View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apresthus Proff
|
Posted: 10.12.2021 20:37 Post subject: |
|
|
Er det noen muligheter for emergency Troillprat pod? Dagens og kveldens nyheter gjøt at jeg kjenner et behov for å lufte tanker og dele fortvilelse særlig her jeg sitter i utlendighet. XD Om ikke annet antar jeg at neste episode blir innholdsrik. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 10.12.2021 21:43 Post subject: |
|
|
Vi har planer om ekstrapod hvis det blir en avklaring i trenerjakten - når det måtte bli, og hvem som er tilgjengelige vil jo vise seg når det skjer.
Jeg kan love deg at det koker ganske bra allerede. Men vi prøver å vente på at klubben annonserer noe.
Uansett blir det årets siste planlagte på tirsdag, og den blir nok lang. Utover det må vi bare se an.
Og ja, i en ev. ekstrasending, siden vi ikke vet hvem som kan og hvor lenge det varer, ser jeg for meg at det blir anledning til gjesteopptredener.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 14.12.2021 20:05 Post subject: |
|
|
20:00 kommer årets siste planlagte podcast-innspilling fra vår side.
Vi sier ikke dette for å være kule eller edgy, men hvis du ikke vil høre på sinte folk kjefte og nærme seg hysterisk psykose, kan dette være en å stå over.
PÃ¥ twitch, Facebook og her:
[Midlertidig fjernet, se under] _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Last edited by OrionPax on 15.12.2021 08:15; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.12.2021 00:52 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke Orion. Den ranten mot Bratseth var helt klart glassert med mye humor men jeg vet ikke om den fort kan oppfattes som ganske over streken. Må bare si det. Når det er sagt så var bildene av en illsint OrionPax med foliehatten et skue for ettertiden _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 15.12.2021 00:58 Post subject: |
|
|
Kanskje ikke helt heldig å publisere den ranten? Enig i budskap, men det ligger jo ann til en kamp om klubbens styre fremover. Tatt ut av kontekst er det jo ikke helt bra å avsløre hvor psykotiske vi styrekritikere egentlig er. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 15.12.2021 01:09 Post subject: |
|
|
Helt ok å synes det, jeg tar fullt personlig ansvar for dette, og sa også det eksplisitt før det startet. Det er 100% innafor å distansere seg fra meg og min oppførsel.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 15.12.2021 02:11 Post subject: |
|
|
Kunne knapt sagt noe annerledes om hva jeg synes om styret/bratseth |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 15.12.2021 02:18 Post subject: |
|
|
Er (gÃ¥rs)dagens troillprat tatt bort? Gledet meg til Ã¥ se den 😔 |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 15.12.2021 08:08 Post subject: |
|
|
FÃ¥r beskjed om at YouTube-videoen er privat  _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 15.12.2021 08:24 Post subject: |
|
|
Til dere som lurer, siden dette heldigvis er litt uvanlig:
Jeg mista det fullstendig i går på livestream. Etter noe sånt som fem dagers raseri kokte det fullstendig over for meg, og måten jeg snakket om enkelte i styret i RBK gikk langt over streken. Når vi var ferdige med livestreamen var raseriet forduftet, og tankene om hva jeg hadde sagt og hvordan jeg hadde sagt det begynte å surre.
Så fort man er en litt halvveis offentlig person, som man blir når man legger ut en podcast, må man ta ansvar for oppførselen sin. At folk synes JEG er en idiot er helt greit. Men hvis utenforstående ser min rabiate rabies-aktige idiotskriking og bruker det som et eksempel på en Rosenborg-supporter, eller et Rosenborg-medlem, er ikke det greit.
Inntil videre er resultatet av gårsdagens livestream fjernet fra våre kanaler. Jeg har sendt en melding til RBK og spurt om anledning til å be Koteng, Bratseth og styret om unnskyldning for total hodemist. Jeg må ta en vurdering på hvor redigert en versjon av denne episoden ev. må være for publisering.
Og bare for å være helt klar på det: Mine tre med-podcastere kan ikke lastes for noe her. Det er jeg som er admin i livestream-verktøyet vi bruker, de hadde ingen teknisk mulighet til å stoppe meg fra noe som helst. Ansvaret her er hundre prosent mitt.
Hvis noen lurer på noe er det bare å spørre. Og hvis noen har på tilsvarende foliehatt som jeg hadde i går: Nei, ingen har presset meg eller i det hele tatt bedt meg om å skrive dette. Det er et forsøk på å ta såkalt ytringsansvar. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 15.12.2021 09:16 Post subject: |
|
|
Bare kjør piiiip og "teknisk feil" når egg med skjegg har kokt så lenge at han sprekker, og så klipp til etter ranten med reaksjonene til de andre medpodderne. Da får en med seg poenget uten alle de... grafiske detaljene.
Det var en bra pod igår, bare så det er sagt! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.12.2021 09:47 Post subject: |
|
|
lol faen at jeg missa dette. Noen som har en re-upload eller torrent eller napster eller noe sånt? |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 15.12.2021 10:00 Post subject: |
|
|
Bruker folk fortsatt napster? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 15.12.2021 10:01 Post subject: |
|
|
Jeg har et lite klipp av det her et sted. Men vet ikke helt åssen jeg kan få sendt det til deg her Hvis ikke får du høre med kilden direkte  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 15.12.2021 10:06 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | lol faen at jeg missa dette. Noen som har en re-upload eller torrent eller napster eller noe sånt? |
+1 |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 15.12.2021 10:17 Post subject: |
|
|
Det er en grunn til at søvnfrarøvelse brukes som torturmetode. Håper du får løst dine nyanskaffede søvnproblemer, OP  |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.12.2021 10:50 Post subject: |
|
|
Jeg tipper vel egentlig at selve det ...eh, semantiske innholdet vil forbli en 'you had to be there'-greie. Men jeg vil gjerne for min egen del - og dette tror jeg gjelder flere enn meg - påpeke at dette bidro til å muntre meg opp vesentlig mer enn jeg trodde var mulig gitt uhyrligheten i hva som diskuteres her.
For om kanskje noen minutter av dette kanskje bikket litt over, så er det strengt tatt ikke overdrevet, i den forstand at det er verbalt uttrykk for et raseri ganske mange føler på i større eller mindre grad. Det er klubbledelse i Rosenborg senket til et nivå der vi ikke lenger kan le litt av Start en Drøm og tilsvarende høkkertprosjekter - gitt vårt utgangspunkt er vi i ferd med å sette verdensrekord i å være strategisk ubrukelige. Man kan jo forstå at klubber som Start og Ham/Kam kan føle seg såpass lite attraktive at det å hekte vogna på Rekdal-toget mot middelmådigheten framstår som en opptur, men vi? I 2021?
Godt forslag å bruke pipetone og evt. prøvebilde. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 15.12.2021 13:22 Post subject: |
|
|
Greit å få fastslått, gjennom Koteng, at du som raljerer på denne måten ihvertfall ikke vil Rosenborg vel…
Quote: | – Det som er synd, er at vi skal bruke energi på folk som egentlig ikke vil Rosenborg noe godt, som har et personlig ståsted som er langt utenfor banen. Det bidrar til at vi som prøver å få til klubben, blir forstyrret. Det er holdninger og verdier som ligger langt utenfor det vi identifiser oss med, sier Koteng.
https://www.nidaros.no/ko...113-267617 |
🙄 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.12.2021 13:36 Post subject: |
|
|
Ærlig talt. Jeg så innslaget i går kveld og humret av det (jeg så ikke hele Troillprat-seansen så jeg antar at det er ranten i starten det siktes til). Det var et åpenbart humorinnslag (typ de monologene Otto Jespersen hadde på et eller annet TV2-program for 20 år siden), det er umulig, fullstendig umulig, å se på dette som trusler slik Nidaros vikler det som. Men dessverre så gir det styret en mulighet til å diskreditere all kritikk. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 15.12.2021 13:39 Post subject: |
|
|
Koteng er ute av kontakt med omverdenen. Tenk å få seg til å si at dette kommer fra noen som ikke vil Rosenborg noe godt. Altså, hvor tar han det fra? At det var over kanten er sikkert rett, men faen heller da, det er helt åpenbart at det kommer fra noen som ønsker Rosenborg godt og som er forbanna fordi styret ødelegger klubben. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.12.2021 13:40 Post subject: |
|
|
Jeg synes også at det er håpløst av Nidaros å bruke så sterke ord i overskriften, når de verken har fått kommentar fra Bratseth eller fra Orion. Hvis de faktisk hørte gjennom episoden blir det jo sagt i klartekst at dette ikke var ment som noen trussel, og da har man en avsender som ikke mener det som en trussel, og en mottaker man ikke vet om oppfatter det som en trussel.
Da er det faktisk ingen trussel. Og "grove"? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
|
Posted: 15.12.2021 13:46 Post subject: |
|
|
De lever så sykt i sin egen boble at det er skremmende, at Egg med skjegg ikke vil RBK noe godt er jo så langt ute på viddene i forståelsen av hva han helt faktisk sa, alt i ranten handlet jo om at han bryr seg om RBK.
Vinklingen til Nidaros er jo også flau all den tid det er jo helt klart ikke noen faktiske trusler men en utblåsning av frustrasjonen med alt Koteng/Bratseth og styret har gjort. |
|
Back to top |
|
 |
Trondhjemsen Proff
|
Posted: 15.12.2021 13:48 Post subject: |
|
|
Quote: | – Det som er synd, er at vi skal bruke energi på folk som egentlig ikke vil Rosenborg noe godt, som har et personlig ståsted som er langt utenfor banen. Det bidrar til at vi som prøver å få til klubben, blir forstyrret. Det er holdninger og verdier som ligger langt utenfor det vi identifiser oss med, sier Koteng.
https://www.nidaros.no/ko...113-267617 |
Så dette har han fått med seg, men brevet fra hundre(vis) av medlemmer kjenner han ikke til. Makan til arrogant type! |
|
Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 15.12.2021 13:51 Post subject: |
|
|
Mulig å se videoen noe sted, så jeg kan bestemme meg for hvem jeg skal være sur på? _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
|
Posted: 15.12.2021 13:56 Post subject: |
|
|
Den ble klokt nok fjernet/privat ganske raskt etter de var ferdige |