English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kristian Eriksen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 09.03.2022 09:31    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
La merke til det samme da jeg gjorde kjapp research i går kveld. I alle fall har TV2 satt opp HamKam i 3-5-2 i mange kamper. Spilte de ikke like mye 3-4-3 som jeg og flere trodde?

De prøvde seg så vidt jeg forstår med 3-4-3 i forifjor, men opplevde at de av en eller annen grunn ble baktunge og fort havnet i 5-4-1, så da lot Reka seg overtale av spillerne til å reintrodusere en mer kjent 4-4-2, Hamkam-style. I fjor varierte de visst mellom en 4-2-3-1/4-4-2 og en stadig mer brukt 3-5-2.

Det er vel per nå ingen som blir veldig overrasket dersom vi får en reprise på HamKams 2019-sesong, der spillerne til slutt klager igjennom en mer vant formasjon fordi vi blir baktunge og ikke får det til.

Ellers: Hvis vi nå henter Eriksen, og han prioriteres foran Vecchia, så er det faktisk 2012 og Borek Dockal igjen, bare så det er sagt. Ny trener som skal statuere et eksempel med lagets mest skapende offensive spiller.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 09.03.2022 09:42    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Troillprat kommer med en fire timer lang episode der konklusjonen blir at det mangler en helhetlig plan og at alle i styret må gå umiddelbart.

Fordelen her er at vi med moderne hjelpemidler bare kan kjøre en replace på navnene, og så kan vi fortsette å sitte i vinteropplag i Acapulco med en paraplydrink i hver hånd mens podcastsesongene 2019 og 2022 går i reprise merket "Redux".
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 11:26    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Denne sesongen er fortapt før den har begynt. Tror samtlige nykjøp vil floppe og at trenerduoen ikke vil få det beste ut av sånne som Vecchia og Holse som er her fra før og er gode nok. De er unge og spennende de nye, men hvor mange spillere er hentet til RBK de siste fem årene og blitt bedre mens de er her? Ingen!

Det vi kommer til å se i vårsesongen nå er et lag som er like idèfattig, uvillig og rytmeløst som på det verste for tre år siden under Horneland, samt at vi kommer til å slippe inn mange flere mål bakover fordi vi skal holde på med tre stoppere og innlæringen av et system som de rutinerte og innflytelsesrike spillerne egentlig ikke er så sugne på heller.

Min spådom er:
APRIL: Trang start med 4-6 poeng på de første fem.

MAI: Murringen tiltar i styrke og Rekdal begynner å justere til 4-3-3 og sier det publikum vil høre: Vi skal angripe og spille underholdene og alt det der. Noe han ikke har noe eierskap til eller erfaring med.
Dette gir enda åpnere kamper med enkle baklengsmål samtidig som vi innser at vi holder oss med midtbanespillere som bare kan løpe og takle. Vecchia skader seg og vipps fallera er vi helt uten skapende kraft.
RBK annonserer sent i mai at man er i møter med trenerteamet. Det som kommer ut av møtet er noe humbuggreier om at Frigård skal ha mer ansvar for det offensive på trening, fordi han spilte 4-3-3 med Kongsvinger en sesong på 90-tallet.

JUNI: Det går et par kamper der ballen spretter vår vei og vi sikrer noen knepne trepoengere som gjør at styret tenker at dette går veien.

JULI: Igjen usikkerhet, et par blemmer i serien og en nesten-skandale a la 2-1 seieren mot Raufoss på Lerkendal under Høgmo.

AUGUST: Med 7. plass på tabellen kalles det inn til pressetreff der det kunngjøres at Kjetil Rekdal er løst fra kontrakten sin, mens Geir Frigård fremdeles er ansatt men fritatt arbeidsplikt. Han er i bobilen sin i Brumunddal. - Vi ville vente med å ta grep før vi var helt sikre på at både seriegullet og Europa er helt utenfor rekkevidde, sier styret.
Trond Henriksen blir utvalgt til å lede laget ut 2022, slik at styret sikrer seg god tid i prossessen med å kartlegge kandidater for neste sesong.

NOVEMBER: Vi avslutter sesongen med en 6.plass som er noe svakere enn 5. i fjor og 4. året før, men styret forsikrer oss om at Rosenborg fremdeles er den mest attraktive jobben i Norge og at de ser på mange gode kandidater til trenervervet.

DESEMBER: Lille juleaften slippes en nyhet på rbk.no om at Gaute Helstrup blir sjef neste sesong. Kommentarfeltet koker og Hjørdis fra Rennebu og Joar på Frosta vil tilbake til røttene. Troillprat kommer med en fire timer lang episode der konklusjonen blir at det mangler en helhetlig plan og at alle i styret må gå umiddelbart. Men her skjer det ingenting, før vi får repeated story i 2023.

Pisse lei.

Slett ikke usannsynlig, lurer på om det blir nok snakk om den berømte "lista" i år også eller om dette var Kotengs kjepphest.
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 11:52    Post subject: Reply with quote

Den lista kommer nok til å være enda kortere enn den veldig korte lista de hadde i fjor (0 navn).
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 12:55    Post subject: Reply with quote

Med den sutrekampanjen han og agenten har startet nå så skulle jeg ønsket at vi legger interessen på bunnen av fryseren og gir agenten beskjed om at vi vil ikke ha spillere som oppfører seg slik.
niccolai
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 13:13    Post subject: Reply with quote

Latterlig at vi skal kjøpe en slik spiller, med alle de vi har fra før.

Hva med Tagseth, Skarsem? Faen ta.. dette blir for dumt

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 14:40    Post subject: Reply with quote

_S_aphod81 wrote:
Ellers: Hvis vi nå henter Eriksen, og han prioriteres foran Vecchia, så er det faktisk 2012 og Borek Dockal igjen, bare så det er sagt. Ny trener som skal statuere et eksempel med lagets mest skapende offensive spiller.

Alarm: Rekdal sier overfor Adressa at Eriksen er aktuell for en plass i front-treeren.
Kameratene
Junior

PostPosted: 09.03.2022 14:44    Post subject: Reply with quote

Fy f… Ble litt småirritert da Rekdal av alle måtte kjøpe Rogers, men han hadde vi nokså god tid til å erstatte. Nå er jeg derimot fryktelig skuffet. Det er ikke bare sånn at han ikke passer inn helt, dere skjønner ikke hva dere skal med han overhodet. Dette er selve DNA’et og hjerte til Hamkam, helt umulig å erstatte 3,5 uker før seriestart. Spesielt Evil
Back to top
ibejnar
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 14:59    Post subject: Reply with quote

Tja jeg tænker han skal købes som reserve til Vecchia/Holse. Men der har vi jo allerede Victor og Olaus der kan spille de pladser. Jeg håber virkelig ikke vi skal betale en bondegård for en spiller der aldrig har spilleret på højt niveau. Jeg må indrømme jeg synes han bliver talt noget op herinde. Og det efter jeg også kan læse om et kæmpe underskud på finanser.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 15:12    Post subject: Reply with quote

@Kameratene føler med deg. klart signal på at trenerteamet ikke når frem til spillerne i RBK.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 09.03.2022 15:46    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Alarm: Rekdal sier overfor Adressa at Eriksen er aktuell for en plass i front-treeren.

Ja, det må man jo nesten ta for gitt. Så er jo spørsmålet hvor i hakkeordenen han er tiltenkt å havne, og hvem det i så fall går ut over. Jeg synes jo ikke det lover særlig bra for en spiller som Skarsem i noe fall, i tillegg til de som er favoritter til å skyfles ut.
Pettergomes
Rutinert

PostPosted: 09.03.2022 15:50    Post subject: Reply with quote

Har de tenkt på hva de gjør når han hentes for 4 millioner nå, og går gratis/for 500.000 NOK om 1-2 år?:p den potensielle dealen stinker sånn sett.

De få klubbene som har lyst på han kommer ikke til å ha råd til mer uansett.
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 15:55    Post subject: Reply with quote

Pettergomes wrote:
Har de tenkt på hva de gjør når han hentes for 4 millioner nå, og går gratis/for 500.000 NOK om 1-2 år?:p den potensielle dealen stinker sånn sett.

Selvfølgelig har de tenkt på det, det ser vi på regnskapet for 2021 Tommel'n opp!
waterfalls
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 16:16    Post subject: Reply with quote

Vi har allerede fått avslått 3mill + bonuser visstnok. Og der mener jeg klubben bør si stopp, for jeg tror vi må over 5 mill + bonuser skal det være aktuelt for Ham-Kam i det hele tatt å diskutere overgang. Og da nærmer vi oss det vi visstnok betalte for Rogers (rundt 6-7 mill mener jeg å ha lest), som i det minste har videresalgspotensial. Og ender vi opp med å betale en sånn sum for en 27-åring så forventer jeg at han leverer målpoeng fra dag 1.

Og en slik overgang kan fort være avgjørende for Rekdal og Frigård sin status i klubben og spillergruppa også. Kjøpet av Rogers kan forsvares selv om han er en tidligere elev av trenerne, men henter de en 27-åring med en god sesong i OBOS og som aldri har spilt på toppnivå for en ikke ubetydelig sum så må han levere. Det er et sjansespill av trenerne fordi de på mange måter setter egen troverdighet på spill. For betaler man en sånn sum så forventer jeg at spilleren er såpass god at han spiller fast, hvis ikke er det bortkastet penger. Og han skal være god når vi har Holde og Vecchia på "sidene" og selv om Holm ikke har imponert i midten så vet vi at det bor fotballen i den gutten. Fiabema er også superspennende. Dette er spillere med et viss videresalgspotensiale som vi kan få bra med penger for hvis de lykkes.

Kommer vi oss unna med 3 mill så kan det forsvares at han erstatter RWP/Sæter.

Vecchia-Holm-Holse
Skarsem-Fiabema-Sæter/RWP

Pluss Jensen i bakhånd.

Så per dags dato har vi 7 ( 8 ) spillere til å bekle tre posisjoner, hvor vi vet at to av disse er blant ligaens beste spillere (Vecchia/Holse), vi har to spillere med høyt potensiale (Holm/Fiabema), vi har Skarsem som vi vet er god nok til å prestere på et bra nivå i ES og vi har to "jokere" i Sæter/RWP som kan slå til. Det er i sistnevnte kategori Eriksen mest sannsynlig havner, og da bør prisen reflektere dette. Eriksen er like gammel som Vecchia, Sæter er et år yngre og ikke minst lokal. Bak disse har vi f.eks. en Broholm som da kan få de verdifulle minuttene som plutselig kan dukke opp.

Jeg mener at passerer vi 5 millioner for spillere som har passert 25 år så bør de minimum være såpass gode at de minimum er reelle utfordrere til startplass sånn generelt. RWP forsvinner nok, enten lån eller permanent da han har sagt at han ønsker seg mer spilletid og kommer Eriksen tror jeg RWP havner bak i køa. Som nevnt har vi per dags dato 7 spillere som konkurrere om 3 plasser foran og det er egentlig minst 1 for mye i mine øyne. Vi skal ikke spille e-cup denne sesongen og cupen stater vel ganske sent (?), men der har vi uansett nok bredde til å ta oss videre sånn på papiret. Kampprogrammet er nok tett, men vi har fortsatt nok bredde hvis vi har 5-6 spillere + Jensen og unggutter i bakhånd. Vi har også god bredde på midtbanen hvis Jensen må steppe inn lengre frem på banen.

Jeg mener å huske Rekdal ikke ville ha for stor stall slik at det var harmoni i spillergruppa og det var muligheter for unggutter å få sjansen innimellom. Men så har han kommet til en klubb som har råd/tar seg råd til å bruke litt penger på spillere og da faller (også) han for fristelsen til å kjøpe seg større bredde siden det har vært noen skader og ting ikke har fungert optimalt.

Så å bruke rundt 3 mill på Eriksen kan forsvares hvis både Sæter og RWP forsvinner, selv om jeg mener vi har nok bredde til å erstatte de internt allerede. Jeg kjøper argumentet med å spille spillere inn i faste roller og ikke flytte de for mye rundt på banen så da er det greit med dobbel dekning siden de aktuelle unggutta primært har RBK2 som kamparena. Jo mer prisen stiger jo større sjansespill er det, fordi det er ingenting med overgangen som oser trygghet og summen gjenspeiler ofte forventingene. Kommer han for 5 mill og bare tar over plassen til RWP/Sæter i stallen så er det penger ut av vinduet, eller han får spille på bekostning av Vecchia/Holm/Holse uten å prestere noe særlig bedre så mister jo Rekdal/Frigård troverdighet fordi de henter en spiller de skal kjenne nivået på også er han ingen oppgradering. Og Ham-Kam har mistet en spiller som er viktig for de på flere måter, og vi har brukt opp unødvendige millioner.

Jeg ser egentlig ikke behovet uten at jeg kjenner nivået eller spillertypen særlig godt. Jeg føler vi er godt balansert offensivt, og skulle vi hentet en spiller til så måtte det vært en klar oppgradering av Holm (ikke at jeg mener vi bør gjøre det). Jeg frykter Eriksen kan bli en slags ny Søderlund, bare at vi ikke har den offensive flyten til å servere han. En som presser og løper masse, men som ikke er god nok når vi har ball. Ja, det bidrar til å hjelpe å maskere et problem vi har slitt med i oppkjøringen men det hjelper oss egentlig ikke fordi det er strukturen og planen i presspillet som er mangelfullt. Spillerne har ikke klare nok avtaler/forståelser/signaler på hvilke oppgaver som skal gjennomføres i ulike situasjoner. Å ha en spiller på topp som da springer som en bikkje gir motstanderne litt mer trøbbel, men resten av laget har egentlig ikke fått en bedre forståelse av den grunn.

Ble lengre enn tenkt dette. Eriksen OK for de summene som har blitt rapportert til nå HVIS Sæter/RWP forsvinner, men fortsatt unødvendig i mine øyne. Høyere sum = høyere forventninger til rollen i laget/prestasjoner, men også større sjansespill av trenerduoen og deres troverdighet. Presspillet kommer sikkert til å se bedre ut, men problemet løses egentlig ikke fordi resten av laget fortsatt mangler forståelsen av hva som skal gjøres når.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 16:20    Post subject: Reply with quote

Oppmannen oppsummerer fryktscenarioet perfekt, og desverre ikke totalt usannsynelig utifra det vi ser i dag (nåtid).

Men, nå skal vi ikke grave oss ned og la pessimismen ta fullstendig overhånd!

Dette kan fort slå begge veier. Selvfølgelig skulle jeg sett mere markante forsterkninger istede for denne her Kamma melkingen, men kanskje er det ikke så tosk når vi ser på troppen og planen i klubben.

Om man ser bort ifra treningskampene, tar med at vi har mange nye spillerer og ser på spillermaterialet tilgjengelig så er det noe spennende pågang også, særlig med inn.

Jeg føler vi jobber med å finne en balanse imellom Press - Offensiv kreativitet - og rollespillere samtidig som vi satser noe yngre.
Gull har jeg ingen tro på i år da kontinuteten i Bodø og Molde ligger lysår forran, men at dette kan skape et godt fundanment, en god treningsmentalitet og at vi kanskje kan få til noe på sikt er ikke totalt urealistisk å domedagsprofetier verdig.

det blør å innse at arven etter Nils mest sannsyneligvis er tapt lærdom siden vi endte med "feil" Kjetil, men skal man være medgangsupporter eller skal man være supporter?

For å konkludere denne litt rotete posten, jeg er IKKE Optimistisk, men jeg er heller ikke der at jeg vil gi blanke F og frykter nedrykk.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 09.03.2022 16:29    Post subject: Reply with quote

Det er lett at det negative tar overhånd, men viktig at vi utad prøver å være positiv til vi har sett noen kamper i serien.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 09.03.2022 16:32    Post subject: Reply with quote

Får vi spilleren for tre millioner pluss noe lite realistisk videresalg, og han går inn og er regelrett nyttig som rotasjonsspiller mens litt mindre passende/allerede prøvde spillere som Sæter og RWP forsvinner ut av diskusjonen, da er det vel isolert sett ok. Litt vanskelig å skjønne hvorfor vi skal være så voldsomt gira på en spiller som lyktes i én sesong på lavere nivå med en annen formasjon, særlig når vi nettopp etter sigende har kjøpt mye av de samme kvalitetene i Fiabema, men ok.

Det betyr vel i så fall også at Skarsem egentlig bør finne seg et annet sted å være hvis han vil spille noe særlig, og at vi er brennsikre på Jensen som defensiv midt, noe som betyr at enten Hoff, Skjelbred eller Tagseth må finne seg i å ta en perifer rolle i år. Noen dominoeffekter får det jo.

Men jeg synes vel egentlig at tre millioner høres ut som et dårlig bud sett fra Ham/Kams perspektiv, der er han jo lett verdt å beholde hvis han hjelper de til ny kontrakt. Og at vi skal få inn en rotasjonsspiller som har skreket seg til å få være her, og gjort seg for uspiselig til å beholde på Hamar? Hmm.
Keggen
Junior

PostPosted: 09.03.2022 17:24    Post subject: Reply with quote

_S_aphod81 wrote:
Litt vanskelig å skjønne hvorfor vi skal være så voldsomt gira på en spiller som lyktes i én sesong på lavere nivå med en annen formasjon

Man var voldsomt gira på en trener som lyktes i èn sesong på lavere nivå med en annen formasjon, så hvorfor ikke.. Ikke bare én gang, men to ganger (Horneland).

Vanskelig å få ordentlig oversikt over markedet når man bruker all tid på å prøve og hente en helt urealistisk trener (og har så falskt selvbilde at man tror det kan gå). Ikke bare én gang, men to ganger (Hjulmand)
Og man sender den realistiske kompetente treneren på dør uten kontrakt.

Med en økonomi som er så skakkjørt er dette nesten for vondt til å være sant, og når man i tillegg har begynt å låne spillere fra et høyere nivå uten kjøpsopsjon, minner RBK mer og mer om en totalt skakkjørt non-league klubb i England.
Back to top
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 18:43    Post subject: Reply with quote

Vi har altså Vecchia, Holse, Jensen, Skarsem og Fiabema på de to plassene så langt. Nå skal vi altså betale 5+ mill for en 27-åring med én god sesong i Obos-ligaen til samme posisjon. Det er så vanvittig at jeg har vondt for å tro på det. Det går faktisk ikke an.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 21:46    Post subject: Reply with quote

Tror Eriksen, som tydeligvis passer Reka og Geir sine spillesystemer bra, skal erstatte enten Vecchia eller Holse da begge kommer til å dra i løpet av de par nærmeste overgangsvinduene. Klubbens finansielle situasjon og disse to spillernes attraktivitet tilsier at de drar innen ett eller evt et halvår.

Jensen og Fiabema drar også om knappe ti mnd. Kommer til å bli mange utskiftninger i stallen også kommende sesong, blir lite kontinuitet fremover på banen.....
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 09.03.2022 21:59    Post subject: Reply with quote

Mulig dette er en del av gamet når man henter Rekdal? Da må jo mannen få bestemme litt over hvem han skal bruke osv? Særlig siden vi ikke ser en tydelig plan for oppbygging av stallen fra klubbens side.. Hvis denne planen finnes hos f eks Dorsin, så må den i alle fall kommuniseres tydeligere. Hvis ikke er det ikke så rart at Rekdal vil ha spillere som passer i hans system. Så er det et annet problem for oss at dette systemet ikke er det flesteparten av fansen ønsker seg, men vi fikk Kjetil R, ikke Kjetil K.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 10.03.2022 00:09    Post subject: Reply with quote

Snodig sak, dette. For ordens skyld kjenner jeg ikke spilleren i det hele tatt utover at jeg fikk med meg skrytet i fjor.

Nå har vi en god stund hentet hovedsaklig unge spennende spillere, supplert av noen eldre med bevist høyt nivå inne. En strategi jeg for øvrig stiller meg bak; en god bunt spillere med potensiale for utvikling og økonomisk gevinst, og en grunnbemanning av rutinerte kontinuitetsbærere.

Så kommer plutselig Eriksens navn opp, en fyr som faller utenfor begge kategoriene. 26 år gammel med en CV hvor det eneste relevante er én sesong på lavere nivå i et lag som står for noe helt annet enn oss. Vel - noe helt annet enn det vi bør og skal være. Han skal etter alt å dømme være utfordrer/backup/erstatter for våre to beste spillere, hvor vi allerede har yngre (lokale) karer i rollen som har vist brukbare takter i på nettopp dette nivået fra før.

Med mindre Eriksen er veldig god på noe vi har skrikende behov for, skjønner jeg ikke hvorfor vi er ute med sjekkheftet her. Dette ser jo ut som akkurat en sånn type signering jeg med glede trodde vi var ferdig med. Forhåpentligvis er jeg på bærtur og dette viser seg å eventuelt bli en meget smart signering, men jeg frykter at det er en sånn klassisk "ny trener vil hente noe kjent fordi det er vanskelig å omstille" -sak.
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 10.03.2022 00:27    Post subject: Reply with quote

Det er en "full panikk, jeg klarer ikke dette, la meg prøve å gjenskape det EKSAKT samme - inkludert spillere - jeg gjorde i 1 div i fjor" - move

Lurer på hvor mye vi kommer til å ende opp med å betale for ballguttene til kamma når vi finner ut at våre ikke løper fort nok og henter ballen. 2-3 mill?
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 10.03.2022 00:53    Post subject: Reply with quote

Forrige gang (?) Kamma var oppe stilte de faktisk uten ballgutter (og ei "gressmatte" som så ut som en mellomting mellom nytresket havreåker og brent jords taktikk) på Briskeby sannsynligvis fordi det var gunstig for dem med hyppige og unødvendig lange avbrekk i spillet mot oss (og vi ville ha større ulempe ved å spille på bråtebrann enn deres høyt og langt-taktikk), så det spørs om det er all verden å hente der. Bokstavelig talt.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 10.03.2022 11:32    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Tror Eriksen, som tydeligvis passer Reka og Geir sine spillesystemer bra, skal erstatte enten Vecchia eller Holse da begge kommer til å dra i løpet av de par nærmeste overgangsvinduene. Klubbens finansielle situasjon og disse to spillernes attraktivitet tilsier at de drar innen ett eller evt et halvår.

Jensen og Fiabema drar også om knappe ti mnd. Kommer til å bli mange utskiftninger i stallen også kommende sesong, blir lite kontinuitet fremover på banen.....

Vi har vel kjøpsopsjon på Fiabema så det er mulig han blir lengre
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Next
Page 4 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb