View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller i 2021? |
André Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Erlend Reitan |
|
16% |
[ 32 ] |
Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Even Hovland |
|
0% |
[ 1 ] |
Adam Andersson |
|
0% |
[ 1 ] |
Kristoffer Zachariassen |
|
7% |
[ 14 ] |
Vebjørn Hoff |
|
0% |
[ 0 ] |
Edvard Tagseth |
|
3% |
[ 7 ] |
Per Skjelbred |
|
0% |
[ 0 ] |
Carlo Holse |
|
37% |
[ 72 ] |
Dino Islamovic |
|
1% |
[ 3 ] |
Noah Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Stefano Vecchia |
|
28% |
[ 55 ] |
Emil Ceide |
|
4% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 193 |
|
Author |
Message |
Indreløper Veteran

|
Posted: 14.12.2021 15:09 Post subject: |
|
|
Zachariassen får min stemme i år (også). Sesongen hadde sett annerledes ut om han ikke dro, noe som neppe kan sies om noen av de andre. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
Ard Junior
|
Posted: 14.12.2021 15:22 Post subject: |
|
|
For så vidt enig i at Doff trolig hadde tatt hjem denne, men Holse får stemmen basert på tilgjengelighet og stabilitet sesongen igjennom.
Selv med vondfot stort sett i alle kamper grunnet rokeringer i formasjon og spillestil. Forbanna knot.
Reitan på en 2. siden han har vist vilje.
Deretter Arne på 3. pga stabil når han først var på jobb.
Siste utblåsning: Faen ta alle skadene, og faen ta vondfot-formasjoner. _________________ Like I Care! |
|
Back to top |
|
 |
BjarneB Senior
Joined: 31 Jul 2018 Posts: 124 Location: Mustachemetropolen
|
Posted: 14.12.2021 15:27 Post subject: |
|
|
Både Holse og Vecchia har kanskje prestert noe bedre enn Tagseth sesongen igjennom, men min stemme går til Eddie likevel. Etter en katastrofal bortekamp i M****, så kommer Eddie helt over, hopper over reklameskiltene og beklager til tilreisende fans. Ikke en annen spiller kommer nærmere enn 25meter, men stopper der med litt applaus mot fansen.
Det at Eddie tar den, gjør for min del at han fortjener den stemmen. _________________ In Ivar we trust! |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.12.2021 16:13 Post subject: |
|
|
Men Doff var jo litt sånn der... Han selv leverte jo gode tall, åpenbart, og scora jo egentlig fire mål mot Brann i hjemmekampen. Ekstremt. Men laget leverte jo marginalt dårligere resultatmessig med ham på banen, og jeg tror de fleste vil være enige i at spillet var best etter at han ble solgt. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 14.12.2021 16:51 Post subject: |
|
|
Du mener minst dårlig antar jeg. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 14.12.2021 16:53 Post subject: |
|
|
minst dårlig i snitt, og noen minutter i slengen 'best' _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Toilling Rutinert
|
Posted: 14.12.2021 18:40 Post subject: |
|
|
Vecchia vår beste spiller, men ikke i år, litt for mye fravær.
Det må være Holse for denne sesongen selv om han misbrukes som potet, kanskje det har en sammenheng mellom misbruk og poengfangst. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 14.12.2021 19:07 Post subject: |
|
|
Stemmer Reitan, for innsats og tæl og en jevnt over godkjent sesong.
Vecchia er Eliteseriens beste spiller etter min mening, men alle skadeavbrekkene ødelegger totalinntrykket.
Holse gjør også en kurrant sesong, men lider av at han ikke får stabiliteten med å spille fast i sin soleklart beste posisjon. Tipper han blir knallgod i 2022 om han brukes riktig hele veien. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.12.2021 21:24 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Vecchia er den eneste som har levert medium/bra nesten hver kamp han har spilt. Vært mye skadet, men har likevel spilt flere godkjente kamper enn de fleste. Får min stemme. |
Enig. Det var først og fremst i juni og juli han var skadet, så han fikk med seg store deler av debutsesongen lell - sjøl om han naturligvis hadde nytt fravær etter skallinga med Henriksen i november.
Holse har spilt mer, men jeg syns Vecchia har vært best. |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 15.12.2021 11:40 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Unnskyld meg, men 'lite mål og assist' på Holse, som har 13 målpoeng (7+6) på 29 kamper, hvor han har vekslet mellom å spille kant, indreløper og venstreback? Når dette omtrent utelukkende er åpent spill?. |
Det var mer målpoeng enn jeg trodde. Legger meg paddeflat i min ydmykhet. Du har selvfølgelig rett
Er nok en fordel å sjekke tallene før de kritiseres ja  |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 15.12.2021 20:58 Post subject: |
|
|
Åge Hareides very own kartoffelmanden Carl Johan Holse Justesen. Ikke alltid mest synlig, men gjør et godt inntrykk hele sesongen gjennom uavhengig av posisjon nærmest. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.12.2021 14:06 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Sto mellom Carlo og Arne for min del. At Carlo har vært tilgjengelig stort sett hele sesongen tippet til hans fordel. |
Slikt tenkte også jeg.
Spørs om Doff hadde blitt årets spiller viss han hadde vært her hele året...... |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:21 Post subject: |
|
|
Definitivt Carlo Holse. Når resten av laget har vært søppel har han vært en av de få som gjør konstruktive ting med ball. Jobber også knallhardt uten ball - og har pen statistikk i år. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2021 16:57 Post subject: |
|
|
Nei, det får bli Roar Stand i år gitt. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.12.2021 23:27 Post subject: |
|
|
Bra med nye brukere på forumet de siste dagene. Oppfordrer alle til å stemme - og gjerne begrunne valget skriftlig.  |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 17.12.2021 03:32 Post subject: |
|
|
Kom egentlig ikke på noen som virkelig fortjener en "årets spiller" -tittel i år, men det blir Carlo Holse fordi han har framstått som den minst dårlige. Var inne på å gi min stemme til Zachariassen, men så kom jeg på hvor dårlig han var i perioden etter landslagsuttaket (samt at Holse tross alt var her og leverte OK gjennom den katastrofale sesongavslutningen). Får håpe det er flere verdige kandidater neste år! |
|
Back to top |
|
 |
kenfred Junior
|
Posted: 17.12.2021 03:38 Post subject: |
|
|
Dino er det hvertfall ikke!! |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.12.2021 16:07 Post subject: |
|
|
Jeg gik kfor Holse - Vecchia vært litt for mye skadet i år, Holse har stort sett vært med hele sesongen, og vært stabil både som ving og inderløper. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
uptherosens Junior
|
Posted: 20.12.2021 12:27 Post subject: |
|
|
Valget stod mellom Vecchia, Holse, Doff og Reitan.
Stemte til slutt på Doff - Vanskelig å krangle på effektiviteten foran mål . Var veldig ujevn (direkte dårlig de siste kampene), og umiddelbart etter at han gikk til Ungarn, så kunne det virke som at han hadde vært en propp i laget, men vi har vel sett at problemene har stukket dypere enn som så. Ingen stor tekniker, men det nærmeste vi var en Lindemann-spiller i år. I etterpåklokskapens lys, skulle jeg kanskje ha valgt Vecchia i stedet ... .
Vecchia - vår beste spiller, teknisk og taktisk, og bra poengsnitt, men litt for ofte skadet. Helland-type som har litt større repertoar offensivt og bedre defensivt. Satser på at han er årets spiller neste år!
Holse har prestert best som spiller, året sett under ett, og likte ærligheten hans i podkast. Laget trengte en (flere) som går foran i kampene, og der er han ikke (men han er fortsatt ung). Kunne kanskje vært 1.valget hvis Åge Fridtjof hadde brukt ham utelukkende som indreløper.
Reitan - den eneste spilleren som virkelig prøver å fyre opp seg selv (etter at Doff dro) og medspillere. Bra med assists, noe ujevn, men god på sitt beste. Må fortsatt trene innleggsfoten - får fnatt innimellom når jeg ser tilslaget hans. Se på Pereiras innlegg og lær .
Likte også bidragene fra Tagseth og Skarsem > litt for ujevne, men det er tydelig at begge har et veldig potensial. Gleder meg til å se dem neste sesong. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.12.2021 00:35 Post subject: |
|
|
Minner om stemmefristen i morgen kveld! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.12.2021 12:49 Post subject: |
|
|
Gratulerer, Carl Johan!
- Jeg synes jeg har gjort en fin sesong med rom til forbedringer. Jeg har tatt steg i forhold til ansvar på banen, men jeg vil gjerne være involvert i enda flere mål, forteller 22-åringen.
Les mer: - Jeg er glad og stolt! |
|
Back to top |
|
 |
|