English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FK Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 120, 121, 122  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henri
Legende

PostPosted: 08.04.2022 20:31    Post subject: Reply with quote

Litt av en type Knutsen, genial fotballtrener og nå også slosskjempe. Løser sikkert et matematisk problem eller utgir et kritikerrost jazzalbum snart.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran

PostPosted: 08.04.2022 20:43    Post subject: Reply with quote

En slags fotballverdens Steven Seagal
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 08.04.2022 21:22    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
At Bodø/Glimt-gjengen er cocky er irriterende hos meg også. Men faktisk så syns jeg de skal få lov til å være det også. Men her holder jeg med Bodø/Glimt 100% Tommel'n opp!

Well, fair. Men for en klubb i Bodø/Glimts posisjon, så tror jeg nok at det lønner seg å beholde bakkekontakten, og at de ikke begynner å tro at de er bedre eller mer relevante enn hva de faktisk er.

Se bare på svenske Östersund for noen år siden, de begynte etterhvert å miste bakkekontakten, og da kom raset. Og Glimt er jo nærmest som Östersund 2.0.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
50prosenNT
Rutinert

PostPosted: 08.04.2022 21:32    Post subject: Reply with quote

Joestlaachmkr wrote:
Synes at hele Bodø/Glimt (styret, trenerteamet, spillerne og fansen) begynner og bli nok så kjepphøye og direkte arrogante av seg pga suksessen i Europa. Dette tror jeg fort kan komme til og koste de dyrt.

Latterlig og smålig kommentar. Janteloven lenge leve?
Macha
Veteran

PostPosted: 08.04.2022 21:36    Post subject: Reply with quote

Østersund gjorde seg vel skyldig i økonomisk kriminalitet/regnskapssvindel? Det er betydelig forskjell på det, og det å gi juling til en arrogant italiener. Kudos for siste forresten. Neida. Joda
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 08.04.2022 21:42    Post subject: Reply with quote

Fascinerende hvor mange som bare må krangle med trollet Joestlaachmkr i alle tråder, hva er vitsen?
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 08.04.2022 21:52    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om at Roma har oppført seg både usmakelig og ynkelig, men den pressemeldingen til Glimt. Et angrep på klubbens verdier. Er å dra den litt langt, eller? Går (litt vel) godt i Bodø for tida.
Henri
Legende

PostPosted: 08.04.2022 22:07    Post subject: Reply with quote

De skulle dratt på litt mer, "et angrep på hele den vestlige sivilisasjon, som Knutsen slo ned."
Back to top
BGFE_1916
Proff

PostPosted: 08.04.2022 23:19    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Ingen tvil om at Roma har oppført seg både usmakelig og ynkelig, men den pressemeldingen til Glimt. Et angrep på klubbens verdier. Er å dra den litt langt, eller? Går (litt vel) godt i Bodø for tida.

Klubbens verdier=oppføre seg skikkelig? Fair Play? Sorry om jeg misforstår. Ikke lett å skille troll og tullebukker fra redelige debattanter for tida.
Back to top
Nidarosballklubb
Rutinert

PostPosted: 09.04.2022 00:03    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Nidarosballklubb wrote:
Det er jo bare tull. Håper ikke denne hendelsen forstyrrer forberedelsene for mye, eller ødelegger Knutsens rykte.

Hvordan skal denne hendelsen ødelegge Knudsens rykte? Man kan da fanken ikke ta imot alt selv om det virker å være det politisk korrekte. Hos meg har Knudsen vokst når det gjelder respekt for mannen. Det tror jeg flere er med meg på fordi han/Bodø/Glimt snakker sant ref. video av hendelsen som UEFA sitter på.

Hvis du har lest internasjonale medier etter det som skjedde, så har du sett at det er Romas versjon som har kommet frem mest, blant annet fordi Glimt var skandaløst sen ut med sin versjon. Så det kan fort skje at den versjonen er det som folk sitter igjen med og dermed gå utover Knutsens attraktivitet blant andre klubber (ingen vil ha en bølle).
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 00:22    Post subject: Reply with quote

angrep
Back to top
Novi
Junior

PostPosted: 09.04.2022 02:31    Post subject: Reply with quote

"Ingen vil ha en bølle", men er bølla flink nok trener får han godt med jobber. Mourinho, f.eks. Glimt har sagt de nok var sene med og komme med sin versjon, så får lære av det. Dersom den videoen de prater faktisk er så klar på hva den viser som Glimt sier, så bør det være grei skuring å gi keepertreneren noen kampers karantene. Det tåler Roma veldig fint uten å totalt miste ansikt. Offisielt har ikke Roma uttalt seg i forsvar av ham heller.
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 09:59    Post subject: Reply with quote

Joestlaachmkr wrote:
Synes at hele Bodø/Glimt (styret, trenerteamet, spillerne og fansen) begynner og bli nok så kjepphøye og direkte arrogante av seg pga suksessen i Europa. Dette tror jeg fort kan komme til og koste de dyrt.

Kan du komme med konkrete eksempler på arrogansen deres?
Back to top
Nordlys
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 10:06    Post subject: Reply with quote

De er bedre enn RBK.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 10:30    Post subject: Reply with quote

Hele situasjonen er jo en jævla komedie. Det har vært anspent blant benkene, men til tross for at det som skjedde ikke er greit - så er det jævlig norsk å skulle sette oss i en offerrolle der det er synd på oss. Situasjoner kommer ut av kontroll hele tiden, og det har skjedd både lignende og langt verre situasjoner - uten å skulle blande inn politiet. Flaut, spør du meg.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.04.2022 10:41    Post subject: Reply with quote

Humret litt av Welhavens kommentar også, det er visstnok "tøft og modig" av Glimt å anmelde dette. Sier ikke at det er feil av Glimt, absolutt ikke, men at det er så tøft og modig, det skjønner jeg ikke helt.
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 10:48    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:

Når Roma beskylder Glimt for å starte bråket og Knutsen for å være den første som utøver vold (istedenfor å forsvare seg), så går jo det mot verdiene til klubben?
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 11:04    Post subject: Reply with quote

Hvis dette skulle ende med at både Knutsen og keppertreneren blir suspendert i neste kamp har jo Morinho fått det som han vil. Jeg tror denne konfrontasjonen ble iscenesatt av Roma med håp om akkurat dette. I så fall får Knutsen lære litt av Morinho og gjemme seg i en skittentøyskurv på Stadio Olympico.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.04.2022 11:24    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke det er så rasjonalt og strategisk, jeg tror denne keepertreneren og sikkert noen andre i støtteapparatet i Roma har temperamentsproblemer og har en mer konfronterende machostil enn den norske, lærerutdanna trenerstaben.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.04.2022 12:53    Post subject: Reply with quote

Skal dessuten ikke forundre meg om keepertreneren hadde fått beskjed om å være provoserende overfor lærerne på hjemmebenken. Mourinho visste jo at han kunne greie seg uten ham om han fikk rødt kort underveis i kampen.

Hadde forresten glemt historien om smuglinga ut av Chelsea-garderoben. Var tilsynelatende i moderne alu-kasse og ikke gammeldags skittentøyskurv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 09.04.2022 22:53    Post subject: Reply with quote

Det er litt lettere å tro på Glimt sin versjon enn en Italiensk klubb sin versjon, særlig når motparten har den historikken han har.
machiavelli
Veteran

PostPosted: 10.04.2022 11:30    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Hele situasjonen er jo en jævla komedie. Det har vært anspent blant benkene, men til tross for at det som skjedde ikke er greit - så er det jævlig norsk å skulle sette oss i en offerrolle der det er synd på oss. Situasjoner kommer ut av kontroll hele tiden, og det har skjedd både lignende og langt verre situasjoner - uten å skulle blande inn politiet. Flaut, spør du meg.

Når Roma og italienerne går ut og hevder at de er offerne, så er jo det å korrigere historien ikke akkurat "særlig norsk" "offerrolle".

Politiet måtte faktisk involveres fordi Roma har gått ut hardt med sin egen historie, og for å underbygge Glimt sin påstand, så er det helt riktig å anmelde.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 10.04.2022 11:34    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Det er litt lettere å tro på Glimt sin versjon enn en Italiensk klubb sin versjon, særlig når motparten har den historikken han har.

Historien at liksom Knutsen skulle angrepet keepertreneren etter å tatt en kjempeskalp og være på godt humør etter kampen er jo helt absurd.

På den andre siden har man en ydmyket keepertrener, med lang historikk av å være aggressiv. Han har tidligere fått bøter for oppførselen sin og blitt utestengt i kamper for det.

Troverdigheten til Roma er jo lik null. Med Mourinho som en av de mest usportslige og ufyselige trenerne som eksisterer så tviler jeg ikke et sekund på at han elsker det som spiller seg ut nå. Ofrer en keepertrener for å kanskje bli kvitt motpartens trener i kamp.

Skal visst eksistere videobevis som UEFA sitter på, så satser på det går veien.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 10.04.2022 12:37    Post subject: Reply with quote

Kameraet skulle vært slått av og NENT har dermed ikke lov til å vise klippet. Det er med det UEFA som er «eier» av det videomaterialet, forteller Oma.

De ble dermed nektet å vise klippet, og har ikke lenger tilgang på det, hevder sportssjefen. Han har ikke selv sett klippet.

UEFAs representant på kampen skal ha blitt med inn i produksjonsbussen til NEP, som produserte kampen på vegne av Nent, og fått en kopi av klippet på en minnepenn.

Les mer: Videoen som kan felle dem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 10.04.2022 20:56    Post subject: Reply with quote

Francisco Clementine wrote:
Kan du komme med konkrete eksempler på arrogansen deres?

Ikke noe spesifikt. Men det merkes på hele Bodø/Glimt at de er blitt høye på selv pga resultatene i Europa. Tror ikke at dette er et smart trekk for en klubb i de sin posisjon.

Men jeg tror fortsatt at Roma kommer til å slå ut Glimt. Ellers så ser jeg på PSV som favoritter til og vinne denne nystarta Donald Duck cupen.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 120, 121, 122  Next
Page 62 of 122

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb