| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
HeXX Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 14:54 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | HeXX wrote: | | Men om han svikter, er jeg nå redd for at publikum og supportere tenker at nok er nok, og RBK får en varig knekk i oppslutningen rundt laget. |
Mange er nok der allerede ved denne ansettelsen. |
Det har du nok helt rett i, og må vel innrømme at for min egen del, så merkes det på motivasjonen. Det er ikke lenger så tvingende nødvendig å se alle kamper. Jeg takler et tap med en nærmest likegyldig holdning, og har heller ikke de store forventningene lenger. Det skyldes dog ikke Rekdal, men Koteng et. al.
Så skulle jeg gjerne tenkt meg at RBK, når de likevel viser at de er villig å bruke penger som en full mann, kunne plukket fra en høyere hylle. Men tviler på at det er noen fra den hylla som i dag ønsker seg hit.. _________________ mvh HeXX
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:01 Post subject: |
|
|
Vi skal ikke ta Rekdal for at han er blitt ansatt i RBK, det blir litt feil, selv om jeg er rasende fordi det har skjedd. De som skal tas her er en styreleder og diverse andre styremedlemmer som har presset igjennom dette. Det koker innvendig når jeg hører Koteng i dag, faen for en selvgod tulling han er, null selvinnsikt og gangsyn. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:06 Post subject: |
|
|
Rekdal er vel den siste jeg så for meg som trener for oss. Hadde aldri trodd han ville det selv og hadde håpa vi gikk for en fra for eksempel Nederland. Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 20.12.2021 15:12 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. |
Det er vel situasjonen i alle treneransettelser. Finnes det andre veier? |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 20.12.2021 15:15 Post subject: |
|
|
Har i utgangspunktet ingen tro på dette og føler Rekdal er komplett feil trener for oss, for kravene i trøndelag og med tanke på hva styret uttalte i forkant av denne trenerjakten. I mine øyne er prosessen klink likt slik det var i 2018 - Sikter mot klassetrenere som virker utrolig lovende og ender på Horneland..(Ja, Rekdal har nok mer erfaring, men spillestilen hans kan godt sammenlignes med Horneland sin)
Når det er sagt, så er det helt riktig som flere sier, Rekdal kan ikke lastes for å takke ja og all den tid han er her håper jeg selvsagt han lykkes. Ingenting hadde vært kulere enn å se han få det til og bli glad i klubben og vi glad i han.
Det vi har av sinne må rettes styret og deres prosess. Uavhenging av om Rekdal får det til, så har jeg sett nok av det surret som har vært i denne trenerjakten i så mange prosesser tidligere. Det var det absolutt verste med Kåresparkingen, at man visste at det ville ta mye rot og treneransettelser før vi ble noe av igjen. Jeg har null tro på de som sitter å bestemmer og håper virkelig at det skjer endringer nå ved neste valg. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:15 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Vi skal ikke ta Rekdal for at han er blitt ansatt i RBK, det blir litt feil, selv om jeg er rasende fordi det har skjedd. De som skal tas her er en styreleder og diverse andre styremedlemmer som har presset igjennom dette. Det koker innvendig når jeg hører Koteng i dag, faen for en selvgod tulling han er, null selvinnsikt og gangsyn. |
Hva ? Var du ikke imponert over pippi-utredningen ?
 |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:20 Post subject: |
|
|
| MockFrog wrote: | | MariusM wrote: |
Stiller meg bak den nye treneren vår, alt annet ødelegger for klubben. Nå er han treneren vår, ikke noe å gjøre med d annet enn å støtte han. |
SÃ¥ fundamentalt feil tankegang...
Det som ødelegger for klubben er å akseptere dette. Du gir da full støtte til det inkompetente styret, støtte til hvordan klubben har blitt styrt de siste 10 årene, og støtte til at man går helt bort fra langsiktig utvikling og går for en diametralt forskjellig spillestil enn det man har uttalt man skal ha i RBK.
Om man har hjerte for klubben og er en god supporter, burde man faktisk IKKE støtte klubben hverken på stadion eller ellers, før styret, trener og alt av inkompetanse og innavl er luket ut. |
Dette er vanskelig, men vi kan da vell stille oss bak Rekdal (Selv om han var nummer 20033 på lsita over ønskede trenere og samtidig jobbe for å få fjernet styre.
Whats done is done nå så da sitter vi nå her med henda bundet...
Kommer neppe til å gå "out of my way" for å komme meg på Lerkendal, men jeg kommer til å følge med og så kommer jeg til å bidra der jeg kan KNALLHARDT for at gutteklubben grei på styrerommet blir bannlyst for all evighet.
Når de sier enstemming styre så driter jeg i om noen egentlig var i mot det. Sitter du i styre hos RBK og er imot ting skal du ha baller til å skrike det ut! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
Posted: 20.12.2021 15:20 Post subject: |
|
|
| Ratatosk wrote: | | AndreasR wrote: | | Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. |
Det er vel situasjonen i alle treneransettelser. Finnes det andre veier? |
Haha, nesten helgardering der altså. Mangler bare: Eller så går det helt middels og han blir værende en liten stund før det er slutt. Så hadde du vært helt sikker på at tipset slår til  |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:28 Post subject: |
|
|
Helt klart. Men om dette er noe publikum på Lerkendal vil samle seg rundt må det leveres bra spill og seier i de to første kampene. Får han en like tung start som Horneland blir dette veldig tungsolgt. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 20.12.2021 15:30 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett intervjuene på rbk.no og pressekonferansen med påfølgende intervjuer så har jeg trua for 2022.
Både Rekdal og Frigård virker å være meget motivert for å både vinne, underholde og utvikle laget.
Nå som de er ansatt vil jeg selvsagt støtte de inntil de ev beviser at dette får vi ikke til. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:46 Post subject: |
|
|
| Blir artig med 3-4-3 da! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.12.2021 15:49 Post subject: |
|
|
| Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan vi skal se ut i 343. Det er jo mange her som later som de har fulgt med på HamKam i år, dere kan jo late som dere har en idé om hvem som skal spille i 4eren på midten i Rekdals 343? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.12.2021 15:50 Post subject: |
|
|
Rekdal begynner på solid minus i min bok. Han har gjort det bra i Hamar, noe som imidlertid er minst like mye på den negative som den positive sida når man ser fotballen disse to er tuftet på, men det er altså snakk om en trener som i sin beste periode ellers, i VIF fra 05 til 06, tok 1,5 poeng per kamp. Han har altså aldri levert mer enn i beste fall middels utenom Obos-perioden.
Det er ingen ting ved denne ansettelsen som virker riktig etter mitt syn. En tragedie av en prosess som ender med ansettelse av en som aldri en gang burde vært tatt seriøst som forslag.
"Heldigvis" er jeg fast pratmaker i Troillprat, slik at jeg er mer eller mindre forpliktet til å se kampene. Ellers tror jeg for første gang jeg kunne funnet på å velge bort å se kamper. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.12.2021 15:55 Post subject: |
|
|
| Rekdal løser seg selv. Enten blir det en overraskende opptur, eller så går han på huet og ræva ut. Det som er sikkert er at tillegget han starter med gjør at det vil være null tålmodighet, og han må levere fra kamp 1. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.12.2021 16:01 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan vi skal se ut i 343. Det er jo mange her som later som de har fulgt med på HamKam i år, dere kan jo late som dere har en idé om hvem som skal spille i 4eren på midten i Rekdals 343? |
Reitan - Henriksen - Pereira
Holse - Vagic - Skarsem - Tagseth
Ceide - Holm - Vecchia
? |
|
| Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 20.12.2021 16:02 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan vi skal se ut i 343. Det er jo mange her som later som de har fulgt med på HamKam i år, dere kan jo late som dere har en idé om hvem som skal spille i 4eren på midten i Rekdals 343? |
Reitan, Tagseth, Henriksen, Pereira. |
|
| Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 20.12.2021 16:06 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Rekdal begynner på solid minus i min bok. Han har gjort det bra i Hamar, noe som imidlertid er minst like mye på den negative som den positive sida når man ser fotballen disse to er tuftet på, men det er altså snakk om en trener som i sin beste periode ellers, i VIF fra 05 til 06, tok 1,5 poeng per kamp. Han har altså aldri levert mer enn i beste fall middels utenom Obos-perioden.
Det er ingen ting ved denne ansettelsen som virker riktig etter mitt syn. En tragedie av en prosess som ender med ansettelse av en som aldri en gang burde vært tatt seriøst som forslag.
"Heldigvis" er jeg fast pratmaker i Troillprat, slik at jeg er mer eller mindre forpliktet til å se kampene. Ellers tror jeg for første gang jeg kunne funnet på å velge bort å se kamper. |
Kan du ikke bare holde deg hjemme fra kamper og inaktiv da, til du er på pluss siden?
God jul og heia alle i RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 20.12.2021 16:06 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Rekdal begynner på solid minus i min bok. Han har gjort det bra i Hamar, noe som imidlertid er minst like mye på den negative som den positive sida når man ser fotballen disse to er tuftet på, men det er altså snakk om en trener som i sin beste periode ellers, i VIF fra 05 til 06, tok 1,5 poeng per kamp. Han har altså aldri levert mer enn i beste fall middels utenom Obos-perioden.
"Heldigvis" er jeg fast pratmaker i Troillprat, slik at jeg er mer eller mindre forpliktet til å se kampene. Ellers tror jeg for første gang jeg kunne funnet på å velge bort å se kamper. |
En trener med bedre win rate hadde aldri i veeeerden trent RBK i 2022. Meget enkelt. Folk må bli realist. Dette blir bra! Langt mer hyped nå enn når hareide ble ansatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 20.12.2021 16:07 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. |
| Sløvsekken wrote: | | Enten blir det en overraskende opptur, eller så går han på huet og ræva ut. |
Interessante analyser, og jeg er langt på vei enig. Vil dog tilføye at dette trolig vil ende i et av følgende to utfall:
- Det går bra
- Det går dårlig |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 20.12.2021 16:17 Post subject: |
|
|
| Bakklandet_Baill wrote: | | Siterer Bruttern på første pressekonferanse. Jaja... |
Jeg vil nødig kalle det å bruke ordet "strålende" å sitere Kåre... |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 20.12.2021 16:25 Post subject: |
|
|
| Engasjementet for Rosenborg blir ikke noe høyere av dette hvertfall. Årsmøtet blir årets mest spennende dag, det sier vel nok, dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 20.12.2021 16:26 Post subject: |
|
|
| Pirlo wrote: | | AndreasR wrote: | | Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. |
| Sløvsekken wrote: | | Enten blir det en overraskende opptur, eller så går han på huet og ræva ut. |
Interessante analyser, og jeg er langt på vei enig. Vil dog tilføye at dette trolig vil ende i et av følgende to utfall:
- Det går bra
- Det går dårlig |
Er vel ikke så mye å analysere da. Vi er 5.best i landet. Er det ikke betydelig fremgang i 2022 så ryker treneren. Det er vel ganske opplagt for folk flest. I tillegg starter Rekdal med tillegg, så han vil oppleve en betydelig mindre tålmodighet fra omgivelsene enn det f.eks Knutsen ville. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 20.12.2021 16:38 Post subject: |
|
|
Det skal jo sies at det var en reflektert og ærlig Rekdal i intervjuet da (synes jeg iallefall…) og han virker jo genuint interessert i å få denne sjangsen.
Så kjør på Reka, prove us wrong!
Styret kan fortsatt dra til helvette! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.12.2021 16:59 Post subject: |
|
|
Datteren til Rekdal er faktisk samboer med en Molde-spiller  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 20.12.2021 17:10 Post subject: |
|
|
| Pirlo wrote: | | AndreasR wrote: | | Dette prosjektet kommer til å gå 1 av 2 veier. Det blir enten veldig bra og han overrasker positivt, eller så går det den veien høna sparker og han er ute igjen etter kort tid. |
- Det går bra
- Det går dårlig |
Noen som vil prøve seg på en slags prosentfordeling her? Det er vel i din gate Pirlo. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
|