View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Børkeeiet |
|
0% |
[ 0 ] |
Henriksen |
|
4% |
[ 2 ] |
Rogers |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Skarsem |
|
16% |
[ 7 ] |
Jensen |
|
28% |
[ 12 ] |
Holse |
|
50% |
[ 21 ] |
Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
Sæter |
|
0% |
[ 0 ] |
Fiabema |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 42 |
|
Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 18.07.2022 00:42 Post subject: Rosenborg - Tromsø |
|
|
Rosenborg BK - Tromsø IL
vs.
Turnering: Eliteserien
Tid: lørdag 23. juli 2022 18:00
Sted: Lerkendal stadion
TV: Max _________________
(delt bruker - PM for tilgang)
Last edited by Putte on 23.07.2022 20:01; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.07.2022 23:50 Post subject: |
|
|
Rekdal:
– Vi har hatt tre spisser ute med skader. Ole (Sæter) er tilbake nå, så får vi se hvordan det går.
Les mer: Rekdal varsler to spillerkjøp – må lete i utlandet
FÃ¥r tro han er friskmeldt siden han trener igjen?
I det skjulte er TV-kanal byttet fra Eurosport Norge til Max. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 21.07.2022 00:51 Post subject: |
|
|
TIL er bedre enn hva tabellen viser.
Selv med skrell i Molde har de selvtillit og trua.
De tør å stå en del høyt og har en bra plan i spillet.
-går mer på at de ikke har målskårere, men Moses og Ingebrigtsen kan fort putte.
Dette blir, som alltid, morsom kamp mot dem.
-Fiabema Krokelvdalen og kanskje Kamanzi fra start.. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 21.07.2022 04:54 Post subject: |
|
|
Et typisk 0-1 og tap i denne. Rosenborg ser enda ikke ut til å ha etablert et tydelig spill, og uten Vecchia er det lite spisskompetanse i laget. Tromsø har spilt temmelig godt uten å hente nok poeng. De kan fort ta alle tre på Lerkendal |
|
Back to top |
|
 |
katalogen Senior
|
Posted: 21.07.2022 11:02 Post subject: |
|
|
håpløs wrote: | TIL er bedre enn hva tabellen viser.
Selv med skrell i Molde har de selvtillit og trua.
De tør å stå en del høyt og har en bra plan i spillet.
-går mer på at de ikke har målskårere, men Moses og Ingebrigtsen kan fort putte.
Dette blir, som alltid, morsom kamp mot dem.
-Fiabema Krokelvdalen og kanskje Kamanzi fra start.. |
Usikker på om jeg er enig i at Tromsø er så mye bedre enn hva tabellen viser. Et helt middels lag i Eliteserien som kommer til å kjempe om nedrykk. De evner ikke å avgjøre kamper i sin favør, har en svak keeper og mangler en god spiss. Foruten keeper kan vel dette sies om Rosenborg også (i alle fall på bortebane), og jeg blir ikke forundret om årets bleke Rosenborg lag skal klare å rote bort poeng. Men Rosenborg skal selvfølgelig slå dette Tromsø laget på Lerkendal. Alt annet er uakseptabelt. |
|
Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 21.07.2022 14:20 Post subject: |
|
|
Vanskelig å glede seg til kamp når de viser null på banen. Tipper en kjedelig 1-0 seier |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 21.07.2022 19:10 Post subject: |
|
|
Er naturligvis enig i at vi skal vinne denne kampen, men per nå har jeg mista tilliten til treneren og laget, så om det blir tap er det ingen stor overraskelse. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2022 23:22 Post subject: |
|
|
Mest trolig vil Sæter spille fra start av mot Tromsø på lørdag. Rekdal er imidlertid usikker på hvor lenge trondhjemmeren blir å se på gressmatte på Lerkendal:
– Spørsmålet er hvor mye han orker. For en tid tilbake hadde han en sykdomsperiode, før han trente godt igjen frem til Jerv-kampen. Nå har han vært ute en stund igjen, men scorer han et mål før han går av banen så blir det bra det.
Les mer: RBK-sjefen bekrefter: Spissen er friskmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 22.07.2022 10:24 Post subject: |
|
|
Jeg tror vi vinner denne knapt.Men som sakt tidligere her så er ikke Tromsø så værst altså. Så de kan skape trøbbel for oss også på Lerkendal.
Spent på hvor mange som møter opp på kampen!!
Under 10k er vel ikke usannsynlig.
Vi hadde trengt en feiende flott kamp og 3-4 mål til oss for å få litt entusiasme tilbake. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 22.07.2022 13:01 Post subject: |
|
|
Denne vinner vi greit. Tipper at vi scorer 3-4 mål, så spørs det om vi slipper ett eller holder buret rent.
4-1 Sæter (2), Rogers og Holse. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2022 22:56 Post subject: |
|
|
Ole Sæter er tilbake etter hjernerystelsen mot Jerv og skyver Edvard Tagseth ut av laget i morgen.
(...)
Forventet Rosenborg-lag:
André Hansen
Tobias Børkeeiet - Markus Henriksen - Sam Rogers
Erlend Reitan - Olaus Skarsem - Victor Jensen - Carlo Holse - Adrian Pereira
Ole Sæter - Bryan Fiabema
Les mer: - Vi må løfte oss på mange områder |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 23.07.2022 14:20 Post subject: |
|
|
Synes det blir i overkant mye negativt her. Et helt nytt lag dette, mye ungt talent, et lag for fremtiden. Gleder meg til hver kamp nå om dagen, før gruet meg mer tidligere (de siste årene), men nå, med disse spillerne, ser jeg positivt på fremtiden. Alle kampene vil jo ikke være bra, men synes det jevnt over er fremgang. To skritt frem og et tilbake, men fremover går det. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2153 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 23.07.2022 14:30 Post subject: |
|
|
Noen som har hørt noe om billettsalget til kampen? _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 23.07.2022 16:35 Post subject: |
|
|
Robin wrote: | Synes det blir i overkant mye negativt her. Et helt nytt lag dette, mye ungt talent, et lag for fremtiden. Gleder meg til hver kamp nå om dagen, før gruet meg mer tidligere (de siste årene), men nå, med disse spillerne, ser jeg positivt på fremtiden. Alle kampene vil jo ikke være bra, men synes det jevnt over er fremgang. To skritt frem og et tilbake, men fremover går det. |
Jeg er forundret over at noen klarer å se positivt på fremtiden når vi vet at vi har Rekdal som trener. Men hva som er underholdende fotball er vel subjektivt. |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 23.07.2022 17:08 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Noen som har hørt noe om billettsalget til kampen? |
STAut meldte om ca 9500 kl 12. _________________ Rosenborg e laget!
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 23.07.2022 17:14 Post subject: |
|
|
Nypan med i kamptroppen igjen i dag. Hadde vært gøy å få sett han noen minutter. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 23.07.2022 17:24 Post subject: |
|
|
Folk har mistet intressen,det er ikke så rart.
Folk kommer ikke for og se reitan ikke klarer og slå en pasning i løpet av en kamp. |
|
Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 23.07.2022 17:26 Post subject: |
|
|
Spent på energien i laget og hva vi evt gjør på få målsjangser og U etter 80.min
TIL-keeper Haugaard er 199cm så cornere og innlegg må vi ikke sløve med. |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 23.07.2022 17:38 Post subject: |
|
|
JohnTiger wrote: | O-Rex wrote: | Noen som har hørt noe om billettsalget til kampen? |
STAut meldte om ca 9500 kl 12. |
10500 nå kl 17. Ikke så ille midt i fellesferien. _________________ Rosenborg e laget!
|
Back to top |
|
 |
Valderrama Rutinert
|
Posted: 23.07.2022 17:48 Post subject: |
|
|
trøndergutten wrote: | Robin wrote: | Synes det blir i overkant mye negativt her. Et helt nytt lag dette, mye ungt talent, et lag for fremtiden. Gleder meg til hver kamp nå om dagen, før gruet meg mer tidligere (de siste årene), men nå, med disse spillerne, ser jeg positivt på fremtiden. Alle kampene vil jo ikke være bra, men synes det jevnt over er fremgang. To skritt frem og et tilbake, men fremover går det. |
Jeg er forundret over at noen klarer å se positivt på fremtiden når vi vet at vi har Rekdal som trener. Men hva som er underholdende fotball er vel subjektivt. |
37 sjanser (ifølge vglive) og 12 mål på de 4 siste hjemmekampene er da relativt underholdende? |
|
Back to top |
|
 |
Bagwell Rutinert
Joined: 05 Jul 2010 Posts: 514 Location: Hatet og foraktens høyborg.
|
Posted: 23.07.2022 17:57 Post subject: |
|
|
5-0. Lett
Syns vi kan få det i dag. _________________ sur feskak! |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 23.07.2022 17:59 Post subject: |
|
|
Helt siden jeg registrerte meg på forumet har konsenus vært at treneren er ubrukelig og spiller kjedelig fotball. Han må sparkes for det kan jo uansett ikke bli verre. Er nok få supportere som har så ekstremt liten tillit til treneren som rosenborgfans.
Jeg gleder meg til kamp og til å se de unge spillerne våre utvikle seg. Tar gjerne Knutsen på trenerbenken til neste år, men inntil da skal jeg kose meg med det vi har.  |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 23.07.2022 18:05 Post subject: |
|
|
"Godt keeperspill" - synes det lignet mer på et overfall jeg men... |
|
Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 23.07.2022 18:07 Post subject: |
|
|
Masse rom her, bare å spille _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 23.07.2022 18:07 Post subject: |
|
|
Per wrote: | Helt siden jeg registrerte meg på forumet har konsenus vært at treneren er ubrukelig og spiller kjedelig fotball. Han må sparkes for det kan jo uansett ikke bli verre. Er nok få supportere som har så ekstremt liten tillit til treneren som rosenborgfans.
Jeg gleder meg til kamp og til å se de unge spillerne våre utvikle seg. Tar gjerne Knutsen på trenerbenken til neste år, men inntil da skal jeg kose meg med det vi har.  |
Er veldig delt. Var forsiktig optimist foran sesongen, men har vært vanskelig å opprettholde motet. Mye som mangler og historikken til Rekdal tilsier ikke at vi uansett spillermateriale får noe stabilt samhandlende spill. Dog har han jo uttalt at han vet hva som kreves og han kan jo strengt tatt ikke være skyld i den elendige spillerlogistikken vi har hatt de siste år. |
|
Back to top |
|
 |
|