponerende hvor elendig alt er.

Rekdal til helvete UT!
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:39    Post subject: Reply with quote

Bortforklarer ingenting. Rekdal har selvsagt sin del av ansvaret. Må gjerne skifte han ut for min del. Tror bare ikke det hjelper så mye per nå. Tror heller man skal hente inn en ny mental trener. Hvis mine forventninger til spillerne gjør at jeg dummer meg ut, så er det greit. Tenker at når man trener hver dag, og får godt betalt for å være fotballspiller, så burde man kunne ta imot ballen og sentre den videre til en medspiller når man er upresset. Ekstremt mange eksempler der spillerne kan spille til en bedre plasser medspiller, men vender bakover eller sender en for løs/hard/upresis pasning. Dette er ikke FIFA.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:40    Post subject: Reply with quote

Bye-bye, bye-bye, rekdal goodbye!

Fritt etter
https://youtu.be/BTuBypiUtPg
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:48    Post subject: Reply with quote

Det er ikke akkurat gull som Rekdal forvalter. Jevnt over middelmådighet. Det er åpenbart en kombinasjon her.

Problemet med rekdal er at han er en spill-motspill-trener som fortsatt lever på "coaching i verdensklasse". Han har ikke noe fotballfilosofi, han har ikke et system og han bygger ikke lag med utprega roller.

Han funker kanskje bra i et lag hvor du har masse superstjerner og spillere som leverer uavhengig av system hvor den type spill-motspill er fornuftig.

I RBK med gråstein og middelmådigheter må man ha en fotballfilosofi, innarbeidede roller og klare instrukser som man terper til det sitter i ryggmargen. Og aller helst så er jo det 433 siden det er det vi TERPER siden juniorfotball.

Det er bare en total mismatch av trener og behov. Rekdal passer ikke inn i RBK, og det var en gamble, som man ser at man ikke lykkes med.

Så får man se om han klarer å snu skuta, eller om det trengs en annen trener som kan skape roller og relasjoner og at vi kan avdekke om gråsteinen faktisk kanskje er potensielt gull.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:48    Post subject: Reply with quote

En trener som stiller med nytt lag i hver kamp og bytter 3 ved pause og resten i løpet av kampen Kan ikke kalle seg fotball trener.
Hva denne Frigård med erfaring fra Eidsvoll tur og ham kam i Obos gjør på Lerkendal er jo tidenes mystery.
Det blir som at Daglig leder i Sokna Sparebank med 2 års erfaring får jobben som CEO i DNB.
Helt hinsides.
pappabrun
Proff

PostPosted: 06.05.2023 20:50    Post subject: Reply with quote

Vanligvis liker jeg ikke å overdramatisere ting alt for mye, men denne kommentaren er jo ikke helt god.

"– Vi leverer langt under det som er forventet av oss selv. Jeg synes synd på spillerne. Det går fint med meg, men jeg ser at de lider."

Greit å se at han driter i om vi ser rævva ut.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 20:54    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Rata tar vel ingen seriøst. Fotballanalfabet. Jeg tror han er Molde supporter egentlig som vil klubben ondt

Har stor respekt for folk som setter andre folk i bås og plasserer seg selv høyere enn dem, uten at de på noen måte vet hvem det er. Sterkt.
Fotballanalfabet faktisk. I forhold til alle selverklærte «Pep Guardiola’ene» her inne, så skal jeg ikke skryte på meg mye trenerbakgrunn. Lever godt med å være fotballanalfabet.
Back to top
Snøbannannummerfem
Senior

PostPosted: 06.05.2023 20:56    Post subject: Reply with quote

Kjetil Rekdal e hovedtrener for Rosenborg fotballklubb. Ta den setningen i kjeften dåkkers og kjenn på kor feil og virkerlighetsfjernt det faktisk høres ut.

Hanj må bort, punktum ferdig. Sjøl dæm mest innbitte og naive fanatikeran hannjes klare forhåpentligvis å sjå det no, om ikke så e det faktisk ikke nå håp for dåkker heller.

Samtidig, samtlige av dæm som har vært involvert i ansettelsprossen, med hanj som utfall, bør gå dypt i sæ sjøl å revurder om dæm seriøst har nå å tilføy klubben her i det hele tatt.

FÃ¥ in Maalen.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 21:05    Post subject: Reply with quote

Hedley wrote:

Fritt etter

Må nå heller gå for "vår egen" Dag Ingebrigtsen da: https://www.youtube.com/w...rIjs_rrd98
Trolljkar
Rutinert

PostPosted: 06.05.2023 21:10    Post subject: Reply with quote

Altså dersom Rekdal ikke får sparken etter i kveld så er det nesten så man må stille mistillit til styret, på veg ut av stadion hørte jeg vel 50 av 50 prate om at de er ferdig med RBK til Rekdal er borte. De bryr seg ikke lengre.

Dette blir ikke bedre, og et styre som ikke ser det er UBRUKELIG.
Et styre som ser det, men ikke tar grep er også UBRUKELIG.

- Albert Einstein
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 21:12    Post subject: Reply with quote

Er vel bare for Falkenkameratene å sette igang og samle underskrifter det. Mener å huske det ikke var SÅ mange underskrifter som skal til, ble ikke det der sjekka opp for et par-tre år siden?
Flaav
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 21:13    Post subject: Reply with quote

Hvit mann som pusher 50 wrote:
Hedley wrote:

Fritt etter

Må nå heller gå for "vår egen" Dag Ingebrigtsen da: https://www.youtube.com/w...rIjs_rrd98

Ifra neste år, så e vi kanskje beeeest!
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 21:14    Post subject: Reply with quote

Burde ha brukbare muligheter for 1 plassen i OBOS neste år ja
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 21:58    Post subject: Reply with quote

KANSKJE det er på tide på prøve noe annet enn det du har prøvd på i 16 måneder uten å lykkes nevneverdig, Kjetil?

Drit i 5-3-2, drit i hele trebackslinja. RBK blir så forbanna baktunge. Legg om til 4-3-3 eller 4-2-3-1 og sett presset BETYDELIG høyere i banen. Bytter jo halve laget hver pause uansett, så burde gå ann å presse som bikkjer med rabies hele kampen. Med back + kant så går det ann å få dobla litt på kant også, skjer jo absolutt aldri slik det er nå.

Jeg vil heller se RBK tape 3-1 etter å ha prøvd på artig og angrepsvillig fotball enn å tape 3-1 etter å ha blitt pissa på i 90 min uten en eneste målsjans å vise til. Rekdals RBK er livredde for risiko.
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 22:13    Post subject: Reply with quote

Det er så sykt denne Reka ansettelsen. Alle her inne så konsekvensene men styret velger likevel å gi han jobben. Folk i styret må også gå.
Back to top
Carl
Veteran

PostPosted: 06.05.2023 22:14    Post subject: Reply with quote

Og få slutt på disse evindelige lange og høye ballene som vi konsekvent slår fra backrekka. Jeg tåler det ikke mer. Styggeste fotballen jeg ser.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 203, 204, 205  Next
Page 153 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb