View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sobchak Proff

|
Posted: 11.12.2021 00:07 Post subject: |
|
|
6Strand: Du må bla helt nederst, så er det et skjema der. |
|
Back to top |
|
 |
kenfred Junior
|
Posted: 11.12.2021 00:19 Post subject: |
|
|
Vi skal ikke bare stenge denne tråden? Duden kommer ikke uansett, så hvorfor diskutere han videre? |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 00:53 Post subject: |
|
|
Det virker da som det fremdeles er en viss interesse for å diskutere saken videre, ettersom det har vært såpass viktige nyheter ganske nylig. Tror nok også mange kan føle det godt å få luftet litt frustrasjon.
Hva er det egentlig som gjør at folk har sånn trang til å diktere låsing av tråder? |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 11.12.2021 01:20 Post subject: |
|
|
Sobchak wrote: | 6Strand: Du må bla helt nederst, så er det et skjema der. |
Takk! Ikke akkurat intuitivt. Kommer liksom etter «bunnen». |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 11.12.2021 01:36 Post subject: |
|
|
Moomoo.
Kjære deg, Karen kan ikke og har ikke oversikt eller kompetanse på å ansette fotball trenere til RBK.
Zorac
Du stiller et viktig spørsmål, hvem spillte inn Rekdal. En trener mange mener står for det totalt motsatte av RBK modellen og ønske om fotball filosofi. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Sletto Proff
|
Posted: 11.12.2021 01:36 Post subject: |
|
|
[quote="tigerbart"][quote="Troillongan"]gjedda i sivet som fucka opp (Bratseth).. Overaskende? Not so much[/quote]
Hvor kommer dette Bratseth-hatet fra?[/quote]
For min del, fra gymtimene på Vgs på 80tallet. Fyren var like ubrukelig som gymlærer, som han er som styremedlem i klubben min. |
|
Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 11.12.2021 02:14 Post subject: |
|
|
Joestlaachmkr wrote: | Etter hva jeg har skjønt, så gikk Karen Espelund inn i RBK pga at klubben nå har et damelag, og at hun har flere ggr tidligere takket nei til og bli med i RBK styret fordi at klubben ikke satset på damefotball. Dette fortalte Espelund selv.
Men hun har jo lang erfaring innen fotballen, så en viss peiling har hun jo såklart. |
Hahahaha
Nei, så klart, damefotball er jo ikke egentlig fotball. Så dette har hun nok ikke peiling på. Flaut. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.12.2021 02:52 Post subject: |
|
|
Neeskens wrote: | Moomoo.
Kjære deg, Karen kan ikke og har ikke oversikt eller kompetanse på å ansette fotball trenere til RBK.
|
Men det skal hu jo heller ikke gjøre i hennhold til ansvarsområder...
Poenget var at hun har fotballfagelig tyngde og erfaring nok til å bidra i eventuelle disjusjoner, og tenk det, tiltross for at hun er dame!!! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
ODN Veteran
|
Posted: 11.12.2021 04:21 Post subject: |
|
|
Skulle nesten tro at enkelte i styret har hentet litt av den negative inspirasjonen fra forumet. Si hva dere vil om noen av de første kandidatene, men Milos blir jo faktisk som Knutsen kontra Rekdal. |
|
Back to top |
|
 |
ODN Veteran
|
Posted: 11.12.2021 04:33 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | la meg forenkle det.
309 kamper for Trondheims Ørn
Landskamper for Norge
Styremedlem i NFF 1988-1999
Visepresident i NFF 1996-1999
Generalsekretær i NFF 1999-2009
Og da lurer jeg på hvilke kriterier tror du fotballklubber har for at folk skal veie inn i treneransettelser?
At de har spilt mannefotball, men ikke i den klubben det er snakk om og ikke med noen av de andre som jobber eller spiller i klubben eller har familie og/eller omgangsvenner av de? |
Nå har jeg ikke noe mer å føye inn rundt hun, men vi klarer vell å lese litt mellom linjene til den første kommentaren - når temaet vi er inne på er såpass spesifikt? Hvor hun selv spilte for flere tiår tilbake og ulike verv hun har hatt, er ikke akkurat veldig relevant til hva vi egentlig snakker om. Legger dere godviljen til og leser litt mellom linjene, så hadde dere nok forstått ganske lett hva som var budskapet. Den siste kommentaren her er nesten så komisk at den ikke engang fortjener å nevnes, men siden det er såpass irriterende - anbefaler jeg deg å slå noen slag på Kvinnegruppa Ottar i stedet for. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 11.12.2021 09:40 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Men det skal hu jo heller ikke gjøre i hennhold til ansvarsområder...
Poenget var at hun har fotballfagelig tyngde og erfaring nok til å bidra i eventuelle disjusjoner, og tenk det, tiltross for at hun er dame!!! |
Skal vel ikke mer enn en side tilbake for å finne ett innlegg fra deg hvor du ser ut til å mene at hun har kompetanse til å finne rett trener for klubben... |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 11.12.2021 09:44 Post subject: |
|
|
Robert81 wrote: | Det virker da som det fremdeles er en viss interesse for å diskutere saken videre, ettersom det har vært såpass viktige nyheter ganske nylig. Tror nok også mange kan føle det godt å få luftet litt frustrasjon.
Hva er det egentlig som gjør at folk har sånn trang til å diktere låsing av tråder? |
Helt enig.
For min del er jeg fryktelig skuffet over RBKs behandling av Milos. Jeg synes oppriktig synd på mannen, og uansett om vi nå skulle greie å få tak i Knutsen vil det ta tid før jeg 100% kan støtte klubben igjen dersom dette ikke får konsekvenser for styremedlemmene _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 11.12.2021 09:57 Post subject: |
|
|
Det er bare tull at det skal være slik at de som har bakgrunn fra fotball i styret skal ha all makt på treneransettelser. Man trenger ikke å ha spilt fotball for å vurdere om en trener er god match.
Man burde jo som et våkent styremedlem utfordret Bratseth sine meninger når man vet hva han har ansatt tidligere. Der mener jeg bla. Samdal og Espelund bør være litt på. De kjenner historien av elendighet hvis de er gode styremedlemmer, men det ser jo ut nå som også de to stryker i faget styreansvar.,
Ansettes Rekdal bør Bratseth være første man ut. Han bør også da fradømmes retten til å ha noen verv i rbk for all fremtid. Det kan også vurderes på andre medlemmer. |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 11.12.2021 09:59 Post subject: |
|
|
Vi presterer å overtale han til å komme hit, som medfører at han raserer tilliten til egen klubb og supportere, for så å avbryte hele greia og trekke oss? Stakkars fyr. Tipper han er arbeidsledig nokså snart. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.12.2021 14:11 Post subject: |
|
|
Huber wrote: | moomoo wrote: | Men det skal hu jo heller ikke gjøre i hennhold til ansvarsområder...
Poenget var at hun har fotballfagelig tyngde og erfaring nok til å bidra i eventuelle disjusjoner, og tenk det, tiltross for at hun er dame!!! |
Skal vel ikke mer enn en side tilbake for å finne ett innlegg fra deg hvor du ser ut til å mene at hun har kompetanse til å finne rett trener for klubben... |
Hun skal jo ikke ha noe som heldst med en treneransettelse å gjøre, spørsmålet var jo bare om hun har nok fotballkompetanse til å sitte i et styre og bidra.
Hvis jeg var uklar på den biten så tar jeg det på min kappe  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.12.2021 14:25 Post subject: |
|
|
Når en med åpne øyne er med å ansette Perry og Horneland som RBK trenere har en åpenbart ikke fotballkompetanse til å sitte i styret.
Bare fordi en har vært god til å sparke ball betyr ikke at en har god kompetanse på å drive en fotballklubb eller ta gode sportslige valg. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 11.12.2021 15:12 Post subject: |
|
|
^Skulle til å linke den selv. Godt skrevet og oppsummert.
Snorre Valen wrote: | Svaret er at Rosenborg fremstår som en dusteklubb, en klubb som både lager endeløse offentlige sagaer av treneransettelsene sine, og viktigere: En klubb der det er umulig å forstå hvem som egentlig bestemmer, og hvem man kan forholde seg til. |
|
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 11.12.2021 15:24 Post subject: |
|
|
Jeg ble trigget helt fra jeg leste overskriften:
"Milojevic fikk møte dusteklubben"
"Og om han (Knutsen) mot alle odds skulle komme hit, er det akkurat nå mye mer enn RBK fortjener. En klubb som skryter av hvor jordnær og folkelig og snill og grei den er, men som bak fasaden mest fremstår som alvorlig personlighetsforstyrret og asosial" _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 11.12.2021 16:13 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Jeg ble trigget helt fra jeg leste overskriften |
Sannheten svir. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 11.12.2021 16:15 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Jeg ble trigget helt fra jeg leste overskriften:
"Milojevic fikk møte dusteklubben"
"Og om han (Knutsen) mot alle odds skulle komme hit, er det akkurat nå mye mer enn RBK fortjener. En klubb som skryter av hvor jordnær og folkelig og snill og grei den er, men som bak fasaden mest fremstår som alvorlig personlighetsforstyrret og asosial" |
Han har helt rett. Meget bra kommentar. |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 11.12.2021 16:22 Post subject: |
|
|
Valen treffer spikeren på hodet. Hele fotballnorge ler av oss, og jeg skjemmes. At Koteng og Bratseth har fått holde på så lenge, er helt vanvittig. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 11.12.2021 16:26 Post subject: |
|
|
Bra skrevet av Valen. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.12.2021 16:32 Post subject: |
|
|
Treffer spikeren på hodet.
Something is rotten in the state of Rosenborg. Har vært det i lang tid og må rettes opp i asap. Har mine tvil til om det faktisk kan gjøres i nærmeste framtid, dog. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 11.12.2021 16:41 Post subject: |
|
|
Hammarby jobber med å få løst Milojevic fra kontrakten pt.
Flau opptreden av RBK. FÃ¥r vondt av Milos situasjon..
Vær så snill, gjør gjerne et nytt framstøt mot Milojevic om Rekdal er eneste alternativ. |
|
Back to top |
|
 |
|