View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Giampaoli |
|
2% |
[ 2 ] |
Henriksen |
|
17% |
[ 13 ] |
Vagic |
|
2% |
[ 2 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Skarsem |
|
61% |
[ 46 ] |
Børkeeiet |
|
8% |
[ 6 ] |
Holse |
|
0% |
[ 0 ] |
Tagseth |
|
0% |
[ 0 ] |
Vecchia |
|
1% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Pereira |
|
6% |
[ 5 ] |
|
Total Votes : 75 |
|
Author |
Message |
ibejnar Veteran
|
Posted: 23.04.2022 23:29 Post subject: |
|
|
jeg håber virkelig at vi i kampen i morgen får et Rbk hold at se der tør spille fremad banen. Sætte sig på kampen og presse højt. Gider snart ikke se mere tøse bold og elendigheder som den første halvleg i Sarpsborg. Nu må man have lært lektion og komme rigtigt ud. Der er snart ikke flere undskyldninger tilbage for ikke at spille godt med de spillere man har til rådighed. Jeg tænker at hvis vi har omkring 16 hjemmekampe og kommer bragende ud med det mest offensive vi kan stille så vinder vi de 13 14 stykker. Vi vinder jo alligevel ikke mere ved at spille bangebuks fodbold. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.04.2022 01:24 Post subject: |
|
|
Enig med deg. Et RBK-lag som ikke tør eller vil eller er interessert i å prøve på å ha initiativ og føre hjemme på Lerkendal vil aldri ha noen appell hos meg. Uansett hvilket lag som er motstander. Det kler identiteten vår så fryktelig dårlig dette snakket om at uff nei, i dag var det Molde eller Glimt så da ligger vi lavt og kriger på dødball eller uff nei, i dag var det bortekamp og kunstig dekke så da blir det vanskelig.
Mulig jeg er blasert og bortskjemt, men om mentaliteten i klubben er at 60-70% av kampene er tilnærmet umulige å vinne så forblir man en middelmådighet. Kanskje 5. plass, men aldri nr 1.
Da må man tørre og ville og våge å spille. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3649 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 24.04.2022 01:25 Post subject: |
|
|
EsseFjes wrote: | Motgangssupporter wrote: | Hvor mange færre billetter tror dere bli solgt pga at kampstart er kl 20.00?
Personlig tror jeg det er ganske mange. Håpløst tidspunkt på en søndagskveld. |
Tidlig i seng? Jeg ser ikke helt argumentene for at kamp klokke 20.00 er sent i voksenverden. Ser det er flere som mener jeg tar feil der. Det eneste argumentet jeg mener er solid nok til å få meg til å holde kjeft er reisen hjem fra bortekamp. Noen som har flere? |
For min del så brukte jeg å være hjemme rundt klokka 3 på natta, med kampstart klokka 20.
Kontra klokka 1 hvis kampen starter klokka 18.
Litt mer levelig når man må på jobb klokka 7 på en mandags morgen.
Men hey, søndagskamp klokka 20 hver gang foran mandagskamphelvete |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.04.2022 08:27 Post subject: |
|
|
For meg som helst legger meg klokka 10 er det sent med fotballkamp klokka 20 selv om jeg bor på Byåsen og det tar 20 minutter å sykle hjem. |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 24.04.2022 08:52 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | For meg som helst legger meg klokka 10 er det sent med fotballkamp klokka 20 selv om jeg bor på Byåsen og det tar 20 minutter å sykle hjem. |
Da har du drøyt 12 timer på deg fra kampen er over til du skal finne senga, det bør gå bra?  _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.04.2022 11:00 Post subject: |
|
|
Bruker 12-timersklokke i dagligtale. Hvem sier "jeg skal legge meg klokka tjueto"? Men ser at det ble brukt begge deler her, ville vanligvis sagt kamp åtte. |
|
Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 24.04.2022 11:03 Post subject: |
|
|
Jeg drar ikke på kamp i dag utelukkende på grunn av reisevei. Bruker fem timer på å komme meg tilbake til jobbsted etter kampslutt. Da er jeg fremme 03:00.
Får følge kampen via TV. Ond sirkel, fordi seertall bidrar til problemet. _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!" |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 24.04.2022 11:25 Post subject: |
|
|
En ting er nå sikkert, og det er at dersom vi ikke evner å være heltent og aggresive i 2.omganger MOT MOLDE!
Da er vi fucked.
Forventer ikke stort av dette laget, men at det er påtide med sesongens første kamp med 2stk godkjente omganger. Det bør man forvente. |
|
Back to top |
|
 |
Jitta138 Proff

|
Posted: 24.04.2022 11:39 Post subject: |
|
|
3-4-2-1 with two stable midfielders should do the trick to stop Molde building up from the middle. But when attacking there need be some more creativity. Thus Skarsem and Vecchia could be essential if we can play the game on their half. Otherwise we would need to counter and try someone with faster legs than Vecchia. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.04.2022 11:44 Post subject: |
|
|
Dette er ikke noe å tenke på, denne skal vinnes og det skal bløes for drakt og klubb.
Gå ut å peis på. Vær kontant i alt vi gjør og vis at her styrer vi.
Glimt planen går ikke hjemme på Lerkendal mot Molde.
Vi må gjøre Molde skrekkslagne fra første minutt.
Får vi første målet vil Lerkendal dytte laget videre frem i angrep og gi det selvtillit og energi.
I kveld kjører vi på og gir alt absolutt alt. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 24.04.2022 12:01 Post subject: |
|
|
Kunne tenkt meg dette laget i kveld:
Hansen
Reitan - Henriksen - Renzo
Skarsem - Skjelbred- Børkeeiet - Pereira
Jensen
Holse - Holm |
|
Back to top |
|
 |
andham93 Senior
|
Posted: 24.04.2022 12:16 Post subject: |
|
|
Blir det fult i dag da?
Synd med 20 kamper bedre med 18/19 |
|
Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 24.04.2022 12:16 Post subject: |
|
|
Tipper maks 16 000 i dag.
For øvrig gledelig å se at Viking stadion nærmer seg utsolgt foran kampen mot Bodø/Glimt i kveld. Mulig vår kamp ikke blir den med høyest tilskuertall denne runden. _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!" |
|
Back to top |
|
 |
hvittornado Junior
|
Posted: 24.04.2022 13:01 Post subject: |
|
|
Og der er det faktisk KØ for å komme inn på ticketco. Deilig! |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 24.04.2022 13:35 Post subject: |
|
|
Mange gode argumenter for at 20.00 ikke er et godt tidspunkt å spille kamp på. Spesielt for Rosenborg som har mange supportere som kommer langveis fra (8-20 mil), har unger og som skal tidlig opp på mandag morgen. Vi får klage videre til NFF og håpe på å bli hørt, slik at disse kampene går f.eks. kl.14 og 16 på søndager. Uansett, god kamp! I kveld gjelder det faen meg! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 24.04.2022 13:44 Post subject: |
|
|
hvittornado wrote: | Og der er det faktisk KØ for å komme inn på ticketco. Deilig! |
Ganske sikker på at dette bare er et salgstriks, for jeg møter støtt og stadig den meldinga på helt tilfeldige tidspunkt.
Havnet fks. i kø klokken 03:00(ish) forrige helg. |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 24.04.2022 14:24 Post subject: |
|
|
Ticketmaster sitt billettsystem og kø er global. Takler nok fint å selge ut hele Lerkendal på 1 minutt hvis etterspørselen skulle vært stor nok
Ser vi har solgt litt over 12k, inkl alle med sesongkort... Det betyr vel at det skal holde hardt med 14k innenfor portene i kveld? Litt skuffende når man sammenligner med salgstall mot Odd i dagene i forveien, men det kan hende at det er færre gratisbilletter til denne kampen. Vi blir neppe mest besøkte arena i kveld. Tidspunkt må ta litt av skylden, men kanskje har vi godt av konkurransen fra Stavanger... Hvis vi blir nødt til å gjenerobre tittelen som best besøkte arena så kan det jo hende at flere kommer på kamp i stedet for å se den på TVen... |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.04.2022 14:31 Post subject: |
|
|
Kan vel komme mange ekstra utover dagen når været ser så bra ut..
Håper på 15pluss...
Vinner vi i dag tror jeg vi kan begynne å fylle stadion mere opp.
VIKTIG at publikum får en god opplevelse av spillet og laget. Blir vi defensive og ultra lave kommer ikke folk tilbake. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
trolle Proff
|
Posted: 24.04.2022 14:38 Post subject: |
|
|
ballbingen wrote: | Ticketmaster sitt billettsystem og kø er global. Takler nok fint å selge ut hele Lerkendal på 1 minutt hvis etterspørselen skulle vært stor nok
|
Til info bruker ikke RBK, eller noen andre eliteserieklubber, ticketmaster. Er TicketCo som brukes nå |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 24.04.2022 14:47 Post subject: |
|
|
trolle wrote: | ballbingen wrote: | Ticketmaster sitt billettsystem og kø er global. Takler nok fint å selge ut hele Lerkendal på 1 minutt hvis etterspørselen skulle vært stor nok
|
Til info bruker ikke RBK, eller noen andre eliteserieklubber, ticketmaster. Er TicketCo som brukes nå |
Jeg mente bestemt at TicketCo benyttet Ticketmaster sin salgsplattform (på samme måte som mange andre selskaper i billettbransen gjør), men mulig jeg tar feil i såfall... Uansett hvor jeg kjøper biletter (konserter, kamper, innland/utland) så virker det som om jeg på ett eller annet tidspunkt havner i en Ticketmaster-portal.. Og jeg husker at jeg havnet i kø da jeg skulle fornye sesongkort samtidig som jeg skulle kjøpe billetter til en Coldplaykonsert på slippdatoen... Da virket det som om jeg havnet i samme kø (ved å sammenligne URLene med queue-tokens). Men jeg kan selvsagt ha dratt en forhastet konklusjon. |
|
Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 24.04.2022 14:50 Post subject: |
|
|
Ticketo er helt elendig. Da billettsystemet til Glimt knelte før Roma hjemme var dette visstnok pga stor pågang. Så meldte Skeid(!) om at dette også skjedde da de slapp billetter til årets første hjemmekamp. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.04.2022 17:09 Post subject: |
|
|
NÃ¥r det gjelde publikumsantall er vel B/G og Skeid litt i samme klasse, er de ikke? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 24.04.2022 17:27 Post subject: |
|
|
Bodø glimt er på vei inn i den klassiske fellen. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 24.04.2022 17:41 Post subject: |
|
|
Begynner Ã¥ bli veldig mange røde seter pÃ¥ oversikten nÃ¥, det er gøy👍🏻 _________________ Det kan stort sett bare gÃ¥ oppover |
|
Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 24.04.2022 18:45 Post subject: |
|
|
Laget for kvelden (3-4-3):
Hansen
Giampaoli - Henriksen - Vagic
Reitan - Børkeeiet - Skarsem - Tagseth
Holse - Noah - Vecchia
Benken: Faye, Andersson, Pereira, Hoff, Skjelbred, Jensen, Nypan, Fiabema, Sæter |
|
Back to top |
|
 |
|