English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 30.11.2004 10:04    Post subject: Reply with quote

Da var det endelig bekreftet, Alexander Ødegaard BLIR å finne i RBK-drakt fra 01.01.05! Da gjenstår det bare å få overtalt den brigdespillende landslagskapteinen, så begynner laget å se bra ut med tanke på arvtagere for "gamle-gutta". Selv om en midtstopper til i tillegg til Miika ikke hadde vært så dumt.
2mas
Sjef

PostPosted: 01.12.2004 00:12    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Det er ikke bare Ødegaard og Reda som har bestemt seg for å forlate Sogndal. Også Anders Stadheim, som var meget god i fjor, er på vei bort.

(...)

Kanskje Bratseth skal ta en prat med landslagsmannen?

Nå har også Odd kastet seg inn i kampen om å få Stadheim:

- Stadheim er en spiller som vil passe perfekt hos oss. (...) Han er rolig, rask og en uhyre god ballspiller, sier Odd-trener Arne Sandstø til Varden.

Fra før har både kjøpeklubben ( Wink ) Brann og Lyn tatt kontakt med Stadheim.

Ikke bare tror jeg at Stadheim er god nok for RBK, men vi trenger en ny indreløper (Andresen spiller sentralt): Olsen er ferdig om to uker, og etter neste sesong forsvinner kanskje både Strand og Berg. Vi trenger med andre ord de midtbanespilleren vi kan få! (I den forbindelse ser jeg at George muligens er på vei bort (jf. TV2-sporten i kveld). Synes vi må beholde ham til vi har fått (minst) en ny indreløper på plass.)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende

PostPosted: 01.12.2004 13:55    Post subject: Reply with quote

Om Andresen stikker:
http://expressen.se/index...p?a=213076
God midtbanegeneral dette.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
JonasJHH
Senior

PostPosted: 01.12.2004 15:09    Post subject: Reply with quote

TV2 nettavisen melder at George kjemper om en plass på vingen, men ble det ikke sagt, da han returnerte fra Spania, at han ville bli satset på som indreløper?

Stadheim er en god spiller, men jeg synes George fortjener en sjanse. Uansett, dersom Ørjan og Roar legger opp til neste år, trengs en ekstra midtbanespiller.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.12.2004 15:14    Post subject: Reply with quote

Her tror jeg vi kan regne med at TV2 melder feil.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.12.2004 17:47    Post subject: Reply with quote

2mas (15.11.02) wrote:
Når det gjelder høyrebackposisjonen, så er jeg litt usikker. Beto virker som det sikreste kortet, men jeg tviler på at han vil komme hjem allerede nå...

Ikke det at jeg fortsatt mener at Kvarme bør være aktuell for RBK, men nå er trondhjemmeren i alle fall kanskje på vei nordover:

- Bjørn Tore Kvarme er rangert som en av de beste forvarsspillerne i Frankrike. Det er en spiller vi har ønsket oss lenge, og er en spillertype som kan tilføre Lyn en vinnerkultur, sier Lyn-sportsdirektør Morgan Andersen.

Les mer: Lyn i dialog med Kvarme

...for øvrig er jeg smått skuffet over at ingen aviser har lagt merke til Betos prestasjoner for Bastia. Mens det blir "storoppslag" hver gang Hassen El Fakiri får spille for Monaco, er det ingen som nevner at Kvarme spiller fast og tidvis imponerer for Korsikas stolthet.... Rolling Eyes
Back to top
$RBK$ > Brann
Junior

PostPosted: 01.12.2004 18:43    Post subject: Reply with quote

Håper Bratseth, kunne hente inn Christian Grindheim.. U-21 landslagets største profil, burde kunne være en god forsterkning! Når Viking ikke vil betale det Haugesund vil ha burde vel RBK komme på banen snart!

Det aller beste måtte vært om de kunne hente inn en defensiv midtbanegeneral, alla Skammels, Det er det klubben egentlig trenger, alt jeg ønsker meg til jul er en ny Skammelsrud..
Men får neppe så bra gaver!
Back to top
$RBK$ > Brann
Junior

PostPosted: 01.12.2004 18:49    Post subject: Reply with quote

3 år frem i tid: Ser for meg FK Tønsbergs U-19-landslagsspiller Petter Bruer Hansen på vei til RBK, knapt noen større talenter på venstrevingen i Norge, i tillegg har en glimrende venstrefot!

Skal bli spennende å følge gutten i 1.div neste sesong!!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 02.12.2004 11:54    Post subject: Reply with quote

Nytt forsøk i å snappe Andresen foran nesa på oss:

«Hansa lover Martin Andresen gratis drikkevarer så lenge han spiller for Brann dersom landslagskapteinen velger rødtrøyene.

- Jeg regner med at det vil gå mest i Olden, men han har fritt valg. Vi har ikke mulighet til å gå inn og investere i spillere, men håper at dette bidraget kan være med å få Martin Andresen til Bergen, sier markedssjef i Hansa, Lisbeth Hope Frugård»

Les mer: Lokker med gratis drikke

Det er for øvrig fortsatt svært usikkert hva som skjer med landslagskapteinen:

- Vi tenker i det stille, og har ikke konkludert med noe ennå. Han kan ende opp i Stabæk, i en annen norsk klubb eller i en utenlandsk klubb. Det kan bli salg, det kan bli utleie, sier Ingebrigt Steen Jensen til BA.
Back to top
Sissel_RBK:D
Junior

PostPosted: 02.12.2004 12:56    Post subject: Reply with quote

vez rosenborg ska shøp nye spællera så synnnz æ dæm ska shøp frsvarsspællera i stan ferr spiza å mettbane spællera... Rolling Eyes
Toom
Senior

PostPosted: 02.12.2004 15:05    Post subject: Reply with quote

Hvis RBK selger Torjus Hansen mener jeg de trenger en forsvars spiller til. De er nødt til å skaffe seg et alternativ til i midten bak! De er nødt!

Ã… betalte over 40 mill for Hangeland er helt uaktuelt.. Det er ALTfor mye!

Men hvem skulle det være, det er ikke flust av gode midtstoppere i dette land..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 02.12.2004 17:19    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Nytt forsøk i å snappe Andresen foran nesa på oss:

«Hansa lover Martin Andresen gratis drikkevarer så lenge han spiller for Brann dersom landslagskapteinen velger rødtrøyene.

- Jeg regner med at det vil gå mest i Olden, men han har fritt valg. Vi har ikke mulighet til å gå inn og investere i spillere, men håper at dette bidraget kan være med å få Martin Andresen til Bergen, sier markedssjef i Hansa, Lisbeth Hope Frugård»

Les mer: Lokker med gratis drikke

Det er for øvrig fortsatt svært usikkert hva som skjer med landslagskapteinen:

- Vi tenker i det stille, og har ikke konkludert med noe ennå. Han kan ende opp i Stabæk, i en annen norsk klubb eller i en utenlandsk klubb. Det kan bli salg, det kan bli utleie, sier Ingebrigt Steen Jensen til BA.

Hmm, i følge markedsføringsloven så går dette imot paragrafen for tilgift Rolling Eyes men den gjelder vel ikke for fotballspillere...
2mas
Sjef

PostPosted: 02.12.2004 17:35    Post subject: Reply with quote

Toom wrote:
Hvis RBK selger Torjus Hansen mener jeg de trenger en forsvars spiller til.

Tror ikke Torjus havner i AaFK. Normark er visst kun på jakt etter ny angrepsspiller. Med andre ord er det visst bare Georgie boy som evt. er interessant.

- Vi skal bruke god tid på dette, for vi skal bare hente inn én spiss, sier Aalesund-treneren til Sunnmørsposten.

...men det virker ut som at RBK vil la Torjus gå, og det kan alltids dukke opp en annen beiler...
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 02.12.2004 22:35    Post subject: Reply with quote

Sissel_RBK:D wrote:
vez rosenborg ska shøp nye spællera så synnnz æ dæm ska shøp frsvarsspællera i stan ferr spiza å mettbane spællera... Rolling Eyes

Herregud.
Misliker du det norske språk, eller er du 12 år gammel??

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.12.2004 09:20    Post subject: Reply with quote

Kan du prøve igjen, med korrekt skriftspråk, store bokstaver og tegnsetting? Så skjønner kanskje alle andre også hva du skriver.

På forhånd takk.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 03.12.2004 09:24    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/s...16457.html
Ser hvertfall ut som Belsvik hjelper RBK i kampen om Andresen, mens Brann prøver seg på en "Bratseth" Laughing
http://pub.tv2.no/nettavi...310688.ece
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 03.12.2004 09:36    Post subject: Reply with quote

Hei Sissel! Ikke hør på surpompene Håvard og Recon du, de er sikkert bare misunnelige fordi de begynner å bli gamle og svaksynte, og så hadde de ikke mobiler dengang da de vokste opp. Wink

Skjønt, jeg brukte litt lenger tid enn vanlig på å lese gjennom innlegget ditt, før jeg var sikker på hva det var du mente å si.

Når det er sagt, jeg kan til en viss grad si meg enig i at det er mere behov for forsvarsspillere enn spisser, men hvorfor ikke midtbanespillere? Det har jo vært endel klaging her over at laget ikke lenger har en klar midtbanegeneral...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 03.12.2004 10:18    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
(...) etter neste sesong forsvinner kanskje både Strand og Berg.

Ikke noen stor overraskelse:

Ørjan bekrefter nå at 2005 trolig blir hans siste sesong i Trondheim. Det er noe Glimt-ledelsen har merket seg. De ønsker å hente hjem sin gamle helt.

- Jeg er smigret og det er bra for meg at de henvender seg. Det setter jeg pris på. Det ville vært artig å avslutte på Aspmyra, sier Ørjan Berg.

Les mer: Siste sesong for Ørjan
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 03.12.2004 10:32    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
2mas wrote:
(...) etter neste sesong forsvinner kanskje både Strand og Berg.

Ikke noen stor overraskelse:

Ørjan bekrefter nå at 2005 trolig blir hans siste sesong i Trondheim. Det er noe Glimt-ledelsen har merket seg. De ønsker å hente hjem sin gamle helt.

- Jeg er smigret og det er bra for meg at de henvender seg. Det setter jeg pris på. Det ville vært artig å avslutte på Aspmyra, sier Ørjan Berg.

Les mer: Siste sesong for Ørjan

Trist å tenke på at gutta som har gitt oss så mange gode stunder på Lerkendal og resten av Europa synger på siste verset. Men det er jo bra at det blir fornyelse, så får vi håpe nye gutter kan følge opp. Og så er det jo også bra at de forsvinner ut mens de fortsatt bidrar positivt for laget.
Håper på en knallsesong fra Ørjan og Roar neste år, og ønsker dem lykke til med det de finner på etter det.
Back to top
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 03.12.2004 10:41    Post subject: Reply with quote

Anbefaler RBK for Andresen
2mas
Sjef

PostPosted: 03.12.2004 10:45    Post subject: Reply with quote

...vi slipper for øvrig å få tilbake han her: - Rosenborg er ikke aktuelt
Back to top
gastromat
Senior

PostPosted: 03.12.2004 14:45    Post subject: Reply with quote

Det er enda godt Smile håper han drar til en av de fem europeiske klubbene! sitter å sliter benk resten av karrieren !
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 04.12.2004 01:50    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
...vi slipper for øvrig å få tilbake han her: - Rosenborg er ikke aktuelt

Javel. Da vet vi ihvertfall hvor Steffen står, og nå kan han bare ha det så godt. Men jeg håper virkelig han velger pengene, og reiser sørover. Så vi slipper å se trynet hans sammen med Klanen, Rekdal, Hagen og alle de andre skrekkelige blå.
2mas
Sjef

PostPosted: 04.12.2004 11:23    Post subject: Reply with quote

Tidligere i høst ble det hevdet at prislappen på Martin Andresen er 10 mill. Dette tilbakeviser imidlertid Stabæk; landslagkapteinen er billigere enn som så.

- Tallet ti millioner har de i hvert fall ikke fra noen av oss i Stabæk, sier formann Erik Loe.

Vålerenga har for øvrig bestemt seg for å stå på sidelinja inntil videre:

- Nå er det er opp til Stabæk å komme med et initiativ overfor oss. Vi er ikke aktiv for øyeblikket, sier Kjetil Siem.

Les mer: Andresen billigere enn Ødegaard

...dermed ser dette ut til å bli en kamp mellom RBK og Brann nok en gang. RBK
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 05.12.2004 02:01    Post subject: Reply with quote

Da er det bare å håpe at Andresen følger rådet fra Petter Belsvik, og følger Alex Ødegaaard oppover til Trondheim.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 133, 134, 135  Next
Page 49 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb