English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Hammerfjell Sæter
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 111, 112, 113  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 12.04.2023 19:29    Post subject: Reply with quote

Sæter tror skadefraværet blir kortvarig.

– Jeg håper to-tre kamper maks, så er jeg «fit for fight». Prognosene er veldig fine. Det går fort fremover, sier Sæter, som har døpt seg selv til «Løven».

– Som jeg sa da jeg var skadet sist, så har de aldri trent en løve for. Da satte de en dato litt langt frem. De har fortsatt satt en dato langt frem, men nå har de trent en løve, så jeg er ikke sikker på hva de har holdt på med – om de har noe sterkere i kaffen eller om de rett og slett bare er idioter. Jeg føler meg rett og slett bedre enn det de sier, sier han med et glimt i øyet.

Les mer: Sæter optimistisk om skaden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 13.04.2023 11:55    Post subject: Reply with quote

Skal Rekdal begynne med stol og pisk, er det han sier?
Hedning
Legende

PostPosted: 13.04.2023 12:12    Post subject: Reply with quote

Begynner å bli utrolig cringe denne løve-greia hans.
Back to top
View user's profile Send private message
apekatt
Senior

PostPosted: 13.04.2023 13:11    Post subject: Reply with quote

Cringe er en ting, men det man kan lese under den løvegimmicken er mer bekymringsverdig vil jeg si.

Å tro at man kan score på umulige skudd er ikke alltid dumt, men å tro man er smartere enn legene er noe helt annet.

Selvtillit og selvbedrag er nært beslektede fenomen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
BDESupermanStrand
Proff

PostPosted: 13.04.2023 15:06    Post subject: Reply with quote

Vel vel, nå er vel legebestanden også normal fordelt hva kommer evne
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 13.04.2023 15:07    Post subject: Reply with quote

Funker for Zlatan fordi han leverer.
Flaut som f**** for Sæter som jeg gleder meg til vi ikke hører mer om ift RBK.

Er det ikke et vindu ett eller annet sted som er åpent så vi kan kaste ham dit?
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 13.04.2023 17:07    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Jeg føler meg rett og slett bedre enn det de sier, sier han med et glimt i øyet.

Jeg spår ny skade etter 1-2 kamper.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 13.04.2023 23:23    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Begynner å bli utrolig cringe denne løve-greia hans.

Haha, mildt sagt..
Back to top
JBH
Senior

PostPosted: 14.04.2023 06:36    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
Flaut som f**** for Sæter som jeg gleder meg til vi ikke hører mer om ift RBK.
Er det ikke et vindu ett eller annet sted som er åpent så vi kan kaste ham dit?

Jeg synes det er mye mer flaut at vi har sÃ¥kalt pÃ¥stÃ¥tte RBK supportere som sitter Ã¥ skriver som dette vÃ¥rt eget lags spillere. Det er sÃ¥ lavmÃ¥l at det er vanskelig Ã¥ fatte 👎👎👎
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 08:08    Post subject: Reply with quote

Det må du gjerne mene.
Slik Sæter har oppført seg mot klubben er han nesten som moldespiller å regne for meg.
FÃ¥ det bort

Det å blindt støtte noen som oppfører seg som søppel bare fordi de har på seg sort/hvitt er så lavmål at jeg har vanskeligheter for å fatte hvordan du klarer å komme deg gjennom dagen Smile

RBK
Back to top
JBH
Senior

PostPosted: 14.04.2023 14:49    Post subject: Reply with quote

Hvis du seriøst mener spillerne i RBK er søppel, sÃ¥ foreslÃ¥r jeg at du finner deg en eller annen klubb pÃ¥ Østlandet Ã¥ følge, for RBK supporter er du faan ikke. Det er DU som sitter Ã¥ lirer av deg søppel, med dine uttalelser om lagets spillere. For en patetisk lissomsupporter du er 🤡🤡
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 14:58    Post subject: Reply with quote

Hvis du seriøst mener du støtter alle spiller uavhengig av oppførsel bør du finne deg et annet sted å diskutere enn et supporterforum. Hørtes ut som du trenger et fanboy-sted eller evt insta/facebook.

Sjeldent patetisk forsøk på å «shame» noen som kan ha et mer nyansert forhold til noe enn sort/hvitt.

Om en spiller oppfører seg som Sæter vil han aldri være velkommen i min bok. Få det bort.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 15:02    Post subject: Reply with quote

JBH, du kan gjerne finne deg et annet forum om det er problematisk at man har andre meninger enn deg her. Det er ikke slik at man er supporter bare om man ukritisk støtter alt og alle i og rundt klubben. Der har du jaggu misforstått.
JBH
Senior

PostPosted: 14.04.2023 15:30    Post subject: Reply with quote

Det er jammen meg bra dere kan stå sammen her inne, å støtte hverandre i negativiteten og trollinga mot eget lag og spillere . Å nåde den som prøver stå opp mot negativiteten som spres her inne .
Dere er helt fantastiske .👏👏👏
Pijeei
Junior

PostPosted: 14.04.2023 16:01    Post subject: Reply with quote

Forstår frustrasjonen din, JBH - men her tror jeg du misforstod litt. Er 100 prosent enig at det er ALT for mye negativitet og et ønske om å se det negative heller enn det positive - se muligheter. Jeg ønsker en edruelig nøktern debatt uten nødvendigvis den panegyriske hyllingen i ett og alt - men ei heller den totale slakten uansett hva og hvem. Jeg også blir ekstremt sliten og oppgitt av den stakkato nedasalingen av ege espillere og klubb som det har vært diskutert flere ganger i diverse tråder her inne. Men her har vel RBKSandvika et poeng: Sæter må roe bittelitte ned. Men elsker kisen når han leverer . PÅ BANEN,
- Hele Nidelva E Dahls!
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 17:20    Post subject: Reply with quote

Stor forskjell på å sable ned alt og å være kritisk til enkeltelementer og spillere.
RBK har fortsatt mange som bidrar og som spiller for drakta. De vil jeg alltid støtte.

"Løven" burde døpes om til "røyskatten" eller "vaskebjørnen". Noe gnageraktig som utnytter andres arbeid rundt seg Smile
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 22:20    Post subject: Reply with quote

Stinkdyr, kanskje? Er jo svart og hvit også. Razz
Pirlo
Veteran

PostPosted: 14.04.2023 23:09    Post subject: Reply with quote

JBH wrote:

Jeg synes det er mye mer flaut at vi har sÃ¥kalt pÃ¥stÃ¥tte RBK supportere som sitter Ã¥ skriver som dette ["om Ole Sæter, red, anm"]. Det er sÃ¥ lavmÃ¥l at det er vanskelig Ã¥ fatte 👎👎👎

Jim, bare få han til å signere ny kontrakt og terminer agentforholdet så skal du se det ordner seg.
Back to top
Bedreviteren
Proff

PostPosted: 15.04.2023 10:09    Post subject: Reply with quote

Det er et krav om edruelighet for å beholde et førerkort. Det gjelder ikke supportere her inne når de omtaler Rosenborg, og spesiemt det sportslige apparatet.

Å falsifisere egen mening burde vært prøvd mye oftere. I stedet for så mener mange oppriktig at dagens RBK-stall ikke står noe tilbake for Molde og B/G og sånn sett at fjorårets tredjeplass ikke tilsier fornyet tillit for trener-teamet.

Lykkes Rosenborg, tilskrives alt enkeltspillere.
Mislykkes Rosenborg, tilskrives alt treneren.

Den systematiske skjevheten er forbausende.

Motsatt er det med B/G. De kom 4p foran oss i en sesong hvor Molde var overlegen. Kritikken mot KK uteblir fullstendig. Fikk han ikke lite ut av det som i norsk målestokk må karakteriseres som et stjernegalleri… Tommel'n opp!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 15.04.2023 11:30    Post subject: Reply with quote

Bedreviteren Tommel'n opp!
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 15.04.2023 11:57    Post subject: Reply with quote

Enig, det er ikke så sort/hvitt.
Skrev en laaaang post om akkurat dette i rbk 2023 tror jeg.
Dog er det viktig å vite hvem som har påvirket og sørget for gitte forutsetninger.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 15.04.2023 18:21    Post subject: Reply with quote

Bedreviteren wrote:
Å falsifisere egen mening burde vært prøvd mye oftere. I stedet for så mener mange oppriktig at dagens RBK-stall ikke står noe tilbake for Molde og B/G og sånn sett at fjorårets tredjeplass ikke tilsier fornyet tillit for trener-teamet.

Lykkes Rosenborg, tilskrives alt enkeltspillere.
Mislykkes Rosenborg, tilskrives alt treneren.

Den systematiske skjevheten er forbausende.

Motsatt er det med B/G. De kom 4p foran oss i en sesong hvor Molde var overlegen. Kritikken mot KK uteblir fullstendig. Fikk han ikke lite ut av det som i norsk målestokk må karakteriseres som et stjernegalleri… Tommel'n opp!

Altså, nå tar du utsagnene til kanskje en eller to og tillegger de til et par dusin.

Det de fleste av oss grinebitere her inne gjør er å observere at prestasjonene relativt til spillermaterialet er altfor dårlig (Det samme kan sies om fjorårets poengfangst for Glimt, mens Molde fikk "resultater over evne), folk tipper RBK sånn rundt 4. plass i snitt, og hva spillermateriale angår er vi nærmere 2. plass enn 4. plass, og det er det jeg reagerer på når man etteraper Rekdal sine sukk om hva vi har råd til og ikke råd til. Glimt og Molde har mer penger fordi vi rotet vekk det vi hadde lenge før han kom hit.

Grunnen til at vi er tippet på 4. plass av mange er fordi Rekdal ikke får 1+3+5+2 til å bli 11, det blir mer 9 eller 10 ut av det, hvor Molde, LSK og et par andre får summen til å bli 11+ og Glimt får det til å bli mer. Jeg forventer at vi skal være på 11+ som et minstekrav og RBK under Rekdal har aldri vært i nærheten.
Platon.XI.XI
Senior

PostPosted: 15.04.2023 20:36    Post subject: Reply with quote

Ole Sæter fikk servert tidenes mulighet. En hver Trøndergutt's drøm. Sæter tok drømmen og pisset den varmt oppover ryggen. Vi ser spesielt uenigheten med egen klubb (kontraktsuenigheter, alle uttalelser i media osv), og signeringen av Jim Solbakken. Han minner meg også tidvis om Tripic på banen. Ufin og stygg, ja, rett og slett usmakelig. I tillegg til dette er han ofte skadet, noe som muligens er fordi at kroppen hans ikke tåler nivået, på samme måte som Sæter ikke takler den profesjonelle tilværelsen.

Ole Sæter fikk også tidlig kjernen i ryggen. Han fikk egen sang kun etter kort tid. Dette er en av poengene som underbygger det jeg mener når jeg nevner "tidenes mulighet" og "En hver Trøndergutt's drøm". Vi kan nevne spillere i fleng som har spilt hundrevis av kamper for Rosenborg, og som aldri fikk noen sang. Kjernen er i utgangspunktet rimelig grådig på dele ut sanger.

Ole Sæter fikk servert ballen på halvspretten, men det han gjorde var å ta med seg ballen hjem i stedet for å dele den med alle oss andre. Med kjernen. Med byen sin. Ballen havner nok nå en eller annen plass i Bulgaria, Sør-Korea eller Sudan. For til utlandet, ja dit skal han. Håper han tar med seg vennen sin, Jim Solbakken. Spesielt hvis han blir solgt til Sudan.

Snakkes aldri.
Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.

Nils A. Eggen
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 15.04.2023 20:58    Post subject: Reply with quote

Det ville vært mye mer spiselig hvis han bare sa rett ut at han er i den alderen han er og må "cashe ut" hvis han har muligheten, bare unngå alt det pjattet som minner mest om et Krim-Jim regissert forsøk på at RBK skulle la ham gå for et eller annet skambud i vinter.
Svovel
Proff

PostPosted: 15.04.2023 23:13    Post subject: Reply with quote

Uavhengig av hva man måtte mene om Ole og hans valg håper jeg vi får se lite av ham denne sesongen. Jeg anser det som tjenesteforsømmelse å sette ham i en startellever når han har sagt klart og tydelig at han er ferdig i klubben. Vi må få i gang de som skal være her. Det er ikke vår jobb å holde varmen i en spiller som etter all sannsynlighet er tiltenkt en gratis overgang til Molde eller Bodø. Her tipper jeg Jim er villig til å ofre både penger og spillers beste for å få kødda litt med Rosenborg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 111, 112, 113  Next
Page 53 of 113

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb