View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.06.2022 18:59 Post subject: |
|
|
Dette er jo mye opp til Strandberg selv. Han er steinrik, i fotballsammenheng en aldrende mann, og har har vært "verden rundt". Kanskje det er andre ting som trekker, og han kan fort tenke at det er fornuftig å komme "hjem" før han er helt over toppen.
Sånt er jo vanskelig å si. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.06.2022 09:40 Post subject: |
|
|
Noe må en ta seg til da for å fylle dagene med mening, enkelte fotballspillere lærer ikke det før etter at de har lagt opp da. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 04.06.2022 10:36 Post subject: |
|
|
Har du tjent over 100 mill har du penger nok til å ta en utdanning i ro og fred etter karrieren uten å jobbe. _________________ I have spoken. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 04.06.2022 12:42 Post subject: |
|
|
Strandberg blir 32 år i sommer og har tjent bra med penger så jeg tror ikke det er der motivasjonen ligger.
Stefan Strandberg vet også at han er garantert plass i Solbakkens landslagstropp så lenge han spiller klubbfotball fast, nærmest uavhengig av nivå på liga. Vender han hjem til Norge så er det nok for å forlenge karrieren med noen år. Her kan han være en leder som er med på å bygge opp en kultur igjen, han kan være (forhåpentligvis) være med å kjempe om og vinne titler og spille i e-cup. Det kan være like motiverende som å spille i bunnen av Serie A osv.
I tillegg tror jeg han er veldig familiekjær, var i alle fall veldig tett med broren sin før han gikk bort. Å spille i Norge så er han nærmere familien sin i alle fall og enklere å ha kontakt med de.
Vi får nå se tenker jeg, tar han i mot med åpne armer skulle han komme hit men det får bli en bonus. Jeg forventer det ikke. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 04.06.2022 13:41 Post subject: |
|
|
Hvis noen skal inn må noen ut. Tar gjerne både Selnes og Strandberg på inngående selv om sistnevnte begynner å bli vel gammel så trenger vi en ledertype som ham.
På stopperplassen så har vi jo både Henriksen,Rogers,Vagic ,Renzo og også Augustinsson spiller der? I tillegg mener jeg Børkeeiet er mye bedre som stopper enn sentral midt.
Av de som bør ut ligger Vagic og Adamsson først i køen, rett og slett ikke gode nok. Renzo er leiesoldat og har spilt ok, men ikke overbevist voldsomt synes jeg.
På midtbanen er jeg mest usikker på Tagseth. Han gjør mye bra, men når han faller ned i en femmer bak så er han katastrofalt svak defensivt og blir tatt i dueller og dratt av alt for lett . Det første er forsåvidt forståelig, men ikke det siste |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 04.06.2022 14:23 Post subject: |
|
|
Bærkeide vil ikke spille stopper over tid, det har han sagt før så jeg tviler på at det er noe han ser for seg.
Vagic har jo levert tvilsomt, og med mindre han ses på som et alternativ på midten kan nok han også fort være et salgsobjekt.
Augustinsson kan jo fort være et skademarerit (det vet vi ikke enda).
Da sitter vi potensialt igjen med Henriksen, Renzo ( som kun er på lån!!) og Rodgers + Røsten.
Enig i WT62 sine synspunkter her.
Det er plass til Strandberg og særlig om man føler man allerede nå kan konkludere rundt Vagic og Renzo (litt tidlig tror jeg).
Spiller vi med Strandberg/Henriksen så er det også letter å slippe til Røsten vil jeg tro.
Men det kommer helt an på hvordan de ser an kabalen, JEG ønsker meg Strandberg fordi han har utrolig mye å tilby oss selv i en alder av 32. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 04.06.2022 22:24 Post subject: |
|
|
Om vi har plass til Strandberg? Ville utvilsomt vært eliteseriens desidert beste midtstopper. Ville overrasket meg om han ikke hadde vært en bauta i 3 år til. Større ledertype får du ikke. Vi trenger flere som virkelig stiller krav til de rundt seg.
Vi trenger flere energispillere med rett tenningsnivå. I alt for mange kamper har vi en inngang til kampen som minner meg om en ubetydelig treningskamp. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 09.06.2022 16:28 Post subject: |
|
|
Reka ute og sier Strandberg ikke er interessant for RBK. Plussartikkel, noen som kan si grove trekk hva som ligger bak? |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 09.06.2022 16:39 Post subject: |
|
|
adressa.no wrote: | – Vi synes vi er godt forspent med Sam (Rogers), Markus (Henriksen) og Pavle (Vagic), samt at Jonathan er snart tilbake. Og Reitan kan spille stopper også. Så skal vi gjøre noe, så blir det i andre posisjoner på banen vi eventuelt ser etter, sier Rekdal. |
Strandberg er da vitterlig flere hakk over samtlige av våre stoppere. Da får vi heller selge noen, om problemet er at vi har for mange. Vagic, for eksempel.
Last edited by Sobchak on 09.06.2022 18:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 09.06.2022 18:11 Post subject: |
|
|
Tipper de egentlig vil ha Børkeeiet ned som stopper(men kan jo ikke si det høyt siden de lovet han plass på midten), det skaper kanskje behov for en ny spiller inn på midten. Siden Jensen kanskje takler den sentrale bra, så kan indreløperplassen være aktuell for Eriksen? Han er vel også brukt en del som en av to vinger også hos Ham/Kam |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.06.2022 20:52 Post subject: |
|
|
Tipper Strandberg har sagt at han ikke er interessert. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 09.06.2022 22:21 Post subject: |
|
|
Kai88 wrote: | Reka ute og sier Strandberg ikke er interessant for RBK. Plussartikkel, noen som kan si grove trekk hva som ligger bak? |
Strandberg er over eliteserienivå. Ser nok for seg flere år i en topp 5 liga. De tjener bra i utlandet. Haaland kommer til å tjene mer i uka i City, enn hva RBK’s beste tjener på et år.. |
|
Back to top |
|
 |
OurLordAndSaviour Junior
|
Posted: 10.06.2022 01:01 Post subject: |
|
|
Er riktignok koblet til enga, Strandberg. Norge sporet er tydeligvis sterkt. Muligens grunnet mangel på interessei utlandet. _________________ Our Lord And Savior |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 10.06.2022 01:35 Post subject: |
|
|
Om vi ikke prøver å få Strandberg hit er vi idioter. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.06.2022 12:45 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Haaland kommer til å tjene mer i uka i City, enn hva RBK’s beste tjener på et år.. |
SÃ¥nn apropos ingenting liksom?  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2022 13:18 Post subject: |
|
|
Adresseavisen har forsøkt å komme i kontakt med Selnæs, men han har ikke besvart våre henvendelser. Verken agent Bjørn Tore Kvarme eller pappa Ivar Selnæs ønsker heller å kommentere situasjonen.
Men etter det Adresseavisen kjenner til, er ikke Selnæs engang i Kina. Og det skal heller ikke foreligge noen plan om at han skal tilbake dit.
(...)
Siden oppholdet i Trondheim i vinter har midtbanespilleren blant annet trent med Mix Diskeruds lag Omonia Nicosia. Han har også i flere perioder oppholdt seg i Marbella, hvor han etter det Adresseavisen vet også befinner seg i øyeblikket.
Les mer: Mysteriet Selnæs: Har ikke spilt kamp på snart ti måneder |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 15.06.2022 19:00 Post subject: |
|
|
Om Hansen drar til VIF må vi forsøke oss på Mads Hedenstad Christiansen fra LSK! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.06.2022 19:01 Post subject: |
|
|
Men hvorfor i alle dager skal han være interessert i å komme hit? Og LSK interessert i å selge til oss? |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 15.06.2022 19:04 Post subject: |
|
|
For vi er Norges største fotballklubb, uansett hvordan de siste årene har sett ut! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 15.06.2022 19:18 Post subject: |
|
|
Om det blir salg av Hansen, så henter vi nok Sondre Rossbach fra benken i Odd. Historien sier at vi liker keepere som har spilt i Odd.
Man har jo eventuelt også Nyland uten kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 15.06.2022 19:35 Post subject: |
|
|
Heller Leopold Wahlstedt da! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.06.2022 19:39 Post subject: |
|
|
Nyland har jo vørt spennende x moille å greier :p _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 15.06.2022 20:12 Post subject: |
|
|
En keper som er komfortabel med ballen i beina, takk. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.06.2022 20:41 Post subject: |
|
|
Julian Faye Lund bør få sjansen og så kan vi flytte lønnsmidler til andre deler av banen. Langt i fra sikker at alternativene vi kan kjøpe er spesielt mye bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 15.06.2022 21:45 Post subject: |
|
|
Skeptisk til rekkevidden til Faye Lund, men han skal selvsagt få muligheten til å vise deg fram! |
|
Back to top |
|
 |
|