| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 27.04.2022 10:08 Post subject: |
|
|
Kan ikke være noe annet enn trolling fra Kitwalker dette.
Blir det Strømøy er jeg ferdig med Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:09 Post subject: |
|
|
| Nidarosballklubb wrote: | | Tore Strømøy er det siste vi trenger nå. |
Det får være din mening. Alternativet er verre. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:12 Post subject: |
|
|
| Hedning wrote: | Kan ikke være noe annet enn trolling fra Kitwalker dette.
Blir det Strømøy er jeg ferdig med Rosenborg. |
Det får du bare mene. At du er ferdig med RBK om Strømøy blir valgt får jammen meg være ditt valg. Jeg har ikke tenkt å forholde meg til hva du vil komme til å gjøre, bryr meg ikke en kalori heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.04.2022 10:19 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Mye bedre enn alternativet. Har ambisjoner på vegne av klubben(Vinne serien, spille i CL). |
Så Gotaas Johnsen har ikke ambisjoner på vegne av klubben? Hun ønsker ikke å vinne serien og spille i CL? Hm. Merkelig. Nei, men da sier det jo seg selv at vi alle burde strømme til lukene for å få frem mannen med de store ambisjonene og få vekk kvinnen som er frekk nok til å stille til valg uten ambisjoner om seriegull.
| KitWalker wrote: | Har erfaring som styreleder tidligere der jobben han gjorde var mye bedre enn det som er påstått offentlig. Dette vet jeg(vi) som har innhentet fakta personlig og ikke bare har godtatt det som har kommet frem i offentligheten.
|
Kan du dele noe av denne faktaen med oss som er uvitende? Tenker at hvis du faktisk har lyst til at Strømøy skal bli valgt, så kan dette være en god mulighet for deg til å overtale oss som tenker å stemme på Gotaas Johnsen med denne skjulte faktaen du har innhentet rent personlig fra noe slitte og støvete arkivskap.
| KitWalker wrote: | Pluss
Pluss |
Utdyp. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:28 Post subject: |
|
|
Har ingen interesse å dele noe med folk som er forutinntatt og har allerede bestemt seg fra før basert på en stor bøtte med føleri. Du får stemme på det du vil så får jeg stemme på den jeg vil basert på det jeg har av infomasjon.
Jeg ser frem til årsmøtet i kveld og har full fokus mot det. |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 27.04.2022 10:31 Post subject: |
|
|
| Øystein wrote: | | Du leste ikke veldig nøye da, i og med at hun sitter som sportslig leder i Vestbyen fotball i dag. (Og utover det har bakgrunn som fotballspiller på toppserienivå, og toppidrettsutøver på sykkel.) |
Joda, har nok fått med meg det. Men synes du ikke at det er forskjell på å være sportslig leder i en lokal idrettsforening og styreleder i Norges største fotballklubb?
Jeg er skeptisk til både Gotaas Johnsen og Strømøy, elendige kandidater etter mitt skjønn. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.04.2022 10:34 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Har ingen interesse å dele noe med folk som er forutinntatt og har allerede bestemt seg fra før basert på en stor bøtte med føleri. Du får stemme på det du vil så får jeg stemme på den jeg vil basert på det jeg har av infomasjon. |
Så du ønsker ikke det beste for klubben altså?
Hvis Strømøy er en så åpenbart mye bedre kandidat, hvorfor prøver du ikke å redde oss fra å gjøre et - for deg - åpenbart feilvalg? _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 27.04.2022 10:35 Post subject: |
|
|
| Tore Strømøy var vel styremedlem i Byåsen (Håndball) over flere år. Men hvilken rolle han hadde der, og i hvilken grad han var delaktig Byåsens suksess aner ikke jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:42 Post subject: |
|
|
| Zarm93 wrote: | Så du ønsker ikke det beste for klubben altså?
Hvis Strømøy er en så åpenbart mye bedre kandidat, hvorfor prøver du ikke å redde oss fra å gjøre et - for deg - åpenbart feilvalg? |
Jeg kan si så mye at DU ikke ønsker det beste for klubben da du øser over deg selv med en stor posjon føleri og gir faen i å innhente deg info for deg selv.
Good figure. Takk til deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 27.04.2022 10:45 Post subject: |
|
|
| Ja, du må for guds skyld ikke forsøke å forklare hvorfor TpS skal være en i nærheten av like god kandidat som CGJ. Ingenting så langt har hintet til at han er egnet til å være så mye som ballgutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.04.2022 10:47 Post subject: |
|
|
Men hallo, jeg prøver jo å innhente informasjon nå. Den informasjon du sitter med er umulig å finne andre steder - derfor søker jeg det fra den eneste kilden som jeg kan finne det fra. Og det er deg. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 27.04.2022 10:53 Post subject: |
|
|
Det er et stykke å gå fra det nivået jeg oppfatter Tore Strømøy på nå, gjennom det han selv fremlegger av planer, hans tidligere meritter, måten han beskrives på av folk som vet om ham etc. og nivået "Imponert", det må det være lov å si.
Han skal jaggu være bra rå på de tingene som eksisterer i KitWalkers hemmelige research for å kompensere for de gjennomgående tåpelige kampsakene han fremmer som styrelederkandidat, til et nivå der han er 'imponerende' og 'mye bedre' enn.. ja, egentlig enn noen som helst.
Hvis det mot formodning skulle vise seg at majoriteten vil ha Tore og tøv og raillbaill, da kan vi endelig slå en strek over tanker om framgang, spør dere meg. Da er vi håpløst og uforbederlig fortapte i TV-sendinger fra 90-tallet. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:55 Post subject: |
|
|
| Zarm93 wrote: | | Men hallo, jeg prøver jo å innhente informasjon nå. Den informasjon du sitter med er umulig å finne andre steder - derfor søker jeg det fra den eneste kilden som jeg kan finne det fra. Og det er deg. |
Du har som meg hatt god tid på å innhente infomasjon og at du bare har gitt faen i å legge ned arbeid med å lete fram infomasjon om kandidatene får bare være din last. Vi har delt den infomasjon til de som ønsket det og jeg gidder ikke å begynne med dette igjen.
Nå er det årsmøte ikveld og jeg har full fokus mot det. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 10:59 Post subject: |
|
|
| _S_aphod81 wrote: | Det er et stykke å gå fra det nivået jeg oppfatter Tore Strømøy på nå, gjennom det han selv fremlegger av planer, hans tidligere meritter, måten han beskrives på av folk som vet om ham etc. og nivået "Imponert", det må det være lov å si.
Han skal jaggu være bra rå på de tingene som eksisterer i KitWalkers hemmelige research for å kompensere for de gjennomgående tåpelige kampsakene han fremmer som styrelederkandidat, til et nivå der han er 'imponerende' og 'mye bedre' enn.. ja, egentlig enn noen som helst.
Hvis det mot formodning skulle vise seg at majoriteten vil ha Tore og tøv og raillbaill, da kan vi endelig slå en strek over tanker om framgang, spør dere meg. Da er vi håpløst og uforbederlig fortapte i TV-sendinger fra 90-tallet. |
Herlig å få smekk over labbene fra forumsjefen på rbkweb, et debattside som han har bidratt til å bli et søppelforum på nivå med gamle vgd. Det er jævlig godt stykke arbeid du har gjort her, hr. forumsjef ... |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.04.2022 11:01 Post subject: |
|
|
Jeg har hatt på meg detektivhatten i lang tid nå, men ikke klart å finne denne famøse informasjonen.
Men en skulle jo tro at det tok kortere tid for deg å bare dele denne informasjonen, enn å skrive 42 innlegg om at du ikke gidder å gjøre det? Tenker at hvis man har "full fokus" mot årsmøtet i kveld, så ville i hvert fall jeg ha prioritert annerledes. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 27.04.2022 11:01 Post subject: |
|
|
Det var da voldsomt til aggressivitet. Skriver du sms til din mor med de fingrene? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 11:02 Post subject: |
|
|
| Zarm93 wrote: | Jeg har hatt på meg detektivhatten i lang tid nå, men ikke klart å finne denne famøse informasjonen.
Men en skulle jo tro at det tok kortere tid for deg å bare dele denne informasjonen, enn å skrive 42 innlegg om at du ikke gidder å gjøre det? Tenker at hvis man har "full fokus" mot årsmøtet i kveld, så ville i hvert fall jeg ha prioritert annerledes. |
Takk gud så er ikke jeg deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 27.04.2022 11:03 Post subject: |
|
|
Det kan vi være enig i. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 11:04 Post subject: |
|
|
| _S_aphod81 wrote: | | Det var da voldsomt til aggressivitet. Skriver du sms til din mor med de fingrene? |
Sannheten min venn. Jeg regner med at du ikke vil ta til deg denne. SÃ¥ perfekt som du er. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 27.04.2022 11:07 Post subject: |
|
|
| Har dere fått lenken til årsmøtet? Jeg har ikke fått den på SMS/mail, selv om jeg meldte meg på møtet i går. Og får man noen kode/innlogging for GoPlenum også? |
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 27.04.2022 11:19 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Har ingen interesse å dele noe med folk som er forutinntatt og har allerede bestemt seg fra før basert på en stor bøtte med føleri. Du får stemme på det du vil så får jeg stemme på den jeg vil basert på det jeg har av infomasjon. |
Slik jeg leser dine siste innlegg er det du som virker både forutinntatt og har den største bøtta med "føleri". Det viser du også med å relatere til Equinor. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 27.04.2022 11:30 Post subject: |
|
|
Får litt Trump-tilhenger-vibber av Kit. Får Trump-vibber av Tore på Sporet også, så det er nok ikke tilfeldig...
Vinner TpS dette, så sitter man nok igjen med noe av den samme følelsen som da Trump vant valget. Kunne ikke tro det skulle være mulig, men man skal ikke overvurdere IQ'en til folk... |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 11:31 Post subject: |
|
|
| Roar1961 wrote: | | Slik jeg leser dine siste innlegg er det du som virker både forutinntatt og har den største bøtta med "føleri". Det viser du også med å relatere til Equinor. |
At jeg trekker Equinor inn, som ønsker å bygge natur og miljøødeleggende, ubrukbare fuglekverner både til lands og til vanns for egen vinnings skyld(subsidier) med dekning i "det grønne skiftet" har ingen ting med føleri og gjøre. Dette er den tøffe, reelle sannheten.
Les deg opp, mister. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 27.04.2022 11:35 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | Får litt Trump-tilhenger-vibber av Kit. Får Trump-vibber av Tore på Sporet også, så det er nok ikke tilfeldig...
Vinner TpS dette, så sitter man nok igjen med noe av den samme følelsen som da Trump vant valget. Kunne ikke tro det skulle være mulig, men man skal ikke overvurdere IQ'en til folk... |
Trump vant valget på sin gode politikk. At personen Trump ikke er riktig nagla betyr ikke at politikken Trump sto for var knakende god.
At du sammenligner meg med Trump sier en del om deg. Det er slike folk som deg som ikke liker folk som har andre politiske meninger enn deg som er årsaken til alt faenskapen i verden. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 27.04.2022 11:40 Post subject: |
|
|
Trollunge
Er meget merksnodig at dersom godeste Strømøy hadde noen gode argumenter til fordel for sitt kandidatur så har ikke disse blitt flagget enda. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
|