English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2022
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
quentez
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 10:04    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Synes du troppen er så svak? Jeg synes tvert imot at det er en av de mer lovende troppene vi har hatt på lenge, selv om foryngingen betyr at vi ikke lenger har så mange av de der etablerte spillerne med mange landskamper under beltet.

Her synes jeg dessverre en god del spillere rangeres minst ett knepp for høyt.

At Hansen er tilnærmet førstevalg på landslaget sier i mine øyne mer om kvaliteten på norske keepere enn Hansen selv. Man kan argumentere for at han er tidenes beste Rosenborg-keeper, akkurat som man kan påstå at han nådde toppen for minst to år siden. Synes formpilen har pekt svakt nedover siden 2020, men det kan også tildels være pga kvaliteten på laget som helhet.

Enig i Vecchia, men når man kun spiller under 50% av kampene så er han hvertfall ikke en ener vi får full utnyttelse av. Dette forsterkes av at han stort sett kun har spilt rundt 50% av kampene hvert sesong siden 2017.

Godt mulig Skjelbred spilte skadet store deler av 2021-sesongen, men jeg så flere ganger prov på en person som hadde passert toppen for lengst enn noe annet. Fremsto som en av våre svakeste spillere i enkelte perioder.

Ceïde er for all del et stort talent, men vi har sett flere lignende typer forvitre ut i middels Eliteserie-kvalitet. For NOK40m sier jeg selg, så kan vi evt kjøpe han tilbake for en brøkdel når/hvis han flopper i Serie A.

Holm, så vi noe særlig til han etter Hareides briljante Carew-sammenligning?

Tagseth greier jeg ikke å bli særlig overbevist av. Usikker på om fysikken holder, og hvorvidt andre egenskaper utvikler seg nok til å kompensere for mangelen av det.

Med forbehold om at Vagic stort sett spilte ut av posisjon (takk, Hareide), så ligger han etter 2021-sesongen godt an til å konkurrere ut gamle storheter i tidenes flopp-sammenheng, tatt i betraktning kjøpesummen.

Reitan og Andersson, våre mest stabile spillere i hele fjor. Jevnt over mener jeg Reitan var vår beste spiller (som spilte majoriteten av kampene).

Henriksen har kun oppside i forhold til 2021-sesongen. Katastrofal.

Et legitimt spørsmål er kanskje; hvilke spillere ville gått inn på Glimt og/eller Molde sin 11er i 2021? Hansen og Holse er de eneste soleklare, i mine øyne. Men som noen nevnte tidligere, det kan kanskje være flere som følge av alle avgangene i Glimt og Molde inn mot denne sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 12.01.2022 10:43    Post subject: Reply with quote

Jeg tror mange av disse automatisk hadde sett bedre ut i et mindre vinglete lag. Det er ikke bare bortforklaring å snakke om at vi var uheldige med skader i fjor, og de fleste av de var jo 'tilfeldige' også, snarere enn grunnet belastning eller skadeutsatthet.

Jeg er helt uenig angående Skjelbred, men det registrerer jeg at er en greie. For meg er det sentralt med riktige forventninger angående hva han er god til, og jeg synes jo han har spilt mye ute av posisjon også. Skadefri er han selvskreven og svært sentral.

Hansen har vært bedre før, enig i det, samtidig var han vår beste spiller i sesongstarten i fjor. Lett å glemme. Personlig tror jeg han vil nyte godt av en defensiv som skrus sammen på nytt, blant annet uten uberegnelige Hovland, som gjorde mye nytte når han gjettet riktig, men også åpnet store og uforutsette rom når han ikke gjorde det. Jeg mener det er en urettferdig sammenligning å holde ham opp mot Shkendjia-Hansen, for han er fortsatt en bedre keeper enn vi har mulighet til å kjøpe.

Holm er definitivt et 'stjerneskudd' i mine øyne, selv om han forsvant litt, og dessverre ble brukt ute av posisjon. Ikke bare som kant i 4-3-3, men også som midtspiss i den formasjonen var han lite skolert, og ble fort isolert, særlig uten Holse som indreløper. Han var langt bedre med Ceïde som en slags makker i vår 3-4-3 med falsk nier. Men han er ikke noen ener ennå, nei.

Vagic led jo definitivt under det som ofte preger svenske spillere som kommer til Norge, nemlig et lite temposjokk når han utsettes for både langrennsintensiteten til ligaen og langrennsteknikken til en del medspillere. Han hadde jo heller ingen rollekontinuitet til å hjelpe seg med overgangen. Jeg mener likevel at han har et ferdighetsspekter som gjør at han vil se veldig bra ut når det begynner å klaffe.

Tagseth? Tja. Hard konkurranse på midtbanen, men jeg tror han også er en spiller som blir veldig bra når/hvis det først løsner, som mange av de som ble plukket opp av storklubber som unge uten å slå helt til. Må lære seg det Ciljan behersket tidlig, som var å bruke størrelsen og teknikken som et våpen i stedet for noe som skal kompenseres for. Men jo bedre Rosenborg er, jo bedre spiller Eddie - det viste han i fjor.

Per nå tror jeg Glimt definitivt hadde tatt Ceïde i elleveren, kanskje Molde også, selv om de prioriterer litt annerledes (rotasjon). Holm hadde nok vært interessant siden de mangler troverdige spisser, og jeg mener Per hadde vært åpenbar i begge disse klubbene sentralt. Vecchia hadde gått rett inn på laget overalt.
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 11:00    Post subject: Reply with quote

Sammenligner vi med Glimt og Molde må det tas i betraktning av at særlig på førstnevnte så ser alle spillerne bedre ut pga kollektivet og ikke individuelle ferdigheter.

Går vi andre veien så er det vel Lode, Bjørkan, Berg og Solbakken fra Glimt som ville fått spille mye på RBK. Hos Molde så gjelder det vel Ohi, Linnes/Holmgren Pedersen, Aursnes/Mannsverk, muligens en Sinyan og Hestad. Ellers vil jeg ikke si at de har noen som er bedre individuelt enn de vi allerede har.

Flere av de spillerne vi har irritert oss voldsomt over ifjor ville sannsynligvis ha hevet Glimt, f eks Dino, Andersson, Konradsen og Hovland.

Det er jo det som irriterer meg noe enormt, ja, Molde har Røkke-penger...men altså, Molde driver sånn passe profesjonelt og var av enkelte karakterisert som et mønsterbruk inntil Glimt demonstrerte til gagns hvordan et mønsterbruk i Norsk målestokk faktisk ser ut. Samtidig så driver vi med å ansette tidligere RBK-spillere og likandes trøndere og trenere som Horneland og Rekdal. Vi ansetter ikke engang de beste treneremnene i Trøndelag heller (med sannsynlig unntak av Saify som etter alle skussmål er nøyaktig den typen vi bør fylle opp Salmar med).

Vi klarer fremdeles å hente bedre spillere enn Glimt og virker som om vi har bedre tiltrekningskraft enn Molde hvis vi er ute etter samme spillere, enn så lenge iallefall. Men det vi konsekvent driver med er å hente inn trenere som ikke er gode nok som vi nå ser resultatet av i Salmar ved at de ambisøse velger oss vekk fordi de blir bedre spillere andre steder, og på A-laget så går tendensen mot at vi henter inn spillere som er bedre enn hva andre i Norge henter, men det er ingen klar plan på hvordan de skal brukes sammen med resten av laget og vi evner ikke å hente inn trenere som kan sette opp en slik plan og få orden på spillemønster og hvem som hentes inn.

Summen er at våre spillere ser relativt sett svakere ut enn de egentlig er.
Crimp
Senior

PostPosted: 12.01.2022 13:10    Post subject: Reply with quote

Garantert gossip, men ser en fyr på twitter sier Osame Sahraoui kan bli Rosenborg spiller hvis Ceïde dealen går i boks. Sies å være snakk om 20 millioner. Tviler sterkt på at det er noe realitet i dette, Vålerenga kommer aldri i livet til å slippe han for 20 mil, men han er uten tvil en spennende spiller.

Bullshit or not, det er digg med noen rykter.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 13:14    Post subject: Reply with quote

Det skjer aldri, dessverre. Hadde det skjedd mener jeg vi hadde kommet godt ut av dealen. Ser det er en polsk bruker som melder det. Like troverdig som mannen i gata, vil jeg tro.
Back to top
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 13:31    Post subject: Reply with quote

Crimp wrote:
Garantert gossip, men ser en fyr på twitter sier Osame Sahraoui kan bli Rosenborg spiller hvis Ceïde dealen går i boks. Sies å være snakk om 20 millioner. Tviler sterkt på at det er noe realitet i dette, Vålerenga kommer aldri i livet til å slippe han for 20 mil, men han er uten tvil en spennende spiller.

Bullshit or not, det er digg med noen rykter.

Han ble jo også linket til Hibernian her om dagen (for 6-7 mill Laughing).
Hadde vært en kjempesignering for 20 mill. Håper det er noe i det.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 13:42    Post subject: Reply with quote

VIF kommer aldri til å slippe han til *oss* for 20 millioner med mindre de holder på å gå konk og ingen andre er villige til å redde dem fra ydmykelsen.

Mulig at de biter i det sure eplet og må ta til takke med noe slikt til Belgia eller Nederland.
gisp!
Legende

PostPosted: 12.01.2022 14:11    Post subject: Reply with quote

Joacim Jonsson lanserer følgende analyse og forslag i VG:
(NB: Alle skrivefeilene i utdraget er autentiske.)

Stoppere [ ... ]
Her er den største utfordringen for Rekdal og co. De må ha flere stoppere inn og det må treffes på dem.

Rekdal ønsker selvsagt stoppere inn som er god til å forsvare og rydde egen boks, men han er også meget opptatt av at dem skal være gode med ballen slik at laget kan ta til vare på dem. Det var en av suksessformlene hos Ham Kam.

Vi skal ikke lukke øynene for at det kommer in 2-3 nye i denne posisjonen. [ ... ]

Ruben Gabrielsen – Toulouse
Fra kaptein til iskald. Stopperen som vært med i flere av Solbakkens landslagstropper er på markedet og kan være en mann for Rekdal i en treer.

Diogo Tomas – KUPS
Kanskje et langskudd, men finnen med portugisisk far har vært drivende god for Kups i år og har egenskaper Rekdal liker. Bra dødballspiller, rydder godt i boks og er også god i igangsettingen. Så lenge som Rekdal skal spille med treer brak, kan han gjemme svakhetene sine.

Sigurd Rosted – Brøndby
Stopperen har spilt mer eller midre fast i Brødnby og hatt en bedre sesongen enn på lenge, men kontrakten begynner å gå mot slutten og kanskje kan prosjekt Rekdal lokke Rosted til Trondheim.

Benjamin Tiedemann – FKH
Dansken er uten kontrakt og således en billig spiller for RBK. Det er stopperkrise i norsk fotball og det kan gjøre at Tiedemann aktuell. Solid stopper som kjenner ligaen godt, leder og har ballferdigheter som er gode nok. I en treer vil han kunne spille.

Hedning
Legende

PostPosted: 12.01.2022 14:25    Post subject: Reply with quote

Ruben Gabrielsen inn hadde vært meget bra.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 12.01.2022 14:35    Post subject: Reply with quote

Trekkplaster hvis russetiden kan gå som normalt da.
quentez
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 14:39    Post subject: Reply with quote

Ser Jonsson stadig vekk nevner at disse spillerne ville passet inn i en treer. Er det bekreftet at vi vil spille med en treer bak? Det har isåfall gått meg hus forbi.

Utover det hadde Ruben Gabrielsen vært et klassisk RBK-kjøp. God i egen liga og faller total gjennom på en større arena. Ellers synes jeg en 1.93 meter høy finsk-portugiser ved navn Diogo Tomas som etter sigende er god på igangsetting virker interessant. Særlig kostbar kan han neppe være heller.
Back to top
RK
Senior

PostPosted: 12.01.2022 14:53    Post subject: Reply with quote

Rekdal sa vel noe sånt som vi skal i hvertfall spille med 3 på topp. Så da er det mest normalt å tenke 4-3-3 eller 3-4-3. Så har en vært veldig glad i 3-4-3 for HamKam.

Jeg er enig i at Diogo Tomas, ser spennende ut, og er i en fin alder. Vanskelig å se om nivået er noe særlig, men kanskje litt for treg. På YouTube videoen scorer han en del mål.
https://www.youtube.com/w...66EfMTArhM

Sigurd Rosted hadde vært fint, men tror jeg blir veldig dyr.

Tiedeman er ikke god nok mener jeg og Gabrielsen bikker 30 om få måneder.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 12.01.2022 15:12    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:
Ser Jonsson stadig vekk nevner at disse spillerne ville passet inn i en treer. Er det bekreftet at vi vil spille med en treer bak? Det har isåfall gått meg hus forbi.

Utover det hadde Ruben Gabrielsen vært et klassisk RBK-kjøp. God i egen liga og faller total gjennom på en større arena. Ellers synes jeg en 1.93 meter høy finsk-portugiser ved navn Diogo Tomas som etter sigende er god på igangsetting virker interessant. Særlig kostbar kan han neppe være heller.

Det har vel vært både ryktet og utledet at Rekdal ser for seg en treer bak som plan A, men det har jo trolig sammenheng med hvordan han leser av spillermaterialet vi har og kan få tak i.

Angående Gabrielsen: men så skal jo heller ikke vi spille på noen større arena. Tvilende til typen, men han har jo en del kvaliteter vi trenger, og erfaring kan være greit med tanke på alternativene bakerst.

Liker også profilen til Tomas, så sant vi klarer å stille to andre stoppere med fart (Reitan, Augustinsson, ny?), men spørsmålet er om det er riktig å hente inn en spiller fra finsk liga som den sjefen vi mangler bakerst. Da tror jeg nesten jeg foretrekker å satse knallhardt på Henriksen, som har både lederegenskapene og mye av det samme ferdighetsspekteret, men mangler noe erfaring som stopper. Både han og Vagic må jo ha den 'trege' rollen, og det spørs om vi ikke er bedre tjent med å hente en hurtig stopper som står for rolleerfaringen.

Kanskje Rosted rett og slett er den beste kandidaten av disse, hvis han er tilgjengelig for oss. Da ville vi etter hvert hatt Reitan, Rosted og Augustinsson som hurtige stopperalternativer, og Henriksen og Vagic som ballsikre stopperalternativer, mens Eyjolfsson tilbyr duellstyrke - hvis han blir igjen her.
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 15:12    Post subject: Reply with quote

All den tid Molde sannsynligvis også skal ha stopper er nok ikke RBK aktuell for ham, med mindre han går kun etter penger da.

Ikke veldig fin alder, men også høy nok kvalitet til at vi kan tåle det, så vil det også tillate at vi kan gi plass til noe mer uerfarent ved siden av der hvor Eyolf ikke har vist noe særlig prov på at han kan bidra med den slags trygghet.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 19:23    Post subject: Reply with quote

Augustinsson er ikke spesielt hurtig.
Henriksen er ikke spesielt hurtig.
Eyjolfsson er ikke spesielt hurtig.
Vagic er ikke spesielt hurtig.

Reitan er spesielt hurtig.
Ergo vi må minst ha 2 nye midstoppoere med fart.
Spiller vi med en midtstopper som ikke har fart vil han alltid være
Target for angriperene...
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 20:04    Post subject: Reply with quote

Ville sagt at Reitan er relativt hurtig, ikke spesielt hurtig! Ellers grei oppsummering.
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 12.01.2022 22:05    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Sammenligner vi med Glimt og Molde må det tas i betraktning av at særlig på førstnevnte så ser alle spillerne bedre ut pga kollektivet og ikke individuelle ferdigheter.

Går vi andre veien så er det vel Lode, Bjørkan, Berg og Solbakken fra Glimt som ville fått spille mye på RBK. Hos Molde så gjelder det vel Ohi, Linnes/Holmgren Pedersen, Aursnes/Mannsverk, muligens en Sinyan og Hestad. Ellers vil jeg ikke si at de har noen som er bedre individuelt enn de vi allerede har.

Flere av de spillerne vi har irritert oss voldsomt over ifjor ville sannsynligvis ha hevet Glimt, f eks Dino, Andersson, Konradsen og Hovland.

Det er jo det som irriterer meg noe enormt, ja, Molde har Røkke-penger...men altså, Molde driver sånn passe profesjonelt og var av enkelte karakterisert som et mønsterbruk inntil Glimt demonstrerte til gagns hvordan et mønsterbruk i Norsk målestokk faktisk ser ut. Samtidig så driver vi med å ansette tidligere RBK-spillere og likandes trøndere og trenere som Horneland og Rekdal. Vi ansetter ikke engang de beste treneremnene i Trøndelag heller (med sannsynlig unntak av Saify som etter alle skussmål er nøyaktig den typen vi bør fylle opp Salmar med).

Vi klarer fremdeles å hente bedre spillere enn Glimt og virker som om vi har bedre tiltrekningskraft enn Molde hvis vi er ute etter samme spillere, enn så lenge iallefall. Men det vi konsekvent driver med er å hente inn trenere som ikke er gode nok som vi nå ser resultatet av i Salmar ved at de ambisøse velger oss vekk fordi de blir bedre spillere andre steder, og på A-laget så går tendensen mot at vi henter inn spillere som er bedre enn hva andre i Norge henter, men det er ingen klar plan på hvordan de skal brukes sammen med resten av laget og vi evner ikke å hente inn trenere som kan sette opp en slik plan og få orden på spillemønster og hvem som hentes inn.

Summen er at våre spillere ser relativt sett svakere ut enn de egentlig er.

Dere må ha et sykt godt lag hvis dere ikke har plass til en spiller som Ulrik Saltnes på laget.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 12.01.2022 22:09    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Flere av de spillerne vi har irritert oss voldsomt over ifjor ville sannsynligvis ha hevet Glimt, f eks Dino, Andersson, Konradsen

Neutral
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 22:30    Post subject: Reply with quote

Glimtførrevig wrote:
Dere må ha et sykt godt lag hvis dere ikke har plass til en spiller som Ulrik Saltnes på laget.

Men vil Saltnes kunne ha utkonkurrert Henriksen, Konradsen eller Zachariassen da? Klart han presterte bedre enn disse tre, men ville han ha prestert bedre i RBK? Hvis alle var skadefrie så tror jeg ikke det. Den trioen der står neppe allverdens tilbake ferdighetsmessig, forskjellen er at Saltnes spiller i et godt kollektiv hvor han har en godt innøvd rolle hvor han får brukt godfoten sin mens den slags eksisterer nå kun i festtaler i RBK.

Det er jo bare å sammenligne Botheim og Dino, jeg vil tippe at sistnevnte ville lett overgått 13 seriemål i Glimt-drakt uten at han er så voldsomt god, i RBK så ser han ut som en spiss som kanskje er god nok for OBOS.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 12.01.2022 22:50    Post subject: Reply with quote

Det er generelt vanskelig å sammenlikne RBK og Glimt spillere, fordi Glimt-spillerne er i et kollektiv som fungerer mye bedre. Solbakken hadde ikke spilt hverken Ceide eller Vecchia ut av et RBK-lag, fordi uten kollektivet til Knutsen så ville han blitt så til de grader avslørt. Ceide produserte flere målpoeng pr. spilte minutt en Solbakken i Eliteserien til og med, til tross for hvor dårlig laget fungerte. Vecchia mye mer.

Saltnes er jeg litt mer usikker på, men jeg tror ikke det er noen selvfølge at han hadde holdt eksempelvis Skjelbred og Holse ut av et RBK-lag der han ikke får samme hjelpen fra et velfungerende lag.

Det er jo samme greien med Glimt nå som det var med RBK under Eggen, at spillerne ser vanvittig mye bedre ut enn de egentlig er pga kollektivet, og fort faller igjennom når de kommer inn i andre lag som ikke fungerer like godt som en enhet.
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 12.01.2022 22:58    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Glimtførrevig wrote:

Men vil Saltnes kunne ha utkonkurrert Henriksen, Konradsen eller Zachariassen da? Klart han presterte bedre enn disse tre, men ville han ha prestert bedre i RBK? Hvis alle var skadefrie så tror jeg ikke det. Den trioen der står neppe allverdens tilbake ferdighetsmessig, forskjellen er at Saltnes spiller i et godt kollektiv hvor han har en godt innøvd rolle hvor han får brukt godfoten sin mens den slags eksisterer nå kun i festtaler i RBK.

Det er jo bare å sammenligne Botheim og Dino, jeg vil tippe at sistnevnte ville lett overgått 13 seriemål i Glimt-drakt uten at han er så voldsomt god, i RBK så ser han ut som en spiss som kanskje er god nok for OBOS.

Det eneste jeg vet er at det er èn spiller jeg IKKE ønsker forlate Glimt, og det er Saltnes. Han er i allefall ikke noe dårligere enn noen av de tre du ramser opp. Scorer massevis av mål på alle mulige måter det er mulig å score på og har i tillegg mange assist. God både offensivt og defensivt. Har også en tendens til å score viktige mål og er en naturlig leder både på og utenfor banen. Jeg vet at hvis Kjetil Rekdal hadde hatt mulighet til å signere Saltnes hadde han ikke tenkt seg om to ganger, Rekdal har med flere anledninger sagt offentlig at at Saltnes er en spiller han har veldig sansen for. Og Rekdal er jo ikke den som alt for ofte uttrykker beundring for spillere Smile
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 12.01.2022 23:11    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Det er generelt vanskelig å sammenlikne RBK og Glimt spillere, fordi Glimt-spillerne er i et kollektiv som fungerer mye bedre. Solbakken hadde ikke spilt hverken Ceide eller Vecchia ut av et RBK-lag, fordi uten kollektivet til Knutsen så ville han blitt så til de grader avslørt. Ceide produserte flere målpoeng pr. spilte minutt en Solbakken i Eliteserien til og med, til tross for hvor dårlig laget fungerte. Vecchia mye mer.

Saltnes er jeg litt mer usikker på, men jeg tror ikke det er noen selvfølge at han hadde holdt eksempelvis Skjelbred og Holse ut av et RBK-lag der han ikke får samme hjelpen fra et velfungerende lag.

Det er jo samme greien med Glimt nå som det var med RBK under Eggen, at spillerne ser vanvittig mye bedre ut enn de egentlig er pga kollektivet, og fort faller igjennom når de kommer inn i andre lag som ikke fungerer like godt som en enhet.

Er jo enig i mye av dette, det er jo generelt vanskelig å sette spillere fra forskjellige lag opp mot hverandre. Jeg tror forøvrig at RBK kommer til å bli mye bedre i 2022 og hvis Glimts nye spillere slår til så spår jeg et rotterace mellom RBK, Molde, Glimt og kanskje også Viking. Det kan bli en veldig spennende sesong!
Back to top
rail
Rutinert

PostPosted: 12.01.2022 23:54    Post subject: Reply with quote

Crimp wrote:
... en fyr på twitter...

Rolling Eyes
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 13.01.2022 00:02    Post subject: Reply with quote

Helt tullete mye prat om Glimt på denne tråden… Reka har sagt han vil ha spillere som har stor arbeidskapasitet, spillere som løper mye. Kunne Robert Taylor være noe? Han løper og skaper en del, ofrer seg også mye bakover på banen. Bosman om ett år, 27 år, blir neppe veldig dyr.
Back to top
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 13.01.2022 00:58    Post subject: Reply with quote

Slipper jo å måtte ta straffer også her. Må være fristende for spilleren selv.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Next
Page 16 of 51

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb