View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hulken Rutinert
|
Posted: 16.12.2021 19:05 Post subject: |
|
|
Fascinerende at det er kun "media erfarer" osv som sier at Kjetil Knutsen har sagt nei. Ingen av de involverte partene har bekreftet at KK har sagt nei.
At Rekdal er så godt som klar er det også bare "media erfarer" hvor de fortsetter "Rekdal sier det er en lang vei å gå", "Koteng bekrefter at det har vært samtaler med Rekdal"(noe jeg regner med de har med både 1. 2. 3. 4. Valg osv) Tove sier at media vet mer enn hun, Svele i Hamkam har ingen aning om forhandlinger mellom RBK og Rekdal.
Jeg er fortsatt på at Rekdal er 2.valg bak KK, frem til KK tar et endelig valg, noe han har avkreftet at han har gjort ved flere anledninger, senest i helgen. Tipper at utfallet av Brannkampen igår gjorde at KK måtte ha et ekstraordinært familieråd med kona.
Om KK hadde sagt nei for "lenge siden" som det hevdes rundt omkring, er det VELDIG rart at ingen bare bekrefter at han er uaktuel. |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 16.12.2021 19:08 Post subject: |
|
|
RBK og Rekdal er da enig?
Svele vet da dette. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 19:14 Post subject: |
|
|
RBK var vel enig med Milos også... Så det sier ikke noe.
Du forhandle frem en avtale så signeres den. Partnere er enig om betingelsene men ikke noe er signert tenker jeg. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
RK Senior
|
Posted: 16.12.2021 19:18 Post subject: |
|
|
Det hadde vært tidenes julegave hvis de plutselig dukket opp med Kjetil Knutsen på brakka med ferdig signert kontrakt.
Får håpe noen har gitt kona til Knutsen drømmejobben i Trondheim. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 16.12.2021 19:20 Post subject: |
|
|
Hulken wrote: | Fascinerende at det er kun "media erfarer" osv som sier at Kjetil Knutsen har sagt nei. Ingen av de involverte partene har bekreftet at KK har sagt nei.
At Rekdal er så godt som klar er det også bare "media erfarer" hvor de fortsetter "Rekdal sier det er en lang vei å gå", "Koteng bekrefter at det har vært samtaler med Rekdal"(noe jeg regner med de har med både 1. 2. 3. 4. Valg osv) Tove sier at media vet mer enn hun, Svele i Hamkam har ingen aning om forhandlinger mellom RBK og Rekdal.
Jeg er fortsatt på at Rekdal er 2.valg bak KK, frem til KK tar et endelig valg, noe han har avkreftet at han har gjort ved flere anledninger, senest i helgen. Tipper at utfallet av Brannkampen igår gjorde at KK måtte ha et ekstraordinært familieråd med kona.
Om KK hadde sagt nei for "lenge siden" som det hevdes rundt omkring, er det VELDIG rart at ingen bare bekrefter at han er uaktuel. |
KK-toget har nok gått men det er jo underholdende å se hvordan all informasjon som kommer fram i media fortsatt tolkes som om han fortsatt blir RBK-trener i 2022. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 16.12.2021 19:57 Post subject: |
|
|
Det er godt mulig.
Synes dog det er rart at KK ikke da allerede har signert for klubben han har vært hos i 5år. Istedet holder han de og fansen unødvendig på pinebenken.. Hva er årsaken til det? Da viser han bare at han ikke er topp motivert for å fortsette der oppe.. Er det kona da kanskje som har satt ned foten? Isåfall er det naturlig at han ville vente til etter Brannkampen igår. De gikk ganske overraskende(ja faktisk) ned. Obos er nok uaktuelt, så da står han igjen med oss og B/G..
Selv om vi er i et "shithole" for øyeblikket, så er det meste bedre her enn i B/G. Fans, gressmatte, stadion, fasiliteter, by, enklere å reise hjem, mer attraktivt for familien å komme hit, spiller for spiller har vi nok et bedre mannskap enn B/G med mye ungt det er kjempemuligheter for å utvikle.
Det fine med fotball er at uro og frustrasjon snur rekordraskt til glede og harmoni om resultatene kommer og spillet sitter. Har han troa på egne ferdigheter, så vet jeg at han hadde hatt troa på å få til noe spesielt med Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 17.12.2021 12:06 Post subject: |
|
|
Selv om det ikke er håp for oss lenger så syns jeg det er veldig spennende å se hvor KK ender opp. Det kan virke som det er noen nervøse bodøværinger nå ettersom KK sa han skulle ha en avklaring ila uken. Hadde vært kjekt med en avsluttning på dette kaoset nå  |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 17.12.2021 12:12 Post subject: |
|
|
Rekdal vet vel at han er type 10 valg og at vi fortsatt venter/håper på KK...
Nå har han jo kontrakt til Juli 22, så han trenger ikke signere noe som helst ennå.
Men uansett den lengste tråden om noen som aldri har vært, eller vil komme ?, til klubben er da noe - _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 17.12.2021 12:16 Post subject: |
|
|
Ser at Berg blir solgt for 46 millioner - i tillegg til alle andre salg og pengepremier, så kan ikke jeg tenke meg at de har problemer med å betale KK like godt som oss... |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 17.12.2021 12:35 Post subject: |
|
|
Penger nok, men mistet de to beste spillerne. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 17.12.2021 13:00 Post subject: |
|
|
Jeg er overrasket dersom han fortsetter i B/G. Han har alt å tape der nå (bortsett fra at han får mye bedre betalt).
Allerede denne sesongen så man konsekvensene av spillersalgene i fjor (Botheim < Zinckernagel, Solbakken < Hauge) og det vil fortsette også neste år når de selger Berg. Glimt har definitivt vært et gråere lag i år enn i fjor.
B/G mangler ikke penger, men jeg blir overrasket dersom de greier å erstatte de som drar. _________________ Sesongkortholder på oppsigelse.
Last edited by Barney on 17.12.2021 13:01; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 17.12.2021 13:01 Post subject: |
|
|
Denne tråden bør legges dø.
Åpenbart har ikke KK tenkt å signere for oss.
KK er derfor en vi skal slå neste år og ikke sitte å håpe på kommer hit.
Vi bør stille oss bak Rekdal som faktisk vil gjøre Rosenborg for norges beste lag igjen. At KK ikke ønsker det er opp til han.
Vi må gå videre. |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 17.12.2021 13:47 Post subject: |
|
|
Ja det blir interessant å se hvor han ender opp. At han enda ikke har tatt en avgjørelse må jo bety at det er en utenlandsklubb som er inne i bildet.
Fortsatt ca. 1% pÃ¥ at han signerer for oss😅 _________________ Alfredbørs 1-10: 7 |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 17.12.2021 13:48 Post subject: |
|
|
Nei, det er fortsatt 50/50. |
|
Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 17.12.2021 13:52 Post subject: |
|
|
Enten er det 25 grader og sol i Trondheim i morra, eller så er det ikke det.
Og det betyr 50/50. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.12.2021 13:57 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | Vi bør stille oss bak Rekdal som faktisk vil gjøre Rosenborg for norges beste lag igjen. |
Kan du liste opp et par punkter som underbygger dette "Norges beste lag"-postulatet ditt? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 17.12.2021 13:59 Post subject: |
|
|
Snart en uke siden sesongen ble avsluttet og ingen avklaring. Kan det være at KK bare sitter kontrakten ut til sommeren og håper/venter på bedre og mer interessant tilbud dukker opp? Han har kontrakt til sommeren og alt å tape på å signere med B/G nå, hvis han har lyst å forsøke seg i en større liga, men venter på det rette tilbudet. |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 17.12.2021 14:17 Post subject: |
|
|
Personlig tror jeg vi er ute av bildet, men time will tell.
Om han ikke har sagt nei allerede, så spekulerer jeg i at KK har blitt mer lysten på å fullføre europa-eventyret, og styret har slått fra seg tanken på interim-trener før KK evt. kom til sommeren etter å ha svingt seg ferdig i ECL, og derfor gikk for KR. "Vi veinjte itj på trænera i RBK. Det finnjs fler veijldi flinke trænera som kjeinne norsk fotbaiill å såm vi kjeinne t!" |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.12.2021 14:25 Post subject: |
|
|
Dette minner meg litt, bare bittelitt om trenerjakten etter KÃ¥re/Coolen.
Regner med at det ordner seg denne gangen også og at vi enda en gang ender opp med Norges Beste Trener™. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 17.12.2021 14:52 Post subject: |
|
|
Men at det er litt rart, må det være lov å si. Knutsen venter, får stadig nye tilbud, venter, Eliteserien avklares, han venter, Brann rykker ned, han venter. Mon tro hva det er som er så verdt å vente på. Eller kanskje han jobber med en ventesveis? |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 17.12.2021 14:53 Post subject: |
|
|
Det er INGEN nedtur om Henriksen trener laget frem til Glimts sesong er over til neste år med ecup og NM.
Det er en langt bedre løsning enn at Rekdal skal ta over fra 1.Januar.
La Knutsen være ut kontraktstiden med B/G om det er det som kreves for at han skal signere for oss. |
|
Back to top |
|
 |
Paldan Junior
|
Posted: 17.12.2021 14:58 Post subject: |
|
|
Bjarnes wrote: | Jeg er overrasket dersom han fortsetter i B/G. Han har alt å tape der nå (bortsett fra at han får mye bedre betalt).
Allerede denne sesongen så man konsekvensene av spillersalgene i fjor (Botheim < Zinckernagel, Solbakken < Hauge) og det vil fortsette også neste år når de selger Berg. Glimt har definitivt vært et gråere lag i år enn i fjor.
B/G mangler ikke penger, men jeg blir overrasket dersom de greier å erstatte de som drar. |
Ikke så rart om de ikke kopierte fjoråret. Men statistikken viser at de er blitt bedre defensivt. Så må man huske på at i år ville alle vise seg frem mot Norges/Nordens beste lag og spilte som om det var cupfinale mot dem. Var vel kanskje bare, VIF, Brann, KBK, Strømsgodset og Lillestrøm som spilte eget spill mot dem. Ryktes at Rosenborg hadde med seg bussen når de spilte mot dem. Greit, vi rykka ned men vi forsøkte nå i det minste å spille fotball. Bli ikke overrasket om det blir pressekonferanse (corona-style) i Bodø over helgen..
Last edited by Paldan on 17.12.2021 15:07; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
Posted: 17.12.2021 15:05 Post subject: |
|
|
KK kommer ikke til RBK til sommeren. Det kommer forlengelse når Glimt er ferdige med Berg-salget. |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 17.12.2021 15:30 Post subject: |
|
|
Så lenge KK ikke har signert for noen andre og vi ikke har signert noen andre, velger jeg å leve i håpet lengst mulig for å bevare min interesse for RBK. Signerer vi Rekdal, er jeg ferdig med klubben frem til Rekdal eventuelt har vist over tid at han har noe å gjøre i RBK.
Last edited by Hulken on 17.12.2021 15:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 17.12.2021 15:31 Post subject: |
|
|
Hulken wrote: | Det er INGEN nedtur om Henriksen trener laget frem til Glimts sesong er over til neste år med ecup og NM.
Det er en langt bedre løsning enn at Rekdal skal ta over fra 1.Januar.
La Knutsen være ut kontraktstiden med B/G om det er det som kreves for at han skal signere for oss. |
Det er jeg helt enig i, det styret vi har har alt for mye hastverk. Det ville vært bedre med mer tålmodighet rundt trener ansettelser, spesielt siden Henriksen er helt kurant som en "caretaker" mens man leter |
|
Back to top |
|
 |
|