English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Daniel Braaten
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 52, 53, 54  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 16:22    Post subject: Reply with quote

Mange fine glimt med Braaten ja og en god spiller.

Men, faktum er at han har spilt utrolig mange labre kamper. Scorer ikke til tross for de utroligste sjanser. Han er ofte skada og rusler rundt under trening.
Back to top
View user's profile Send private message
nastynick
Rutinert

PostPosted: 05.02.2007 16:36    Post subject: Reply with quote

innebærer dette at solli blir førstevalg på høyrekant? grøss Confused
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 16:39    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Uenig med deg, attach. Etter min mening bør Braaten spill fast for laget (så lenge han ikke er skada) til sommern, så får vi eventuelt selge ham. Og de pengene vi får ved et salg, de bør gå direkte ved et kjøp av en erstarter.

Nå må vi først om fremst tenke på bygginga av et skikkelig lag her, synes jeg. Hvis Braaten ikke ønsker å være her mer, er det naturlig at han ikke blir førstevalget lenger. Pengene får komme i andre rekke. Det er utrolig trist, for jeg synes han er veldig viktig for laget. Ja, han kunne vært bedre på flere områder, men han binder på seg spillere, åpner rom, holder ballen i laget og gjør det uforutsigbare.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 16:53    Post subject: Reply with quote

Dagens vits:
odin wrote:
Jeg tror Braaten kan gjøre det bra i nederlandsk toppdivisjon. Jeg tror nok det er det høyeste nivået han kan regne med.. Han er ikke fysisk sterk nok for Premier League, og dermed langt unna The Championship. Tror ikke han er god nok teknisk for toppdivisjonene i Spania og Italia, men han hadde nok gjort en god jobb på nestøverste i de to landene. En klubb på midten av Bundesliga er et godt alternativ til den nederlandske ligaen, så jeg tror nok det blir en av de to.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 16:57    Post subject: Reply with quote

Braaten er 20x så sterk som Gamst hvertfall.....
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.02.2007 16:58    Post subject: Reply with quote

Typisk å dolke oss i ryggen nå. Jeg har alltid vært skeptisk til akkurat den siden av personligheten hans. Jammen hadde jeg ikke rett. Hvem i all verden skal vi bruke nå, da? Jamtfall?

Ikke sterk nok for England. Hah. Gutten kan jo drible av fire stykker og fremdeles golde seg på beina år de prøver å rive han ned. I forhold til de fysiske målene sine er han jo sterk som en okse.
syltynn
Proff

PostPosted: 05.02.2007 17:11    Post subject: Reply with quote

Skal ikke se bort fra at han faktisk skriver ny kontrakt heller da. Om han blir satt på benken, som er det eneste riktige, og han har ei lang skadeliste skal han ikke være så sinnsykt sikker på at han får tilbud fra en bedre klubb enn rosenborg.
Sammenligner vi han med Strømstad, som om jeg husker riktig har hatt flere opptredener på landslaget i det siste, så ligger det ikke noe automatikk i at han drar til utlandet kun for at han er bosman spiller. Og legger man til at han har kroniske lyskeproblemer trekker ikke det i retning av en kjempekontrakt i england..
Ikke noe tvil om talentet til fyren, men man kan jo ikke stole på helsa hans.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 17:14    Post subject: Reply with quote

Dette innlegget er muligens noe man kan le av, men jeg tror faktisk dette er den verste tida på året man kan drive med kontraktsforhandlinger. Alt er mørkt, kaldt og nedsnødd. Da er det jammen meg lett for en ung spiller med ambisjoner å ville ønske seg til utlandet. Razz
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 05.02.2007 17:18    Post subject: Reply with quote

Rosenborg bør ikke vente med å kjøpe erstatter den bør kjøpes før seriestart eller senest i sommervinduet slik at han kan drilles i rosenborg sitt spillesystem og har en fullverdig erstatter neste år. Det ble vel muligens litt mindre aktuellt å selge solli nå siden han er godt alternativ på høyrevingen.
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 17:19    Post subject: Reply with quote

Håper Braaten blir, men synes vi skal prøve å droppe spekulasjonene i forhold til personer som har blitt en sedvane her den siste tiden. Det kan være greit å vente litt og se hva som skjer før man spisser knivene.
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 17:37    Post subject: Reply with quote

Har det noensinne vert noe i media om at Braaten har vert serriøst linket til en annen klubb? Og da mener jeg ikke ting som de gamle ryktene om at Arsenal vil ha han, og lignende. De ryktene tror jeg ikke har noe hold i seg.
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 17:45    Post subject: Reply with quote

Kjipt. I tillegg til at Braaten har et svært høyt nivå på sitt beste, er det som regel en fryd å se han spille. RBK-kampene mister nok litt underholdningsverdi uten han.

Skulle ønske han kunne signert en kontrakt hvor det er underforstått at RBK ikke vil stikke kjepper i hjula hvis et godt tilbud skulle komme. Forlengelses-nekingen skaper dårlige vibber, og et meget reelt dillemma i forhold til om han skal benkes eller ikke.

Som andre har vært inne på er det dog ikke sikkert at dette er noe krise for RBK. Braaten er fryktelig langt unna å kunne kalles en måltjuv. Ser man bort i fra Iversen er det manko på goalgetter egenskaper i angrepsrekka vår. Samtidig er han ikke noen typisk ving, og har ikke noen spesielt god innleggsfot. Det er meget mulig at en annen spiller(type) kan gjøre RBK bedre som lag.

Er Traore en vingkandidat?
Keenoir
Legende

PostPosted: 05.02.2007 17:57    Post subject: Reply with quote

Muligens dette blir jamtfall's store sjanse, han besitter egenskaper som er langt mer typisk for en rbk ving. Er det lov å håpe på at solli får en ny vår på høyrevingen. Er det mulig å bruke Traore, kone eller konan som høyre/venstre ving. Hva er prisen på tarik?
Back to top
Troillonge
Junior

PostPosted: 05.02.2007 18:02    Post subject: Daniel, ikke forlat klubben! Reply with quote

Daniel e absolut ikke et feilkjøp!!
Han e en superspiller, ikke bare e han et talent, han e også en gledesspreder. Han har et vesen som du bare bli glad av å se på.
Også e han så utrolig go på banen om han bare vil. Jo han har kanskje perioda der det går litt opp og ned, men så utrolig bra han kan vær.
Bl.a huske vi vel da han leika sæ me roberto carlos i champions league!
SÃ¥ utrolig mange gode minna han har gitt oss, og vi vil ha mange flere.

Du e bare super, og laget bli ikke det samme uten dæ.
D e umulig å ikke bli gla i dæ, Daniel Smile
RBK
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:14    Post subject: Reply with quote

Må si jeg blir litt irritert når jeg ser folk snakke dritt om Braaten. Han har gitt RBK mange gode minner han. Og han har enda ikke dratt et eneste sted.

Alternativene på ving er få. Jeg ser ikke helt hvorfor man skal benke han, bare fordi han ikke skriver nye kontrakt. Det må da være bedre å ha en spiller som presterer, enn en med kontrakt på 2 år, som ikke presterer? Når folk ikke presterer, da sutres det jo som bare F da også... Det er jo ingen vinger i RBK som er i nærheten av å holde nivået til Braaten når han er på sitt beste.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 18:18    Post subject: Reply with quote

Det er vel ingen som har skrevet noe dritt om han her, bortsett fra at VerneTroyer var i nærheten? Å si at han bør benkes, har ikke noe med han som person å gjøre. Ihvertfall ikke i min verden. Begrunnelsen min er ihvertfall at vi nå heller bør bygge et lag for fremtiden. Og Braaten ser dessverre ikke ut til å være en del av den nå. Skulle han finne på å signere en ny kontrakt senere, så er han naturligvis selvskreven i den diskusjonen igjen.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:24    Post subject: Reply with quote

Var akkurat det vernertroyer skrev jeg hintet til. Og haugen hadde jo et par finurlige vendinger på forrige side. Deriblant noe om at folk som ikke skriver kontrakt skal på tribunen.

Bygging av lag er greit nok det,men da tror jeg ikke det er høyreving det først bør kjøpes inn folk. Forsvar bør være førstepri i lang tid framover. Da får heller bare Solli spille høyreving så lenge, så får vi se hvor mange som sutrer da ogsåSmile
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 18:25    Post subject: Reply with quote

Traore venstre og Storflor høyre holder til å begynne med. Jeg er en av de få som fortsatt ikke har gitt opp Storflor, som du skjønner.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:30    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Traore venstre og Storflor høyre holder til å begynne med.
Storflor? Det er kun Braaten som har holdt mål de siste årene. Og da tar jeg utgangspunkt i kanskje de to beste vingene i RBK opp gjennom tida, Mini og JD Sørensen. Det er det nivået man bør opp på, og det har Braaten i sine beste stunder.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 18:33    Post subject: Reply with quote

Ja? Jeg er da enig i at Braaten er den beste vingen vi har, men nå vil han bort, så enkelt er det.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:36    Post subject: Reply with quote

Ja, men trenger han benkes av den grunn?
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:36    Post subject: Reply with quote

Storflor er en bedre ving enn Braaten, hvem hadde flest assists av de i forrige sesong? Jeg sier ikke at Braaten er en dårligere spiller enn Storflor, men dårligere ving er han garantert.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 18:40    Post subject: Reply with quote

Jeg satt og vurderte å redigere innlegget mitt, Manus, for Storflor er nok den beste vingen av de, ja. Ihvertfall jevnt over. Det spørs jo litt hva man ser etter også, da, men Storflor er nok mer effektiv og tilpasset vingrollen.

Han trenger ikke å benkes av den grunn, men jeg synes det er det riktige. Men da må selvsagt gode alternativer være på plass. Jeg vil heller at Braaten skal spille enn Solli, for han har ikke noen framtid likevel.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 05.02.2007 18:44    Post subject: Reply with quote

Quote:
Han trenger ikke å benkes av den grunn, men jeg synes det er det riktige. Men da må selvsagt gode alternativer være på plass. Jeg vil heller at Braaten skal spille enn Solli, for han har ikke noen framtid likevel.
Og nå er det ingen gode alternativer på plass. Godt vi er enig angående Solli:)
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 05.02.2007 18:51    Post subject: Reply with quote

Dårlige nyheder jeg læser her fra Bergen, håber virkeligt at Braaten forlænger.
Men hvis det ikke sker, så synes jeg, ligesom en del andre, at han bør bænkes. Ingen grund til at spilde tid en spiller som er på vej væk, Så er det bedre at Traore eller Jamtfall spiller.

Ps. Gruer mig til CL-kvaliken.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 52, 53, 54  Next
Page 29 of 54

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb