English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Rekdal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 203, 204, 205  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 10.12.2021 20:34    Post subject: Reply with quote

Dette må være spill for galleriet. Jeg nekter å tro noe annet.
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:35    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Dette må være spill for galleriet. Jeg nekter å tro noe annet.

Skulle ønske jeg kunne tro det
Back to top
PekeFortsattMotFærøyan
Senior

PostPosted: 10.12.2021 20:36    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
Flabbergast wrote:

Ligner veldig på trenerjakten høsten 2018

Om noe så synes jeg faktisk at dette er enda verre.

Ikke hvis du ser det opp mot Rosenborg 2018 og hva det er i dag. Rosenborg var Norges beste lag og Norges største klub pr da, og gjorde seg uattraktive pga Koteng og hans uråkkelige tro på at vi var noe annet enn en liten drittklubb fra den dårligste profesjonelle ligaen i Europa. Nå er vi ikke lenger et godt lag nasjonalt, og klubben er mye mindre relativt til resten, både sportslig, interessemessig og økonomisk. Rosenborg er rett og slett bare en helt plain norsk klubb, i samme kategori som Brann og Vålerenga. Sånn sett er det imponerende at vi i heletatt har funnet 3 kandidater der to virker å ha vært interessert. Sist hadde vi vel 3 kandidater som giddet å ta telefonen, og alle sa nei helt til vi klarte å presse stakkars Horneland til å takke ja.
Back to top
Dortmund99
Junior

PostPosted: 10.12.2021 20:38    Post subject: Reply with quote

Det må jeg si. Akkurat da jeg trodde denne trenersagaen (les: fadesen) ikke kunne bli noe morsommere, så kommer styret drassende med Rekdal. Glad jeg greier å ta det med en god dose latter og selvironi på vegne av klubben. Trur jeg dauer.. Laughing Laughing
Back to top
PekeFortsattMotFærøyan
Senior

PostPosted: 10.12.2021 20:40    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Rekdal er vel i samme kategori som Hamren og Hareide. Ingen tvil om at han er en meget god trener, han har blitt erfaren, engasjert og direkte. Om han passer til rbks filosofi? Tror ikke det. 🤦‍♂️
Skal man gå for en trener som ikke passer til klubben så er kanskje han førstevalget i Norge... Han vant vel gull med VIF med tidenes laveste poengsum, men spilte likevel bra fotball.
Gitt opp... 🤷‍♂️

Når trente Rekdal et lag på elitserienivå sist? Det må vel begynne å bli 10 år siden. Rekdal er god til å få unge spillere, samt spillere med dårlige holdninger til å ta grep å løfte seg sammen som et lag. Ikke er han noe strateg, ikke noe spillemønster og lykkes kun med lag i en liga der standarden er lag som spiller på halv maskin og har en slapp treningshverdag.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:41    Post subject: Reply with quote

Ender det med Rekdal, så tror jeg faktisk Otto Ullsokk og Tore på sporet vil få stemmen min foran Koteng og Bratseth på årsmøtet.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:42    Post subject: Reply with quote

Høres perfekt ut for tippeligaen mao. @Peke
Back to top
MkBerg
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:43    Post subject: Reply with quote

Her forventer jeg seriøst banner på brakka.
Back to top
Joestlaachmkr
Rutinert

PostPosted: 10.12.2021 20:43    Post subject: Reply with quote

Ser heller en fortsettelse med Ã…ge fremfor Rekdal.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
henrifei
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:44    Post subject: Reply with quote

men altså hva faen er det de holder på med på brakka? vi sitter jo her med live oppdatering på trenerkandidat lista. hvorfor inviterer de folk opp så forbanna åpenlyst? går det ikke ann å ta en samtale online? eller møtes en plass litt mer diskre? virker utrolig amatørmessig alt sammen.
KK, himmel eller helvete. tror jeg
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:45    Post subject: Reply with quote

Uansett om vi ender opp med Rekdal eller Knutsen så bør Bratseth kastes ut av styret ved første anledning! Forstår godt hvis Knutsen er skeptisk til å jobbe under (deler av) dette styret.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:50    Post subject: Reply with quote

Krysser fingrene for en av Kjetilene. Enten Rekdal eller Knutsen. Alt annet vil skuffe meg nå. Det er norges to beste trenere. Det Knutsen har gjort med BG har vært fantastisk. Det samme gjelder Rekdal og Hamkam. Bra jobbet av styret!
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 10.12.2021 20:52    Post subject: Reply with quote

@Bart

Dette er satire ikke sant?
Knurt Rotleifsen
Senior

PostPosted: 10.12.2021 20:55    Post subject: Reply with quote

Fy faen! Plutselig ble Milos 200 prosent mer fristende.
nidaros997
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:55    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Bananskrue wrote:
Dette går faen ikke. Dersom Kjetil Rekdal er alternativet MÅ vi få vite hva som skjedde i Milos-sagaen. Dersom Bratseth torpederte Milos bare så vi kunne få på plass Kjetil fuckings Rekdal bør han rulles i tjære og fjær og kjeppjages fra Lerkendal.

Virker jo mer som det er Eggen som har torpedert det da, eller i allefall vært del av det.

Eggen uttalte i Adressa i dag at han ikke var innblandet i prosessen med å ansette MM i det hele tatt. Hans uttalelser om at han var mot ansettelsen var hans mening på lik linje med alle andre som har sin mening. Eller så er det en hvit løgn for å dysse ned hans eventuelle rådgivning i saken.

I TV2-saken skinner det vel gjennom at Bratseth var en av flere som ikke ville ansette MM, og jeg tror det var en riktig avgjørelse.

Rekdal kan bli alt fra himmel til helvete. Han har integritet, er profesjonell og dedikert, og har etterhvert fått solid med erfaring, og sikkert blitt litt klokere med årene. Fra en helt annen hylle enn for eksempel Horneland, og har gode resultater å vise til. Eggen går også god for Rekdal, og jeg vil tippe at det er Bratseth som har spilt inn et trygt kort hvor man vet hva man får. Heller Rekdal som kjenner norsk fotball og i det minste kan ta laget tilbake til der vi var under Kåre, enn trenere som er ung og lovende men uten meritter.

Rekdal har alltid skilt seg ut, og hvor mange trenere har vi hatt tidligere som har spilt i VM og skåret mål mot Brasil!?

Rekdal er forøvrig også sånn passe 'loco' at endelig får vi en verdig arvtager etter Eggen når det gjelder å ha en trenerpersonlighet, på godt og vondt. Ser frem til å høre Rekdal omtale seg selv i tredjeperson når han blir intervjuet. Very Happy

Er jeg den eneste her inne som har troa på Rekdal? Jeg ville heller ha ham enn Horneland for eksempel når det ikke ble Coolen, så ser frem til dette. Tror dette kan bli riktig bra jeg!

For dere som er for unge til å vite hvem Rekdal er, her fra Norge-Brasil:

https://www.nrk.no/video/...415e453e39

RBK
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 20:57    Post subject: Reply with quote

Ikke optimalt, men Rekdal har hatt en drøm om å trene RBK i over ti år. Jeg tror vi aldri vil finne en så motivert trener. Det er også noe. KK blir jeg bare mer skeptisk til; hvis du ikke vil nok så bør du få slippe.
Back to top
PekeFortsattMotFærøyan
Senior

PostPosted: 10.12.2021 20:59    Post subject: Reply with quote

Jeg er positiv til Rekdal i den forstand at jeg er positiv til nissene på bingen. Det er artig og helt greit å se på, og det kommer det til å bli med rekdal ved roret på lerkendal og. Ikke fotballmessig, men å lese dette forumet. Han skaper mye blest og dette er tross alt mye bedre enn de alvorlige tungt deprimerende årene vi har lidd under horneland og hareide. Men de som tror det blir en suksess, LOL, dere gleder jeg meg til å følge i kamptrådene framover.
Back to top
Bart1
Veteran

Mustrum Ridcully wrote:
@Bart

Dette er satire ikke sant?

Du er ikke enig i at det Rekdal har levert for HamKam, er svært imponerende?
Back to top
robbie
Veteran

Rekdal har jo ikke spillestil. Han er det beste eksempelet på en underkvalifisert eks-spiller som til stadighet får jobber pga navnet sitt. Jeg er svimmel, uvel og kvalm.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 21:00    Post subject: Reply with quote

Jeg får ståpels av det klippet der den dag i dag..
bæærnt
Rutinert

PostPosted: 10.12.2021 21:04    Post subject: Reply with quote

Jeg reserverer et snev av tilgivelse og forståelse dersom Rekdal skal være en del av noe større som jeg ennå ikke aner konturene av. Men vet da pokker hva det kan være. Dorsin med flere på vei ut, og nytt sportslig team inn ?
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 10.12.2021 21:05    Post subject: Reply with quote

Er død innvendig. Er det siste jeg kunne sett for meg. Men det blir ihvertfall morsomt med noen Black Out intervjuer etter kampene. Mange år siden det har vært på tv. Alkis og pissa på blir nok det neste store i 2022
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 21:07    Post subject: Reply with quote

Sannsynligheten er mye større for helvete enn himmel med Rekdal, det er jeg over envist om. Hva slags resultater har Rekdal å vise til? Et gull med Enga som vel brukte masse millioner på å hente hjem utenlandsproffer som fikk en siste "payday" og et cupgull med Aafk? Opprykk fra OBOS, men Milos gjorde det samme i Sverige. Milos var også ganske underholdende/rett frem i media ifølge svenskene. Relevansen at han har scoret mot Brasil ser jeg virkelig ikke, gøy at han har gjort det? Joda. Men totalt irrelevant for trenergjerningen hans. Og ikke minst så står jo Rekdal for en type fotball som ingen vil se på Lerkendal. Alle argumentene er jo like nye gjeldende for andre middelmådige trenere som ikke har sørlig betydning for hvor god jobb han kan gjøre i Rosenborg. "Kjenner norsk fotball", "trygt kort" osv. Jeg tror ikke han tar oss tilbake til toppen. Jeg tror ikke han er i stand til å skape en vinnerkultur rett og slett.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 21:10    Post subject: Reply with quote

bæærnt wrote:
Jeg reserverer et snev av tilgivelse og forståelse dersom Rekdal skal være en del av noe større som jeg ennå ikke aner konturene av. Men vet da pokker hva det kan være. Dorsin med flere på vei ut, og nytt sportslig team inn ?

Det hadde jo vært den ultimate ironi dersom Kåre Ingebrigtsen overtok Koteng sin jobb...
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 10.12.2021 21:11    Post subject: Reply with quote

Apatien tar meg.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 203, 204, 205  Next
Page 11 of 205

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb